Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

De aia ai trecut si tu de la ZX7R la 954 ? :)))

Am trecut la 954 asta fiindca ZX7R era mult prea puternic pt mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier.

 

iti irosesti timpul degeaba JAGI, eu i-am sugerat chestii mai putin costisitoare,si tot nu le va face :)

 

Ceea ce spui tu deja ......sunt basme pt baz-v8 :)

 

Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier.

eu n-am arcuri. asa ca ar ramane alte axe sau defazarea lor (pe 916 aveam asta) nu e cam scurt timpul la QS? eu la 70ms schimb cel mai usor. revers shifter e cel mai misto. dar trebuie sa te inveti cu el.

» Post actualizat in 29 Jun 2014 14:56

Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat....

pt a nu se face greseli. sa se dea mai usor in frana de motor decat in accelerare. (cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din plimbarile cu aprilia pana acum am rezultat un consum mixt de 7%, cred ca este cat de cat ok pt un v2 si stilul de mers ...

post-78781-0-41354100-1404161495_thumb.jpg

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, in bolintin stau! daca esti pe aproape ne vedem la o plimbare ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza capac monopost pt mobra , daca are cineva astept un semn ...


» Post actualizat in 02 Jul 2014 21:22

daca doreste cineva un RSV in toate mintile lui ma poate contacta ... motocicleta se vinde la un pret decent pt cineva cu adevarat intersat!.


» Post actualizat in 03 Jul 2014 22:32

o mica plimbare in compania fostului R1 ...

post-78781-0-60152700-1404426720_thumb.jpg

post-78781-0-09829300-1404426736_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ture ... mure ... si drumuri de coasta superbe pe Coasta de Azur.

 

Din pacate am uitat sa incarc bateria la camera asa ca .. filmulete ... ioc sansa! Next taim :)

 

 

post-47493-0-41751500-1404765576_thumb.jpg

 

post-47493-0-51368300-1404764883_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare :

Daca fac dansul ploii in juru totemului asta ==> post-47493-0-77148700-1404851079_thumb.jpg


Sunt sanse ca, echipat full textil ca bagabontii cu Icon :07Biker: , sa ma lase ofticatii astia de francezi pe circuitul asta ==> post-47493-0-76222900-1404851638_thumb.jpg

post-47493-0-04765800-1404851698_thumb.jpg

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si pt ca azi a fost sambata , am pregatit mobra pt o mica plimbare de duminica ... schimbat guma spate cu 190-50 , aveam 180-55 , reglat spalat si uns lant , verificare nivel ulei , totul e ok , mobra e gata de plimbare ...

post-78781-0-82008500-1405783608_thumb.jpg

post-78781-0-82085900-1405783634_thumb.jpg

post-78781-0-24393300-1405783655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190/50 este pt mers drept. Numai tataie mai foloseste aceasta dimensiune. 180/55 e mai indicat. Macar un 190/55 sa fi pus. E drept ca pe la Ciorogarla nu prea sint curbe, nici pe A1.Dealu Negru este destul de departe.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motocicleta vine din fabrica cu 190-50 suntem noi mai destepti ?! si cat despre stander stai linistit Kevinn ca am 2 , da unul l-am rupt si unul este imprumutat la un prieten , eram 100la1000 ca se va lega cineva de aspectul asta , ! ... important este sa intreti motocicleta!, nu conteaza ce folosesti pt ati usura munca !!!

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu crezi ca Jagi e singurul "prost", motocicleta mea avea in carte 190 si i-am pus 180. Se simte mult mai bine pe curbe. Alt prieten cu Hayabusa, tot asa a trecut la 180 de la 190 sau 200 cat are hayabusa si in continuare o schimbare in bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motocicleta vine din fabrica cu 190-50 suntem noi mai destepti ?! si cat despre stander stai linistit Kevinn ca am 2 , da unul l-am rupt si unul este imprumutat la un prieten , eram 100la1000 ca se va lega cineva de aspectul asta , ! ... important este sa intreti motocicleta!, nu conteaza ce folosesti pt ati usura munca !!!

Da-le un email sau telefon la Dunlop si intreaba-i de ce nu fac GPRacer sau D212GP PRO la dimensiunea de 190/50. Si acum intrebare de baraj: ai mers vreodata pe o moto sport incaltata cu 190/55 sau 180/60 sau 200/55? Pariu ca nu. Cind o sa mergi, o sa descoperi apa calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI crede-ma ca am mers cu destule mobre incaltate cu tot felul de gume , pana la urma merg pe strada nu pe circuit ca sa calculez gumele chiar la sange ... motorul meu in carte are omologat si 180-55 cat si 190-50, daca faci un calcul mic diferentele sunt foarte mici , pt ca cel de 190 fiind mai lat nu se mai trage asa mult pe janta cum o face 180 !

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI crede-ma ca am mers cu destule mobre incaltate cu tot felul de gume , pana la urma merg pe strada nu pe circuit ca sa calculez gumele chiar la sange ... motorul meu in carte are omologat si 180-55 cat si 190-50, daca faci un calcul mic diferentele sunt foarte mici , pt ca cel de 190 fiind mai lat nu se mai trage asa mult pe janta cum o face 180 !

Nu trebuie sa mergi pe circuit ,diferenta in bine/rau se simte cum ai luat-o din loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar crezi tu ca la mersul pe strada ai unde sa dai mereu cu ghenunchiul pe jos?! cand vorbim de circuite acolo da conteaza enorm gumele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine doreste un rsv4 aprc 2011 ? moto noua cu 930km din care 110 facuti in pista ..8500€

Nu e cam devreme dpdv al motorului?nici 1000 km si bagat pe pista ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...