Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

ms de link uri.

Unu il stiu .

 

Oricum stiu cam care-s la vanzare(1-2) dar nu vreau sa pun decat '02 sau '03 pe ea. (am impresia ca '01 si '02 is identice,nu?)

 

apropos,tu parca ai avut o Futura nu? De ce ai dat-o? :))

 

M-am uitat pe http://www.af1racing...dCategory=4 sa vad pretu la piese noi,asa de amuzament.

 

Exhaust valve: 108 $ (si-mi trebe doua), Intake valve: 36$ (tot doua).

 

 

288 $ doar supapele noi,stock?

 

s@rpe, la cat estimezi ca m-ar ajunge daca vreau sa-mi repar mobra cu piese noi? :)

 

Apropos, ce site-uri cu piese cu preturi NORMALE mai stiti,unde as putea sa ma uit si dupa piese de RSV (ma refer piese pt motor, oferta completa, nu doar far,semnalizari & sh|t)

 

Cu cat ma uit mai bine,cu atat varianta de a gasi un motor functional sa-l inlocuiesc pe asta defect suna cel mai bine..

 

eu am zis sa schimbi pistoane, segmenti si semeringuri supape....chiulasa o poti gasi second, supapele daca arata ok le poti rectifica cu pasta(daca nu sunt de titan)....eu ma refeream strict la faptul ca daca umbli intr-un motor e mai ok sa schimbi pistoanele ca 'set'! ;) daca tot cumperi un motor second macar sa il verifici la 'sange' si neaparat sa il pornesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am zis sa schimbi pistoane, segmenti si semeringuri supape....chiulasa o poti gasi second, supapele daca arata ok le poti rectifica cu pasta(daca nu sunt de titan)....eu ma refeream strict la faptul ca daca umbli intr-un motor e mai ok sa schimbi pistoanele ca 'set'! ;) daca tot cumperi un motor second macar sa il verifici la 'sange' si neaparat sa il pornesti!

 

Ideal nu ar fi piston cu cilindru, ca sa fie de aceeasi uzura ? (Intreb ca prostu' ca n-am skill de mecanic).

 

Teoretic, concret,ce am eu stricat: 1 pinion dublat de la distributie (se vede in poza), alt pinion tot de la distributie (barbierit,se vede in poza), patina (fisurata putin)

Si capu' ala care vine la chiulasa (se vede in poza, care e crapat in toate 4 colturi si are bucatile lipsa).

 

Supapele si pistonu sunt fff putin afectate (se vede in poza cam cat) Ar trebui sa le curat ca sa-mi dau seama...

 

Teoretic pot folosi in continuare cilndru meu (si pistonu daca e ok, dar cu alti segmenti,ca ai mei s-au rupt (i-a scos cineva :| ). Deci pot folosi cilindru meu,chiulasa mea si capu ala de la chiulasa de '00 cu care mi-am luat teapa. Supapele tre sa vadcum se prezinta (daca tijele-s drepte/strambe, si tot ce tine de supape).

 

Ce mi mai lipsesc,is alea 2 pinioane.

 

Ideea e ca daca merg pe piesele mele,tre sa cumpar garnitura de chiulasa noua.

 

Tre sa vad ce dracu fac, imi vine sa-mi bag ****......

 

Oricum motocicleta sunt decis CLAR sa nu o vand. As lua cea mai mare teapa sa o dau pe bani de nimic ...totusi e un RSV,nu un VTR 1000F sau un CBR 600 F...

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste )

 

Apropo smok3, vreau si eu sa te intreb acelas lucru ca si Adrian, vfr-ul e mult mai fiabil sau invers??? eu am impresia ca te referi la vfr, in cazul asta poti te rog sa scrii, cu aproximatie, ce ai schimbat la ea(nu ma refer la consumabile) si la ce intervale? Stiu ca am mai citit posturi de-ale tale despre Futura si nu mi s-a parut ca ai schimbat mare lucru la ea in cei 4 ani jumate de ultilizare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se refera la Futura, care imi pare un motor foarte bun, si daca-i rezolvi chestiile cu electrica (tre sa pui niste fire pe direct etc), nu ai treaba in rest.

 

iar astea de electrica sincer,apar la orice motor. Cui nu i-a cazut un releu, etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiabilitate normal ca ma refer la VFR (al meu e din 2003) o am de un an si 2 luni l`am luat la 27.500 km si acum are 51.000km si am aflat si eu ce inseamna sa ai o motocicleta la care sa apesi doar butonul de start si sa mearga fara alfel de probleme...

Futura v`am zis am rspectat motorul ala cu serviceul facut ca la carte de mine ( schimbat ulei+filtru(7000km), bujii(15000km), filtru de aer(15000Km) exact cum spunea in manual...dar filtru de aer se muradera mult mai repede de ulei ) nu am avut treaba cu motorul nici macar dupa 60 de mii de km facutzi de mine cand am facut verifiarea pastilelor la UnitedMotors,l`am vandut cand avea 73 de mii de km facutzi de mine si 12 mii de mIle ( era model de Anglia) facutzi de fostul proprietar- nu am inteles niciodata de ce mi s`a restartat bordul si duupa cei 12 mii de mile a trecut in km de la zero

Probleme electrice ( este buba ei si a tuturor Futura) :

- Releu de incarcare( topire mufa maro intre alternator si releu...remediat de mine cumparana alt releu de la United si schjimbat la acesta de nou cu un conector din acela rezistent la apa,etc)

- Facut Wiring Mod ( Adrian stie ce e ala) chiar si cu releul nou motorul nu incarca mai mult de 13.4-13,5V, dar dupa aceea da

- Intreupt firul principal pe instalatia elecrtrica intre contact si siguranta de 30 Ah de sub sha....(din constructia instalatiei firul la jumatate este cositorit si plecat de acolo alt circuit...acesta la cositor a oxidat si nu a mai facut contatc) deci tras fir paralel de mine( mult mi`a dar de furca sa hasesc problema,aprilia forum m`a ajutat )

- Schimbat eletromotor cu tot cu starter( la cel vechi s`a distrus platoul de carbuni, nu am gasit sa cumpar doar platoul aprilia iti vinde doar electromotorul cu totul)

- Schimbat doaua bobine la cilindrul dupa fatza( tot aprilia forum m`a ajutat am reusit sa gasesc iefitne de Renault Clio V6 si sa le aduc mici modofocari sa mearga)

-A si schimbat popma de ambreiaj( dar asta o pot numii consumabila?)

una peste alta acel motor m`a invatat "mecanica" care o stiu in ziua de azi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu pe RSV sa mi se reseteze bordu de cateva ori (se reseta tripu, V-max etc...fara kilometrii in sine din bord). Stii ca uneori ii dai sea porneasca porneste si poc,moare. Dar asta probabil si de la baterie.

 

Tre sa pun si eu pe direct cablu ala unde-i mufa maro de la releu la alternator.

 

Cu VFR nu e chiar asa. Stiu pe cineva aici care a avut numa' probleme cu VFR (tot model ca al tau,pare-mi-se tot 2003 sau 2004), cu statoru etc....

 

De ex la fostu VTR 1000 F, buba era cu distributia (mai exact intinzatoru ala mecanic (nu era hidraulic), fiind automat, ceda.....si-ti facea mare bucurie). Cei din afara inlocuiau cu intinzatoare de la Ape Racing (manuale),dar si alea,tre sa le reglezi bine (sa nu fie nici prea stranse,nici prea 'loose').

 

 

Fiecare mobra are problemele si hibele ei specifice. La Aprilia cre-ca tin mai mult de electrica,parerea mea,decat de motorizare. Motorizarea chiar e un punct destul de strong la ei (ca si fiabilitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu pe RSV sa mi se reseteze bordu de cateva ori (se reseta tripu, V-max etc...fara kilometrii in sine din bord). Stii ca uneori ii dai sea porneasca porneste si poc,moare. Dar asta probabil si de la baterie.

 

Tre sa pun si eu pe direct cablu ala unde-i mufa maro de la releu la alternator.

 

Cu VFR nu e chiar asa. Stiu pe cineva aici care a avut numa' probleme cu VFR (tot model ca al tau,pare-mi-se tot 2003 sau 2004), cu statoru etc....

 

De ex la fostu VTR 1000 F, buba era cu distributia (mai exact intinzatoru ala mecanic (nu era hidraulic), fiind automat, ceda.....si-ti facea mare bucurie). Cei din afara inlocuiau cu intinzatoare de la Ape Racing (manuale),dar si alea,tre sa le reglezi bine (sa nu fie nici prea stranse,nici prea 'loose').

 

 

Fiecare mobra are problemele si hibele ei specifice. La Aprilia cre-ca tin mai mult de electrica,parerea mea,decat de motorizare. Motorizarea chiar e un punct destul de strong la ei (ca si fiabilitate).

 

Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier :crack:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :|

Ma la urma urmei tu ai avut "probleme" cam cu toate motoarele, na stii cum se zice "Toate bubele rele in poponeata babei mele"

Cred ca esti predispus la astea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :|

 

blestemele(de aici) si pisica neagra :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand:

 

Cilindru + piston (cu tot cu segmenti) + chiulasa + lant distributie + axe cu came (cilindru spate RSV Mille model: '99 - '00), tot ce se vede in poza, 150 EUR. (piesele sunt de pe acelasi cilindru (pistonul cu chiulasa si cilindru).

 

Vand /dezmembrez motor RSV Mille 2002 ( ~ 33.000 km): Singurele defecte sunt la cilindru spate, si se regasesc in pozele puse anterior aici pe topic.

post-66203-0-19911700-1354048062_thumb.jpg

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier :crack:

nu chiar mai intai au fost luate / cumparate de astia de aprilia puse pe RSV,Tuono, Futura, Caponord( sa nu uitam ca, Caponordul s`a fabricat pana tarziu 2010-2011 parca ) pt ca au avut vanzare la clasa aia .. cat despre ECU la aprilia au avut mai multe "neamuri" Sagem - Siemens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

450ron ultima oferta-include janta discul frana-guma 190 ,pinionul axul cu piulita , se da si la variante!

 

:cheers:

dau janta la schimb pe( juguri tuono,k1 750,srad 750) sau o vand 150ron fara pinion si disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Aho aho .. cu motor nou

Bine v'am gasit .. am tradat echipa SV'650 si am aterizat direct in cireasa de pe tort ..asa ca, fara prea multe vorbe (ca netu din China costa de rupe si am ramas falit dupa noua achizitie :) .. motorul meu:

Aprilia Tuono V4R APRC 2012

Poze .. ioc sansa.. o sa pun cand ajung acasa in vre'o 3-4saptamani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai "aterizat" gresit in topicul acesta,felicitari pt achizitie & sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa te intorci sanatos dupa drumul lung de acolo ,la multi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ma? daca-i RSV4 e tot RSV ... v4, v2....tot V e...

 

la cat de 'multe' Aprilia sunt la noi,n-are sens sa faca separat topic de Tuono, de RSV, de rSV4 etc :)


E bine ca incepe sa existe diversitate in randu mobrelor....(vis a vis de achizitia lui SyDemon)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Inca 3 saptamani si ma intorc in tara .. nu mai am rabdare, va spun sincer.

Intre timp .. s'a dat comanda si pt crashpaduri + alarma.

 

PS: In Korea e frig de te caci pe tine :(



Cam asa arata primul km

post-47493-0-94241800-1359228796_thumb.jpg

 

Si cam asa arata racheta .. pacat ca a nins azi :(

post-47493-0-48809800-1359228819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...