Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Ped O'Phile

alte bujii , alta viata... moto merge rotund si se accelereaza mai bine.

 

pune si tu 2-3 poze cu ea:) Care ai luat-o, aia galbena? sau aia neagra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detin de curand un rsv mille R 2003 ,(variaanta cu ohlins-uri) .motocicleta a stat cativa ani buni. cand o pornesc (porneste f usor) si o las sa se incalzeasca la relantiu ,da cate un rateu in toba si simt din cand in cand intreruperi scurte,(motocicleta se scutura in acel moment de parca ar primii o lovitura) dupa ce o scot la o tura si o incing un pic ,merge destul de bine nu mai da rateuri ,pocnete , cei drept parca se mai simte cate o mica intrerupere dar f usoara .. .eu nu am desfacut si nu am verificat nimica inca ( doar am pus benzina noua cea veche mirosea ca pe vremuri in mobre si am scos-o), banuiesc ca ar trebuii alte bujii , nu am mai avut aprilia pana acum si as dorii sa intreb posesorii daca banuiala mea cu bujiile este corecta sau ar fii si alte cauze ?

 

Bine ca ai rezolvat cu bujiile.

 

RSV1000R o motocicleta foarte reusita, plina de caracter si personalitate.

 

Sa te bucuri de ea, la cit mai multe plimbari si voie buna :ok:

 

 

 

p.s. :pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator andrei_zxr

Proaspat posesor de RSV Mile Factory din 2004 , cam jerpelita dar sper sa o scot la lumina.

In primul rand felicitari. Presupun ca-i asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000r%20factory-din-2004-509261.html

 

Sper ca ai mai negociat la pret.

 

Modelul de dupa 2004 e cam scump pt ce ofera.

 

Puteai sa mergi linistit pe una 2003, un R (echivalentul lui Factory). In esenta sunt la fel,doar ca aia din 2004+ are injectoarele de 57mm fata de 51mm ('99-'03).

 

Mai pune niste poze si mai spune-ne care-s impresiile tale.

 

La cat mai multi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de 400 km ieri pot spune ca este altceva. Suspensii, frane...pha..e grava

 

told you so! :D stai s-o vezi cu suspensiile reglate dupa tine! ;)

 

In primul rand felicitari. Presupun ca-i asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000r%20factory-din-2004-509261.html

 

Sper ca ai mai negociat la pret.

 

Modelul de dupa 2004 e cam scump pt ce ofera.

 

Puteai sa mergi linistit pe una 2003, un R (echivalentul lui Factory). In esenta sunt la fel,doar ca aia din 2004+ are injectoarele de 57mm fata de 51mm ('99-'03).

 

Mai pune niste poze si mai spune-ne care-s impresiile tale.

 

La cat mai multi km.

 

daca mergi doar pe strada si normal in esenta sunt la fel. dar daca mergi ceva mai tare, nu neaparat "kamikaze reising" 2004+ e ceva mai buna. nu doar tb-urile sunt diferite! :)

 

in schimb la capitolul confort mille e net superioara rsv-ului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se compara cu 2003 r . Suspensii si roti. De negociat s a negociat dar nu mult. Mi a placut cum este, am sarit peste aspect si mi am luat un diavol rosu.

Niko....am fost , m am dat cu busa, am probat. Nu m a surprins atat de mult pe cat ma asteptam...dar nu o sar din schema.

Mobra dupa un drum de 400 km m a impresionat mult.

Frane suspensie si cuplu. Momentan atat pot spunne despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andrei_zxr

Nu cred ca se compara cu 2003 r . Suspensii si roti.

 

RSV 1000R Factory (2004) pe care l-ai luat tu e varianta noua a lui RSV Mille R ('99-'03).

 

Intre un Mille R 2001/2002 sau chiar 2003 si RSV 1000R factory 2004 nu e asa mare diferenta pe cum ai crede:)

 

Aceleasi jante O.Z., suspensiile sunt aceleasi (furca ohlins si amortizoru spate ohlins + amortizoru ghidon ohlins). franele pe 2004 sunt radiale , cam atat.

 

Mille R are 130 cai iar RSV 1000R Factory are 141. Prima are 101 nM cuplu,a doua are 107 nM cuplu.

 

Pe forumurile Aprilia baietii ar zice ca prima varianta '99-'03 se simte mai in vana cumva, chiar daca pe 'hirtie' (si nu numai), a doua are cu 11 cai in plus.

 

Ti-ai luat un motor pe cinste, nu vreau sa intelegi gresit:) Doar ca Mille R se vinde pe la noi si cu 2300-2500-2700 eur fata de 3900 cat era asta din 2004 :)

 

Oricum e bine macar ca sunt unii care sunt dispusi sa incerce si altceva (asa cum ai facut-o tu prin aceasta achizitie).

 

Estetic sunt sigur ca-ti place mai mult generatia a doua (pe care o detii), decat prima :)

 

Esti dator totusi cu niste poze :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"RSV 1000R Factory (2004) pe care l-ai luat tu e varianta noua a lui RSV Mille R ('99-'03).

 

Intre un Mille R 2001/2002 sau chiar 2003 si RSV 1000R factory 2004 nu e asa mare diferenta pe cum ai crede:)

 

Aceleasi jante O.Z., suspensiile sunt aceleasi (furca ohlins si amortizoru spate ohlins + amortizoru ghidon ohlins). franele pe 2004 sunt radiale , cam atat.

 

Mille R are 130 cai iar RSV 1000R Factory are 141. Prima are 101 nM cuplu,a doua are 107 nM cuplu."

 

Si totusi ai enumerat ceva diferente.

 

 

 

 

"Oricum e bine macar ca sunt unii care sunt dispusi sa incerce si altceva (asa cum ai facut-o tu prin aceasta achizitie)."

A fost o curiozitate, m a surprins , placut chiar...si am incercat.

 

"Estetic sunt sigur ca-ti place mai mult generatia a doua (pe care o detii), decat prima :)"

Acu te ai prins dc 2004?...imi place mai mult binenteles.

 

Poze maine, incepem "reabilitarea"

Editat de lexysexy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor de RSV Mile Factory din 2004 , cam jerpelita dar sper sa o scot la lumina.

 

Motoreta de mers tare.

La mers in oras, e un pietroi tzeapan si lung :D

Una dintre cele mai distractive superbikes pentru strada. Ciclistica, suspensii, frane de exceptie!

Grip-uri pt rezervor - cel mai ieftin upgrade ca sa nu-ti mai oboseasca mainile si sa nu-ti mai fuga genunchii de pe vopseaua Aprilia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare petru posesorii de Mille 99 - 2000:

 

Am vazut pe mai multe dyno chart-uri, ca curba de putere e destul de nelineara... in comparatie cu SV1000 de exemplu.

 

Sursa: http://www.mcnews.com.au/testing/rsvdyno.htm si http://www.deeknow.com/dyno/index.php?bike1=RSV1000_2000&bike2=SV1000_2003&action=Dyno+It

 

Intrebarea mea e, cum se simte asta in mers? E deranjant? Nici nu se observa?

Intreb pt ca e posibil ca de saptamana viitoare sa mai pun un R la SV-ul meu si vreo 350cc la capacitate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andrei_zxr

O intrebare petru posesorii de Mille 99 - 2000:

 

Am vazut pe mai multe dyno chart-uri, ca curba de putere e destul de nelineara... in comparatie cu SV1000 de exemplu.

 

Sursa: http://www.mcnews.com.au/testing/rsvdyno.htm si http://www.deeknow.com/dyno/index.php?bike1=RSV1000_2000&bike2=SV1000_2003&action=Dyno+It

 

Intrebarea mea e, cum se simte asta in mers? E deranjant? Nici nu se observa?

Intreb pt ca e posibil ca de saptamana viitoare sa mai pun un R la SV-ul meu si vreo 350cc la capacitate :D

 

 

Sincer eu nu pot sa zic ca am simtit ceea ce spui tu ca indica graficele. Ce simt insa este un 'rush' de putere dupa 7000 RPM.

 

Chestia cu liniaritatea se rezolva asa: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265861-Collector-mod&highlight=collector+mod

 

Urmeaza sa-mi fac chestia asta.

 

Parerea mea (si nu sunt sunt subiectiv) este ca RSV este superior lui SV 1000S din orice punct de vedere.

 

Am dubii insa in privinta acelor grafice. Tind sa cred ca e invers,si ca SV ul oricum se pierde mai usor in ture inalte, fata de RSV....

 

Happy shopping :)

 

Grip-uri pt rezervor - cel mai ieftin upgrade ca sa nu-ti mai oboseasca mainile si sa nu-ti mai fuga genunchii de pe vopseaua Aprilia :D

 

Ai vreun pont pt grip uri pt RSV Mille 2001/2002/2003 ? cam la ce pret si de unde?

 

@ pepsi: uite ce scria pe unu din link-urile puse de tine:

 

The RSV takes off on a wheelie pulling hit of torque at 4000 rpm which lifts the front wheel under throttle in first second, even third if you get it right. At 4500 rpm theRSV makes the same amount of torque as the ZX9R does at its peak of 88 at 9,500 rpm. That should give you some understanding of the low down stomp of the RSV.

At around 6000 rpm the RSV has a big dip (the optional Aprilia Race muffler fixes this) which see the TLR take over, the RSV recovers a bit between 6,500 and 7,500, but after 7,500 the TLR clears off in the distance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...