Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

imi pare sincer rau ca nu gasesc articolul citit in legatura cu chestia cu resetatul bordului

insa mi-am adus aminte de altul http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-213594.html

am sapat si eu ceva pe forumul lor pt fiecare cumparare cand a fost cazul ,pt un rsv4 nu cred ca se poate spune NU :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim

@lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

 

Problema pe care am avut-o eu nu am identificat-o nici acum, la vechiul motor. Am inlocuit motorul de pe ea (2002) cu unul 2003.

 

Intr-adevar,esti foarte ignorant si nu cunosti detaliile, insa faci afirmatii. Vrei sa-ti spun cu cat am cumparat motorul complet, de pe 2003? Cu 800 RON.

Iar schimbul de motor l-am facut in iarna, Ianuarie. Deci afirmatia ta ca "mai mult am reparat la dansa" n-are nici o valoare. Din Iunie anu trecut de cand o am am cel putin vreo 13-14 mii de km cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

a spart motorul saracu chiar de 2 ori :( nu o singura data

afirmatia asta ma va determina sa nu ma mai afund in discutii contradictorii cu tine..

 

probleme la motor am avut o singura data,anul trecut.

 

anul asta m-am accidentat eu singur,si implicit mi-am accidentat si motorul..

 

ca fapt divers, daca tot ar fi asa problematica Aprilia, cum iti explici ca atunci cand am avut problema aia la motor, am decis sa schimb motorul,in loc sa o dezmembrez? (mai ales ca as fi luat mai multi bani pe ea bucati,decat intreaga).

 

Cum iti explici ca si acum,dupa ce m-am botit, iarasi am reparat-o, in loc sa o vand.

 

o fi asa proasta de o pastrez?

Editat de Adrian X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? :))

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? )

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

 

 

mai cmd,in mare parte ai dreptate, am fost de prea multe ori bou :)

 

sunt in curs de schimbare.

 

prefer sa ma bucur de motor de acu', decat de ghips sau alte tampenii :) :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va luati Aprilia....e de cacao, electrica de rahat, mufe de cacao,personalitate prea multa....intr un cuvant NAJPA. :))

aia nu e mufa de la releul de incarcare? aceiasi problema am patit-o si eu la motorul meu. doar ca eu ii pusesem alt tip de releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce rezolvi problemele electrice (sa fim seriosi, 2 - 3 mufe si un metru de cablu), e greu sa mai pui mobre din aceeasi perioada langa ea. Zilele trecute i-am imprumutat-o unui tovaras sa dea o tura de rond cu ea... Am avut ocazia s-o vad si aud "de pe tusha". Nu mai pot sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, David care e diferenta intre Mille pre 2001 si modelul 2001+. Am ocazia sa iau una 2001 si stau in dilema deoarece nu stiu daca face fata unui concediu de 5-6000 km dintr-o bucata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da lexy,eu sincer daca nu aveam un prieten calumea pe TNG care sa-mi deschida mintea... faceam si eu "greseala" asta , am zis ca in afara de rsv 4 nu-mi cumpar nimic din gama produsa de aprilia

prea multa bataie de cap pt nimic... cum sunt eu tamp si stau cam prost cu dibla si psihicul :),aprilia`mi trebuie sa ma jelesc non stop

ti-am zis ca daca nu te improprietaresti cu una calumea tot la japoneze ajungi..

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comandante 0 probleme cu cadru daca este utilizata motocicleta corespunzator,in caz de accident frontal ... da ai sanse mari sa se rupa cadrul , o reala problema @ suzuki pana`n 2011 sunt FRANELE ,cele mai panarame frane EVER ,aia da problema ...

un upgrade pt frane si iese o motocicleta belea

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conectorii defectuosi sint prezenti foarte , foarte des la Aprilia, inclusiv la 125RS. Pica un conector din asta cind te afli la 3-500km de casa, si te-a linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

eu de obicei cand imi cumpar un motor ma interesez fie INAINTE fie DUPA despre diverse probleme, pe net.


Eu stiam de problemele cu 'brown connector'dinainte sa-mi cumpar RSV ul. Si cum au zis si alti (si GoodKat si Crazy), e o problema generica la multe motorete.

 

Ma amuza Lexy, care intai "wow ce marfa e aprilia,ce belea trage, ciclistica etc", si dupa ce i se strica o mufa "bag p*!#@$ in ea Aprilia, e de cacao".... pai asa se face mai nene?

Daca-ti pica o mufa, gata, mobra e de k.k.t ?:) Iar daca are si alte probleme,trebuia sa le reperezi cand ai cumparat-o sau macar sa te fi interesat de ele dinainte (apriliaforum.com etc).

 

@Gixu: RSV '99-'03 se preteaza foarte ok pt calatorii lungi, raportata la alte vitezane. Dar acu tine de toleranta ta. Cum au zis si restu', nu e facut specific pt asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu >>> nu am termen de comparatie, nu m-am dat cu alt model de RSV decat al meu. Despre touring pot sa spun ca am facut Vama Veche - Tg. Mures dintr-o bucata si m-as fi dus inapoi cand am ajuns in fata garajului. Dar asta inseamna 600 km, nu chestii grele, de care zici tu...

Si daca ne tot legam de conectori, pot marturisi ca am avut doua Blade-uri cu exact aceeasi problema la mufa releului de incarcare, care se incalzea. Mare cahcat, vrei sa nu te lase mobra in drum la 3500 de km de casa? Taie frate mufa jos si cositoreste firele. Iti ia 20 de minute cu tot cu demontat / remontat carene. Bun, acum ce mai e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ai examinat cu atentie piesa? Adica sa vezi cat de uzate sunt cele doua suprafete de rulare si "bilele". In functie de starea celor trei elemente pot sa-ti recomand o varianta de reparatie ieftina (cca 100 - 150 RON cu materiale incluse) dar foarte durabila (eu am doi ani deja si nu simt nici o urma de uzura :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...