sebby Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) Aia in principal, mai e si un tuono cam la fel aia galbena? Editat August 11, 2017 de sebby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Sebby :Nu iti face probleme cu privire la propulsor. Sunt cazuri cu 100.000 km fara interventii. Pe afara se folosesc la pista si au 70.000 km fara probleme. Sunt foarte rezistente. Nooxy: este foarte simplu daca o sa dai roata jos Eu de 2 zile am ramas fara motocicleta care 4 ani mi a adus un zambet enorm de fiecare data cand m am dat cu ea. Nu mai sunt posesor dar o sa intru aici des sa citesc si sa ajut cu putin din ce stiu despre aceste mobre cu personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Imi poti da un link te rog cu cele 2 flanse de cauciuc de la admisie? Stiu ca tu le-ai schimbat ca iti tragea aer fals. La mine sunt crapate , nu trag aer inca dar vreau sa le am in vedere. Maneta de ambreiaj mi se pare ca e cam tare. O sa schimb lichidul cu un dot 5 siliconic si vad dupa. De picat ce pica mai repede : garnitura de la slave cylinder sau cele 2 garnituri de la master ? Banuiesc ca nu le gasesc decat pe afara de cumparat. » Post actualizat in 13 Aug 2017 09:50 La incarcare am ceva ciudat. Sper sa nu am releul pe moarte. La mers in gol am 14.2 v iar in turatii scade pana la 13.8 v . Eu stiam ca in turatii trebuia sa creasca incarcarea pe la 14.5 v . Toate contactele sunt curatate si masuratorile au fost cu faza mica aprinsa. Editat August 13, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Nu te baza pe voltmetrul din bord. Arata eronat. Pune-i un multimetru direct pe baterie si vezi atunci ce valori ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Cu multimetru am masurat, direct la borne. Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie. Editat August 13, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Cu multimetru am masurat, direct la borne. Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie. Asa imi arata si mie la Aprilia Pegaso Strada si la Aprilia Shiver.La Derbi Mulhacen 659 imi arata la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Eu zic sa stai linistit cu privire la incarcare...eate in parametrii. Despre flanse...trebuie sa cauti afara. O sa te scuturi de 200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) Stiu ca tu le -ai schimbat si speram sa mai stii de unde le-ai comandat. Ai vandut tot pachetul impreuna ca mobra ? Ca stiu ca pe langa carene mai erau in pachet si un ambreiaj , tobe..... daca ti-a ramas cumva o garnitura de la clutch slave cylinder ti-o cumpar eu. Vreau sa ii schimb lichidul la a mea ca e cam negru si imi e ca ma lasa si garnitura. Scria Danut cu Futura cateva pagini in urma ca o solutie e dot 5 siliconic. Trebuie golita instalatia de vechiul lichid sau merge incarcata peste si asteptat sa iasa curat la aerisitor ? Multumesc ! Editat August 14, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) Legat de flanse iti pot spune ca-s formate din 2 straturi.Asta am constata la Aprilia Pegaso GA.Stratul exterior are "obiceiul" prost sa crape caci e expus la caldura dintre cilindrii. Sa-ti cauti sa ai de rezerva.Ca sa verifici daca trage aer fals prin crapaturi,procedezi astfel:cu motorul pornit dai,de exemplu,cu un spray de curatat discurile pe zona flanselor.Daca trage aer fals pe acolo,turatia motorului creste imediat. Cat priveste schimbarea lichidului din pompa de ambreiaj,merge sa completezi,golesti si aerisesti corespunzator cu lichidul nou,nu e musai golirea completa. Editat August 14, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Multumesc Cristi. Auzisem legende cum ca dot 5 siliconic nu e compatibil cu dot 4. Cica se imbranzesc la contact. Flansele nu trag aer fals . Inca. Nici nu sunt super crapate, doar niste microfisuri. O sa caut sa le schimb totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Eu le am cumparat de la un tip din Anglia. Detine Aprilia Performance. Tipul la care a trimis Dan calculatorul. Iti recomand dot 5 siliconic (atentie...nu dot 5.1) eu am golit instalatia...nu am vrut sa le mixez. Ai grija ...trebuie sa incarci cilindrul. Din pacate...nu mai am nici o piesa...mobra a plecat cu tot ce avea pana la ultimul surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) Cauta sa cumperi flansele si sa le ai pentru momentul cand vor incepe sa traga aer fals,nu le schimba inca. Legat de lichid,e ok si sa faci cum ti-am scris mai sus,cu conditia sa folosesti lichid proaspat la completare/aerisire pana in momentul in care la aerisitorul pompei de ambreiaj iasa lichid curat.Eu asa am facut la Aprilia Shiver.E drept ca schimbam o data pe an-primavara-lichidul. . Ai gasit vreun KTM? Sau esti in cautari? Editat August 14, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Momentan mai trebuie buget...poate prin iarna sau primavara...sa vad ce gasesc pentru ca nu prea sunt la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Corect,mai asteapta cateva luni. Daca "pic" pe vreun 990 ok te anunt!Ce conditii tre' sa indeplineasca,ma refer an fabricatie,km,dotari,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 ..cat mai nou..cat mai accesorizat ai cat mai ieftin. Nu stiu ce sa zic acum pt ca nu prea sunt pe la noi. Buget...5000. maxim 5500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Doar strict 990 Adv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Ma mai batea gandul si la super tenere 750 sau tenere 660 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Tenere de 660 din 2008 stiu eu unul ok la 4.100 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 990 Adv e inalta si grea cu spume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Poate pentru tine...pt mine e ca o manusa. Mare inalta...puternica. Am 105 kg si 1.89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Am si eu o mica curiozitate, voi ce consum socateti in medie la rsv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Hehe, sete mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Hehe, sete mare? Nuu, la cat merg eu cu motorul ca imi ia 5% ca imi ia 13% tot acolo e. Dar mi se pare mult 11-12% in afara orasului, sa nu fie vreo problema cu alimentarea, sa nu dau din una il alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 mi se pare mult 11-12% in afara orasului Este foarte mult. Atât îmi lua 1098-ul (tot V2, dar mai mare) în regim 100% urban cu ECU, admisie și evacuare sport și amestec teribil de bogat: mă usturau ochii dacă stăteam în spatele ei. Sigur ai calculat bine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 (editat) Am uitat sa punctez ca atunci s-a mers constant cu 180 km/h - 270 km/h ..... si mi-a consumat aproximativ 12%. Cand am mers constant cu 90-140 mi-a consumat 8....... E ok acest consum? Ar trebui sa-mi fac griji? PS: Totul e stoc pe ea, nu am schimbat nimic. Editat August 16, 2017 de Al3xscrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.