Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Hello!

Eu am un rsv din 2001 RP de cam 2 ani si never ever nu am avut nici o problema cu el si am facut si destui km si pe afara si prin orash...deci eu tind sa cred ca treaba asta cu fiabilitatea scazuta la RSV e o gogoasha... Asta e a 5-a moto a mea..am avut si cbr si zx9r si alte panarame si m-am plimbat mult cu un gsxr1000 din 04... cel mai fun de mers pe departe este RSV-ul... nici o alta moto nu-ti ofera senzatia asta de cuplu imens si o stabilitate pe curbe superba...Am mers putin si pe un RSV din 2004 modelul mai nou si sincer nu mi-a placut la fel de mult ca asta a mea...nu stiu de ce..parca e mai lenesa desi conform secificatiilor ar trebui sa fie mult mai nervoasa decat a mea...poate nu era intretinuta ok nush...nici pozitia la asta noua nu mi-a placut prea mult...

Initial voiam sa o vand pe a mea si sa-mi achizitionez modelul nou dar dupa ce m-am fatzait un pic cu asta noua m-am razgandit...si am sa o aranjez pe a mea mai bine..ii schimb amortizoarele cu ohlins (a mea nu e versiunea R...e RP) apoi pe viitor cred ca am sa ii pun kitul ala de 1100cmc :moto: Dar ma mai gandesc..pt ca sincer nu cred ca are rost deoarece demarajul e mai mult decat suficient si asa... si kitul asta nu e chiar iefti :bounce:

Si cel care spunea de whellie ca e greu de facut cu rsv ... e f f ushor il faci involuntar si intr-a 1-a si intr-a 2-a si a 3-a numai din acceleratie daca nu esti atent :rock:)) Dar ca sa il mentii e mai dificil deoarece trebuie sa ai o mana f finutza pt ca orice miscare pe maneta de acceleratie are un efect imediat...nu e ca la astea in linie...de ex la un gsxr1000 e f ushor sa o tii sus pt ca acceleratia este una cursiva fluenta pana pe la 8000rpm...deci ai unde sa te joci...pe cand la RSV e o acceleratie "brutala" ca sa zic asa :lol: asta e tot farmecul ei... Eu nu am sa o dau pe asta niciodata pe altceva..poate doar pe RSV4 asta care a aparut acum...din review-uri si din ce am auzit e bestial...ca sa nu mai vb de design...ce sa mai zic..is in limba dupa ea :D

Daca vrea cineva sa mai afle despre modelul meu orice feel free to post here si am sa incerc sa raspund

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow si io care credeam ca laud cel mai mult propria-mi mobra.

din ce ne-ai spus aici e motocicleta ideala.

si eu vreau una.:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In mai multe posturi din acest topic am vazut ca se vorbeste de fiabliatatea la Aprilia si as dori sa dezvolt si eu un pic acest subiect fiind un proprietar de RST Futura din 2001 cu peste 50 de mii de km atat in oras cat si afara ! ca proprietar recunosc ce tine de instalatie electrica si mufe lucrul Italian este cam de cacao pana acum in peste 50 de mii de Km mi s`a busit un fir principal intre contact si sigurante principale baterie(am tras altul paralel),am schimbat un releu de incarcare si am reparat electromotorul marca DENSO (made in Japan) care desemenea nu prea gasesc piese pt el fiind un lucru japonez m`am asteptat la mai mult de atat dar degeaba... .....sa revenim la asa zisa fiabilitate Aprilia...intradevar sunt motorete mai pretentioase care cer SERVICEUL CA LA CARTE nu cum suntem noi Romani schimbam doar ulei ,filtre si consumabile si spunem lasa ma ca merge,sa nu uitam de asa zis`ul ambreiaj hidraulic care cam la 15 mii de km(cam la atat schimb eu merg foarte mult in oras ) trebuie schimbat un semering de cauciuc,acesta se uzeaza si se prea poate sa ramai fara lichid in vas adik fara ambreiaj deci il pot numi consumabil din punctul meu de vedere in rest despre motorul Austiriac ROTAX am numai cuvinte de lauda pana acum ma pot mandri ca nu am avut de ce sa umblu la motor sau sa ii desfac vre`un surubel,semeringurile la furca nu au curs in acesti km si nici nu am umblat la ea cu toate ca in carte scrie sa ii schimb uleiul la 25 de mii de km (urmeaza in iarna),franele "Brambo" combinate cu frana de motor sunt pot spune criminale posesori stiu despre ce vorbesc,cuplul extraordinar! la ultimul kit de lant am pus pinion cu 15 dinti(16 standard) RECOMAND se simte diferenta,acum sunt curios daca majoritatea prietenilor mei cu motorete japoneze chiar si generatie noua pot spune sa zicem pana in 2005 ar avea curajul sa poteze in acest topic despre fiabiliatea motoarelor lor ....despre alternatoare ,relee si lanturi de distributie schimbate mai devreme,semeringuri furca schimbate pana in 10 mii de km si asa mai departe....Nu am nik cu proprietari de motorete japoneze sau italiene vreau doar sa subliniez ca unii au o impresie gresita asupra fiabilitatzi marci Aprilia ,parerea mea este ca toate se farama intr`un tarziu si ce e Italian si ce e Japonez dar important este sa nu se farame mai repede decat ne asteptam :angry:

Pt. posesori de Aprilia recomand forumul din America : http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=11 sunt sigur ca multi nu stiu de el si va rog sa ma credeti ca este singurul forum care m`a invatat sa imi serviceul singur ! fara a avea nevoie de mecanici chiar pot spune si cu asa zisa instalaite electrica :cheers:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate dreptate ai :unsure: mi-am amintit si eu acum ca ai zis tu de faza cu garnitura aia de cauciuc de la ambreiaj :polite:) si eu am schimbat-o recent...si despre mufe este cam asa cum zici...ma rog la mine am avut probleme numai cu una de sub scaunul pilotului care se cam topise...dar am schimbat-o cu una mai rezistenta si totul a fost super ok...probabil cam astea ar fi slabiciunile sa zicem la ele in mare: garnitura aia care trebuie schimbata odata cam la 15.000km (nu e scumpa cam 1mil si e foarte ushor de schimbat) si una doua mufe care nu sunt atat de rezistente... Dar astea sincer nu cred ca sunt demne de luat in seama in comparatie cu ce senzatii ofera RSV-ul sau restul motocicletelor cu acest motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

post-52201-1256650265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Attached thumbnail(s)

 

Am o intrebare pt detinatori de Aprilia Rsv, are mai buna acceleratie acest motor fata de japonezele din ani aceiasi.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici vorba

are acceleratia a unui maxim gixer 750

cu 1000 nici nu se poate pune.

e mai tare ca un 600 si poate un pic mai tare pana la 200 kmh decat un 750

si cam atat.

si inca ceva.

are acceleratie mai slaba ca un zx9

oricare ar fi el si din orice an ar fi el.

testat pe pielea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici vorba

are acceleratia a unui maxim gixer 750

cu 1000 nici nu se poate pune.

e mai tare ca un 600 si poate un pic mai tare pana la 200 kmh decat un 750

si cam atat.

si inca ceva.

are acceleratie mai slaba ca un zx9

oricare ar fi el si din orice an ar fi el.

testat pe pielea mea.

 

Da dar asta se stie demult... Uite`te si la ducati.... ss600 50 de cai si ss japonez 100 si vreo cativa magari. Cat are rsv`ul are r6 si e mult mai mic. Eu am avut rs125 si rsv mille r cand m`am urcat pe r6 parca era rs`ul de 125 la dimensiuni. Nu puterea a fost atuul Apriliei ci motorul cu un cuplu f bun la ture joase. Si e fun parerea mea... adica e altceva. Problemele sunt caracteristice oricalui lucru facut in Italia... dar sincer si la japoneze pot aparea probleme... Fiabilitatea nu chiar asa buna dar nici sa cazi in extrema cealalta! totusi nu sunt chinezarii sau first bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare rsv-fans :bow: primul model mille din 98-99 mi-a placut foarte mult am tinut-o doar 2 luni,iar acum am modelul R din 2003 cu multe extra pe ea,ca la toti frana spate nu e super dar nu o prea folosesc.In rest o motocicleta frumoasa ,comoda ,fiabila.

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

verifica lichidul de frana(poate ecazul sa-l schimbi),furtunele verificate ,garniturile la pompa de frana,un mecanic bun stie unde sa caute ;) bafta.

post-1041-1256738884_thumb.jpg

post-1041-1256738921_thumb.jpg

post-1041-1256739076_thumb.jpg

post-1041-1256739244_thumb.jpg

post-1041-1256739371_thumb.jpg

post-1041-1256739485_thumb.jpg

post-1041-1256739641_thumb.jpg

post-1041-1256739774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu franele ti`am pus un pdf poste te ajuta cu ceva ,are legatura cu frana spate ! Bafta

Si in legatura cu millee din 2003 crezi ca ne potzi spune care a fost pretul de achizitionare? :P Sa o stapaneti sanatos fara incidente :kiss:

ApriliaServiceBulletin.pdf_RearBrakeBleedingCampaign.pdf

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu franele ti`am pus un pdf poste te ajuta cu ceva ,are legatura cu frana spate ! Bafta

Si in legatura cu millee din 2003 crezi ca ne potzi spune care a fost pretul de achizitionare? :P Sa o stapaneti sanatos fara incidente :kiss:

modelul R e mult mai scum datorita accesorilor eu am dat pe motocicleta 3700 lire sterline.

Mesaj completat

:P

post-1041-1257072158_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul R e mult mai scum datorita accesorilor eu am dat pe motocicleta 3700 lire sterline.

Mesaj completat

:kiss:

da da da stiu povestea cu modelul R: full Ohlnis ,frane radiale, conducte sport,jante Oz si anumite piese de carbon ...de asta eram curios cam cat mai este pretul unei asa motorete

 

acum spune`mi te rog catzi km ai facut cu ea si daca ai avut vre`o scurgere a lichidului de frana de la ambreiaj vorbeam cu o pagina mai sus de un semering schimbat .. ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar asta se stie demult... Uite`te si la ducati.... ss600 50 de cai si ss japonez 100 si vreo cativa magari. Cat are rsv`ul are r6 si e mult mai mic. Eu am avut rs125 si rsv mille r cand m`am urcat pe r6 parca era rs`ul de 125 la dimensiuni. Nu puterea a fost atuul Apriliei ci motorul cu un cuplu f bun la ture joase. Si e fun parerea mea... adica e altceva. Problemele sunt caracteristice oricalui lucru facut in Italia... dar sincer si la japoneze pot aparea probleme... Fiabilitatea nu chiar asa buna dar nici sa cazi in extrema cealalta! totusi nu sunt chinezarii sau first bike.

 

 

Oare cati ratati o sa mai compare sportivele de 600 cu V2 urile de o mie strict din punctul de vedere al 'cailor putere'.

 

Cand voi nu sunteti in stare sa struniti macar 40 cai din aia 100 pe care-i aveti pe japoneze

 

Cand ii vezi cu cata ardoare isi sustin si lauda marfa,si cum scuipa ei alte motoare , ca deh, ei este cunoscatori.Cum isi dau ei cu parerea cu privire la fiabilitate, si etc.

 

Sunteti niste terminati, tipic romani, judecati si mancati cacao.t fara sa aveti habar.

 

Voi astia care va dati cu parerea cu privire la aprilia si Ducati ,etc, cati ati mers pe 2-3-4 modele de ducati aprilia (si nu ma refer la o tura cu 40 la ora) ca sa emiteti ineptiile pe care le emiteti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da da stiu povestea cu modelul R: full Ohlnis ,frane radiale, conducte sport,jante Oz si anumite piese de carbon ...de asta eram curios cam cat mai este pretul unei asa motorete

 

acum spune`mi te rog catzi km ai facut cu ea si daca ai avut vre`o scurgere a lichidului de frana de la ambreiaj vorbeam cu o pagina mai sus de un semering schimbat .. ...

am vreo 2000 km fara probleme.

Mesaj completat

Oare cati ratati o sa mai compare sportivele de 600 cu V2 urile de o mie strict din punctul de vedere al 'cailor putere'.

 

Cand voi nu sunteti in stare sa struniti macar 40 cai din aia 100 pe care-i aveti pe japoneze

 

Cand ii vezi cu cata ardoare isi sustin si lauda marfa,si cum scuipa ei alte motoare , ca deh, ei este cunoscatori.Cum isi dau ei cu parerea cu privire la fiabilitate, si etc.

 

Sunteti niste terminati, tipic romani, judecati si mancati cacao.t fara sa aveti habar.

 

Voi astia care va dati cu parerea cu privire la aprilia si Ducati ,etc, cati ati mers pe 2-3-4 modele de ducati aprilia (si nu ma refer la o tura cu 40 la ora) ca sa emiteti ineptiile pe care le emiteti?

bine spus :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

ma bucur ca am gasit threadul asta ingropat de luni de zile. bine ca motoarele de terasa au threaduri cu 500si pagini in sticky.

 

eu sunt interesat din cauza banilor strict de modelul pre 2004 non R.

ma intereseaza ce experienta ati avut in serviceuri cu ele. ma refer la reglaje intretinere etc. sau toti posesorii isi repara propriile dihanii?

reglajul relantiului se face electronic? daca da, ce persupune asta? oricine cu un laptop si usb poate sa o faca sau e cava mult mai complicat?

 

am inteles ca sunt motoare relativ ok pt drumuri mai lungi. sunt foarte interesat ce parere au avut pasagerele voastre despre confortul pe acest motor eventual relativ cu alte sportive din vremea respectiva. imi place pentru proportiile ei mai mari. nu e ca cookie cutters astea noi sa fi contorsionist sa poti sta pe ele.

ies la drumuri lungi si cateva roadtripuri de 8-900 km pe an cu pasagera care pe gpz era foarte fericita. am decis in schimb ca vrem mai mult si RSVul pare un model foarte special, sexi (mai demodat dar sexi), foarte rar pe la noi, cu multa multa personalitate. caii putere nu ma intereseaza. oricum pulsatia unui v2 pe curbe se caca pe orice l4 de la etaj.

 

cele mai multe poze pe care le-am vazut arat RSVul cu capacul monopost. saua spate vine cu motorul sau trebuie cumparat de pe ebay?

 

si in final: de ce un motor atat de sofisticat la vremea ei cu echipament atat de exotic (chiar si non Rul este ceva special) costa asa putin in comparatie cu motoarele de duzina japoneze? chestia asta nu pot sa o inteleg.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Vizitator stress_L&P

din octombrie anul trecut pana acum am facut 18.000 de km cu al meu rsv (non r, 2000). am avut parte de boala lor cu ambreiajul de pornire care se intampla daca nu ai baterie buna dar s-a rezolvat prin scurtarea arcului. am si piesele noi dar am zis sa le mai tin pana e neaparat nevoie. in rest absolut nici o problema. am renuntat la mufa de la releul de incarcare si am mai tras o masa suplimentara si i-am pus h4 bixenon pe faza scurta si pe cea lunga evident xenon simplu de 4300 si am legat faza lunga cu cea "lunga" de pe scurta ca sa zic asa. asa nu raman fara lumina pana se "incarca" faza lunga si e si mult, mult mai puternica. in rest ulei bun, benzina cat se poate de buna in romania, cauciucuri la fel. cel mai mult mi-a luat sa reglez suspensiile. alea au fost de coma, cred ca mi-a luat o saptamana. dar merita! ah, am schimbat si rulmentul de la oala dar asta nu e problema specifica aprilia, se intampla la toate motoarele. consumul este oriunde intre 7 si 11 in oras, in functie de cum mergi iar afara mi-a luat invariabil 6.2, de la 100 la 200 la ora. la mers peste 200 ia 7.8-8. o sa ii pun bujii cu iridiu, am pus simple ca trebuia sa plec la drum si nu aveam timp sa astept sa imi vina cele cu iridiu. la rf mi-au scazut consumul cu aprox. jumate de litru la suta. la asta fiind pe injectie nu stiu daca o sa scada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...