Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Zi-mi o faza, ca tu ai tot mers cu a ta, ce consum are Tuono V4R asta, de ex cat ia la plimbare, cat ia in forja, cat ia in oras (dar zi-mi pe langa consum, ce turatii/treapta/viteza ai, ca sa-mi fac o idee)

 

nu ma intereseaza sa-mi cumpar,pt ca e dincolo de posibilitatile meel,dar is curios doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane ... sincer sa fiu n'am facut nici o statistica de genul. Singura treaba pe care o stiu e ca daca nu am peco la fiecare 150km ..incep sa tremur de emotie.. iar pe la 160km parcursi fara peco deja ma ia cu lesin :) Recordul pe care il am pana acum sunt 163km si alimentat cu 15,8 litri (din 17 cat are rezervorul)

Iar ca stil de condus ... sunt destul de agitat as putea spune :P

RPM'ul il tin de obicei peste 5000 ture indiferent de treapta.

 

PS: si daca stau bine si ma gandesc... parca la plimbare d'asta de admirat peisajul ... repet - parca - .. sa zic ca imi ia un 6,5 - 7 %

Iar prin oras si cand ies la distractie ... pe la 10 % sau mai mult :D

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

inseamna ca papa :) oricum, asta chiar nu e o motoreta de mers si admirat peisajul :)

 

pacat ca n-am unde sa fac si eu un drive test cu una. Nu sunt nici reprezentante, nici nimic :))) e ca la tara..

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut schimbul de ulei (4litri de Motul 300V - 15W50) ,filtru ulei nou si curatat lantul = 350 lei . Prin alte parti pe la cat ajunge o revizie d'asa ?

 

Sa va fie de bine :)

 

Mie incepuse sa-mi clantane putin la cald cu 300V si m-am sucit pe un altul cu care nu mai face, e mai silentioasa.

 

 

p.s. ca si consum, intre 8 si 17, depinde de plaja de turatie, vechiul rsvr mi-a luat si 25 intr-o cursa :)

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denisu ..inainte am mers pe Motorex si a fost totul gudes. Acum l'am schimbat pur si simplu pt ca nu'l aveau in service si mi'a fost lene sa merg la alt magazin :)

Merci pt head up - o sa fiu atent sa vad daca face figuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri).

 

Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri).

 

Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar.

Raspuns corect...Eu nu am schimbat garniturile vad ca sunt ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Mi s-a pus f tare pata pe rsv si sa revin la 2 cilindri. Am cam citit tot ce s-a scris aici pe topic, probleme, consum, etc si DEOCAMDATA cred ca as vrea sa fac pasul asta (spun deocamdata si nu sunt f hotarat pt ca nu stiu daca as putea face fata eventualelor probleme majore pe care le-au intalnit altii)

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=560024&selpic=0&zoom=1#foto asta este motocicleta pe care as vrea s-o achizitionez si se incadreaza in bugetul meu (cu o mica negociere :D )

Pe langa faptul ca , kilometrii in niciun caz nu sunt reali, sunt curios, de ce motoreta din anunt are scris RSV pe carena inferioara (burta) si carena laterala (la imbinarea celor doua), iar majoritatea au scris doar pe cea inferioara, iar undeva dedesubtul imbinarii mastii cu carena laterala, scrie IP, IP care nu apare pe motocicleta din anunt. E coloritul original sau... ? daca cineva cunoaste motocicleta, mi-ar placea o recomandare sau... nu!

 

PS: se pare ca m-am cam exprimat gresit, dar ma gandesc ca nu are rost imi caut cuvintele potrivite si sa editez pt ca se intelege la ce ma refer, si anume: la motocicleta din anunt scrie rsv pe carena laterala si "gaura" carenei.

 

Seara buna

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

George tu vrei sa cumperi coloritul,carenele sau motocicleta?


ia si intereseaza-te ca motocicleta pe care o iei sa fie TEHNIC in stare buna.


Si la banii aia, mai bine te uiti la asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv-din-2002-559533.html (Varianta R)

 

Vezi sa n-aiba probleme la sprag clutch (bendix sau cum ii mai ziceti voi pe romaneste).

Vezi discurile de frana sa fie ok, furca sa fie ok. Vezi cum s-aude motorul (distributie,joc supape, compresie)...


Vrajeala asta cu IP cu carena, cu imbinarea.......asta e pt pufani care stau toata ziua pe forumuri si se uita daor la poze si memoreaza schemele de culori (sunt destui din astia pe forum aici)

 

Din ce-am vazut in poze, pare coloritul original (desi n-am facut pixel peeping). Oricum coloritul ca si coloritul, atata timp cat is carenele originale (care-ti dai seama usor daca sunt originale sau fake uri), in rest nu te intereseaza c-a fost vopsita. Daca tu crezi ca exista vreo mobra necazuta,esti naiv...


Cu a mea am cazut de N ori, am inlocuit si roata fata, si MOTORUL si merge brici ...

 

Atata timp cat ai o baterie buna la RSV si incarcarea ok, nu ai ce sa-ti faci probleme la aceasta motocicleta (decat benzina si consumabile la timp).



ontopic: am iesit azi cu cazanul putin, chiar daca n-am farul si bordul montat inca :)

post-77849-0-97943500-1394993838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieseala de ieri de vre'o 10 motoreturi si 2 masini ==> CT-Harsova-Cetatea de la Capidava (grataruri/inghetaturi/ciocolaturi)-Cernavoda-CT :)

 

PS: Mananca motoretu vitezanele pe paine! :)

 

post-47493-0-00227500-1394995705_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut si anuntul ala; singurele inconveniente ar fi: culoarea (mai mult sau mai putin :D). distanta si faptul ca acolo nu am posibilitatea s-o duc la un mecanic s-o verifice temeinic pt ca eu in afara de carene, discuri si alte chestii care se pot verifica ochiometric nu am cum sa verific chestiile importante pe care le-ai zis si tu.

Sa iti raspund la intrebare... nu sunt naiv, stiu ca motorete necazute mai ales la anii astia nu prea sunt, dar vreau sa fie coloritul original pt ca sunt tipicar si cel mai mic defect ma bantuie noaptea mai ales cand vine vb de motocicleta mea.

Merci pt raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

E bine sa nu fii tipicar pt ca motoreta + tipicar nu se impaca bine. Motoreta e ceva fragil. O poti scapa de pe cric, o poti scapa pe loc, poti sa cazi cu ea,poate sa ti-o dea jos un bou in parcare.......si astfel sfarsesti prin a plange langa ea...

Si la ce-ti ajuta un motor care arata bine, dar care nu merge bine?

 

Uite cum arata motoreta mea cand am luat-o in 2012 (Iunie)
Apoi in a doua poza cum arata anul trecut (dupa ce-am reparat-o dupa un wheelie ratat)

Si cum arata acum (poza e tot din toamna 2013) in parcurs de transformare catre naked (inca nu e gata).


Ce ma intereseaza e ca merge bine, iar vis a vis de look,eu adopt un stil mai ''neterminat'', mai ''raw''...

post-77849-0-90817900-1394997146_thumb.jpg

post-77849-0-32370400-1394997147_thumb.jpg

post-77849-0-88749100-1394997147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You have a point, but still...

In prima poza arata cel mai bn dupa parerea mea, iar in ultima e... not my type :D

Ce inaltime ai? avand in vedere ca ai facut-o naked cum se simte vantul pe ea acum? si sunt curios si cum se simte asa cum vine ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da, si mie imi placea in prima poza dar doar pt ca era curata/stock etc...

Daca ar fi fost sa ramana carenata,insa, imi place mai mult in poza 2 cu ''straiele'' de 99-00, decat cum era stock ('02)

 

Am 1.76.... iar vantul se simte foarte bine :)) (adica simti tot vantul). Cel mai naspa perioada Martie-Aprile si Septembrie/Octombrie/Noiembrie, cand e rece.....dar e un compromis pe care am vrut sa-l fac... ma simt mai conectat cu ea/cu drumul ,senzatia aia ca vad asfaltul mai aproape, roata fata, etc... si ma si tempereaza (160 km/h + deja e aiurea cu vantul,si e ok asa) Oricum eu sunt fanul reprizelor de acceleratie si drumuri virajate,nu de linii drepte cu 220kmh+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Adrian

pe raideri ii intinde pe paine :) ,ce vina au motoretele

frumos

 

el se refera la comparatia Tuono V4R vs. vitezane, nu la rideri :)

 

Ca daca-i vb de rideri,stai linistit,si unu cu un RSV ca al meu cu 130 cai poate sa-i alerge pe aia......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De motoreta era vb bre!! Wtf ...ca nu's vre'un talentat al soselelor,, Doamne iarta'ma :)

 

Bai de lasati asta... place sau nu place folia aia ? :-L

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face treaba buna pustiulica, arata bine! (de fapt acuma a crescut, eu ii tot zic pustiulica ca il stiu dinainte sa aibe permis si de cand frecventam 4tuningu' :) )

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mi-e place , e un usor smoke :) sau mi se pare ?

Sunt cu tenta inchisa ... light smoke :)

 

A fost vre'o unul de p'aici in vizita prin Italia la Noale (orasul in care este fabrica Aprilia) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...