Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
Vizitator stress_L&P

cea mai faina motocicleta pe care am condus-o si care iti ofera cele mai mari satisfactii. cadrul si acum e recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune cadre de vitezane EVER iar suspensiile odata reglate pentru tine isi fac treaba din plin! sa nu mai vorbim de frane! face pipi pe aproape orice motocicleta de 600 sau 1000 pe curbe si acum daca stii cum sa mergi cu ea. privirile de pe fetele posesorilor de bestii mai noi si mai puternice sunt pur si simplu PRICELESS :laugh:

post-37-1282840126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Vizitator stress_L&P
micutu - am si eu o intrebare: jantele alea Marchesini Gold, furca fata cu Ăhlins si etrierii monobloc Brembo sunt standard?

 

sunt o.z., seamana bine cu marchesini! :) ohlins fata-spate si etrieri radiali monobloc. este varianta r din 2003 si da, asa vine din fablrica. plus amortizor de ghidon ohlins reglabil, furtune metalice si alte maruntisuri, cum ar fi unele parti ale carenelor din carbon :D

Mesaj completat

ei, sa mai vorbim un pic de aprilia: pentru ca iarna asta s-a dovedit prea de _cacat m-am apucat sa o modific un pic:

 

-kit 1100, m-a costat cu tot cu transport 1900 si ceva de dolari. si 200 niste cilindri vechi. setul original n-are nici pe dracu' asa ca am pastrat cilindrii ei pentru orice eventualitate.

-nos de 50 de cai (cica) 510 euro cu tot cu transport (daca luati din afara tarii cum am luat eu butelia TREBUIE sa vina goala, altfel sunt probleme. in tara nu stiu cum sta treaba)

-chiulase sh, reconditionate si modificate, model 2003, o singura bujie, germania, 3 unghiuri la supape, un pic portate. 1000 euro cu totul.

-pinioanele axelor cu came un pic modificate. vreo 50 de lei daca nu ma insel :D

-finala carbon "no-name", usoara si cu diametrul mare, cadou de la un prieten care turba cand auzea v2-ul cu toba originala de tabla si 800 de kile.

-cip "dr. rossi". pe asta nu mai stiu cat am dat exact, 300 sau 400 de dolari.

-corpuri de injectoare de 57 mm, cred ca vreo 600 de euro

-airbox modificat, practic foloseste rezervorul in loc de capac 200 de dolari. filtrul K&N il avea deja, trebuie sa-l schimb, sunt cele mai proaste filtre din lume!

-pcIII 200 euro, sh. harta facuta pe dyno. din pacate nu aveam posibilitatea de ram-air. nu stiu de pc5 daca merge, ma mai interesez, mi-a placut pe hartie, are si sonde lambda, se autocorecteaza.

-shift kit de la factorypro, iar nu mai tin minte exact cat, oricum maxim-maximorul 300 de dolari

 

am ramas fara bani de "aruncat" si m-am oprit aici

 

ce mai vreau sa-i fac (mai mult vise):

-(asta chiar ca e vis)full-carbon: carene, rezervor si roti. dar asta m-ar arunca undeva la peste 8000 de euro, sper sa-i am pana la iarna. daca nu, asta e, soarta!

-suspensii doar pentru pista ohlins si nu, nu cele care vin original pe modelul r. avand in vedere ca ma dau mai mult pe strada toata lumea (de pe forumurile dedicate) a spus ca showa si sachs sunt de 1000 de ori mai bune pe strada decat ohlins. pe circuit e invers, evident! sunt facute sa absoarba mai bine denivelarile mari. lucru care are si logica...

-supercharger rotrex, undeva la 3000 de euro

-(in viitorul foarte, foarte apropiat) rulmenti ceramici la roti. n-am idee de pret dar oricum nu-s scumpi sa te sperii.

-(in viitorul foarte, foarte apropiat) suruburi de titan peste tot. maxim 300 de dolari.

-master cylinders (ambreiaj si frana) tot brembo dar alte dimensiuni

-odata cu schimbarea suspensiilor si etrieri monobloc brembo

 

nu ma intrebati de ce am bagat bani in ea, fara sa va dati pe una si sa aveti si multe, multe doage lipsa nu o sa intelegeti! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut setul de 1100 de mai multe ori pe net si discutii pro siiii... pai contra nu sunt la astea :)).

Diferenta sunt sigur ca se simte la dynoul din poponeata dar daca tragi si un supercharger apoi nu stiu dar cred ca trb sa deschizi depozit de cauciucuri :).

Pot sa spun doar ca e fain sa ai bani de investit intr-o pasiune ca motoclismul. Cand e exotica e si mai fain.

 

Spor sa ai cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Am vazut setul de 1100 de mai multe ori pe net si discutii pro siiii... pai contra nu sunt la astea :D).

Diferenta sunt sigur ca se simte la dynoul din poponeata dar daca tragi si un supercharger apoi nu stiu dar cred ca trb sa deschizi depozit de cauciucuri :).

Pot sa spun doar ca e fain sa ai bani de investit intr-o pasiune ca motoclismul. Cand e exotica e si mai fain.

 

Spor sa ai cu ea!

 

sincer abia astept sa vad cum se comporta cu toate modificarile astea! mama ei de vreme... de supercharger nu stiu cat de curand o sa-l iau. ideea e ca vreau rsv4 aprc neaparat la anul asa ca mille o sa astepte macar 2 ani pana la urmatoarele modificari. e damblaua mea pe care nici nu o inteleg da' asta e :) oricum schimb 3 seturi de gume si asa pe sezon, la 5-6000 gata spatele. nu ca se duce profilul, ca mai are dar se duc ciclurile de incalzire.

 

multzam fain!

 

p.s. parca tu vroiai mille la un moment dat, ce te-a facut sa alegi honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Tu chiar bagi bani in ea.

Asta e bine, atat timp cat ai.

 

 

sunt (cuvant urat), banii astia erau pentru altceva, trebuia sa-i investesc... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stress_L&P - nu cred ca mai ai ce cauta cu ea pe strada. Pune-i slick-uri, scoate-i farul, semnalele si oglinzile si bag-o pe circuit, altfel nu cred ca o sa se poata exprima calumea toate modificarile aduse.

 

In rest am 2 nelamuriri:

- de ce sa ii pui NOS la cat de rau ii face motorului?

- nu am inteles alegera celor de la Aprilia cu toba unica la modelul asta de RSV Mille. Un V2 arata mai bine cu evacuarile de la fiecare cilindru separate. Sa le pui pe ambele pe aceeasi tzeava e cel putin pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
stress_L&P - nu cred ca mai ai ce cauta cu ea pe strada. Pune-i slick-uri, scoate-i farul, semnalele si oglinzile si bag-o pe circuit, altfel nu cred ca o sa se poata exprima calumea toate modificarile aduse.

 

In rest am 2 nelamuriri:

- de ce sa ii pui NOS la cat de rau ii face motorului?

- nu am inteles alegera celor de la Aprilia cu toba unica la modelul asta de RSV Mille. Un V2 arata mai bine cu evacuarile de la fiecare cilindru separate. Sa le pui pe ambele pe aceeasi tzeava e cel putin pacat.

 

NOS nu face rau motorului absolut deloc. daca e reglat cum trebuie nu se intampla absolut nimic. de ce l-am pus? am un prieten cu un evo 8 cu 560 de cai... ne jucam si noi :)

 

nici eu nu stiu ce a fost in capul lor. am in minte un sistem akrapovic dar tot la categoria vise este acum. chiar nu mai am bani. o s-o bag (si) pe circuit :D

 

Stressule, eu nu te cred! :) :D

 

 

ma, tu mai traiesti? da' tazzy, mai stii ceva de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer abia astept sa vad cum se comporta cu toate modificarile astea! mama ei de vreme... de supercharger nu stiu cat de curand o sa-l iau. ideea e ca vreau rsv4 aprc neaparat la anul asa ca mille o sa astepte macar 2 ani pana la urmatoarele modificari. e damblaua mea pe care nici nu o inteleg da' asta e :D oricum schimb 3 seturi de gume si asa pe sezon, la 5-6000 gata spatele. nu ca se duce profilul, ca mai are dar se duc ciclurile de incalzire.

 

multzam fain!

 

p.s. parca tu vroiai mille la un moment dat, ce te-a facut sa alegi honda?

 

pai imi placea mille foarte mult. Exotica din fiecare punct de vedere. Motocicleta foarte rafinata. Ca si puncte negative... botul mi se pare prea old school si bordul acela e prea masiv... zici ca e cockpit de avion.

 

Din pacate am mers pe safe bet. Am luat superbike de pensionar. Si nu imi pare rau. Imi place honda la nebunie. Nu atat de temperamentala ca un mille dar nu imi face surprize neplacute. E chestie psihica presupun. Stiu ca mecanic Aprilia e 100% motor ok dar ceva tot imi spunea ca vrei o Honda cu toate piesele ei de japoneza obisnuita.

 

Imi place pozitia pe Honda. Ture prin Europa cu pasagera fara probleme. Ciclistica foarte agila, usoara de bagat in curba si foarte stabila odata inclinata. Daca aveam ocazia sa incerc o Mille probabil o cumparam numai pentru cuplul din turele medii (5000-7000) unde sta si Honda cel mai mult :) . V2ul probabil omoare 4L la capitolul asta.

 

Asa, fara sa pot testa, mi asa parut honda mai comoda, mai... practica daca asta ti se pare ceva logic la un superbike. Si trebuie sa admit ca imi place mult mai mult honda din profil si din fata. Spatele la mille in schimb e mare fenomen. Apropo, nu stiu cum sta la capitolul asta mille dar sa vezi cate prostii bag sub saua de la 954.... nu as pune acolo un Power comander niciodata. Haine, telefoane, mancare intra acolo foarte multe. Odata am avut si o patura :)

 

Daca aveam pista langa casa si nu aveam nevoie si de ture de 1000km/zi atunci probabil alegeam Aprilia.

 

Si nu asculta de altii :D e motor de strada si mai fain asa. Cred ca senzatiile sunt intarite si mai mult de accesorii doar ca e mai greu acum sa te stapanesti pe ea...

 

Ma roade totusi curiozitatea: de ce NOS? chiar vrei sa arati ca a ta e mai tare ca busa? :D Altfel nu ii vad rostul... Superchargerul poate ca mi-ar conveni in schimb. Extra caluti oricand fara sa consume gaze mai multe si la orice tura fara sa imi fie frica de moarte in primele 3 trepte cum e cu NOS. De unde umpli butelia?

 

LE: EHEHE acum vad treaba cu EVO

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

de pozitie nu am cum sa ma plang nici de aprilia :D este foarte confortabila. ma rog, pentru un superbike. spatiul sub sa iti permite sa bagi o trusa completa de scule cu conditia sa le aranjezi cum trebuie. nicidecum o patura. de fapt depinde de patura :) pc-ul este intre sei cum ar veni, peste ecu. m-am dat si pe 954. mi s-a parut mai greoaie fata de aprilia cand incep serpentinele serioase dar n-am avut probleme de stabilitate. e drept, avea si gume faine omul. q2. dementiale pentru strada :D intre 5-7000 da, v2-ul omoara honda dar de la 8-9000 in sus honda e in avantaj. acum nah, mie sincer sa fiu imi plac toate tipurile de motoare, ca-s 2 in linie, v, boxer, 4la fel. numai ciclistica sa fie faina. de design ce sa zic? e chestiune de gusturi, aici n-am ce sa zic decat ca mie imi place mai mult aprilia :) NOS am spus mai sus, am un prieten cu un evo 9 cu 560 de cai. anul trecut avea 340. cu rf-ul modificat nu il faceam de pe loc decat daca plecam perfect si schimbam perfect. de fapt erau egale, cine pleca primul ala ajungea la finish. si gandeste-te ca rf-ul are 235 de kile si dupa modificare (750cc) teoretic are 120 de cai. practic dracu' stie da' oricum al naibii de aproape de mille :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Asa-i de greu un RF de 750? :)

 

atata are la plin un rf. masurat pe un cantar de la fier vechi :) rf de 750 din fabrica nu exista. in schimb carterele sunt aceleasi intre rf 600, 900 si gsxr 600, 750, 1100, cel putin intre anii 93-95. poti sa schimbi ce vrei tu dinauntru, se va potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV 1000 e o motocicleta buna in general, marele neajuns e lipsa mare a puterii. Orice i-ai face nu poate concura la liniutze. La circuit , pe liniile drepte ia bataie si de la un R6. Am vazut mai multe RSV-uri pe circuit anii astia. Daca tineti mortish sa aveti mai multi cai , schimbati modelul/ La Dyno pe stand ajung undeva la 125cai/roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV 1000 e o motocicleta buna in general, marele neajuns e lipsa mare a puterii. Orice i-ai face nu poate concura la liniutze. La circuit , pe liniile drepte ia bataie si de la un R6. Am vazut mai multe RSV-uri pe circuit anii astia. Daca tineti mortish sa aveti mai multi cai , schimbati modelul/ La Dyno pe stand ajung undeva la 125cai/roata.

 

Pai in primul rand nu-ti iei SS italian (stock, cel putin) ca sa faci liniute :D

 

Pe circuit imi vine greu sa cred ca poate sa ia bataie de la un R6 din aceeasi generatie. Daca te referi la un R6 2010, s-ar conveni sa compari cu un RSV Mille din aceeasi generatie. Si aici, nu stiu daca ai urmarit calendarul competitional 2010, dar Aprilia a batut la fund o intreaga suita de Re unuri, Geseicseruri si 1000Rereuri si a castigat campionatul mondial de SBK cu Mille

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand nu-ti iei SS italian (stock, cel putin) ca sa faci liniute :D

 

Pe circuit imi vine greu sa cred ca poate sa ia bataie de la un R6 din aceeasi generatie. Daca te referi la un R6 2010, s-ar conveni sa compari cu un RSV Mille din aceeasi generatie. Si aici, nu stiu daca ai urmarit calendarul competitional 2010, dar Aprilia a batut la fund o intreaga suita de Re unuri, Geseicseruri si 1000Rereuri si a castigat campionatul mondial de SBK cu Mille

 

Vorbesti din carti. Suie-te in masina, avion si ajungi la circuite mai intii. Eu spun din ce am vazut si ce am vorbit cu piloti de RSV(NU RSV4). Ti-e greu sa crezi ca ia bataie in 700m de la un R6/2006? Mergi personal si edifica-te. Motocicletele din SBK nu au absolut nici o legatura cu ceea ce avem noi pamintenii de rind. Cu citeva mii de euro ne putem apropia de cele de Superststock. Nu-ti iei Aprilia pt liniutze? Sint destui care citesc ca tine pe net toata ziua si pun botul, nu-i stii tu pe toti.

In concluzie, postul meu era adresat celor care au Aprilia RSV si vor putere mai mare.

RSV mai au un punct slab, ating prea repede cu carenajul de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stress_L&P - nu cred ca mai ai ce cauta cu ea pe strada. Pune-i slick-uri, scoate-i farul, semnalele si oglinzile si bag-o pe circuit, altfel nu cred ca o sa se poata exprima calumea toate modificarile aduse.

 

In rest am 2 nelamuriri:

- de ce sa ii pui NOS la cat de rau ii face motorului?

- nu am inteles alegera celor de la Aprilia cu toba unica la modelul asta de RSV Mille. Un V2 arata mai bine cu evacuarile de la fiecare cilindru separate. Sa le pui pe ambele pe aceeasi tzeava e cel putin pacat.

 

chestia asta se face in general pentru a imbunatati curba de cuplu a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti din carti. Suie-te in masina, avion si ajungi la circuite mai intii. Eu spun din ce am vazut si ce am vorbit cu piloti de RSV(NU RSV4). Ti-e greu sa crezi ca ia bataie in 700m de la un R6/2006? Mergi personal si edifica-te.

 

Recunosc, nu am vazut personal un 700m intre un RSV si un R6 (si nici nu am vorbit cu piloti profesionisti) si de-asta nu sunt asa categoric. Dar din nou, imi vine greu sa cred ca un V2 de 1000cc este batut pe un tur de circuit (si nu la un 0-700m in linie dreapta) de un 4L de 600cc.

 

Si apoi, in 2006 nu mai era Mille, ci 1000R si 1000R Factory, cu vreo 140 de caluti la maneta si echipat mult mai bine ca un R6. Acelasi pilot, pe un tur de circuit nu cred ca are cum sa scoata un timp mai bun cu un 4L japonez de 600.

 

Motocicletele din SBK nu au absolut nici o legatura cu ceea ce avem noi pamintenii de rind. Cu citeva mii de euro ne putem apropia de cele de Superststock.

 

Si da si nu. In primul rand pentru ca motocicletele de Superstock au modificari in mare parte orientate spre siguranta pe circuit, nu spre performanta. Practic, fata de o motocicleta din fabrica au frane mai bune, centrala remap-uita, filtru sport, evacuare complet goala si carene mai speciale, gandite sa retina fluidele din motor in caz ca e nevoie. Astea sunt modificari destul de "light" dupa parerea mea.

 

Apoi gandeste-te ca sunt constructori care scot modele in serii limitate si foarte performante doar ca sa poata concura cu ele in SBK. Alea, cu modificari minime, le aduci la aceleasi performante cu un SBK de campionat mondial. Cel mai elocvent exemplu este Ducati, care fac asta de mult timp (actualul 1198 SP e un superbike cu faruri si oglinzi), dar nicidecum singurul. Inclusiv Yamaha a practicat politica asta cu YZF R7.

 

Nu-ti iei Aprilia pt liniutze? Sint destui care citesc ca tine pe net toata ziua si pun botul, nu-i stii tu pe toti.

 

Imi pare rau de ei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...