Sari la conținut

O vand


3m-01
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A fost adusa in 1991 in Romania si de atunci a stat nemiscata intr-un garaj pana acum 1 an si ceva cand am cumparat-o eu.

 

Deci nu-i stiti un instoric spectaculos(drame, falimente, crime, sinucideri, divorturi, etc..)legat de ea...

 

Pacat ca nici dvs. nu ati folosit-o...

 

Nu are soarta sa fie calarita!!! :what: Poate urmatorul proprietar va "rupe vraja"!

 

Imi place cum arata, si eu am "calul" de aceiasi culoare...

 

Daca o pastrati, faceti-i rodajul cum trebuie (nu depasiti 70 pina in 1500 km) si dupa aia haideti cu ea pe Transfagarasean (cu o persoana merge).

 

Scuze, rectific in postarea anterioara, nu are 105 kg ci 136 kg....rezervor de 14 L si raport de compresie 9,5:1...deci nu e grozava la randament, dar in schimb are uzura mica daca nu e forjata....raport calitate/pret bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io ma mir cum de nu s-a dat pana acum<e pomana la pretul asta>

am mers si io acum cativa ani cu unul si mi-a placut<e motocicleta buna>iar la banii astia cred ca nici o bicicleta nu-ti prea gasesti<ce sa mai spun de o basina de scuter>

e bine ca cei care aveti rude pe la tara<si nu frcventeaza netu>sa le spuneti<chiar nu se compara cu toate "scuterele"<daca se pot numii asa>ce au inceput sa se aduca in tara si vandute in provincie>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi are cateva defecte modelul:

 

1)Necesita permis A, e motocicleta si nu te mai descurci asa usor sa o inscrii pe primarie...

 

2)E un model "clasic" si nu place la tineret ca design...

 

3)Posibil lumea sa gandesca ca varsta si piesele sint o problema...

 

Totusi, pretul mic ar trebui sa tenteze, orice nou detinator de permis A, ca prima motocicleta...de familiarizare, pt. 1-2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fost proprietar de voshod pot spune ca este o motocicleta buna, regret ca am vandut-o pe a mea.

ca fapt divers minusuri la voshod: nu are destula putere si necesita sa fie turata mai ales in treapta 4. in rest un motor super, porneste mereu, nu prea ai ce regla la el, am facut 6000 de km intr-un sezon fara nici o problema grava. bn de fapt o singura problema: se duce naiba bobina de inductie! da tot porneste, numai ca porneste tot mai greu...bafta la vanzare! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fost proprietar de voshod pot spune ca este o motocicleta buna, regret ca am vandut-o pe a mea.

ca fapt divers minusuri la voshod: nu are destula putere si necesita sa fie turata mai ales in treapta 4. in rest un motor super, porneste mereu, nu prea ai ce regla la el, am facut 6000 de km intr-un sezon fara nici o problema grava. bn de fapt o singura problema: se duce naiba bobina de inductie! da tot porneste, numai ca porneste tot mai greu...bafta la vanzare! :peace:

 

Multumesc.

Intr-adevar nu prea ai ce strica la el.

post-61043-0-47764900-1328992893_thumb.jpg

Editat de 3m-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa nu facem Voshodelul o supermotocicleta: piese bune NU se gasesc pt el, dar parerea mea este ca este cea mai fiabila motocicleta sovietica in 2T dupa Minsck. Ca puncte forte: porneste tot timpul, consum undeva la 3%, este fasneata, simpul de intretinut. Ca minusuri: sistemul de reglaj al rotii spate care se deregleaza, viteza maxima de 100Km/h la care valseaza pe sosea. Eu vorbesc din fapte reale, nu dupa "cercetari" pe net. Voshodul meu l-am luat de de pe stocuri, prin '99 parca, la vreo 5km parca avea. In prima vara a crapat saua, mansoalele se dezintegrau, cauciucurile se deformasera, nu stiu cum sa ma exprim ca dupa o pana nu se mai asezau pe janta, curgea de peste tot, tobele se desfaceau din chiulasa , ambreiajul a inceput sa patineze in prima suta de km. Ca o opinie de mi-o facusem despre o motocicleta noua in 3 luni, l-am vandut la pretul la care ma costase inmatricularea si m-am jurat ca nu imi mai iau asa ceva in veci. DAR, intr-o zi s-a intamplat sa-mi rascumpar vechea jucarie si am vrut sa o fac cadou unei pusti de la tara dar dupa ce a "cautat-o de dinti" nu i-a placut! Asa ca am voshod din nou.

Ce vreau sa zic aici: modelul de fata este pacat sa nu ajunga pe mana unui pasionat, care sa-l tina "bijuterie", ca este printre ultimele de mai arata asa, cum am mai spus, am trait cu impresia ca este reparat, ca de nu il luam de cnd l-a pus la vanzare.

Sper sa ajunga pe mana cuiva care sa-l intretina ireprosabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa nu facem Voshodelul o supermotocicleta: piese bune NU se gasesc pt el, dar parerea mea este ca este cea mai fiabila motocicleta sovietica in 2T dupa Minsck. Ca puncte forte: porneste tot timpul, consum undeva la 3%, este fasneata, simpul de intretinut. Ca minusuri: sistemul de reglaj al rotii spate care se deregleaza, viteza maxima de 100Km/h la care valseaza pe sosea. Eu vorbesc din fapte reale, nu dupa "cercetari" pe net. Voshodul meu l-am luat de de pe stocuri, prin '99 parca, la vreo 5km parca avea. In prima vara a crapat saua, mansoalele se dezintegrau, cauciucurile se deformasera, nu stiu cum sa ma exprim ca dupa o pana nu se mai asezau pe janta, curgea de peste tot, tobele se desfaceau din chiulasa , ambreiajul a inceput sa patineze in prima suta de km. Ca o opinie de mi-o facusem despre o motocicleta noua in 3 luni, l-am vandut la pretul la care ma costase inmatricularea si m-am jurat ca nu imi mai iau asa ceva in veci. DAR, intr-o zi s-a intamplat sa-mi rascumpar vechea jucarie si am vrut sa o fac cadou unei pusti de la tara dar dupa ce a "cautat-o de dinti" nu i-a placut! Asa ca am voshod din nou.

Ce vreau sa zic aici: modelul de fata este pacat sa nu ajunga pe mana unui pasionat, care sa-l tina "bijuterie", ca este printre ultimele de mai arata asa, cum am mai spus, am trait cu impresia ca este reparat, ca de nu il luam de cnd l-a pus la vanzare.

Sper sa ajunga pe mana cuiva care sa-l intretina ireprosabil!

 

 

Chiar daca motocicleta a stat 20 de ani pe ele,cauciucurile nu sunt crapate/deformate.Eu o pornesc cam odata la 2 saptamani si porneste la prima pedala cu socul tras dupa ce ii inund carburatorul si ii dau 3-4 pedale de amorsa.Saua este retapitata si umplutura refacuta deoarece timpul o afectase.Cam care ar fi viteza de croaziera?

post-61043-0-27641100-1329035634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul Iuli-voshod făcea o croazieră lejeră la 70 km/h astă-vară, spre Siriu. Cred că nu-i plăcea s-o tureze mai mult de-atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postarea cu intamplarile Turkului mi-a taiat maioneza...prea multe intamplari neplacute la un lucru nou, chiar daca de tehnologie sovietica...

 

Iar in consumul de 3% chiar nu cred(poate doar daca e calarita de o fata de 50-55kg la 30-40km/h)...cu un motor in 2T si cantarind cam 135 kg, si de generatie veche, cred ca cei 4,5% dati in caracteristicile tehnice tin cu fabricantul, si de fapt sint minim 5%...dar asta depinde de utilizator.

 

La intrebarea detinatorului "care af fi viteza de croaziera?" se poate considera:

 

-la motoarele in 4T cam 0,8 x Viteza Maxima

-la motoarele in 2T cam 0,7 x Viteza Maxima(105 in cazul nostru), deci vreo 74 km/h (la aceasta viteza ai un consum rezonabil si o uzura acceptabila. Poti merge si cu 90 km/h, dar in afara ca pui mai multa benzina, scoti si mai curand bani pt. reparatii motor.

 

Un rodaj bine facut este important si are 2 etape

 

1)Etapa 0-1500 km

2)1500-3500 km

 

La etapa 1)

a)la 300 km nu depasesti 40km/h in regimuri variate de turatie

b)pina la 600km mergi pina in 60km/h

c)dupa 600 km mergi cu maxim 70 km/h pina la 1000

d)intre 1000 km si 1500 km mergi cu 70-80km/h, dar poti sa vezi din cind in cind dar nu f. des si 90-100 km/h; la 1500 km etapa 1 e incheiata

 

La etapa 2)1500-3500

a)deja poti merge mai mult, in functie de necesitati pe la 90km/h si chiar poti lua o incarcare suplimentara(pasager)

 

b)dupa 3500 km se considera rodajul terminat si o poti solicita cam cum vrei

 

Ea se lasa bine si devine "matura" cam dupa 5000 km...

 

Dar totul depinde mult de calitatea materialelor fabricantului.

 

Userul Iuli-voshod făcea o croazieră lejeră la 70 km/h astă-vară, spre Siriu. Cred că nu-i plăcea s-o tureze mai mult de-atât.

 

Ei, cred ca tine la ea si vrea sa o pastreze cit mai mult fara reparatii...se pare ca asta e viteza ei optima.Stie el ce stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postarea cu intamplarile Turkului mi-a taiat maioneza...prea multe intamplari neplacute la un lucru nou, chiar daca de tehnologie sovietica...

 

Iar in consumul de 3% chiar nu cred(poate doar daca e calarita de o fata de 50-55kg la 30-40km/h)...cu un motor in 2T si cantarind cam 135 kg, si de generatie veche, cred ca cei 4,5% dati in caracteristicile tehnice tin cu fabricantul, si de fapt sint minim 5%...dar asta depinde de utilizator.

 

La intrebarea detinatorului "care af fi viteza de croaziera?" se poate considera:

 

-la motoarele in 4T cam 0,8 x Viteza Maxima

-la motoarele in 2T cam 0,7 x Viteza Maxima(105 in cazul nostru), deci vreo 74 km/h (la aceasta viteza ai un consum rezonabil si o uzura acceptabila. Poti merge si cu 90 km/h, dar in afara ca pui mai multa benzina, scoti si mai curand bani pt. reparatii motor.

 

Un rodaj bine facut este important si are 2 etape

 

1)Etapa 0-1500 km

2)1500-3500 km

 

La etapa 1)

a)la 300 km nu depasesti 40km/h in regimuri variate de turatie

b)pina la 600km mergi pina in 60km/h

c)dupa 600 km mergi cu maxim 70 km/h pina la 1000

d)intre 1000 km si 1500 km mergi cu 70-80km/h, dar poti sa vezi din cind in cind dar nu f. des si 90-100 km/h; la 1500 km etapa 1 e incheiata

 

La etapa 2)1500-3500

a)deja poti merge mai mult, in functie de necesitati pe la 90km/h si chiar poti lua o incarcare suplimentara(pasager)

 

b)dupa 3500 km se considera rodajul terminat si o poti solicita cam cum vrei

 

Ea se lasa bine si devine "matura" cam dupa 5000 km...

 

Dar totul depinde mult de calitatea materialelor fabricantului.

 

 

 

Ei, cred ca tine la ea si vrea sa o pastreze cit mai mult fara reparatii...se pare ca asta e viteza ei optima.Stie el ce stie...

 

Multumesc.

Deci cam la 75km/h este minimul de uzura si consumn.

 

Userul Iuli-voshod făcea o croazieră lejeră la 70 km/h astă-vară, spre Siriu. Cred că nu-i plăcea s-o tureze mai mult de-atât.

 

Nu il cunosc personal dar stiu ca se pricepe la aceasta marca de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, minimum poate fi pe la 60-65...(cind mergi de placere sa admiri peisajul)...dar se presupune ca daca tot ai moto de 175 cmc, te mai si grabesti uneori sa ajungi undeva, ca altfel iti luai in scuter de 50 cmc...mai mergi si cu 80 si cu 90, daca vezi ploaia ca vine dupa tine mai bagi si 100km/h...dar folosind-o mai mult o sa constati ca cel mai mult e bine sa o folosesti pe la 70-75 si cu viteza asta ajungi rezonabil si unde ai nevoie, nici prea adanc nu bagi mina in buzunar la benzinarie, si nici nu risti multe defecte, accidente sau amenzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca motocicleta a stat 20 de ani pe ele,cauciucurile nu sunt crapate/deformate.Eu o pornesc cam odata la 2 saptamani si porneste la prima pedala cu socul tras dupa ce ii inund carburatorul si ii dau 3-4 pedale de amorsa.Saua este retapitata si umplutura refacuta deoarece timpul o afectase.Cam care ar fi viteza de croaziera?

 

 

nu crapa, nu stiu cum sa zic, aratau ca noi ca noi erau, dar nu se mai asezau bine pe janta, cred ca structura de rezistenta din ele se deformase.

Viteza de croaziera cred ca pe la 60km/h, ca imi cam dansa acul de la km stiu ca maxim imi lua cam 95 si atunci "dansa" toata...iar de consum mie atat imi lua.

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mergeam cu ea numai cu 90-100, mai tot timpul o tineam acelerata aproape de maxim. cum o lasai putin din acceleratie pe la 60-70 trebuia sa retrogradez, daca acceleram liniar avea putere sa accelereze doar daca o lasam usor, altfel mereu trebuia retrogradat, asta este lucrul care ma scotea din pepeni....pana nici Minsk-ul(am mers un sezon cu un Minsk, al unui prieten prin 2003) nu dadea semne ca ar avea nevoie de retrogradare cand lasai acceleratia in treapta 4..eu zic ca motorul merge undeva la 80-85 cel mai bine la drum intins....si ca tot a mentionat careva: da este destul de instabila la vitezele astea, nu iti ofera prea multa incredere..dar nici nu cautam asta la o comunista, nu?! IMHO totusi hai sa numai fim offtopic si sa discutam pe topicul dedicat! :friends:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm consumul de pana in 3,5 si faptul ca este un motor bunicel si rezistent, daca te porti frumos cu el.

La al meu era problema ca trebuia sa il segmentez cam la doua luni si consuma pana in 4,5.De ce?pentru ca in mod normal mergeam cu el la 90/h iar pe drumuri bune (Sovata-Sighisoara sau Tg.Mures -Sighisoara) nu cobora sub 120 decat la pante si curbe ;deci chestia cu maxim 105/h pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!..spor la vanzare!(sau la utilizare!)

 

Confirm consumul de pana in 3,5 si faptul ca este un motor bunicel si rezistent, daca te porti frumos cu el.

La al meu era problema ca trebuia sa il segmentez cam la doua luni si consuma pana in 4,5.De ce?pentru ca in mod normal mergeam cu el la 90/h iar pe drumuri bune (Sovata-Sighisoara sau Tg.Mures -Sighisoara) nu cobora sub 120 decat la pante si curbe ;deci chestia cu maxim 105/h pica.

 

Eu nu cunosc acest model dar am gasit asta:

 

http://www.bikez.com/motorcycles/voskhod_3m-01_1995.php

 

De aici am luat viteza maxima, consumul si celelalte caracteristici.

 

Aici e data viteza maxima de 105 km/h...dar probabil e data de constructorul sovietic la o benzina de 75 sau cine stie ce cifra octanica...daca i se pune poate de la OMW o benzina de 98 posibil sa ajunga si la 125-130 km/h (daca spui ca nu coboara sub 120)...asta si explica segmentarea la 2 luni!!!...sau 105 km/h poate e "viteza maxima recomandata"?..cine stie?...dar o segmentare mai des de odata pe an sau peste 15.000 km (cu conditia sa fie usor de facut si segementii ieftini si usor de gasit) nu se justifica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu confundam Voshod-ul prezentat aici "3M-02" cu cel "Sport"- intr-o toba si putere marita; cel sport prinde 120 km/h, consuma ceva mai mult si are un demaraj asemanator cu cel al ETZ-ului 251....;)

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau să dau la fiecare răspunsuri că îmbătrânesc!

două vorbe,trei cuvinte!

ne referim la motocicleta Voshod 3M-02! adică cea în cauză!-model touring!

 

-necesită permis! Orice vehicul cu 2 roți cu tracțiune motorizată va necesita permis de conducere;Âşi e foarte bine aÂşa!

-masă proprie 123 kg;

-consum mediu (65-75 km-h) SUB 3%; o singură pers. plus bagaje,reglat corespunzător,vara,drum ori spre munte,Siriu, ori spre mare,Constanta! mers cu simț de răspundere,accelerări line,Âşi fără ture de neam de traistă; în oraÂş consumă mai mult,depinde de modul de conducere!

-cauciucurile pot să aiba Âşi țepii pe ele,după 20 de ani,nu vreau să stiu ce elasticitate mai au,si nici cum arată camera din ele;indiferent unde a fost păstrata!

-viteză maxima constructivă 105km/h,(eu nu o recomand;distruge segmenți,set,ambielaj,rulmenți,etc);recomand la drum întins max 90km/h!

-cu un ambielaj bun Âşi un set motor bun,exploatat în condiții corespunzătoare,nu ve-ți umbla în motor garantat 15-20000 de km!

-aprinderea Âşi luminile foarte fiabile;

-întradevăr,întinzătoarele roții de spate lasă de dorit,dar se rezolvă foarte uÂşor;

-mai lasă de dorit reductorul de km;se uzează foarte repede melcii;

-ambreiajul fiind multidisc în baie de ulei,plăcile de ferodou să fie cu inserție metalică, nu au moarte!

-cum scrie Âşi în carte," după o îndelungă perioadă de nefuncționare,se verifică starea motocicletei: frâne,direcție,lumini,roți,toate piulițele Âşi olenderele de tobe si furcă,etc"!

-la preț nu ma bag,fiecare cere cât vrea pe fierul lui;eu dacă aÂş avea un asemenea exemplar, NU l-aÂş vinde!

-etc. Mai multe detalii,vă aÂştept pe topicul dedicat, unde găsiți Âşi manualul de întreținere,reparare Âşi exploatare a motocicletei!

 

Motocicleta Voshod este ideală pentru plimbări Âşi deplasări calme,cu admirația priveliÂştilor! Cine vrea să alerge, să-Âşi ia altceva! Eu am mers cu a mea cu succes,pe asfalt,drum pietruit,macadam,iarba,noroi,urcuÂşuri si coborâÂşuri! O întreținere Âşi o exploatare corespunzătoare face ca motocicleta Voshod să vă servească în toate călătoriile!

 

În încheiere îi urez userului "3m-01" multă baftă la vânzarea motocicletei!

 

Cine nu are Voshod, să-Âşi cumpere! :cheers:

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu confundam Voshod-ul prezentat aici "3M-02" cu cel "Sport"- intr-o toba si putere marita; cel sport prinde 120 km/h, consuma ceva mai mult si are un demaraj asemanator cu cel al ETZ-ului 251....;)

CORECT! Eu am intr'o toba, am mai avut unul tot intr'o toba .. fuge de rupe! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...