Sari la conținut

Retromobil


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mihai, stiu ca esti suparat, e normal dupa ce ai patit, dar se lucreaza la imbunatatirea relatiei cu RAR-ul.

Vor afla si cei de la RAR procedura lor corecta (care apropo, prevede ca nu ai nevoie de programare nici pentru mentiunea in CIV, nici pentru ITP), sia sa mai departe. Din pacate inca sunt destul de putine vehicole atestate, si nu este o procedura prea comuna asa ca oamenii mai fac balbe.

Cat despre avantaje, da, ai dreptate, pentru impozitul de 20 de lei nu merita, da poate pentru RCA-ul care poti sa il primesti gratis daca partici la cel putin 2 evenimente anual si esti membru in club, se mai schimba situatia ;)

Iar sentimentul de a avea un motor atestat istoric... de nepretuit :D

supararea asta a venit si trece, atestatul ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, stiu ca esti suparat, e normal dupa ce ai patit, dar se lucreaza la imbunatatirea relatiei cu RAR-ul.

Vor afla si cei de la RAR procedura lor corecta (care apropo, prevede ca nu ai nevoie de programare nici pentru mentiunea in CIV, nici pentru ITP), sia sa mai departe. Din pacate inca sunt destul de putine vehicole atestate, si nu este o procedura prea comuna asa ca oamenii mai fac balbe.

Cat despre avantaje, da, ai dreptate, pentru impozitul de 20 de lei nu merita, da poate pentru RCA-ul care poti sa il primesti gratis daca partici la cel putin 2 evenimente anual si esti membru in club, se mai schimba situatia ;)

Iar sentimentul de a avea un motor atestat istoric... de nepretuit :D

supararea asta a venit si trece, atestatul ramane

Mi-a trecut. Am scris despre asta ca sa stie si cei ce urmeaza sa treaca prin asta..sa nu-i ia prin suprindere :))

Astept salonul acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, dupa cum ai subliniat si tu, nu este vina RCR. Nu ne scuzam pentru cei de la RAR, desi am gasit si acolo oameni dispusi sa ne ajute.

 

Raduuuuuuu, 3 asigurari, nu una. Si de la a 4-a in sus, intra subventia pe agricultura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2006 am fost ajutat foarte bine la RAR, era un inginer foarte de treaba acolo. Serban Dobre era numele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, dupa cum ai subliniat si tu, nu este vina RCR. Nu ne scuzam pentru cei de la RAR, desi am gasit si acolo oameni dispusi sa ne ajute.

 

Raduuuuuuu, 3 asigurari, nu una. Si de la a 4-a in sus, intra subventia pe agricultura.

Nu am ce sa reprosez catre Retromobil. S-au comportat exemplar. Tocmai de aceea am convins si alte persoane sa-si inscrie babele japoneze.

 

Pacat de intamplarea de la RAR...eh, trece, se uita..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, dupa cum ai subliniat si tu, nu este vina RCR. Nu ne scuzam pentru cei de la RAR, desi am gasit si acolo oameni dispusi sa ne ajute.

 

Raduuuuuuu, 3 asigurari, nu una. Si de la a 4-a in sus, intra subventia pe agricultura.

asa, 3, scuze.

deci, cu cat mai multe, cu atat mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Retromobil,

Dacă în actele din țara de proveniență este trecută, de exemplu, data de 15.12.1985 prima înmatriculare, fără să fie specificat anul fabricației, atunci când se poate începe (solicita) procedura de atestare?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am trecut si eu in dimineata asta prin proceduriile RAR-ului cu masina, la 8:15 eram acolo, am completat acte si m-am anuntat la ghiseu unde se lasa programarea, la 8:30 a venit un inginer la masina, a preluat actele, am adus masina in hala, apoi am platit (cam 190RON), si la 8:45 erau gata verificariile, apoi am mai asteptat pana 10:15 pana au eliberat cartea unde au completat in tabela B pe CIV din nou datele masinii (usor diferite fata de tabel A :huh: ), si dus am fost.

Mai am sa trec pe la administratie financiara si am terminat cu alergatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Buna seara!

 

Un scurt reminder, pentru membrii Sectiei Moto:

 

DATA LIMITA DE PLATA A COTIZATIEI
ESTE 30 NOIEMBRIE.
Cotizatia se poate achita in lei la orice sucursala BRD sau prin transfer,
(echivalentul al cursul BNR a 30 EUR - studentii si pensionarii platesc ¼
din suma).
Contul R.C.R. este deschis la BRD Triumf - Numar cont : ROL : RO 70 BRDE
445 SV 0 0 7 8 2 3 8 4 4 7 0
Echipa Retromotor

» Post actualizat in 22 Dec 2015 06:47

Animatie_Retromobil_Cristmas_2015.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bună ziua,

Am dorit sa obțin un certificat pentru un Volvo 740 din1986 pe care îl dețin.

Am discutat cu domnul din comisie...

Ceea ce am înțeles eu este următorul lucru după întâlnirea cu dumnealui:

Mașina trebuie să fie în perfectă stare de funcționare și să arate impecabil.

Mi-a argumentat prin unele exponate pe care le au, Buick, Ford și alte mărci americane care nici noi nu cred că arătau atât de bine.

Pe scurt nu mă calific.

Concluzia mea este că este un club pentru bogați și sper să nu fiu malițios spunând acest lucru.

Am un Simson și un M72 pe care le-am adunat cu eforturi deosebite și pe care le întrețin în stare de funcțiune numai eu știu cum.

Ne luptâm cu o părere unanimă și înrădăcinată în neamul ăsta că ceea ce este vechi e bun de Remat, și suntem claxonați pe dudui sau ciumeți care nu au loc de o moto cu ataș care nu rulează cu mai mult de 60 la oră.

Speram să găsesc un oarecare sprijin și înțelegere la cei care se prezintă a apăra interesele celor cu retromobile.

Să auzim de bine.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună seara.

Deși nu este domeniul nostru de activitate, puteti sa postati cateva fotografii cu masina Dvs?

 

Mulți dintre proprietarii mașinilor atestate de către R.C.R. nu sunt membrii R.C.R., așa ca remarca dumneavoastră chiar nu o găsim potrivită (probabil membrii Secțiilor Dacia 1100, 1300, IMS sau cei care dețin Mercedes Cobra [cel mai întâlnit posesor de mașină clasică] fac parte din Top 300).

 

Cei care și-au atestat motocicletele nu au avut probleme în atestare, unele dintre vehicule nu arată ca scoase din fabrică, dar nici nu acceptăm motocicletele care nu îndeplinesc un standard minim de îngrijire/recondiționare.

 

Un an bun pentru posesorii de motociclete retro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua,

Conform cu dorința exprimată de dumneavoastră iată câteva poze cu mașina respinsă.

După cum am mai precizat e un Volvo 744 Turbo, an fabricație 1986.

Nu doresc să dezvolt o polemică asupra situației mele, îmi exprim însa speranța ca viitoarele mele contacte cu Retromobil, vor avea un final mai fericit.

Până atunci însă rămân cu o dezamăgire în privința asociației pe care o reprezentați și a modului în care am fost tratat, în măsura în care mi s-a spus că mașina mea nu reprezintă o valoare, pot să îmi cumpăr o alta cu 3000 de euro care să arate mult mai bine și pe care să o țin în garaj și care are șanse mai mari să primească atestatul dumneavoastră.

Sănătate și virtute.

post-55500-0-90274300-1452239192_thumb.jpg

post-55500-0-44803500-1452239204_thumb.jpg

post-55500-0-86899100-1452239217_thumb.jpg

post-55500-0-89052000-1452239227_thumb.jpg

post-55500-0-23428100-1452239243_thumb.jpg

post-55500-0-60275400-1452239253_thumb.jpg

post-55500-0-76902300-1452239263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, am crezut ca ai trimis pozele. Pana mea, mie mi se pare cat de cat ok masina, probabil live or fi strambat din cine stie ce motiv din nas, nu ma pricep la conserve si nici nu ma pasioneaza absolut deloc capitolul asta. Mai pune-o la punct si mai incearca, nju te costa decat drumul din ziua respectiva.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valoarea masinii nu trebuie sa fie un factor decizional. Eu cred ca masina din poze are potential, dar trebuie trebuie ingrijita, si modificariile audaugate (casetofon jumatate iesit, ceasuriile adaugate, ...) trebuie inversate. Si tetierele sar in ochii.

Inceara ca ceri o lista punctuala cu problemele constatate de ei.

ps. eu 5 ani am avut nevoie ca sa am masina atestata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum binea zis Mihai nu trebuie neaparat sa fii membru la RM.Acolo exista o comisie de atestare Vehicol de Epoca ce este acreditata oficial in acest sens.Parerea mea este ca nu trebuie sa ai un vehicol (masina sau motocicleta) perfect restaurat ca sa primesti atestarea.Pun urmatorul caz:cineva cumpara un autovehicol vechi de 50 ani,o cazatura numai buna de remat.Sa zicem un Oldsmobil de 6000 cc.Acesta trebuie inscris la Circa Financiara unde,la aceasta cilindree,ar avea de plata anual niste sume enorme.Omul ,de buna credinta si pasionat incearca sa-l restaureze.Dureaza 5 ani .In tot acest timp el plateste degeaba ( autovehicolul nu este in circulatie) sume de bani pe care le-ar putea folosi mai bine la restaurare.Cred ca acea comisie de la RM ar trebui sa-i dea ( daca se incadreaza in norme desigur) atestatul de Vehicol de Epoca sau cum s-o numi,astfel ca omu sa poata merge la CF si sa plateasca un impozit mai omenos.

Mihai sunt sigur ca-l vei ajuta pe om in acest sens lamurindu-se odata treaba asta cu atestarea si pentru masini si pentru motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a pus de mai multe ori problema asta in Adunarea Generala.

In fapt, s-au si astestat cateva masini, tinandu-se cont de promisiunile ferme ale proprietarilor ca le vor restaura in viitorul apropriat --- timpul a demonstrat ca oamenii nu sunt seriosi si au continuat sa foloseasca masinile, ajungand intr-o stare deplorabila, dar cu patalamaua la mana (atestatul).

Din aceasta cauza a aparut si exista o mareee reticenta in a se mai elibera atestate masinilor care nu se inscriu in cerintele FIVA (trebuie sa fie o rara avis sau ceva legat de patrimoniul national auto/moto ca se se incalce regula).

La moto eu imi asum raspunderea pentru atestare, pe partea de auto nu am nici un cuvant de spus si nici nu vreau sa spun atata timp cat nu-s absolut deloc pasionat/priceput de/la masini.


» Post actualizat in 08 Jan 2016 10:37

In ceea ce priveste partea de contributie (impozitare), mi s-a spus de catre doua doamne serioase de la Administratia Financiara ca in cazul unui vehicul achizitionat cu ceva vreme in urma si care a fost restaurat, primind ulterior atestatul, nu se mai percepe impozitul retroactiv si nu sunt prevazute nici penalitati.

Notasem numarul ordinului pe undeva, o sa il mai caut sa aprofundam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pierdut 4,5 ani x 2000 de lei impozit, banii pe care as fi preferat sa investesc in masina. Am incercat atunci sa ma inteleg cu retromobil, promitand facturi pentru piese etc cu o valoare echivalenta sau mai mare ca impozit, dar din pacate nu am fost asculat.

Daca nu ma insel, RCR poate sa retrage cumva atestatul daca masina intre timp nu mai respecta criteriile pentru care are fost atestata. In cazul asta, RCR are disponibil o masura pentru a combata abuzul.

Si au atestat si masini in stare de epava, proprietate de o firma care se ocupa cu vanzarea lor. Asta m-a afectat cel mai mult. La un pasionat nu se poate, la un SRL da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost atestate de un presedinte care a fost dat afara. Iar masinile de la Oldtimer au fost restaurate, spre deosebire de pasionatii care au inceput sa care ceapa la piata.

Si cu asta incheiem (din punctul meu de vedere) discutia.

 

Topicul a fost initiat pentru a se discuta pe plan motociclistic, nu ma intereseaza auto.

Cine mai are de discutat pe partea auto, poate folosi cu incredere PM sau sa se adreseze pe forumurile auto.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sincer discutiile nu isi mai au rostul, dupa noul cod fiscal de la 01.01.2016 pentru vehiculele radiate nu se mai plateste impozit. Dupa cum observati ne preocupam sa va fie bine membri sau nu ai clubului. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici vorbeam de un automobil Volvo inscris in circulatie cu verificare tehnica si asigurari platite.Si care nu a intrat nici macar la o prima evaluare daca intruneste sau nu conditiile pentru a fi declarat vehicul istoric si pentru a nu mai plati la finante sumele aberante cerute de acestia.Poate ne dai un sfat pertinent Automobilia.


» Post actualizat in 21 Jan 2016 12:32

Mihai am rugamintea sa ne treci si noua aici normele sau cerintele FIVA pentru ca un autovehicul sa poata fi omologat ca fiind de epoca sau istoric.Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...