Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

clar!!!.. sau uzat segmentii :moto: .........

o intrebare!

cum ai observat chestia asta ca nu mai trage si nu mai fuge,?.... dintro data sau de o vreme tot mai tare! :) ?

oricum desfa motoru' si segmenteaza-l! :moto:

Deci sa-ti explic cum sta treaba:acum 2 luni mi-a sarit o siguranta d la piston ji a facut praf cilindrul si pistonul,pe care apoi le-am schimbat :lol: .Segmentii insa nu i-am schimbat ptr k mecanicul a zis k ink mai merg(ceea ce nu se pare).Nah dupa ce am schimbat pistonul si cilindrul a mers bine ~1luna,avea demaraj klumea,insa treptat a inceput sa-i scada puterea si sa fuga mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" :moto: ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza :lol: (mentionez k am role noi,8gr)

Asphalt uscat!! :)

deci asa am patit si ieu. cand ii dadeam blana si era motoru cald facea urat (ca si cum ar muri, ceea ce a si facut de cateva ori in mijlocu intersectiei). de la inceput am exclus ideea cu uzura segmentilor deoarece cand am cumparat scuteru tragea de rupea pamantu (derapaje de 3-4 metri) si figurile astea a inceput sa le faca dupa 100 de km. asa ca am inceput sa citesc manualu scuterului. acol scria ca tre ajustat relanti-ul o data la 500 de km. deci...am micsorat relanti-ul si am umblat putin la aer (am strans surubu) si iarasi merge ca inainte. ce sa zic, incearca si tu ca nu ai nik de pierdut :moto:. duamne ajuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci asa am patit si ieu. cand ii dadeam blana si era motoru cald facea urat (ca si cum ar muri, ceea ce a si facut de cateva ori in mijlocu intersectiei). de la inceput am exclus ideea cu uzura segmentilor deoarece cand am cumparat scuteru tragea de rupea pamantu (derapaje de 3-4 metri) si figurile astea a inceput sa le faca dupa 100 de km. asa ca am inceput sa citesc manualu scuterului. acol scria ca tre ajustat relanti-ul o data la 500 de km. deci...am micsorat relanti-ul si am umblat putin la aer (am strans surubu) si iarasi merge ca inainte. ce sa zic, incearca si tu ca nu ai nik de pierdut :). duamne ajuta !

 

Oks,mersi de sfat,o sa incerk maine sa-i mai reglez carbu',sa-l mai curat oleak,sa vad poate o sa mearga mai bene.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar

 

--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 -------------

AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar

nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana

 

 

--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 15:40 -------------

AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 -------------</small><br/>

nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 -------------</small><br/>

nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana

<small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 15:40 -------------</small><br/>

 

Daca nu sunt pe disc nu au lichid de frana, sunt pe tambur actionate prin cablu.Daca le ai stranse(nu merge manetea stransa pana la capat ) si totusi nu tine inseamna ca trebuie sa schimbi tamburii.Daca pti sa strangi la maxim maneta poate iti trebuie cabluri mai scurte(m-as mira).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt si eu nou pe aici si as avea si eu o intrebare; am un scuter jia jue si de ceva timp de cand au fost ploile acelea nasoale trebuie sa merg cu faza lunga daca nu, nu se misca de pe loc si se tureaza cu gafuri. imi spune si mie ciceva ce se intampla? va rog. aaaa si inca ceva ; nu mai porneste la cheie si cand ii dau la picior porneste cu greu ; deci in concluzie faza lunga imi domineaza scuterul fara ea aprinsa nu plec la plimbare :lol: :moto: : multumesc anticipat

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Aug 2007 22:56 -------------</small><br/>

am si yo o problema mi-am pierdut cheile de la garaj casa si motor cea de la motor cum pot sa o fac nu am avut numai o cheie

ideea cea mai buna e sa schimbi contactul sau du-te la unu care face chei . oricum nu dispera la mine e mai grav io dak nu merg cu faza lunga nu se misca nici un metru :)

Editat de georgy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, si eu sunt nou pe aici dar sper k vom avea o "relatie" buna pe aici. Am un piaggio typhoon nou-nooutz si am bagat in el 850km. A inceput sa mi se clatine "joystickul" cu care schimb semnalizarea, adica se mai misca si in gol cate un pic. Inainte daca dadeam in dreapta revenea la pozitia lui(pe mijloc), in stanga la fel. :-< ce pot sa fac, fara sa dezmembrez tot ? HELP PLZ :lol:

Editat de k4r4m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sorin28m

sal

am si eu un peugeot de 49 !

ajutati-ma cu un sfat ceva

pana acum nu de mult pornea dar numai la pedala !

acum sa stricat ceva melc de la pedala si nu-l mai pot porni(la pedala)

de ce nu porneste la electrostarter ?

benzineste ,scanteieste dar nu porneste !

am verificat bujia-are scanteie

am verificat carb-are benzina

cand dau la automat uda bujia !

AJUTORRRR CATRECE VARA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, si eu sunt nou pe aici dar sper k vom avea o "relatie" buna pe aici. Am un piaggio typhoon nou-nooutz si am bagat in el 850km. A inceput sa mi se clatine "joystickul" cu care schimb semnalizarea, adica se mai misca si in gol cate un pic. Inainte daca dadeam in dreapta revenea la pozitia lui(pe mijloc), in stanga la fel. :-< ce pot sa fac, fara sa dezmembrez tot ? HELP PLZ :o

salut , incearca sa desfaci tot pana dai de semnalizare , vezi daca are vreo lamita sarita sau vreun arculet daca nu schimbi acel joystick. Oricum nu e nevoie ca la mine :cheers: post-22882-1187367106_thumb.jpg

Editat de georgy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" :-L ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza :cheers: (mentionez k am role noi,8gr)

Asphalt uscat!! :o

 

 

cand ii gasesti buba sa ne comunici si noua... Asfalt uscat

 

Mda deci pana la urma l-am rezolvat :lol: .Mi-a mai reglat bunicul meu carbu',k se pricepe la d'astea(a avut vreo 3 motociclete la tinerete),ji dupe aia m-am gandit sa-i schimb rolele la variator,i-am pus cele mai usoare kre am gasit si surpriza,mere brici!!!Are iarasi demaraj klumea,rupe tot,oricat as merge cu el :P

Asphalt uscat si salutari cu halogenu'!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

am si eu un peugeot de 49 !

ajutati-ma cu un sfat ceva

pana acum nu de mult pornea dar numai la pedala !

acum sa stricat ceva melc de la pedala si nu-l mai pot porni(la pedala)

de ce nu porneste la electrostarter ?

benzineste ,scanteieste dar nu porneste !

am verificat bujia-are scanteie

am verificat carb-are benzina

cand dau la automat uda bujia !

AJUTORRRR CATRECE VARA !

problema e de la baterie: nu are destula intensitate de curent pentru a alimenta electromotru si bujia (la fel e si la mine, cu deosebirea ca bateria desi e noua, e pe gel si nu face fata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" :D ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza :cheers: (mentionez k am role noi,8gr)

Asphalt uscat!! :o

 

salut! conteaza foarte mult si regimul de utilizare. daca il tii in forja tot timpul se supraincalzeste si apar astfel de probleme... (poate suna ca un raspuns pe care ar putea sa-l dea orice copil mic, dar asta este adevarul) incearca operatiunile obisnuite de intretinere, poate amestecul care ajunge in motor e prea sarac etc. bafta :lol:

 

p.s scz nu am vazut k ai rezolvat problema ( nu stiu cum sa sterg mesajul asa ca am dat edit; nu vreau sa primesc replici gen "nu mai alerga atata dupa posturi etc. daca vroiam asta mai faceam un post), oricum bine ca e totul in regula

Editat de TheDarksider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceiasi problema si eu.Dupa ce mi-am schimbat variatorul si mi-am pus multivar de la malossi a mers bine.a doua zi am schimbat si toate arcurile de la ambreiaj malossi.Un demaraj de te rastorni cu el dar dupa ce se incalzeste motorul bine trag de acceleratia aia pana la capat si nu se mai tureaza.Dupa vreo 50 si ceva se ambitioneaza iar si se tureaza pana la capat si trage iar de rupe.Precizez ca nu am schimbat si cureaua dar nu stiu ce legatura are caci motorul ar trebui sa se tureze oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu un peugeot ludix trend fabricat 2005

il pornesc merge ce merge si se opreste brusc

benzina are,ulei are,bujia face scantei,observ ca de fiecare data cand scot bujia este uda

il las ceva timp incerc la pedala si porneste ,la fel merge ce merg si mergea chiar bine si se opreste brusc

nu stiu ce sa-i mai fac

i-am curatat tot, la filtru ...

as dori sa-mi spuna cineva niste cauze care duc la oprrea motorului ca sa stiu ce sa fac

Multumesc

Editat de junior21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceiasi problema si eu.Dupa ce mi-am schimbat variatorul si mi-am pus multivar de la malossi a mers bine.a doua zi am schimbat si toate arcurile de la ambreiaj malossi.Un demaraj de te rastorni cu el dar dupa ce se incalzeste motorul bine trag de acceleratia aia pana la capat si nu se mai tureaza.Dupa vreo 50 si ceva se ambitioneaza iar si se tureaza pana la capat si trage iar de rupe.Precizez ca nu am schimbat si cureaua dar nu stiu ce legatura are caci motorul ar trebui sa se tureze oricum...

 

Ce pot sa spun,incearca si tu sa mai reglezi carburatorul,poate amestecul e prea slab,cum mai spunea cineva pe aici,sau vezi sa nu ai rolele prea grele,la mine asta era una din probleme.Succes!!!

 

--- Mesaj completat în 19 Aug 2007 22:54 -------------

am o problema cu un peugeot ludix trend fabricat 2005

il pornesc merge ce merge si se opreste brusc

benzina are,ulei are,bujia face scantei,observ ca de fiecare data cand scot bujia este uda

il las ceva timp incerc la pedala si porneste ,la fel merge ce merg si mergea chiar bine si se opreste brusc

nu stiu ce sa-i mai fac

i-am curatat tot, la filtru ...

as dori sa-mi spuna cineva niste cauze care duc la oprrea motorului ca sa stiu ce sa fac

Multumesc

 

Cel mai probabil e ca se ineaca,mai ales daca zici ca bujia este uda,asa pateam si yo la scuterul meu.Cauza principala e k ii vine prea multa benzina,trebuie reglat carburatorul,ii dai mai mult aer ji dupe aia reglezi relantiul,de la jiglerele alea 2ua.Dak nu merge asa,trebuie desfacut carbu' si reglat plutitorul,are debitul prea mare.Bafta!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum dracu' sa=l reglez 'tui mama lui ca al meu are doar un surub pt ralanti si mai are doua chestii pe el la care vin fire electrice...si daca rolele sunt grele dece cand e rece are demaraj de rupe si urca pana la 80 fara nici o problema iar apoi cand se incalzeste pana la 50 zici ca are apa in benzina?tre sa rezolv neaparat ca vrea si baiatu' sa faca uili si nu pot exersa decat pana se incalzeste :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu lant pt un Derbi Gpr???Are cineva, sau dca stiti de unde sa cumpar...va rog mull de tot...raspundeti aici sau da-ti PM...

Modelul asta mai vechi...

post-14846-1187345019_thumb.jpg

 

Kiar nu stie nimeni???

OVK...Bafta cu scuteru si cu wheely'ul...eu m-am dat pe stoppie cu Derbiul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms corni...iese si cu al meu un mic stoppie dar nu prea mare pt ca e lung si are roata mica...

 

Si cu al meu la fel frate...k are greutatea pe spate, nu e ca la astea stil motor care au greutatea pe centru...are motorul pe spate si se ridica dar nu mai mult de 20-30de cm...dar wheelie fac amandoua, bine ca scuteru putin ajutat la plecarea de pe loc cu picioarele...Hai norok si bafta inca odata...

Apropo...de kit de lant pt Derbi kiar nu stie nimeni???

SCUZE DE OFF-TOPIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Salut!

In ultimul timp am intampinat niste mici probleme si as vrea sa ma lamuriti dak puteti.

Problema sta astfel. Farurile mele din fatza bat prea in pamant si nu vad noaptea cu ele decat 3 m in fatza dak am urcat scuterul meu cu roata fatza peste o caramida atunci farurile au vazut f bine. Cum pot sa ridic farurile sa vada mai departe.este ceva surub sau o smecherie ?Scuteru este un Aprilia SR50 LC din 2003.

Hai salutari cu farurile care nu vad si astept raspuns de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...