Sari la conținut

Postări Recomandate

Hai Salut!

In ultimul timp am intampinat niste mici probleme si as vrea sa ma lamuriti dak puteti.

Problema sta astfel. Farurile mele din fatza bat prea in pamant si nu vad noaptea cu ele decat 3 m in fatza dak am urcat scuterul meu cu roata fatza peste o caramida atunci farurile au vazut f bine. Cum pot sa ridic farurile sa vada mai departe.este ceva surub sau o smecherie ?Scuteru este un Aprilia SR50 LC din 2003.

Hai salutari cu farurile care nu vad si astept raspuns de la voi.

pai desfa faru si vezi daca poti sa faci ceva ajustari pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai desfa faru si vezi daca poti sa faci ceva ajustari pe acolo

 

Nu e nevoie sa desfaci faru', tot ce ai de facut e mai intai sa scoti gulerul negru de sub bord, apoi masca frontala si vei vedea ca pe carcasa farului undeva pe mijloc e un surub de reglare. Rotesti surubul ca sa ridici/cobori unghiul. post-13602-1187682024_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e omorat gulerul ala de prinde surubul :cheers: Am bagat direct carton indoit in far :o

 

Dupa 1500 km parcursi in 3 saptamani pot spune ca sunt foarte multumit de aprilia, scutere super bune...am facut si cate 150 km fara oprire, mai face uneori fitze cu apa dar il las sa se raceasca. Totusi n-am reusit sa gasesc limitarea: in toba n-are, sunt taiate "manecile" alea de ies dupa teava principala, in carburator nu vad unde, nu l-am desfacut complet dar nu are restrictionare pe unde trage aer si pe unde baga amestecul. La variator nu am reusit sa umblu, nu pot sa desfac :D Unde gasesc si eu o unelta pentru asa ceva?

 

Alta chestie...am schimbat placutele frana spate, inainte scartaiau, dupa ce le-am pus nu mai scartaiau deloc, iar acum dupa 2 saptamani de uzare scartaie iarasi. Care este problema?

 

Vreau sa-mi iau un filtru de aer sport...am luat unul original, dar uzat de la cineva si i-am scos carcasa a.i. sa fie afara direct doar buretele. De tras tragea mai bine, dar facea un zgomot de masina de cursa. Asa se aude si cu alea sport? Ca sa stiu sa nu mai cumpar...

 

Multumesc anticipat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult crettz mi-ai fost de mare ajutor.

Acuma sa va spun eu marea mea problema care in ultima vreme am vazut ca se confrunta multi cu ea.Cand motoru-i rece scuteru merge brici.Cand merg 20 min cu el merge ca placinta.Cu asta problema ma confrunt si eu stiu si unde-i buba insa nu stiu cum s-o repar si de aceea va intreb pe voi.

Problema i de la variator caci se supraincalzeste.Dupa vreo 5 km de mers se incalzeste capacu ala de deasupra de aluminiu pe care vine si cick starter la 80 de grade de nu poti tine mana pe el.

Stiu si de ce se incalzeste ...sa va povestesc.

Mergand pe drum sa desfacut surubul acela care prinde variatorul iar zimtii aceia pe care prinde pedala de pornire au ajuns la pedala si sa blocat asa iar motoru a fortat acolo astfel incat zimtii de pe axul pe care vine si variatorul sau facut praf pe jumate din ax.la fel si filetul pe care vine surubul de strange variatorul s-a cam bulit.Si saiibe si alte chesti...Am cules un pumn de pilitura de pe acolo.

Am facut eu cumva si le-am prins toate la loc insa am fost nevoit sa starng piulita de la variator f tare pt ca sa prinda bine pe filetul ce a mai ramas caci altfel nam cum pune piulitza caci nu sta.odata cu asta sa strans si cureaua intre variator si elice astfel incat freaca acolo de numa numa.

Acuma vine si intrebarea: Cum sa schimb axul acela pe care vine bagat variatorul si restul? ca ala intra in motor.Se gaseste asa ceva de cumparat? I complicat de montat?

Cei care au trecut prin astea sau aveti habar va rog sa ma ajutati.

Ms mult de sprijin si salutari! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult crettz mi-ai fost de mare ajutor.

Acuma sa va spun eu marea mea problema care in ultima vreme am vazut ca se confrunta multi cu ea.Cand motoru-i rece scuteru merge brici.Cand merg 20 min cu el merge ca placinta.Cu asta problema ma confrunt si eu stiu si unde-i buba insa nu stiu cum s-o repar si de aceea va intreb pe voi.

Problema i de la variator caci se supraincalzeste.Dupa vreo 5 km de mers se incalzeste capacu ala de deasupra de aluminiu pe care vine si cick starter la 80 de grade de nu poti tine mana pe el.

Stiu si de ce se incalzeste ...sa va povestesc.

Mergand pe drum sa desfacut surubul acela care prinde variatorul iar zimtii aceia pe care prinde pedala de pornire au ajuns la pedala si sa blocat asa iar motoru a fortat acolo astfel incat zimtii de pe axul pe care vine si variatorul sau facut praf pe jumate din ax.la fel si filetul pe care vine surubul de strange variatorul s-a cam bulit.Si saiibe si alte chesti...Am cules un pumn de pilitura de pe acolo.

Am facut eu cumva si le-am prins toate la loc insa am fost nevoit sa starng piulita de la variator f tare pt ca sa prinda bine pe filetul ce a mai ramas caci altfel nam cum pune piulitza caci nu sta.odata cu asta sa strans si cureaua intre variator si elice astfel incat freaca acolo de numa numa.

Acuma vine si intrebarea: Cum sa schimb axul acela pe care vine bagat variatorul si restul? ca ala intra in motor.Se gaseste asa ceva de cumparat? I complicat de montat?

Cei care au trecut prin astea sau aveti habar va rog sa ma ajutati.

Ms mult de sprijin si salutari! :o

 

Si eu am aceasi problema :-L , imi e dus filetul de la ambielaj , si am rupt doua curele findca nu se strangea variatorul destul de mult . Acum am pus 2 shaibe in plus , ca sa pot strange variatorul . Merge perfect , numai ca nu mai am pornirea la pedala :lol: . Cat de curand trebe sa-l desfac si sa-i fac filet cu o filiera :cheers: , :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la mine sau dus si zimzii de pe ax si acuma tre s aschimb tot ambielajul!!!

Si i cam scump ...3 mil 200. Da nam ce face.

 

 

Si eu am avut aceasta problema la 2 scutere :D) unu dupa altu. dar am rezolvat'o cu cinci sute de mii

si cu rabdare. am luat frumos ambielajul si l'am dus in uzina. intr'o uzina. si mi'a facut dinou canelurile alea de la ambielaj, mi le'a tratat termic, si a mers super bine :cheers: asa k nu dispera cauta p cineva care stie sa faca electroliza, sau pe cineva care lucreaza in uzina :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aici i mult mai complicata treaba. pt ca zimtii aia sau uzat in asa hal incat pur si simplu axu i ca un cui fara sati dai seama ca a avut zimti vreodata.

 

 

 

BAga Felipecolombo2 in lista si iti zic mai multe acolo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am rezolvat problema.

Mi-am cumparat ambielaj tunning nou nout de la RMS. A fost 3 mil 800.

Urmeaza sa-l mai montez.Oare tre sa desfac tot motoru ca sa-l montez?

Si mersi lui Felipe care mi-a explicat una alta pe net...

:agree: Salut!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un scuter(malagutiF10) si am o problema...

imediat dupa ce pornesc motorul scuterul merge foarte bine ,da pe masura ce te plimbi cu el devinde din ce in ce mai lenes,prinde greu viteza si nu rasp la acceleratie cum ar trebui ..

stiti ce ar putea avea?

Multumesc anticipat!:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am deja 3000km cu scuteru , i'am pus lichid de frana, ulei si benzina. atat:)

dar de ceva timp a inceput sa faca un sunet metalic :-? parca ceva e neuns

ce sa'i fac ?

si unde scot limitarea ?:agree:

astept raspuns , mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am deja 3000km cu scuteru , i'am pus lichid de frana, ulei si benzina. atat:)

dar de ceva timp a inceput sa faca un sunet metalic :-? parca ceva e neuns

ce sa'i fac ?

si unde scot limitarea ?:agree:

astept raspuns , mersi

 

Probabil placutele de frana...incearca sa le verifici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i legatura inscrierii cu service-ul?

 

lipsa de creier din 2 puncte de vedere:

1. ai ales sectiunea PROST

 

2. ai nevoie de ajutor ca sa inregistrezi un scuter la primarie...

 

get a life... or a brain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i legatura inscrierii cu service-ul?

 

lipsa de creier din 2 puncte de vedere:

1. ai ales sectiunea PROST

 

2. ai nevoie de ajutor ca sa inregistrezi un scuter la primarie...

 

get a life... or a brain!

 

 

Vad ca la tine la tzara nu se cere cartea si factura scuterului.....dar te intzeleg :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema :ok: putin mai grava

 

nu mai da scanteie, am luat alta bujie, degeaba.. nu da scanteie, ce sa aiba ?

poate fi cdi ul ? cand l-am desfacut am vazut ca avea contactele putin oxidate, l-am curatat dar tot nu merge.

Da ba eu zic ca e de vina mecanicu sau chilotu :P) :smoke:

 

 

Si eu am o problema ma , da e putin grava , nu o zic la nimeni :ok:) o tin ptr mne. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...