Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

Si uite cum mai bine iti iei un v-strom, care la 40mii nu stie ce inseamna service, unde mai pui si celelalte avantaje....

Mie mi se pare, pe baza PDFului atasat, ca motorul de NC700X are viata de minim 250.000 km doar cu ulei si filtre de schimbat. 40mii e o nimica toata.

 

Iar un Vstrom e mult mai masiv si isi arata cu mandrie kilogramele. In plus manevrabilitatea e ... rezonabila dar nu impresionanta.Doar la capitolul protectie la vant sta bine. Stromul e cu siguranta cel mai touring allrounder de care stiu si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doar la capitolul protectie la vant sta bine. Stromul e cu siguranta cel mai touring allrounder de care stiu si cam atat.

 

Cu un parbriz aftermarket poate. Cu parbrizul touring vario setat la inaltime maxima, cu vant din fata pe autostrada, de la 110 km/h in sus mi se balanganea capul la fel ca la cateii aia care se puneau langa luneta Daciilor 1300.

 

P1110323.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paris: Cat de "smooth" e motorul ? De injectie ai pomenit, dar m-ar interesa daca exista vibratii si cat de liniar e cuplul. De exemplu, la motorul de pe Versys 650 (2 cil paraleli) ar fi oarece vibratii (stiu de la un posesor de versys). Daca ar fi sa iau NC700x, ar fi pt drumuri medii, gen excursii de weekend prin tara. Categoric, fara pasager si nu cu multe bagaje. Partea cu orasul e prea periculoasa (cel putin aici in bucuresti), mail ales pt un incepator :|.

 

M-am uitat si la V-strom (modelul vechi), dar e mult prea mare si greu pt mine (am doar 78kg). Intr-adevar cred ca e cel mai bun mid-tourer al momentului, mai ales pt mers in 2 cu bagaje (si chiar si putin off cu cauciucurile potrivite). Ca tot vorbim de V-strom, in filmuletul urmator e un nene care se duce cu V-stromul lui la dealer-ul Honda pt a testa NC700X :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S'ar putea sa scriu prostii, insa de ce mi-as cumpara un NC700X cu 5-6 mii de euro si nu un CB500 cu vre'o mie de euro ?!

Clar, la capitolul design nu exista comparatii, insa ambele mobre fac cam acelasi lucru ! Chiar si la consum sunt oarecum asemanatoare ...

 

Nu am vrut sa pun o intrebare rautacioasa ! ... si mie-mi place NC700X, insa acelasi lucru il poate face si o mobra de 1000 euro ....... tot Honda !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca CB e o vechitura - punct. :)

 

Pentru ca NC-ul are ABS. Pentru ca NC-ul e pe injectie. Pentru ca NC-ul are service la 15.000. Pentru ca NC-ul are racire pe apa. Pentru ca NC-ul e mai agil. Pentru ca NC-ul are "torpedou". Pentru ca NC-ul nu are 33.000km pe bord din 1993 si pana acum. Pentru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca NC-ul are service la 15.000.

 

CB-ul la 12000. Nu-i mare branza.

 

Pentru ca NC-ul are racire pe apa.

 

Culmea, si CB-ul are racire pe apa.

 

Pentru ca NC-ul are "torpedou".

 

La fel si CB500S. La nevoie se foloseste pe post de scrumiera. :)

 

In rest, ai dreptate! Nu se compara.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca e vorba de vechiul CB racit pe ulei... Care avea menenanta la 6000 sau 8000 parca... scuze daca am incrucat borcanele! Iar torpedou nu cred ca ai... in spate sub sha poate. Dar nu incape casca acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un parbriz aftermarket poate. Cu parbrizul touring vario setat la inaltime maxima, cu vant din fata pe autostrada, de la 110 km/h in sus mi se balanganea capul la fel ca la cateii aia care se puneau langa luneta Daciilor 1300.

 

P1110323.JPG

 

Daca esti putin mai inalt de fel asa se intampla ... si eu am problema asta la 1,90m

Alege un parbriz scurt ca sa scapi de turbulente, mie la v-stromul nou mi s-a parut perfect parbrizul original in pozitia joasa.

In extrema ar fi un parbriz foarte inalt doar ca te obliga sa te uiti prin el lucru care nu il suport la o motocicleta.

Sunt multe "vaci" in situatia asta motivul principal este distanta relativ mare dintre marginea superioara a parbrizului si casca pentru ca aerul se intoarce si ai impresia ca pasagerul iti da cu palma in casca :D

Pe v-strom folosesc parbrizul mare iarna si unul mai scurt decat cel original cand este cald afara.

Sper sa-ti fie de ajutor informatia.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paris: Cat de "smooth" e motorul ? De injectie ai pomenit, dar m-ar interesa daca exista vibratii si cat de liniar e cuplul. De exemplu, la motorul de pe Versys 650 (2 cil paraleli) ar fi oarece vibratii (stiu de la un posesor de versys). Daca ar fi sa iau NC700x, ar fi pt drumuri medii, gen excursii de weekend prin tara. Categoric, fara pasager si nu cu multe bagaje. Partea cu orasul e prea periculoasa (cel putin aici in bucuresti), mail ales pt un incepator :|.

@ovi_ice: Motorul de la NC700 avea ceva vibratii, dar in limitele acceptabile. N-am mers cu Versys ca sa pot compara, dar V-Stromul vibreaza putin mai mult. Din nou, cred ca amindoua sint perfect acceptabile. Ambele motorare aveau doar citeva sute de KM, asa ca sint sigur ca vibratiile ar fi mult diminuate dupa rodaj. Am fost foarte atent la cuplu in timpul testului si din nou, NC700 are cuplul ceva mai jos si mai linear, dar nu trage ca un tractor asa cum ma asteptam de la un motor cu cursa lunga si alezaj mic. Vitezele se pot schimba pe la 2500rpm la NC si pe la 3000 la Strom. Am pus curbele de cuplu mai jos. Pentru Romania (si in limitele motociclismului intreg la minte) cred ca NC ar fi o motocicleta ideala. Acasa sint sate si orase tot la 20-30km si oricum trebuie sa incetinesti, pretul benzinei este destul de mare din cite stiu. In plus pentru incepatori este o motocicleta foarte docila. Noroc cu alegerea!

post-1153-0-18586500-1352480229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovi_ice: Motorul de la NC700 avea ceva vibratii, dar in limitele acceptabile. N-am mers cu Versys ca sa pot compara, dar V-Stromul vibreaza putin mai mult. Din nou, cred ca amindoua sint perfect acceptabile. Ambele motorare aveau doar citeva sute de KM, asa ca sint sigur ca vibratiile ar fi mult diminuate dupa rodaj. Am fost foarte atent la cuplu in timpul testului si din nou, NC700 are cuplul ceva mai jos si mai linear, dar nu trage ca un tractor asa cum ma asteptam de la un motor cu cursa lunga si alezaj mic. Vitezele se pot schimba pe la 2500rpm la NC si pe la 3000 la Strom. Am pus curbele de cuplu mai jos. Pentru Romania (si in limitele motociclismului intreg la minte) cred ca NC ar fi o motocicleta ideala. Acasa sint sate si orase tot la 20-30km si oricum trebuie sa incetinesti, pretul benzinei este destul de mare din cite stiu. In plus pentru incepatori este o motocicleta foarte docila. Noroc cu alegerea!

Pacat ca nu exista si la noi una pentru drive test... chiar m-ai facut curios cu motoreta asta. Ai mers si pe varianta cu cutie automata?

Din graficul ala v-stromul incepe sa traga bine cam de pe unde moare nc-ul ... oricum nu prea se pot compara cele doua desi par asemanatoare se vede clar ca au fost gandite pentru lucruri diferite. Mai degraba merge comparatia cu versysul. Motorul ala de la kawasaki mi-a placut foate mult, ajungea la viteza mare mai repede ca v-ul de pe suzuki si intreaga motoreta era ceva mai "jucausa"

In legatura cu vibratiile eu am intalnit motoare 4 in linie care vibreaza mai mult decat v-stromul si versysul dar daca zici ca NC-ul sta chiar mai bine decat ele e mare lucru.

Pana la urma cam pe la ce viteze consuma asa putin sper ca nu la 90km/h ...

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe varianta cu cutie normala, Honda importa varianta cu cutie automata doar in State, nu si in Canada. Este adevarat, au fost gindite pentru lucruri diferite si NC exceleaza la drumuri relativ scurte fara incarcare prea mare si naveta. Daca ar fi avut ceva mai multi cai, roti cu spite (19" pe fata) si poate o suspensie mai buna, ar fi fost un excelent succesor pentru Africa Twin.

Editat de paris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurent pentru transalp mai degraba... africana este din alt film ... de departe cel mai reusit enduro-touring facut vreodata. Astia de la honda parca sufera de cretinism puteau sa adauge o injectie si un abs optional si era ceea ce cautam majoritatea, ei umbla cu tampenii dar ma rog alte vremuri alti cumparatori probbabil scopul este sa ai un NC700 pentru naveta si oras, un GL1800 pentru ture lungi si un CRF pentru offroad ... prea mult pentru buzunarele noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru cei interesati, am Honda NC700S la mine acasa si vreau sa o vand. Motocicleta este fabricatie 2012, prima inmatriculare luna 05.2012, are 1070 km, abs si multe alte dotari...(nu prea le stiu). Motorul a cazut pe o parte si are cateva zgarieturi. Pentru cei interesati, o puteti vedea in Bucuresti, langa Aeroportul Baneasa. Pret 4800E

post-71571-0-72673800-1355556193_thumb.jpg

post-71571-0-59164100-1355556199_thumb.jpg

post-71571-0-24290700-1355556206_thumb.jpg

post-71571-0-88315200-1355556214_thumb.jpg

post-71571-0-60205100-1355556234_thumb.jpg

post-71571-0-95474500-1355556238_thumb.jpg

post-71571-0-10021000-1355556243_thumb.jpg

post-71571-0-20401700-1355556249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

are cineva acest model si a facut mai multi km? cum te protejeaza de vant la 1,83?

 

nimeni?

E rară deoarece e cam recentă. Și pe moto.it sunt puține la vânzare și nu sub 5000 e.

Protecția la vânt, probabil, o poți obține cu un parbriz mai înalt.

Caută informații și vei afla că unora nu le place sunetul tobei (ca de mașină de cusut) și că e foarte plictisitoare, în același timp altora le place look-ul modern, consumul f mic, compartimentul care te ajută să scapi de grija căștii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut pe naked-ul meu, Kawasaki, din 1992, 400 cmc, fără parbriz, drumuri de 400 km.

Să conduci fără niciun fel de protecție la vânt cu 140-160 km, te face să înțelegi și să simți mai bine aerodinamica unei motociclete.

Pe o Honda NC 700 X 2012 care are și parbriz, ce zici, se poate?

Are un consum.... http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?powerunit=2





O comparație interesantă mai este următoarea: pe Moto.it sunt 67 motociclete NC 700 X cu ABS, dar niciuna sub 4490 e; Kawa Versys sunt 141 (dintre care 38 din anii 2012, 2013), din care doar 7 au ABS, iar fără ABS sunt 24 cu prețul sub 3000 e.

De aici poți trage concluzia că NC 700 X a mulțumit proprietarii într-o măsură mai mare decât cealaltă, iar prețul de despărțire este mai mare, pierzând mai puțin din valoare (desigur NC este și o generație mai nouă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O comparație interesantă mai este următoarea: pe Moto.it sunt 67 motociclete NC 700 X cu ABS, dar niciuna sub 4490 e; Kawa Versys sunt 141 (dintre care 38 din anii 2012, 2013), din care doar 7 au ABS, iar fără ABS sunt 24 cu prețul sub 3000 e.

De aici poți trage concluzia că NC 700 X a mulțumit proprietarii într-o măsură mai mare decât cealaltă, iar prețul de despărțire este mai mare, pierzând mai puțin din valoare (desigur NC este și o generație mai nouă).

 

Versys-ul se face din 2007, deci are ceva vechime, din 2007 pana in 2012 cand a aparut NC700, practic nu a avut concurenta.

Desi pretul acum e cam acelasi, versys-ul e lucrata mai atent, disc dublu pe fata, amortizor lateral si cursa mai lunga la furca, rezervor mai mare si nu te dai jos ca sa bagi benzina.

La honda piesele in general sunt mai scumpe ca la Kawasaki, asta e experienta mea personala.

 

Comparatia ta e cel putin nefondata si concluziile cel putin amuzante.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Salutare tuturor posesorilor de NC700X / NC 750X, și nu numai.

 

Sunt posesor al unui NC700XD, prima mea motocicletă, cu care am făcut cam 10k km până acum.

De ce am ales această motocicletă? Pentru că ideea versatilității m-a încântat: o motocicletă ideală pentru efectuarea navetei, dar capabilă și de drumuri lungi și offroad UȘOR. Este o motocicletă care nu spune nimic când o vezi, trece ușor neobservată, dar este confortabilă, cu un șasiu destul de agil, un motor de turație joasă și cu interval de service de 12.000 km, accesibilă ca preț de achiziție și costuri de întreținere.

 

Motorului nu am ce să-i bag de vină, face o treabă excelentă la cei 48 CP/35 kW. Chiar dacă nu te poți aștepta să-ți ofere „senzații tari”, are un cuplu considerabil (60 Nm la 6250 rpm), din care mare parte e disponibil începând cu 1600 rpm. Nu se turează mai mult de 6500 rpm, ceea ce te duce cu gândul la un motor de mașină...pentru că este. Este jumătate de motor de Honda Jazz (fără tehnologia VTEC). Nu este o motocicletă pentru cei cu un fetiș pentru turații înalte, dar se descurcă mai mult decât onorabil, și toate astea cu un consum foarte bun de combustibil (media mea pe 10k km e 3,4), indiferent de încărcare și cât de tare te dai la accelerație. Asta înseamnă că rezervorul de 14 l îți oferă o autonomie bună, de peste 350 km. Iar majoritatea procedurilor de mentenanță le poți face chiar tu, fie că vorbim de schimb de ulei sau de reglajul supapelor.

Deși te-ai aștepta ca sunetul produs de motorul biciclindric să fie unul anonim, acesta seamănă mai degrabă cu cel al unui propulsor cu doi cilindri în V. Volumul e ținut (prea bine) în limite de către toba originală.

Cutia de viteze DCT este un vis, e ca-n zicala aia cu „once you go black....”. Am condus și varianta manuală, cutia bine etajată, sau mai bine etajată ca la un CB500X, cel puțin.

Soluția pentru frânare, deși este prevăzută cu ABS combinat, vine cu un singur disc pe față de 320 mm, ceea ce face ca la frânările mai puternice să apeși hotărât pe maneta de frână. Dar pentru utilizarea de zi cu zi aș spune că sunt eficiente.

La partea de suspensie lasă de dorit. Chiar dacă oferă o senzație de siguranță în cazul unor frânări mai puternice, am simțit întotdeauna nevoia de mai mult în momentul în care mă înclinam în viraje. Problema am rezolvat-o înlocuind suspensia spate cu una de CBR F4i.

Chiar dacă este o motocicletă grea (peste 210 kg), centrul de greutate este jos datorită soluției constructive (amplasarea motorului rotit cu 61 de grade în partea de jos a cadrului și a rezervorului în spate, sub șa), motocicleta fiind ușor de manevrat la orice viteză.

Poziția în șa este una neutră, ghidonul amplasat destul de jos și scărițele distanțate suficient oferind o poziție cu bustul drept, mâinile relaxate și picioarele îndoite la un unghi decent, chiar și pentru persoane de 1.8 m. Șaua nu este prea confortabilă, fiind destul de îngustă și ușor aplecată în față, ceea ce face ca după aproximativ 100 km să resimți disconfortul.

Protecția la vânt cu parbrizul standard nu este foarte bună, dacă ai peste 1,75 cm tot vântul îl preiei în zona gâtului. Nici un parbriz mai înalt nu aduce multă protecție în plus, probabil un înălțător rezolvă problema pentru cei mai înalți.

Poate cel mai fain lucru e frunk-ul (front trunk) amplasat unde, în mod tradițional, e amplasat rezervorul. Intră o cască mărimea L.

Ca și concluzie, aș spune că este o motocicletă care se face remarcată prin versatilitate și ușurință în exploatare și nu este una destinată celor caută senzații tari.

 

 

Editat de Kristian K
propoziție incompletă
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclamă gratuită sau ai primit ceva? Zi și minusurile,  de exemplu anvelopele de 💩 cu care vine din fabrică și faptul că,  în ciuda ABS-ului, la frânare energică - nu neapărat de urgență - spatele "flutură" de mamă mamă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, ENEOS said:

Reclamă gratuită sau ai primit ceva?

Nici una, nici alta. Este părerea mea personală despre o motocicletă veche de peste 10 ani. Nu cred că ar fi nimeni interesat să ofere ceva, deși îți spun sincer că nu aș refuza 😂.

Eu zic că am pus și minusuri, printre care am subliniat sistemul de frânare, șaua, protecția la vânt, dar și suspensia care nu-ți oferă senzația de siguranță în viraje. Cât despre anvelopele cu care vine din fabrică, nu știu ce să zic. Când am luat motocicleta la 36k+ km avea niște Metzeler Roadtec Z5, care s-au comportat onorabil, chiar și în situați de frânare puternică, fără ca spatele să „fluture de mamă, mamă”. Ce pot să reproșez anvelopelor e că după doar 10k km aproape că au ajuns la martorul de uzură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NC750 2023 a venit cu niște Dunlop de toată jena. Au ajuns la martor în cca 5000km, timp în care au generat câteva situații nasoale. Înlocuite cu Michelin Road 6, motocicleta pur și simplu s-a transformat. Roata spate însă în continuare se blochează destul de repede și spatele flutură.

E o 🏍 de buget cinstită, dar nimic wow. Mie personal transmisia DCT nu-mi place, poate sunt și de modă veche dar deși în sus schimbă f frumos și lin, dacă ești în accelerație și are pregătită treapta superioară iar d8ntr-un motiv oarecare te urci pe frâne are un moment de ezitare când pare că rămâne pe liber după care retrogradarea o face cu un "clank" destul de sinistru.😖

Dpmdv fiind prima ta 🏍 nu prea ai cum să-i faci o recenzie obiectivă și pertinentă.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, ENEOS said:

E o 🏍 de buget cinstită, dar nimic wow.

Dpmdv fiind prima ta 🏍 nu prea ai cum să-i faci o recenzie obiectivă și pertinentă.

Așa e, nu face inima să bată mai repede la fiecare ieșire.
Și da, probabil nu e cea mai obiectivă recenzie, dar e una cinstită. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...