Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

vreau sa achizitionez si eu un RSV dupa 2004; si in mod normal sunt interesat de parerile propietarilor

(la ce trbuie sa fiu atent cand merg sa vad una)

buna intrebare peu :rolleyes: . pacat ca nu stiu rasp nici eu :cheers:
Pai tre' sa fii atent la fix aceleasi lucruri la care tre' sa fii atent cind cumperi orice mobra, nu neaparat RSV. Ca RSV-ul are tot 2 roti, 1 motor si lant. Detalii puteti obtine aici: /index.php?...t=0&start=0

 

Orice motoreta corect intretinuta nu ar trebui sa ridice probleme tehnice iar daca acestea apar, atunci nu poate fi numit decit ghinion.

Nu va luati dupa fabulatiile care se tot vehiculeaza, ca mobrele italiene nu sint fiabile. Intrebati-i pe cei care spun astea cite mobre "made in Italy" au avut si de ce sint nemultumiti. O sa aveti o mare surpriza.

La mine singura problema pe care o am este cu frina spate, in rest nu am avut nicio neplacere tehnica la mobra.

Editat de SSSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pe un RSV din 2002 am dat 5.800 Euroi. Si merge f. bine.

 

 

 

Ce pot sa-ti spun, daca ai avut inainte japoneza, nu trebuie sa te sperie la motorul asta vibratiile specifice celor 2 cilindri in V te vei obisnui f. usor cu ea. Este o motocicleta adevarata, adica barbateasca, este foarte bine echilibrata, are distribuita greutatea 50 % fata - 50 % spate. Este manevrabila destul de bine in oras, bine nu ca o japo. de 600, dar nu e groaie.

Cu motorul asta nu te faci de rusine nicaieri si fata de orice alt motor. Are un cuplu imens, frina de motor e foarte puternica, nici nu trebuie sa schimbi in treapta inferioara doar cind iei mina din gaz simti cum de duci in fata si trebuie sa te sprijini in ghidon. Frinele Brembo sint criminal de puternice mai ales fata, o sa te sperie prima data cind o sa pui frina fata tare. Io am probleme la frina spate ca prinde aer nu stiu pe unde. Am schimbat pompa de frina dar nimic. Dupa ce aerisesc frina merge vreo citeva sute de km. apoi incepe sa tina pedala din ce in ce mai jos.

Acceleratiile sint bune iar daca o tii pe la 5000 - 6000 de ture nu-ti face nici o problema, peste 7500 - 8000 de ture are o explozie extraordinara.

 

Consumabilele si toate piesele in general sint cam scumpe - un set de placute frina fata Brembo costa 280 Euro, io mi-am luat cu 100 E de la alta firma nu mai stiu cum se cheama dar sint foarte bune, setul de stickere original pleaca de la citeva sute pina la vreo 3000 de euro. Design-ul nu cred ca tre' sa ti-l mai comentez eu, ai vazut ca e departe de orice japoneza. Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

Daca te hotarasti sa-ti iei o sa-ti placa.

Numai bine. :grinbandit: :blink:

o data prin troy corser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

all in all se pare ca aprilia se apropie de feelingul pe care il ofera un ducati si ofera totusi o fiabilitate unpic mai buna, sincer sa fiu am ramas placut impresionat chiar si de rs125 la 45000 de km am schimbat pistonul si segmentii iar cilindrul era in stare perfecta, si totusi este vorba de un motor in 2t monocilindru unde 11.000 rot/min sunt 11.000 explozii pe minut, personal s-ar putea sa ma orientez spre RSV din cauza pretului redus, daca mai aveti detalii despre motor as fi bucuros sa le aud

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Up!

Am un RST dar m`am dat si cu RSV din 2001 si crede`ma ca am ramas chiar putin impresionat de cativa calutzi care ii are fatza de a mea in plus undeva pe la 5 mii de ture in viteza 1 daca ai tras mai tare de gaz sare in sus de nu intlegi nik pur si simplu nu mai vezi decat cerul nu am reusti mult sa o tin pt ca sincer mi`a fost frica sa nu ma dau peste cap(cuplu enorm) dupa cate am inteles eu sunt cam aceleasi motoare intre RST si RSV pana in 2003 doar o diferenta de arborele cotit si axa cu came si normal de vre`o 15 calutzi,probleme cu motorul nu am avut doar consumabile... se duce cam repede pinion ,foaie ,lant, cauciucuri,placutze...dar totusi am avut o problema electrica s`a busit nu stiu ce fir si nu mai imi pornea la buton(impins sa nu te gandesti) dar sa tinem cont si de electronica care o are motoreta cand italianul in 2001 regla relantiul electronic japonezul era inca cu surubelnitza pe sub rezervor asa ce ma deranjeaza conumul la vedoiurile astea de la Aprilia in oras am scos un consum de 8% chiar 9 daca mergi mai sportiv afara un consum de 6-7 %depinde de mersul fiecaruia si tine cont asta cu filtru de aer nou si cu relantiul proaspat reglat la United ca iti garantez ca tu nu ai sa il potzi regla in rest ca posesor am aceias parere ca omu de mai sus de "brambo" care franeaza extraordinar fatza de multe alte moatoare care m`am dat si frana de motor care daca ai 2 inferioare ceea ce nu e cazul te pune in cap ! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu un rsv din 2002, si sunt fff multzumit de el... nu am avut niki o problema si are un cuplu mare ... pune multe motoare in fund, problema la el ca nul potzi duce prea mult pe o roata ca are o explozie dupa 6000 de ture , pe 2 rotzi face totzi banii:d numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
vreau sa achizitionez si eu un RSV dupa 2004; si in mod normal sunt interesat de parerile propietarilor

(la ce trbuie sa fiu atent cand merg sa vad una)

 

multumesc

 

cand s-a stricat electronica, dracu ti-o mai face-trebuie mers in italia frate!stiu ca m-am dat o vreme cu una care asta a patit.

ce sa spun, pe langa un gixxer de 1000 sau R1 e ca un melc reumatic-ma refer la performante.

eu prefer japonezele-mult mai fiabile in timp.

toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand s-a stricat electronica, dracu ti-o mai face-trebuie mers in italia frate!stiu ca m-am dat o vreme cu una care asta a patit.

ce sa spun, pe langa un gixxer de 1000 sau R1 e ca un melc reumatic-ma refer la performante.

eu prefer japonezele-mult mai fiabile in timp.

toate bune!

 

 

si eu prefer japonezele dar totusi cred ca exagerezi :lol:....m-am dat cu un RSV Mille si nu e chiar asa cum spui tu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu un proprietar si intradevar are cuplu ceva mai bun decat un zx-9r dar pe langa r1 a zis ca e ceva mai slaba si la cuplu si la putere, in rest nu stiu, sunt curios daca are cineva modelul din 99-2001 si ce parere are despre el....pt ca pana la urma m-am decis ca urmatorul motor sa fie un miar din cauza ca la 1.90 pe sesar eu stau ca pe buda sincer sa fiu, asa ca m-ar interesa si dimensiunile stricte fata de sa zicem un r1 sau un zx-9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
am vorbit cu un proprietar si intradevar are cuplu ceva mai bun decat un zx-9r dar pe langa r1 a zis ca e ceva mai slaba si la cuplu si la putere, in rest nu stiu, sunt curios daca are cineva modelul din 99-2001 si ce parere are despre el....pt ca pana la urma m-am decis ca urmatorul motor sa fie un miar din cauza ca la 1.90 pe sesar eu stau ca pe buda sincer sa fiu, asa ca m-ar interesa si dimensiunile stricte fata de sa zicem un r1 sau un zx-9

 

Compari 2 linii cu un V...Treaba cu pozitia e vrajeala mare,un miar de generatie noua nu difera prea tare de un sesar d.p.d.v al dimensiunilor :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pe un RSV din 2002 am dat 5.800 Euroi. Si merge f. bine.

 

 

 

Ce pot sa-ti spun, daca ai avut inainte japoneza, nu trebuie sa te sperie la motorul asta vibratiile specifice celor 2 cilindri in V te vei obisnui f. usor cu ea. Este o motocicleta adevarata, adica barbateasca, este foarte bine echilibrata, are distribuita greutatea 50 % fata - 50 % spate. Este manevrabila destul de bine in oras, bine nu ca o japo. de 600, dar nu e groaie.

Cu motorul asta nu te faci de rusine nicaieri si fata de orice alt motor. Are un cuplu imens, frina de motor e foarte puternica, nici nu trebuie sa schimbi in treapta inferioara doar cind iei mina din gaz simti cum de duci in fata si trebuie sa te sprijini in ghidon. Frinele Brembo sint criminal de puternice mai ales fata, o sa te sperie prima data cind o sa pui frina fata tare. Io am probleme la frina spate ca prinde aer nu stiu pe unde. Am schimbat pompa de frina dar nimic. Dupa ce aerisesc frina merge vreo citeva sute de km. apoi incepe sa tina pedala din ce in ce mai jos.

Acceleratiile sint bune iar daca o tii pe la 5000 - 6000 de ture nu-ti face nici o problema, peste 7500 - 8000 de ture are o explozie extraordinara.

 

Consumabilele si toate piesele in general sint cam scumpe - un set de placute frina fata Brembo costa 280 Euro, io mi-am luat cu 100 E de la alta firma nu mai stiu cum se cheama dar sint foarte bune, setul de stickere original pleaca de la citeva sute pina la vreo 3000 de euro. Design-ul nu cred ca tre' sa ti-l mai comentez eu, ai vazut ca e departe de orice japoneza. Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

Daca te hotarasti sa-ti iei o sa-ti placa.

Numai bine. :cheers: :ok:

 

Salut.Vad ca ai postat prin 2006.Daca mai ai motorul si problema ,intra pe apriliaforum.com si o sa vezi ca exista o rezolvare foarte la indemana pentru problema ta.Cheers

 

Si eu sunt interesat de motor ,dar de modelul 2004+ (rsv1000r)

Ca plusuri :performante similare cu a unei jap ,motor si design mai exclusivist ;

Minusuri:fiabilitate mai redusa fata de jap`s ,costuri de intretinere ff mari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vreun user de RSV 1000 R Factory? :cheers: Vreo parere?

Aprilia-RSV1000R-Factory-2004.jpg

 

 

Am un Tuono R model 2008 care are acelasi motor ca si Mille, ca motor si handling sant f multumit, evident ca piesele sant scumpe si trebuie ceva mai multa grija decat la japoneze. In rest se lasa frumos pe curbe, cuplu care intra sufucient de jos si cutia de viteze tipica italiana, adica te poti juca frumos din trepte.

Este ceva mai delicata si poate ca are nevoie de ceva mai multa atentie la intretinere, dar ofera multa placere la condus si asta conteaza.

 

Franele excelente, furca pe fatza ar fi putut fi ceva mai solida in sensul sa aiba diametru ceva mai mare la tuburi, dar lucreaza frumos oricum si se poate regla fara probleme.

Ca pozitie de condus cam stransa, dar este conceputa ca motor de circuit si strada si atunci pozitia este un compromis destul de reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa lume vorbeste de fiabilitate mai mica fata de japoneze se poate ceva mai concis? m-ar interesa si pe mine un rsv 2001 si vreau sa stiu niste date mai exacte cu privire la fiabilitate

 

Un VTR iti sta in gat mane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un VTR iti sta in gat mane?

 

 

nu are ciclistica asa de buna si lookul pe care il are un rsv ...dar era o simpla intrebare...

 

mai revin cu una noua .... este normal ca la rsv din cauza cuplului sa aibe sa zicem batai pe la oala de ambreiaj? este o chestie generala?

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai multe detalii despre modelul 1999-2000...please ...cine a avut il rog sa ma contacteze pe mess la : adyy3maverick@yahoo.com.

Mi ar prinde bine sfaturile vreunui proprietar sau ex-proprietar....

Va salut cu respect....

Editat de LOKI_46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...