Jump to content
Sign in to follow this  
billylazio

MotoGP Sezon 2012

Recommended Posts

Clar a r fii o mare porcarie ...adik pleci de la yamaha, te bati cu pumnul in piept ca tu nu esti un pilot de locul 2 , iar dupa 2 ani in care a i ingropat ducati intr o mare de cacao , te intorci sa fii umbra lui lorenzo......mai bine i a exemplu lui stoner te retragi draacu........

 

cat despre mister e rezolvat demult, sa crezi ca la ora actuala rossi i ar pune vreo problema lui horhe pe yamaha trebuie sa fii cel putin tampit.....pe bune

rugati va sa nu cumva sa ajunga la yamaha ca in caz contrar....Black Mamba il baga in pensie inainte de termen....:cheers:

 

Fara sa vreau sa jignesc pe cineva, dar ca sa raspund in aceeasi nota: trebuie sa fii cel putin tampit sa crezi cu adevarat ca Rossi a ingropat Ducati. Pe bune acum. Cum am spus si in alt post - Rossi a fost doar un alt pilot, dintr-o lista lunga de piloti incompatibili cu Ducati.

Defapt ca sa nu ne mai xxcam pe noi: intr-un final si Stoner a devenit incompatibil cu Ducati cand in ultimele sezoane la ei a facut rahatul praf. A ingropat Stoner Ducati? Nici pomeneala...la fel cum nici Rossi sau Hayden nu au ingropat nimic, atata timp cat indicatiile lor nu sunt ascultate / urmate pt dezvoltare. Colegul Pzkpfw a postat un articol f bun azi, cu o parere mai mult decat avizata (Burgess) despre evolutia Ducati. Ar fi indicat sa citesti cu atentie, inainte sa postezi povesti cu zmei distrugatori de mobre :cheers:

 

P.S. Cat despre Mambo Jambo cum ii ziceti voi si pensia: chiar daca nu mai castiga campionate, si chiar daca va fi intrecut de Lorenzo, pe Yama cred ca Rossi ar prinde podium la final de sezon, ceea ce nu e de ici de colo. Cel mai probabil insa, va iesi Coco Jambo asta la pensie inainte sa egaleaze nr de titluri ale lui Rossi :rock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara sa vreau sa jignesc pe cineva, dar ca sa raspund in aceeasi nota: trebuie sa fii cel putin tampit sa crezi cu adevarat ca Rossi a ingropat Ducati. Pe bune acum. Cum am spus si in alt post - Rossi a fost doar un alt pilot, dintr-o lista lunga de piloti incompatibili cu Ducati.

Defapt ca sa nu ne mai xxcam pe noi: intr-un final si Stoner a devenit incompatibil cu Ducati cand in ultimele sezoane la ei a facut rahatul praf.

Departe de mine gandul sa apar poozitia lui GBD, dar in aceasta instanta e un adevar de necontestat. Rossi a ingropat proiectul D16 cu subcadru din C si motor portant. Un proiect cu un potential enorm, dovedit din plin de Stoner. (Stoner castigand 3 din ultimele lui curse (2010) la Ducati.)

 

 

A ingropat Stoner Ducati? Nici pomeneala...la fel cum nici Rossi sau Hayden nu au ingropat nimic, atata timp cat indicatiile lor nu sunt ascultate / urmate pt dezvoltare. Colegul Pzkpfw a postat un articol f bun azi, cu o parere mai mult decat avizata (Burgess) despre evolutia Ducati. Ar fi indicat sa citesti cu atentie, inainte sa postezi povesti cu zmei distrugatori de mobre :cheers:

Tocmai asta este motivul pt care Rossi s-a dovedit atat de nociv pt o echipa ca Ducati. Pt ca un pilot cu o putere mediatica atat de mare, primeste cam tot ceea ce cere. Si sa sutii ca Rossi nu a fost ascultat denota o mitomanie grandioasa.

As avea nevoie de pagini intregi sa insir cate modificari si reproiectari radicale a implementat Ducati sub presiunea numita Valentino Rossi. Toata graba si lipsa de metoda, haosul din "dezvoltare" sunt meritul lui Rossi. Niciun alt pilot nu ar fi fost in stare sa consume atatea fonduri si eforturi din partea echipei, intr-o lipsa acuta de rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevărul e pe undeva la mijloc: e clar că Rossi a dat peste cap tot ce exista deja la Ducati ca să își facă o motocicletă exact cum vrea el - problema principală aici fiind faptul că el venea de pe o motocicletă complet diferită (L4 cu o distribuție a maselor unică), al cărei comportament a vrut să-l mimeze pe un V4 la 90 de grade, un motor care stă mult mai în spate în cadru (printre altele). Chiar dacă se dovedea a fi o idee bună (ceea ce NU este), tot era nevoie de un timp destul de îndelungat pentru dezvoltare, implementare, testare și reglaje - mai ales în cazul în care competitorii nu stau nici ei pe loc.

 

În același timp, nici Ducati nu au fost foarte ascultători la ceea ce își doreau piloții în trecut, ba din contră au fost rigizi și lenți în a reacționa. Stoner a subliniat de multe ori acest aspect după ce a plecat de la Bologna, iar pe seama situației cu Melandri s-a vorbit deja mult. Că a fost vorba de management defectuos sau pur și simplu de o capacitate de producție/dezvoltare mai redusă (să nu uităm cât de "mare" e uzina Ducati) nu pot spune exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul trecut a fost aproape, dar Honda lui Stoner a fost de neoprit. Acum Yamaca i-a reusit motocicleta de 1000 si gata, bye-bye concurenta!:rolleyes:

cum spunea si colegul mai jos singurul care e ultras esti tu din pacate deloc obiectiv si fara argumente...da clar honda aia era condusa de stoner de la boxe prin telecomnda sa fim seriosi...inteleg simpatia fata de lorenzo da fii mai obiectiv...eu cred in continurea ca rossi il bate pe lorenzo cu o mana :)) si daca ar fi sa vina la yamaha ca pilot nr 2 si mai rau ar faceo din ambitie si sa arate ca poate...

cat despre ducati sa zici ca rossi la ingorpat hehehe e nebunie eu sunt ducatist si iubesc marca asta dar nu as zice niciodata ca rossi a ingropat ducati nici pe departe eu cred ca problemele sunt de ambele parti...

iar ce faptul ca stoner a castigat cu ducati erau alte timpuri unu la mana motorul de 800ccm acum e 1000 conteza dif...iar atunci stoner era supe rmotivat sa arate ce poate iar cei de la ducati pur si simplu in anul ala chiar au reusit oi mootreta buna acum sau aschimbat trebiurile ...mai vedem ce se mai intampla

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat despre ducati sa zici ca rossi la ingorpat hehehe e nebunie eu sunt ducatist si iubesc marca asta dar nu as zice niciodata ca rossi a ingropat ducati nici pe departe eu cred ca problemele sunt de ambele parti...

iar ce faptul ca stoner a castigat cu ducati erau alte timpuri unu la mana motorul de 800ccm acum e 1000 conteza dif...iar atunci stoner era supe rmotivat sa arate ce poate iar cei de la ducati pur si simplu in anul ala chiar au reusit oi mootreta buna acum sau aschimbat trebiurile

Ce repede se uita trecutul... Rossi a inceput practic pe aceeasi motocicleta cu care castiga Stoner 3 din ultimele lui curse cu Ducati. A mers pe modelul de 800cc un an, an in care, prin rezultatele extrem de slabe, a pus cruce celui mai inovativ proiect din istoria recenta a competitiei. Nu doar ca a pus cruce acelui proiect, dar a inhamat echipa intr-o sarabanda de cheltuieli care s-ar fi terminat cu retragerea echipei din MotoGP, in lipsa celor de la Audi.

Sa arunci vina pe o echipa de ingineri care au reusit sa ii ofere un cadrul din Al, desi nu aveau nicio experienta in acest domeniu...... cadru care se ridica cel putin la nivelul la care se ridicau Suzuki si Kawasaki dupa zeci de ani de experimente, e lipsit de ratiune. Singura vina semnificativa pe care o pot gasi celor de la Ducati, a fost alegerea lui Rossi ca pilot.

Edited by 9fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm nu stiu ce sa zic nu e vb de uitat trecut dar eu sunt mai obiectiv si cred ca vina e de ambele parti...la inceput si eu am crezut ca rossi pur si simplu nu se poate addapta la motoreta cu stilul lui dar dupa ce a trecut timp cred ca vina e de ambele parti ptr esec iar faptul ca ducati face ce zice rossi cam asa tre sa fie mai mult sau mai putin dar tre dezvoltata cu pilotul...daca e sa ne gandim la trecut si stoner se plangea cam de aceeasi problem in ultimul sezon la ducati pr pe fata a motoretei oricum e mult de discutat :)...ramane sa vedem ce s emai intampla dupa cum spuneam eu sunt ducatist si iubesc marca asta si clar ca, ca multi altii imi doresc un succes ptr ei dar se pare ca nu merge cu una cu 2 cum a mers la honda si yama...dar inca sper ramane de vazut pe viitor...si inca sutin ca rossi nu e in apele lui dupa moartea lui simoncelli contar aparentelor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevărul e pe undeva la mijloc: e clar că Rossi a dat peste cap tot ce exista deja la Ducati ca să își facă o motocicletă exact cum vrea el - problema principală aici fiind faptul că el venea de pe o motocicletă complet diferită (L4 cu o distribuție a maselor unică), al cărei comportament a vrut să-l mimeze pe un V4 la 90 de grade, un motor care stă mult mai în spate în cadru (printre altele). Chiar dacă se dovedea a fi o idee bună (ceea ce NU este), tot era nevoie de un timp destul de îndelungat pentru dezvoltare, implementare, testare și reglaje - mai ales în cazul în care competitorii nu stau nici ei pe loc.

 

În același timp, nici Ducati nu au fost foarte ascultători la ceea ce își doreau piloții în trecut, ba din contră au fost rigizi și lenți în a reacționa. Stoner a subliniat de multe ori acest aspect după ce a plecat de la Bologna, iar pe seama situației cu Melandri s-a vorbit deja mult. Că a fost vorba de management defectuos sau pur și simplu de o capacitate de producție/dezvoltare mai redusă (să nu uităm cât de "mare" e uzina Ducati) nu pot spune exact.

 

De la ce spunea colegul GBD cu muntii de cacao, calea de mijloc este inca departe :) Iar ideea asta cu facut din Ducati -> Yamaha sau motor doar pt Rossi a fost iar exprimata de prea multe ori pe aici ca sa nu o comentez. Din Ducati -> poti face Yamaha la fel de facil cum poti face din sumbarin nuclear naveta spatiala. Motor V vs motor 4L, distrib. desmo vs clasic, cadru gen grila inchisoare vs normal - ca sa numesc doar cateva. Numai un copil ar putea spune ca cineva a vrut sa faca din D - >Y... La fel - motocicleta exact cum vrea el: GARANTAT daca Ducati o faceau sa poata fi pilota de Rossi, ar fi putut fi mai apoi pilotata si de altii. Ceea ce ar putea fi vazut doar ca un plus enorm, nici decum un minus...si pana la proba contrarie, Stoner ramane singurul care a putut razbi cu bestia. Nu contest nici o clipa si evolutia slaba / incompatibilitatea lui Rossi cu Ducati, pt ca altfel ar fi trebuit in mod normal sa mearga clar mai bine ca Nicky. Insa de aici si la a spune ca e responsabilul pt fiasco-ul in dezvoltare al Ducati...Oare Rossi si Burgess se plang de faptul ca Ducati nu iau in seama feedback-ul lor chiar de nebuni? Da Ducati au facut o gramada de schimbari, dar nu in bine. Au lucrat haotic, doar prin "trial and error", cu distribuitori / producatori de componente foarte lenti - chiar ei au recunoscut aceste intarzieri. Este treaba inginerilor sa preia feedback-ul de la piloti si sa foloseasca aceste informatii in imbunatatirea comportamentului mobrei, nu o sa vezi niciodata un pilot la planșetă...Acelasi lucru s-a intamplat cu Yamaha in 2004 cu rezultate f ok, adica feedback valoros pus in practica foarte optim, nicidecum piloti cu mistria in mana. Chiar nu inteleg de ce toata lumea a fost foarte usor de acord ca inginerii Ducati nu au ascultat de Melandri, de Stoner, in schimb toti au impresia ca feedback-ul de la Rossi a fost adaugat intre paginile bibliei Ducati. Si "lumea" respectiva are ca principal argument "tonele de schimbari" nu si potentialul acestora de a modifica ceva in bine.

 

"For this reason I expect some good ideas and a good effort to try and fix this problem because it is very optimistic to think that just moving the weight on the bike will fix the problem," Rossi said.

http://moto-racing.s...-better-plan/P2

Edited by vampiria_t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Departe de mine gandul sa apar poozitia lui GBD, dar in aceasta instanta e un adevar de necontestat. Rossi a ingropat proiectul D16 cu subcadru din C si motor portant. Un proiect cu un potential enorm, dovedit din plin de Stoner. (Stoner castigand 3 din ultimele lui curse (2010) la Ducati.)

 

colegu, nu mai stau sa insir o mie de motive, dar evolutia ducati-ului in sine de la 2008 la 2012 se poate vedea clar la hayden...e clar ca ducati a involuat, ca poate stoner ar fi mers mai bine e partea a doua, dar sigur nu tinea pasul cu honda si yamaha...asta e destul de clar...

 

ps: eu unul as vrea sa il vad pe spies la ducati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Poza cu Horhel la costum face toti banii :)

 

colegu, nu mai stau sa insir o mie de motive, dar evolutia ducati-ului in sine de la 2008 la 2012 se poate vedea clar la hayden...e clar ca ducati a involuat, ca poate stoner ar fi mers mai bine e partea a doua, dar sigur nu tinea pasul cu honda si yamaha...asta e destul de clar...

Amin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar a r fii o mare porcarie ...adik pleci de la yamaha, te bati cu pumnul in piept ca tu nu esti un pilot de locul 2 , iar dupa 2 ani in care a i ingropat ducati intr o mare de cacao , te intorci sa fii umbra lui lorenzo......mai bine i a exemplu lui stoner te retragi draacu........

 

cat despre mister e rezolvat demult, sa crezi ca la ora actuala rossi i ar pune vreo problema lui horhe pe yamaha trebuie sa fii cel putin tampit.....pe bune

 

rugati va sa nu cumva sa ajunga la yamaha ca in caz contrar....Black Mamba il baga in pensie inainte de termen....:cheers:

 

io zic ca trebuie sa fii cel putin tampit sa faci macar 8 clase si sa scrii in halul asta .. :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

io zic ca trebuie sa fii cel putin tampit sa faci macar 8 clase si sa scrii in halul asta .. :banana:

 

:))beer.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

colegu, nu mai stau sa insir o mie de motive, dar evolutia ducati-ului in sine de la 2008 la 2012 se poate vedea clar la hayden...e clar ca ducati a involuat, ca poate stoner ar fi mers mai bine e partea a doua, dar sigur nu tinea pasul cu honda si yamaha...asta e destul de clar...

Pana in 2010 "involutia" s-a datorat lipsei de investii in dezvoltare, motivul principal pt care relatiile dintre Stoner si Ducati s-au racit. Totusi, victoriile (obtinute in maniera categorica) au fost prezente pana in momentul desparatirii.

Din 2011 rezultatele au disparut subit si dramatic, cu investitii masive in dezvoltare si cu reproiectari radicale, in linie cu modele japoneze. Pretentiile "premature", cuplate cu incapacitatea lui Rossi de a intelege si a se adapta unui alt stil, au antrenat echipa in aceasta spirala a esecului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Departe de mine gandul sa apar poozitia lui GBD, dar in aceasta instanta e un adevar de necontestat. Rossi a ingropat proiectul D16 cu subcadru din C si motor portant. Un proiect cu un potential enorm, dovedit din plin de Stoner. (Stoner castigand 3 din ultimele lui curse (2010) la Ducati.)

 

 

 

Tocmai asta este motivul pt care Rossi s-a dovedit atat de nociv pt o echipa ca Ducati. Pt ca un pilot cu o putere mediatica atat de mare, primeste cam tot ceea ce cere. Si sa sutii ca Rossi nu a fost ascultat denota o mitomanie grandioasa.

As avea nevoie de pagini intregi sa insir cate modificari si reproiectari radicale a implementat Ducati sub presiunea numita Valentino Rossi. Toata graba si lipsa de metoda, haosul din "dezvoltare" sunt meritul lui Rossi. Niciun alt pilot nu ar fi fost in stare sa consume atatea fonduri si eforturi din partea echipei, intr-o lipsa acuta de rezultate.

 

 

Ce repede se uita trecutul... Rossi a inceput practic pe aceeasi motocicleta cu care castiga Stoner 3 din ultimele lui curse cu Ducati. A mers pe modelul de 800cc un an, an in care, prin rezultatele extrem de slabe, a pus cruce celui mai inovativ proiect din istoria recenta a competitiei. Nu doar ca a pus cruce acelui proiect, dar a inhamat echipa intr-o sarabanda de cheltuieli care s-ar fi terminat cu retragerea echipei din MotoGP, in lipsa celor de la Audi.

Sa arunci vina pe o echipa de ingineri care au reusit sa ii ofere un cadrul din Al, desi nu aveau nicio experienta in acest domeniu...... cadru care se ridica cel putin la nivelul la care se ridicau Suzuki si Kawasaki dupa zeci de ani de experimente, e lipsit de ratiune. Singura vina semnificativa pe care o pot gasi celor de la Ducati, a fost alegerea lui Rossi ca pilot.

 

 

Pana in 2010 "involutia" s-a datorat lipsei de investii in dezvoltare, motivul principal pt care relatiile dintre Stoner si Ducati s-au racit. Totusi, victoriile (obtinute in maniera categorica) au fost prezente pana in momentul desparatirii.

Din 2011 rezultatele au disparut subit si dramatic, cu investitii masive in dezvoltare si cu reproiectari radicale, in linie cu modele japoneze. Pretentiile "premature", cuplate cu incapacitatea lui Rossi de a intelege si a se adapta unui alt stil, au antrenat echipa in aceasta spirala a esecului.

 

Vezi ce frumos si clar observi ce se intampla intr-un domeniu pe care il urmaresti?:crack: Nu ca la discutia politica!:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza cu Horhel la costum face toti banii :)

 

 

Amin! :)

 

Da, seamana cu Ponta.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

pana una alta, prin atitudine tu te dovedesti "ultras" Laurentiu, asa ca..

 

Apropos: mai devreme ziceai in alt post ca ar fi o mare porcarie daca Rossi ar ajunge iar la Yama, fara sa argumentezi bineinteles. Acum e pe dos...Inafara de ura pe Rossi si fanii lui, ai si alte argumente? Eventual unele pertinente si care sa convearga in aceeasi directie? Asteptam cu interes...

Da, am devenit ultras Laurentiu pentru ca mi-e deja greata de ultrasii Rossi, daca ati fi si voi un pic mai obiectivi atunci as recunoaste si eu ca Lorenzo nu e Dumnezeu dar e un pilot dintre cei mai buni.

Argumente iti aduce 9deste, eu ma ocup de d-astea cu "HUUOOO, Rossi la Moto-Guzzi!" :crack:

 

cum spunea si colegul mai jos singurul care e ultras esti tu din pacate deloc obiectiv si fara argumente...da clar honda aia era condusa de stoner de la boxe prin telecomnda sa fim seriosi...inteleg simpatia fata de lorenzo da fii mai obiectiv...eu cred in continurea ca rossi il bate pe lorenzo cu o mana

 

Ce mi-ar mai placea sa-i vad pe material de concurs identic, sa vezi atunci!Dar din pacate nu se poate...asa ca trebuie sa analizam ceea ce vedem pe sticla si sa "estimam" asa care o fi mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci sunt curios ce o sa spuneti toti i"9"nfantilii astia anti Rosii cand acesta o sa revina si o sa castige etape si chiar inca un titlu.cu ce o sa mai fie avantajat?pe cine a mai tras in piept?tot atat il blamati in sus si in jos,dar cand a facut cursa de la LE MANS si a pus piper la spectacol toata lumea oauu ce cursa.clar daca Rossi se intoarce la yamaha cursele nu vor mai fi plictisitoare si in nici un caz Rossi nu o sa fie pionul no. 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
in nici un caz Rossi nu o sa fie pionul no. 2.

...o sa fie pionul no. 1, :rolleyes: happy now?

 

Eu am mai zis de cateva ori ca Rossi s-ar lupta la victorie cu Lorenzo, Stoner sau Pedrosa, in orice moment. Cu conditia sa aiba una dintre cele mai bune motociclete de pe grila. Dar nu cred ca Honda sau Yamaha ii vor mai face aceasta oferta/favoare, iar el nu e in stare sa contribuie pozitiv la dezvoltarea unui Ducati.

 

Poate ca s-ar putea cu Suzuki, dar numai cu Burgess in combinatie.

Rossi & Spies cu Suzuki :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in 2010 "involutia" s-a datorat lipsei de investii in dezvoltare, motivul principal pt care relatiile dintre Stoner si Ducati s-au racit. Totusi, victoriile (obtinute in maniera categorica) au fost prezente pana in momentul desparatirii.

Din 2011 rezultatele au disparut subit si dramatic, cu investitii masive in dezvoltare si cu reproiectari radicale, in linie cu modele japoneze. Pretentiile "premature", cuplate cu incapacitatea lui Rossi de a intelege si a se adapta unui alt stil, au antrenat echipa in aceasta spirala a esecului.

 

corect, a dezvoltat si mers prost, dar asta nu inseamna in niciun caz ca stoner ar fi avut rezultate pe modelul 2011 in comparatie cu yamaha si mai ales honda...(pana nici yamaha cu un pilot extraordinar nu s-a putut tine cu honda)...si care pana la urma nu a fost chiar asa dezvoltat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NIKO pai nu iai vazut pe acelasi material de concurs acum ceva ani sau atunci nu se pune :))...repet eu nu sunt fan rossi sunt fan ducati :crack: dar il apreciez asa cum ii apreciez pe multi altii si lorenzo chiar e un pilot bun ce ma deranjeaza e ca copie stiluri de la altii:)))vrea sa fie si el mai aparte dai nui ii iese in rest imi doresc show cu rossi la ducati sau orinde ar fi cum am mai zis eu cred ca inca e capabil de un titlu...

@9fingers...haha ce tare ar fi rossi pe suzuki adica ce na reusit cu ducati sa faca cu rossi ar fi ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce frumos si clar observi ce se intampla intr-un domeniu pe care il urmaresti?:crack: Nu ca la discutia politica!:wink:

 

Spune-mi pe cine admiri - ca sa-ti spun cine esti. OMFG...Daca voiam sa urmaresc ce spune 9dejte nu il puneam in ignore, merci oricum pt puzderia de citate intr-un singur post...:scratch:

 

 

Of of 9fingers...iar te vad prin citatele altora si ma vad din pacate nevoit sa raspund. Macar acum te rezumi la exprimat opinii (ancorate prea putin in realitate ca de obicei) fara atacuri persoanale la adresa celorlalti participanti (ma refer in special la discutii pe marginea subiectului Rossi) -> asta cel putin in fragmentele citate de colegul Niko... Intr-o singura privinta sunt nevoit sa iti dau dreptate: cadrul de carbon trebuia pastrat si dezvoltat DAR - asta ar fi reprezentat pasul inovativ in fata concurentei doar in momentul in care grosul problemelor de ciclistica si livrare a puterii ar fi fost rezolvate, pt ca acelea sunt adevaratele probleme Ducati in momentul de fata. In rest, iti place ca de obicei sa o iei prin ceapa - nu imi voi consuma energia in a cauta zecile de articole (pe care oricum le-ai citit probabil dar le-ai ignorat) si interviuri in care Rossi exprima clar ca Ducati nu tine cont de indicatiile sale, iar Burgess arata clar cum Ducati e in spatele concurentei etc etc. Bineinteles Rossi si Burgess sunt doar niste amatori / chibiti scuipatori de coji de seminte care au scufundat Ducati, si pe deasupra si mitomani in respectabila ta opinie. Vorba romanului: UA-RE-VER - si rămâi cu bine.

 

Da, am devenit ultras Laurentiu. -> E OK macar ca recunosti - fara nici o ironie.

Argumente iti aduce 9deste, eu ma ocup de d-astea cu "HUUOOO, Rossi la Moto-Guzzi!" :crack:

 

cum spuneam si mai sus, ti-ai gasit perfect reprezentantul si chiar va potriviti - permiteti-mi sa va numesc "copiii minune" :) Singura diferenta este ca 9fingers este macar capabil sa sustina/argumenteze o opinie oricat de fantezista / agasanta ar fi ea...

Edited by vampiria_t

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NIKO pai nu iai vazut pe acelasi material de concurs acum ceva ani sau atunci nu se pune :))...repet eu nu sunt fan rossi sunt fan ducati :crack: dar il apreciez asa cum ii apreciez pe multi altii si lorenzo chiar e un pilot bun ce ma deranjeaza e ca copie stiluri de la altii:)))vrea sa fie si el mai aparte dai nui ii iese in rest imi doresc show cu rossi la ducati sau orinde ar fi cum am mai zis eu cred ca inca e capabil de un titlu...

@9fingers...haha ce tare ar fi rossi pe suzuki adica ce na reusit cu ducati sa faca cu rossi ar fi ceva...

 

Ba da,imi aduc aminte ce badaran era,cum il scoatea pe Lorenzo de pe pista, cum se baga cu orice pret doar sa-i ia fata si apoi facea apel la chestia cu bagatul rotii inaintea aluilalt. Stilul Rossi, atat de apreciat, pentru mine este prea bataios, Lorenzo nu se plangea degeaba de comportamentul lui si a lui Simoncelli.

Pentru Simoncelli e prea tarziu, dar eu prefer curse mai putin spectaculoase in care sa isi lase mai mult spatiu intre ei la depasiri decat sa mai moara cate unul din prea mult orgoliu.

 

deci sunt curios ce o sa spuneti toti i"9"nfantilii astia anti Rosii cand acesta o sa revina si o sa castige etape si chiar inca un titlu.cu ce o sa mai fie avantajat?pe cine a mai tras in piept?tot atat il blamati in sus si in jos,dar cand a facut cursa de la LE MANS si a pus piper la spectacol toata lumea oauu ce cursa.clar daca Rossi se intoarce la yamaha cursele nu vor mai fi plictisitoare si in nici un caz Rossi nu o sa fie pionul no. 2.

 

:crack::crack::crack:

 

cum spuneam si mai sus, ti-ai gasit perfect reprezentantul si chiar va potriviti - permiteti-mi sa va numesc "copiii minune" Singura diferenta este ca 9fingers este macar capabil sa sustina/argumenteze o opinie oricat de fantezista / agasanta ar fi ea...

 

Ba nu ne potrivim deloc, el e omul argumentelor, eu sunt omul feelingului- from the guts, if you know what I mean!:bigstar:

Edited by Niko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intr-o singura privinta sunt nevoit sa iti dau dreptate: cadrul de carbon trebuia pastrat si dezvoltat DAR - asta ar fi reprezentat pasul inovativ in fata concurentei doar in momentul in care grosul problemelor de ciclistica si livrare a puterii ar fi fost rezolvate, pt ca acelea sunt adevaratele probleme Ducati in momentul de fata. In rest, iti place ca de obicei sa o iei prin ceapa - nu imi voi consuma energia in a cauta zecile de articole (pe care oricum le-ai citit probabil dar le-ai ignorat) si interviuri in care Rossi exprima clar ca Ducati nu tine cont de indicatiile sale, iar Burgess arata clar cum Ducati e in spatele concurentei etc etc. Bineinteles Rossi si Burgess sunt doar niste amatori / chibiti scuipatori de coji de seminte care au scufundat Ducati, si pe deasupra si mitomani in respectabila ta opinie. Vorba romanului: UA-RE-VER - si rămâi cu bine.

De mitomanie te-am acuzat pe tine, pt ca sustii ca Rossi nu ar fi ascultat de Ducati. Un scenariu imposibl de sustinut dupa un sezon ca cel din 2011.

Preziosi s-a opus constant cadrului twin-spar din Al, total atipic pt Ducati dar traditional pt japoneze. Oare cine si-o fi dorit asa ceva?

Cumva un pilot & crew chief care nu au cunoscut altceva?

Dintr-o singura mutare au aruncat la gunoi si conceptul de motor portant si folosirea fibrei de C. Si s-au bagat pe un teritoriu virgin pt Ducati, si ca design si ca material.

Edited by 9fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pleaca Pretiosul de la Ducati? Cate luni ii dati?

Flacaul asta intelege surubul, dar nu poate intelege ansamblul la nivelul care trebuie.

Pe cine va aduce Audi la dezvoltare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba nu ne potrivim deloc, el e omul argumentelor, eu sunt omul feelingului- from the guts, if you know what I mean!:bigstar:

 

oricum ar fi, faceti o echipa fantastica ;)

 

De mitomanie te-am acuzat pe tine, pt ca sustii ca Rossi nu ar fi ascultat de Ducati. Un scenariu imposibl de sustinut dupa un sezon ca cel din 2011.

 

Mda...eram curios sa iti vad replica...se pare ca nu as fi pierdut nimic daca stateam pe craca mea -> asa ca treci la loc in ignore unde ti-e locul ! - chiar nu are rost sa duc mai departe o discutie cu tine. Ori esti neatent, ori ignori, apoi preiei si interpretezi doar ce vrei tu :)

Am spus: "nu imi voi consuma energia in a cauta zecile de articole (pe care oricum le-ai citit probabil dar le-ai ignorat) si interviuri in care Rossi exprima clar ca Ducati nu tine cont de indicatiile sale".

Asadar nu eu sunt cel care sustine acel lucru ci Rossi, si asta in mai multe randuri - uite un exemplu cu toate ca am spus ca nu ma obosesc...

“Ducati did not follow the direction I have tried to steer them in. I am not an engineer, and I cannot solve every problem.”

...aaa ca preferi sa ma acuzi pe mine mitomanie - no problem -> nu pot sa o primesc decat ca pe un compliment de la tine ;) Goodbye for good!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...