Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...

ma bucur ca am gasit threadul asta ingropat de luni de zile. bine ca motoarele de terasa au threaduri cu 500si pagini in sticky.

 

eu sunt interesat din cauza banilor strict de modelul pre 2004 non R.

ma intereseaza ce experienta ati avut in serviceuri cu ele. ma refer la reglaje intretinere etc. sau toti posesorii isi repara propriile dihanii?

reglajul relantiului se face electronic? daca da, ce persupune asta? oricine cu un laptop si usb poate sa o faca sau e cava mult mai complicat?

 

am inteles ca sunt motoare relativ ok pt drumuri mai lungi. sunt foarte interesat ce parere au avut pasagerele voastre despre confortul pe acest motor eventual relativ cu alte sportive din vremea respectiva. imi place pentru proportiile ei mai mari. nu e ca cookie cutters astea noi sa fi contorsionist sa poti sta pe ele.

ies la drumuri lungi si cateva roadtripuri de 8-900 km pe an cu pasagera care pe gpz era foarte fericita. am decis in schimb ca vrem mai mult si RSVul pare un model foarte special, sexi (mai demodat dar sexi), foarte rar pe la noi, cu multa multa personalitate. caii putere nu ma intereseaza. oricum pulsatia unui v2 pe curbe se caca pe orice l4 de la etaj.

 

cele mai multe poze pe care le-am vazut arat RSVul cu capacul monopost. saua spate vine cu motorul sau trebuie cumparat de pe ebay?

 

si in final: de ce un motor atat de sofisticat la vremea ei cu echipament atat de exotic (chiar si non Rul este ceva special) costa asa putin in comparatie cu motoarele de duzina japoneze? chestia asta nu pot sa o inteleg.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Vizitator stress_L&P

din octombrie anul trecut pana acum am facut 18.000 de km cu al meu rsv (non r, 2000). am avut parte de boala lor cu ambreiajul de pornire care se intampla daca nu ai baterie buna dar s-a rezolvat prin scurtarea arcului. am si piesele noi dar am zis sa le mai tin pana e neaparat nevoie. in rest absolut nici o problema. am renuntat la mufa de la releul de incarcare si am mai tras o masa suplimentara si i-am pus h4 bixenon pe faza scurta si pe cea lunga evident xenon simplu de 4300 si am legat faza lunga cu cea "lunga" de pe scurta ca sa zic asa. asa nu raman fara lumina pana se "incarca" faza lunga si e si mult, mult mai puternica. in rest ulei bun, benzina cat se poate de buna in romania, cauciucuri la fel. cel mai mult mi-a luat sa reglez suspensiile. alea au fost de coma, cred ca mi-a luat o saptamana. dar merita! ah, am schimbat si rulmentul de la oala dar asta nu e problema specifica aprilia, se intampla la toate motoarele. consumul este oriunde intre 7 si 11 in oras, in functie de cum mergi iar afara mi-a luat invariabil 6.2, de la 100 la 200 la ora. la mers peste 200 ia 7.8-8. o sa ii pun bujii cu iridiu, am pus simple ca trebuia sa plec la drum si nu aveam timp sa astept sa imi vina cele cu iridiu. la rf mi-au scazut consumul cu aprox. jumate de litru la suta. la asta fiind pe injectie nu stiu daca o sa scada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator stress_L&P

cea mai faina motocicleta pe care am condus-o si care iti ofera cele mai mari satisfactii. cadrul si acum e recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune cadre de vitezane EVER iar suspensiile odata reglate pentru tine isi fac treaba din plin! sa nu mai vorbim de frane! face pipi pe aproape orice motocicleta de 600 sau 1000 pe curbe si acum daca stii cum sa mergi cu ea. privirile de pe fetele posesorilor de bestii mai noi si mai puternice sunt pur si simplu PRICELESS :laugh:

post-37-1282840126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Vizitator stress_L&P
micutu - am si eu o intrebare: jantele alea Marchesini Gold, furca fata cu Ăhlins si etrierii monobloc Brembo sunt standard?

 

sunt o.z., seamana bine cu marchesini! :) ohlins fata-spate si etrieri radiali monobloc. este varianta r din 2003 si da, asa vine din fablrica. plus amortizor de ghidon ohlins reglabil, furtune metalice si alte maruntisuri, cum ar fi unele parti ale carenelor din carbon :D

Mesaj completat

ei, sa mai vorbim un pic de aprilia: pentru ca iarna asta s-a dovedit prea de _cacat m-am apucat sa o modific un pic:

 

-kit 1100, m-a costat cu tot cu transport 1900 si ceva de dolari. si 200 niste cilindri vechi. setul original n-are nici pe dracu' asa ca am pastrat cilindrii ei pentru orice eventualitate.

-nos de 50 de cai (cica) 510 euro cu tot cu transport (daca luati din afara tarii cum am luat eu butelia TREBUIE sa vina goala, altfel sunt probleme. in tara nu stiu cum sta treaba)

-chiulase sh, reconditionate si modificate, model 2003, o singura bujie, germania, 3 unghiuri la supape, un pic portate. 1000 euro cu totul.

-pinioanele axelor cu came un pic modificate. vreo 50 de lei daca nu ma insel :D

-finala carbon "no-name", usoara si cu diametrul mare, cadou de la un prieten care turba cand auzea v2-ul cu toba originala de tabla si 800 de kile.

-cip "dr. rossi". pe asta nu mai stiu cat am dat exact, 300 sau 400 de dolari.

-corpuri de injectoare de 57 mm, cred ca vreo 600 de euro

-airbox modificat, practic foloseste rezervorul in loc de capac 200 de dolari. filtrul K&N il avea deja, trebuie sa-l schimb, sunt cele mai proaste filtre din lume!

-pcIII 200 euro, sh. harta facuta pe dyno. din pacate nu aveam posibilitatea de ram-air. nu stiu de pc5 daca merge, ma mai interesez, mi-a placut pe hartie, are si sonde lambda, se autocorecteaza.

-shift kit de la factorypro, iar nu mai tin minte exact cat, oricum maxim-maximorul 300 de dolari

 

am ramas fara bani de "aruncat" si m-am oprit aici

 

ce mai vreau sa-i fac (mai mult vise):

-(asta chiar ca e vis)full-carbon: carene, rezervor si roti. dar asta m-ar arunca undeva la peste 8000 de euro, sper sa-i am pana la iarna. daca nu, asta e, soarta!

-suspensii doar pentru pista ohlins si nu, nu cele care vin original pe modelul r. avand in vedere ca ma dau mai mult pe strada toata lumea (de pe forumurile dedicate) a spus ca showa si sachs sunt de 1000 de ori mai bune pe strada decat ohlins. pe circuit e invers, evident! sunt facute sa absoarba mai bine denivelarile mari. lucru care are si logica...

-supercharger rotrex, undeva la 3000 de euro

-(in viitorul foarte, foarte apropiat) rulmenti ceramici la roti. n-am idee de pret dar oricum nu-s scumpi sa te sperii.

-(in viitorul foarte, foarte apropiat) suruburi de titan peste tot. maxim 300 de dolari.

-master cylinders (ambreiaj si frana) tot brembo dar alte dimensiuni

-odata cu schimbarea suspensiilor si etrieri monobloc brembo

 

nu ma intrebati de ce am bagat bani in ea, fara sa va dati pe una si sa aveti si multe, multe doage lipsa nu o sa intelegeti! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut setul de 1100 de mai multe ori pe net si discutii pro siiii... pai contra nu sunt la astea :)).

Diferenta sunt sigur ca se simte la dynoul din poponeata dar daca tragi si un supercharger apoi nu stiu dar cred ca trb sa deschizi depozit de cauciucuri :).

Pot sa spun doar ca e fain sa ai bani de investit intr-o pasiune ca motoclismul. Cand e exotica e si mai fain.

 

Spor sa ai cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Am vazut setul de 1100 de mai multe ori pe net si discutii pro siiii... pai contra nu sunt la astea :D).

Diferenta sunt sigur ca se simte la dynoul din poponeata dar daca tragi si un supercharger apoi nu stiu dar cred ca trb sa deschizi depozit de cauciucuri :).

Pot sa spun doar ca e fain sa ai bani de investit intr-o pasiune ca motoclismul. Cand e exotica e si mai fain.

 

Spor sa ai cu ea!

 

sincer abia astept sa vad cum se comporta cu toate modificarile astea! mama ei de vreme... de supercharger nu stiu cat de curand o sa-l iau. ideea e ca vreau rsv4 aprc neaparat la anul asa ca mille o sa astepte macar 2 ani pana la urmatoarele modificari. e damblaua mea pe care nici nu o inteleg da' asta e :) oricum schimb 3 seturi de gume si asa pe sezon, la 5-6000 gata spatele. nu ca se duce profilul, ca mai are dar se duc ciclurile de incalzire.

 

multzam fain!

 

p.s. parca tu vroiai mille la un moment dat, ce te-a facut sa alegi honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Tu chiar bagi bani in ea.

Asta e bine, atat timp cat ai.

 

 

sunt (cuvant urat), banii astia erau pentru altceva, trebuia sa-i investesc... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stress_L&P - nu cred ca mai ai ce cauta cu ea pe strada. Pune-i slick-uri, scoate-i farul, semnalele si oglinzile si bag-o pe circuit, altfel nu cred ca o sa se poata exprima calumea toate modificarile aduse.

 

In rest am 2 nelamuriri:

- de ce sa ii pui NOS la cat de rau ii face motorului?

- nu am inteles alegera celor de la Aprilia cu toba unica la modelul asta de RSV Mille. Un V2 arata mai bine cu evacuarile de la fiecare cilindru separate. Sa le pui pe ambele pe aceeasi tzeava e cel putin pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
stress_L&P - nu cred ca mai ai ce cauta cu ea pe strada. Pune-i slick-uri, scoate-i farul, semnalele si oglinzile si bag-o pe circuit, altfel nu cred ca o sa se poata exprima calumea toate modificarile aduse.

 

In rest am 2 nelamuriri:

- de ce sa ii pui NOS la cat de rau ii face motorului?

- nu am inteles alegera celor de la Aprilia cu toba unica la modelul asta de RSV Mille. Un V2 arata mai bine cu evacuarile de la fiecare cilindru separate. Sa le pui pe ambele pe aceeasi tzeava e cel putin pacat.

 

NOS nu face rau motorului absolut deloc. daca e reglat cum trebuie nu se intampla absolut nimic. de ce l-am pus? am un prieten cu un evo 8 cu 560 de cai... ne jucam si noi :)

 

nici eu nu stiu ce a fost in capul lor. am in minte un sistem akrapovic dar tot la categoria vise este acum. chiar nu mai am bani. o s-o bag (si) pe circuit :D

 

Stressule, eu nu te cred! :) :D

 

 

ma, tu mai traiesti? da' tazzy, mai stii ceva de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer abia astept sa vad cum se comporta cu toate modificarile astea! mama ei de vreme... de supercharger nu stiu cat de curand o sa-l iau. ideea e ca vreau rsv4 aprc neaparat la anul asa ca mille o sa astepte macar 2 ani pana la urmatoarele modificari. e damblaua mea pe care nici nu o inteleg da' asta e :D oricum schimb 3 seturi de gume si asa pe sezon, la 5-6000 gata spatele. nu ca se duce profilul, ca mai are dar se duc ciclurile de incalzire.

 

multzam fain!

 

p.s. parca tu vroiai mille la un moment dat, ce te-a facut sa alegi honda?

 

pai imi placea mille foarte mult. Exotica din fiecare punct de vedere. Motocicleta foarte rafinata. Ca si puncte negative... botul mi se pare prea old school si bordul acela e prea masiv... zici ca e cockpit de avion.

 

Din pacate am mers pe safe bet. Am luat superbike de pensionar. Si nu imi pare rau. Imi place honda la nebunie. Nu atat de temperamentala ca un mille dar nu imi face surprize neplacute. E chestie psihica presupun. Stiu ca mecanic Aprilia e 100% motor ok dar ceva tot imi spunea ca vrei o Honda cu toate piesele ei de japoneza obisnuita.

 

Imi place pozitia pe Honda. Ture prin Europa cu pasagera fara probleme. Ciclistica foarte agila, usoara de bagat in curba si foarte stabila odata inclinata. Daca aveam ocazia sa incerc o Mille probabil o cumparam numai pentru cuplul din turele medii (5000-7000) unde sta si Honda cel mai mult :) . V2ul probabil omoare 4L la capitolul asta.

 

Asa, fara sa pot testa, mi asa parut honda mai comoda, mai... practica daca asta ti se pare ceva logic la un superbike. Si trebuie sa admit ca imi place mult mai mult honda din profil si din fata. Spatele la mille in schimb e mare fenomen. Apropo, nu stiu cum sta la capitolul asta mille dar sa vezi cate prostii bag sub saua de la 954.... nu as pune acolo un Power comander niciodata. Haine, telefoane, mancare intra acolo foarte multe. Odata am avut si o patura :)

 

Daca aveam pista langa casa si nu aveam nevoie si de ture de 1000km/zi atunci probabil alegeam Aprilia.

 

Si nu asculta de altii :D e motor de strada si mai fain asa. Cred ca senzatiile sunt intarite si mai mult de accesorii doar ca e mai greu acum sa te stapanesti pe ea...

 

Ma roade totusi curiozitatea: de ce NOS? chiar vrei sa arati ca a ta e mai tare ca busa? :D Altfel nu ii vad rostul... Superchargerul poate ca mi-ar conveni in schimb. Extra caluti oricand fara sa consume gaze mai multe si la orice tura fara sa imi fie frica de moarte in primele 3 trepte cum e cu NOS. De unde umpli butelia?

 

LE: EHEHE acum vad treaba cu EVO

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

de pozitie nu am cum sa ma plang nici de aprilia :D este foarte confortabila. ma rog, pentru un superbike. spatiul sub sa iti permite sa bagi o trusa completa de scule cu conditia sa le aranjezi cum trebuie. nicidecum o patura. de fapt depinde de patura :) pc-ul este intre sei cum ar veni, peste ecu. m-am dat si pe 954. mi s-a parut mai greoaie fata de aprilia cand incep serpentinele serioase dar n-am avut probleme de stabilitate. e drept, avea si gume faine omul. q2. dementiale pentru strada :D intre 5-7000 da, v2-ul omoara honda dar de la 8-9000 in sus honda e in avantaj. acum nah, mie sincer sa fiu imi plac toate tipurile de motoare, ca-s 2 in linie, v, boxer, 4la fel. numai ciclistica sa fie faina. de design ce sa zic? e chestiune de gusturi, aici n-am ce sa zic decat ca mie imi place mai mult aprilia :) NOS am spus mai sus, am un prieten cu un evo 9 cu 560 de cai. anul trecut avea 340. cu rf-ul modificat nu il faceam de pe loc decat daca plecam perfect si schimbam perfect. de fapt erau egale, cine pleca primul ala ajungea la finish. si gandeste-te ca rf-ul are 235 de kile si dupa modificare (750cc) teoretic are 120 de cai. practic dracu' stie da' oricum al naibii de aproape de mille :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Asa-i de greu un RF de 750? :)

 

atata are la plin un rf. masurat pe un cantar de la fier vechi :) rf de 750 din fabrica nu exista. in schimb carterele sunt aceleasi intre rf 600, 900 si gsxr 600, 750, 1100, cel putin intre anii 93-95. poti sa schimbi ce vrei tu dinauntru, se va potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...