Jump to content

Recommended Posts

Cn ma ajuta si pe mine . Am si io o problema cu bujia se afuma din ce motife si nu vrea sa traga scuteru . Motor in 4 timpi?? :D

 

 

merge sarac motoru nu cred ca ii vine benzina destula si d-asta nici nu cred ca trage si se afuma bujia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cn ma ajuta si pe mine . Am si io o problema cu bujia se afuma din ce motife si nu vrea sa traga scuteru . Motor in 4 timpi?? :lol:

deci..........

se afuma bujia pt ca e sarac amestecul benzina-aer :rock: care se formeaza in carburator.......vezi ca pe Langa reglajul de relantii mai ai un jiger.... care e jigleru' de reglare a aerului..daca il infiletezi aerul care intra in amestec cu benzina o sa fie mai Mic si rezulta>>>> motoru trage mai rau, SE AFUMA BUJIA :lol:

in cazul in care desfiletezi jiglerul adica invers rotatii acelor de ceas :lol: ..... o sa observi ca motorul o sa se tureze mult mai usor..... nu se mai afuma bujia........dar, dar.... iarna mai ales o sa ai probleme in sensul ca va porni mai greu

Deci tot ce trebuie sa faci tu e sa desfiletezi jiglerul de tot....... si dupaceia il infiletezi DOUA TURE JUMATE :lol: :lol: ......cam pe acolo e standarul ;) :rock:

MULTUMIT???????

 

merge sarac motoru nu cred ca ii vine benzina destula si d-asta nici nu cred ca trage si se afuma bujia

BAI FRATE DACA NU STI... :moto: :P :P NU MAI POSTA CA VB NUMAI PROSTII.........auzi ..... nui vine banzina deaceia se afuma bujia..... :rock: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare..am si eu o problema la scuter (este un scuter de 125 in 4 timpi -2700 km facuti):

astazi dimineata ,cand am plecat de la stop am accelerat ;am simtit dintr o data ca ii scade puterea si parca se ineaca.Concluzia:nu mai poate depasi viteza de 40km/h;daca vreau sa trec peste 40 se ineaca si oricum nu trece ...care ar fi problema?(cineva mi a spus ca ar putea fi o bujie "bulita")

Astept urgent raspunsuri si indicatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare..am si eu o problema la scuter (este un scuter de 125 in 4 timpi -2700 km facuti):

astazi dimineata ,cand am plecat de la stop am accelerat ;am simtit dintr o data ca ii scade puterea si parca se ineaca.Concluzia:nu mai poate depasi viteza de 40km/h;daca vreau sa trec peste 40 se ineaca si oricum nu trece ...care ar fi problema?(cineva mi a spus ca ar putea fi o bujie "bulita")

Astept urgent raspunsuri si indicatii.

pai ar fi mai multe cauze in calcul.......

1 datorita filtrului de aer care este imbaxit..(am patito cu un kimco de la politia locala :rock: care tot asa....pornea.... se tura pe loc da mai rau si cand il puneam in forta ... nu mai tregea.. nu mai crestea in viteza).. am curatat filtrul de aer..

2 s-ar putea s-a ti se fi infundat carburatorul..... mai putin probabil

3 s-a ti se fi desfacut "tija sau clapeta" (cum io zice c nu stiu :rock: ) de la spritz......

4 benzina naspaaaa cu apa .. ce iar ii mai putin probabil.

5 s-a fie bujia uzata (verifica prima data asta..)

6 s-a "fure scanteia" pe la fisa sau pipa de la fisa

..... si mai sunt si alte cauze foarte putin probabile.......(am si eu kimco agility de 50 :D :moto: :rock: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iuiu

salutare..am si eu o problema la scuter (este un scuter de 125 in 4 timpi -2700 km facuti):

astazi dimineata ,cand am plecat de la stop am accelerat ;am simtit dintr o data ca ii scade puterea si parca se ineaca.Concluzia:nu mai poate depasi viteza de 40km/h;daca vreau sa trec peste 40 se ineaca si oricum nu trece ...care ar fi problema?(cineva mi a spus ca ar putea fi o bujie "bulita")

Astept urgent raspunsuri si indicatii.

Verifica si carburatorul....sunt sanse mari sa fie din carburator

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus si eu o prob. de a mea acum cateva zile si nici un rasp.

Am roata pe spate descentrata din janta , unde se poate indrepta , repara. janta este din 3 spitze ca idee asa

ms

 

 

:D

Edited by catastyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus si eu o prob. de a mea acum cateva zile si nici un rasp.

Am roata pe spate descentrata din janta , unde se poate indrepta , repara. janta este din 3 spitze ca idee asa

ms

:D

la vulcanizare....autozone , dar vezi ca e o gramada de bani ...si e posibil sa nu mai poate fi indreptata janta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uff..dar cred ca se poate la orice vulcanizare..o sa verific , am destule prin cartier si poate ies mai cu "buzunaru`" plin. ms oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iuiu

unde gasesc urgent un magazin online ? cu piese moto...am nevoie de un cablu de acceleratie de la APRILIA SR50

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde gasesc urgent un magazin online ? cu piese moto...am nevoie de un cablu de acceleratie de la APRILIA SR50

:rock: ai vazut ca te`a "certat" Reverse ca ai postat aiurea si acuma ai sarit ca iepurele aici rpd :D

:rock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iuiu

:rock: ai vazut ca te`a "certat" Reverse ca ai postat aiurea si acuma ai sarit ca iepurele aici rpd :D

:rock:

:rock: interesant...asta e...nu am io treaba cu acel individ...da sper ca aici mi se raspunde :moto: la intrebare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iuiu

Imi raspunde si mie cineva la intrebarea de mai sus sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat cu niste motoare de cautare ? nu ai gasit nimic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cate mii de km , se uzeaza rolele de la varioator :bounce: ? ms..

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUZZ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cate mii de km , se uzeaza rolele de la varioator :bounce: ? ms..

depinde de la model la model,de la producator la producator ... de exemplu la mine in cartea de service scrie ca se schimba rolele la 8000km....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai oameni buni...lucruri de domeniul U.F.O. inca se petrec. Azi am "efectuat" un drum de aproximativ 200km cu predominanta in afara orasului. Pot spune ca am mers destul de mult pt o zi...Taman acum la sfarsit am sesizat ceva aiurea :bounce: Ma uitam la silencerul din carbon al tobei si parca ii lipsea ceva, intr'adevar emblema Giannelli capatase o alta pozitie, acum se afla pe partea din interior care da spre roata. Cum mama dracului a ajuns acolo nu imi pot explica nici eu nici altii pe care i'am mai intrebat. Precizez ca emblema e prinsa cu nituri de silencer! Am apucat si am incercat sa rotesc de invelisul de carbon si sub nicio forma nu s'a clintit...CIMENT CURAT! Am 2 variante cat de cat plauzibile: 1. s'a incalzit toba in asa hal incat invelisul de carbon a devenit mobil iar din cauza vibratiilor s'a rotit 2. cat timp l'am lasat in fata blocului(2ore) cineva mi'a desfacut cele trei piulite ale silencerului si l'a rotit(teava este in ACEEASI pozitie). Ma enerveaza la culme fenomenul mai ales ca tine de filmele cu prosti. :angry:

 

 

 

Pozele vorbesc de la sine.

post-13602-1179005633_thumb.jpgpost-13602-1179005647_thumb.jpg

Edited by crettz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urata chestie , parerea mea este ca as "arunca" prima varianta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic...toba nu e afectata cu absolut nimic in principiu, numai ca ma enerveaza ca nu pot sa gasesc o explicatie logica pt ce s'a intamplat.

Edited by crettz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bounce:

 

nu suna cam absurd sa iti desfaca cineva sillencerul, si sa il mai puna si inapoi ? daca il desfacea, nu prea cred ca cineva il mai punea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar e foarte ciudat,dar nu mai cauta explicatii si desfa-l si pune-l asa cum era inainte.Dar chestia asa nu am mai auzit-o pana acum si mi se pare hilar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:angry: haha da intr'adevar chiar se intampla! De pus l'am pus la loc...suruburile nu erau prea stranse, insa curiozitatea inca ramane. Aaah si mai mult de atat ieri am lasat scuterul 20-30 de minute in fata blocului si cand am coborat la el am gasit fisa de la bujie scoasa. Nu stiu ce sa mai cred...I'VE BEEN CURSED FOR THE WEEKEND :what: Asta cu fisa a fost probabil o gluma de'a unui vecin cu care ies sa ma mai plimb sau who knows ala micu si albastru a scos'o. :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:angry: haha da intr'adevar chiar se intampla! De pus l'am pus la loc...suruburile nu erau prea stranse, insa curiozitatea inca ramane. Aaah si mai mult de atat ieri am lasat scuterul 20-30 de minute in fata blocului si cand am coborat la el am gasit fisa de la bujie scoasa. Nu stiu ce sa mai cred...I'VE BEEN CURSED FOR THE WEEKEND :what: Asta cu fisa a fost probabil o gluma de'a unui vecin cu care ies sa ma mai plimb sau who knows ala micu si albastru a scos'o. :bounce:

 

cum de patesti numai d'astea mah???toba e modelul reverse??radu mai traieste si el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope...as fi vrut eu sa fie modelul Reverse(silencer verzuliu) care e ceva mai scumpa decat a mea...modelul Extra(cel putin din poza asa pare).Cat despre Radu nu mai am cuvinte, un tradator de prima clasa :bounce: . De trait traieste ca ne intalnim mai mereu insa partea urata e ca a facut josnicul gest de a vinde scuterul sambata dupa ce am facut un ultim drum la Viperesti(pe curbe inspre Siriu). A ramas cu motocicleta, insa partea nasoala e ca s'a mai dus un amic serios de breasla :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...