Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian X

asa e Adrian ,asa este cum spui in tot si toate ,ceea ce am spus atunci era legat de motor ca este putin impins inainte sa se duca theo am vb si cu el,stie parerea mea,poate unghiul nu era cel mai favorabil insa ma indoiesc :)

numai bine

cate rsv 99-03 sunt la vanzare si dc? pardon si de ce nu se vand ?ai vb cu posesorii lor sa vezi din ce cauza le vand?iti spun eu cunosc cateva persoane ,sunt satule pana peste cap de problemele lor legate de motor,de cum merg,sunt cu frica in san sa nu pice ceva pana nu scapa de ele , au un plus la ciclistica fata de multe motociclete din vremea lor dar atat

discutam in contradictoriu degeaba pe tema rsv`ului 99-03

imi pare rau daca am suparat pe cineva ,nu am vrut asta

ma retrag din discutia asta insa visez @un RSV4 up de 08

mea culpa

 

 

discutia este una amicala, chiar daca in contradictoriu:)

 

ai avut curiozitatea sa vezi ce preturi au RSV urile '98-'03 pe mobile.de, sau autotrader.co.uk (UK), sau moto.it (IT)? Sau Mille R tot '98 -'03?

 

A lua drept etalon piata moto de la noi este naiv si stupid...

 

Am cunoscut si eu cativa proprietari de RSV care n-au nici o treaba cu marca asta si cu motociclismul in general,de asta tre' sa fii atent cand iei drept 'buna' parerea cuiva, cat de avizat este.

 

motoarele sunt foarte fiable (Rotax V990 fiind cunoscut ca un motor f bun si fiabil).

 

de cadru nu mai zic, au scris suficient revistele de specialitate despre calitatile sale ca si cadru de vitezana.

 

suspensia full reglabila si franele brembo,iarasi (ca sa nu mai vorbim de echiparea de pe Mille R).

 

Orice motor/model are hibe. La RSV hiba este ca tre sa ai bateria mereu incarcata ok ca sa nu-ti pice 'sprag clutch' ul. Atata timp cat incarcarea la baterie e eficienta si releul isi face treaba, chiar nu ai probleme la aceasta motocicleta (cu atat mai putin la motor).

 

Este o bataie de joc adusa marcii si acestui model , pretul cu care se vinde in tara asta..

 

No offense, dar cum pot sa dau pe un gunoi de CBR 600 F4 sau F3 sau hornet, din '99-'03 mai multi bani decat pe RSV, cand nu exista grad de comparatie intre ele la nici un capitol/aspect... Si chiar comparata si cu alte vitezane.

 

Numai in Romania se poate vinde un superbike de 1000cc la pret de naked de 600 din 1900 toamna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima motocicleta de care am aflat inainte sa fiu motociclist pe care o admiram si singura pe care o cunosteam era modelul acesta ,este si motocicleta pt care am facut scoala moto cu gandul sa o am ...sa fiu motociclist,las subiectul acesta inchis ,imi place foarte foarte mult ,pe lista de achizitie erau urmatoarele motociclete k5-k6,rsv up de 04,cbr 1000 rr up de 09,zx10 04-05, ,norocul a facut sa gasesc k5`ul si sa nu fi gasit inainte un rsv in mintile lui cum a iesit din fabrica,a aparut unu in HD dar foarte foarte tarziu.. cel cu 2100km ...

sincer lumea este multumita de model insa faza lor proasta este instalatia electrica din ce am inteles.. daca ai "sansa" sa se strice ceva .. e de rau ,mai da unele erori din cauza asta

ciclistica excelenta,franele BELEA,V

daca nu o sa ai probleme cu ea o sa-ti doresti cu siguranta dupa cateva sezoane un rsv 4 ,daca DOamne fereste dai din lac in put cred ca o sa mergi din nou pe mana japonezilor,insa eu zic ca e un model reusit rsv`ul tau

sper sa te bucure

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

sincer lumea este multumita de model insa faza lor proasta este instalatia electrica din ce am inteles.. daca ai "sansa" sa se strice ceva .. e de rau ,mai da unele erori din cauza asta

ciclistica excelenta,franele BELEA,V

 

 

uite de aia n-are ursu coada:)

 

nu ai spus nimic concret, nu ai punctat nimic.

 

asta inseamna sa te lasi prada forumurilor,vorbelor '' auzitelor ", etc...

 

La ce auzisem eu despre RSV, dinainte sa-mi cumpar.......daca era sa plec urechea........cred ca fugeam de ea ca de dracu'.

 

Insa am preferat sa-mi ascult mintea si instinctul si sa am incredere in argumente logice,pertinente si argumentate,atunci cand iau decizia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite de aia n-are ursu coada:)

 

nu ai spus nimic concret, nu ai punctat nimic.

 

asta inseamna sa te lasi prada forumurilor,vorbelor '' auzitelor ", etc...

 

La ce auzisem eu despre RSV, dinainte sa-mi cumpar.......daca era sa plec urechea........cred ca fugeam de ea ca de dracu'.

 

Insa am preferat sa-mi ascult mintea si instinctul si sa am incredere in argumente logice,pertinente si argumentate,atunci cand iau decizia.

Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim

@lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite cum din auzite toate se intampla!

ai avut saracu de tine numai probleme cu ea dar ele sunt niste motoare rezistente in adevaratul sens al cuvantului, vezi ce se intampla pe bikeshop!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

RSV 2005, simplu nu MILLE, am avut motoreta 2 saptamani sa ma dau cu ea si sa o cumpar daca vreau..... Am luat motoretuta din garajul prietenului meu cu 2800 km pe bord, km "reali" teoretic, mobra avea cauciucurile de serie (Michelin Pilot Sport). In oras mobra e un vis, cuplu de-ti rupe capul, manevrabilitate, frane Brembo... excelenta...pana incepe sa se incinga :( si atunci mori... Am decis sa nu iau motoreta si dupa cateva saptamani am trecut din nou pe la prietenul meu cu treaba. Intamplator mobra era pornita in curte si pe bord erau 600km!!!!!!!!!!! L-am intrebat care-i faza si mi-a zis ca bordul s-a resetat singur... nu stiu ce sa mai zic dar am citit apoi pe forumuri de afara ca se mai intampla sa se reseteze computerul de bord, o sa caut link sa pun aici. Am vrut intr-o vreme sa-mi iau o Aprilia tocmai pt caracterul ei (motor in V, ciclistica, frane) dar dupa toate rewiev-rile citite si experienta cu asta din 2005 am renuntat. Poate a fost asta cu ghinion dar mai bine raman pe o japoneza "fara suflet" decat pe o italianca cu prea multa personalitate

Sper ca n-am deranjat pe nimeni,

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare sincer rau ca nu gasesc articolul citit in legatura cu chestia cu resetatul bordului

insa mi-am adus aminte de altul http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-213594.html

am sapat si eu ceva pe forumul lor pt fiecare cumparare cand a fost cazul ,pt un rsv4 nu cred ca se poate spune NU :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim

@lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

 

Problema pe care am avut-o eu nu am identificat-o nici acum, la vechiul motor. Am inlocuit motorul de pe ea (2002) cu unul 2003.

 

Intr-adevar,esti foarte ignorant si nu cunosti detaliile, insa faci afirmatii. Vrei sa-ti spun cu cat am cumparat motorul complet, de pe 2003? Cu 800 RON.

Iar schimbul de motor l-am facut in iarna, Ianuarie. Deci afirmatia ta ca "mai mult am reparat la dansa" n-are nici o valoare. Din Iunie anu trecut de cand o am am cel putin vreo 13-14 mii de km cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

a spart motorul saracu chiar de 2 ori :( nu o singura data

afirmatia asta ma va determina sa nu ma mai afund in discutii contradictorii cu tine..

 

probleme la motor am avut o singura data,anul trecut.

 

anul asta m-am accidentat eu singur,si implicit mi-am accidentat si motorul..

 

ca fapt divers, daca tot ar fi asa problematica Aprilia, cum iti explici ca atunci cand am avut problema aia la motor, am decis sa schimb motorul,in loc sa o dezmembrez? (mai ales ca as fi luat mai multi bani pe ea bucati,decat intreaga).

 

Cum iti explici ca si acum,dupa ce m-am botit, iarasi am reparat-o, in loc sa o vand.

 

o fi asa proasta de o pastrez?

Editat de Adrian X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? :))

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? )

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

 

 

mai cmd,in mare parte ai dreptate, am fost de prea multe ori bou :)

 

sunt in curs de schimbare.

 

prefer sa ma bucur de motor de acu', decat de ghips sau alte tampenii :) :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..modelul 2004 ...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

De la modelul 99-03 este problema asta cu intratul aerului in instalatia spate.

Rezolvarea se gaseste pe forumul Aprilia F1.

Nu stiam ca si la modelul 2004 -> a ramas problema. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va luati Aprilia....e de cacao, electrica de rahat, mufe de cacao,personalitate prea multa....intr un cuvant NAJPA. :))

aia nu e mufa de la releul de incarcare? aceiasi problema am patit-o si eu la motorul meu. doar ca eu ii pusesem alt tip de releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce rezolvi problemele electrice (sa fim seriosi, 2 - 3 mufe si un metru de cablu), e greu sa mai pui mobre din aceeasi perioada langa ea. Zilele trecute i-am imprumutat-o unui tovaras sa dea o tura de rond cu ea... Am avut ocazia s-o vad si aud "de pe tusha". Nu mai pot sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, David care e diferenta intre Mille pre 2001 si modelul 2001+. Am ocazia sa iau una 2001 si stau in dilema deoarece nu stiu daca face fata unui concediu de 5-6000 km dintr-o bucata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...