Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Cu multimetru am masurat, direct la borne.

Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie.

Asa imi arata si mie la Aprilia Pegaso Strada si la Aprilia Shiver.La Derbi Mulhacen 659 imi arata la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca tu le -ai schimbat si speram sa mai stii de unde le-ai comandat. Ai vandut tot pachetul impreuna ca mobra ? Ca stiu ca pe langa carene mai erau in pachet si un ambreiaj , tobe..... daca ti-a ramas cumva o garnitura de la clutch slave cylinder ti-o cumpar eu. Vreau sa ii schimb lichidul la a mea ca e cam negru si imi e ca ma lasa si garnitura.

Scria Danut cu Futura cateva pagini in urma ca o solutie e dot 5 siliconic. Trebuie golita instalatia de vechiul lichid sau merge incarcata peste si asteptat sa iasa curat la aerisitor ?

Multumesc !

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de flanse iti pot spune ca-s formate din 2 straturi.Asta am constata la Aprilia Pegaso GA.Stratul exterior are "obiceiul" prost sa crape caci e expus la caldura dintre cilindrii.

Sa-ti cauti sa ai de rezerva.Ca sa verifici daca trage aer fals prin crapaturi,procedezi astfel:cu motorul pornit dai,de exemplu,cu un spray de curatat discurile pe zona flanselor.Daca trage aer fals pe acolo,turatia motorului creste imediat.

Cat priveste schimbarea lichidului din pompa de ambreiaj,merge sa completezi,golesti si aerisesti corespunzator cu lichidul nou,nu e musai golirea completa.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Cristi. Auzisem legende cum ca dot 5 siliconic nu e compatibil cu dot 4. Cica se imbranzesc la contact. Flansele nu trag aer fals . Inca. Nici nu sunt super crapate, doar niste microfisuri. O sa caut sa le schimb totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am cumparat de la un tip din Anglia. Detine Aprilia Performance. Tipul la care a trimis Dan calculatorul.

Iti recomand dot 5 siliconic (atentie...nu dot 5.1) eu am golit instalatia...nu am vrut sa le mixez. Ai grija ...trebuie sa incarci cilindrul. Din pacate...nu mai am nici o piesa...mobra a plecat cu tot ce avea pana la ultimul surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta sa cumperi flansele si sa le ai pentru momentul cand vor incepe sa traga aer fals,nu le schimba inca.

Legat de lichid,e ok si sa faci cum ti-am scris mai sus,cu conditia sa folosesti lichid proaspat la completare/aerisire pana in momentul in care la aerisitorul pompei de ambreiaj iasa lichid curat.Eu asa am facut la Aprilia Shiver.E drept ca schimbam o data pe an-primavara-lichidul.

 


.

Ai gasit vreun KTM?

Sau esti in cautari?

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,mai asteapta cateva luni.

Daca "pic" pe vreun 990 ok te anunt!Ce conditii tre' sa indeplineasca,ma refer an fabricatie,km,dotari,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere de 660 din 2008 stiu eu unul ok la 4.100 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mult 11-12% in afara orasului

 

Este foarte mult. Atât îmi lua 1098-ul (tot V2, dar mai mare) în regim 100% urban cu ECU, admisie și evacuare sport și amestec teribil de bogat: mă usturau ochii dacă stăteam în spatele ei. Sigur ai calculat bine?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa punctez ca atunci s-a mers constant cu 180 km/h - 270 km/h ..... si mi-a consumat aproximativ 12%.

 

Cand am mers constant cu 90-140 mi-a consumat 8.......

 

E ok acest consum? Ar trebui sa-mi fac griji?

 

PS: Totul e stoc pe ea, nu am schimbat nimic.

Editat de Al3xscrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci doar în ture mari îți ia 12. Deja sună altfel. Tot cam mult, dar nu dubios.

 

Mi se pare... ciudat modul în care i-ai făcut consumul, pe paliere de viteză. Ai consum instant în bord? Altfel nu prea-mi dau seama. Consumul mediu se face pe distanță. Te duci la Peco (undeva spre ieșirea din oraș), faci plinul, resetezi tripmeter-ul și mergi la plimbare. Când te întorci, te oprești tot la o benzinărie la marginea orașului, faci din nou plinul și vezi cât bagi și cât ai mers. Așa calculezi consumul extraurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu am facut consumul pana cand intra pe rezerva, de atunci stiu ca intra 11 L. Nu am facut un drum mai lung de 150 km, ca sa fiu nevoit sa mai fac un plin.

 

@wotr2me

Stai linistit ca poate fata :)), in curbe nici nu pot explica ce senzatii iti poate oferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nevoie să golești rezervorul ca să-i faci plinul :/

 

De-asta ți-am spus să resetezi trip-ul când îl umpli. Nu contează cât te plimbi, pot să fie și 30km. Când te întorci la benzinărie, faci plinul din nou și vezi cât intră. Vezi cât bagi în raport cu cât ai mers. Regula de 3 simplă și afli cât ți-a consumat %.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...