Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

nooxy,ti-am spus si la telefon,da-te cu ea,nu te grabi.

Acceleratia e la tine-n mana.

Asa cum s-a spus mai sus,fa si tu cateva sute bune de km si abia apoi trage concluzia finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune ca ti s-a reprosat ca esti samsar? :))))

Eu am luat Pegaso de la tine acum doi ani si de atunci stiu ca ai mai avut un Triumph si acum asta. Un samsar foarte slab, as putea spune :))

Capra e bine, sanatoasa, cam plictisita. O sa o vezi la Lepsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un manual de service pentru mobra unde gasesc ?

Am gasit unul de utilizator( am resetat mesajul service din bord, si am invatat diverse chestii). Azi am luat toata mobra la desfacut si verificat( curatat lant, pinion , foaie, verificat incarcare, curatat toti conectorii printre care si celebrul maro de la regulator, strans suruburi slabe.....cred ca mai am ore bune de munca. Apropo: intrebare pentru cei cu state vechi ...cum sunt prinse suruburile de la pinionul spate de butucul rotii ? Cand curatam lantul si pinionul spate am observat ca una din piulite se invarte cu tot cu surub . Cred ca la schimbat chitul de lant , mecanicul a strans prea tare ssu a gresit ceva. Nici nu stiu cum o sa dau jos piulita aia speciala cu frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Eu tocmai ce am luat de 2 zile Tuono care a fost la vanzare aici pe forum. Pozitia pe ea e ce trebuie pentru ce vreau eu, Sport -Touring, dar parca e prea on -off atat acceleratia cat si frana, fata de ce eram eu obisnuit , si pentru experienta mea. E drept ca din noiembrie anul trecut nu m-am mai suit pe motor , dar tot nu am scuze. Cred ca am facut cam 50 km cu ea , si nu prea ma aranjeaza deocamdata. E prea vie sub mine, si nu reusesc sa ma bucur de ea, ma tine in priza incontinuu. E bagata deja la primarie, asigurare pe 6 luni facuta, si sper ca vinerea viitoare sa o am si inmatriculata.

felicitari pentru achizitie, e o mobra speciala ... totusi daca te intereseaza schimb cu ceva mai cuminte.... am un hornet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un manual service doar pentru second gen din 2005. A mea chiar daca apare in carte ca fiind 2005 , e 2004 in realitate. Nu cred ca au schimbat prea multe la sistemul de prindere pinion spate de butuc, si am cam inteles din diagrama ce trebuie sa fac----- trebuie sa dau roata jos.

Nu gasesc manual service pentru prima generatie de Tuono. Doar pentru motor, dar nu imi doresc sa ajung sa umblu in motor, si nici nu am cunostintele necesare.

V-as fi recunoscactor pentru un link catre un Tuono 2004 Worshop manual .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sebby :Nu iti face probleme cu privire la propulsor. Sunt cazuri cu 100.000 km fara interventii.

Pe afara se folosesc la pista si au 70.000 km fara probleme. Sunt foarte rezistente.

Nooxy: este foarte simplu daca o sa dai roata jos

 

Eu de 2 zile am ramas fara motocicleta care 4 ani mi a adus un zambet enorm de fiecare data cand m am dat cu ea. Nu mai sunt posesor dar o sa intru aici des sa citesc si sa ajut cu putin din ce stiu despre aceste mobre cu personalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti da un link te rog cu cele 2 flanse de cauciuc de la admisie? Stiu ca tu le-ai schimbat ca iti tragea aer fals. La mine sunt crapate , nu trag aer inca dar vreau sa le am in vedere. Maneta de ambreiaj mi se pare ca e cam tare. O sa schimb lichidul cu un dot 5 siliconic si vad dupa. De picat ce pica mai repede : garnitura de la slave cylinder sau cele 2 garnituri de la master ? Banuiesc ca nu le gasesc decat pe afara de cumparat.

» Post actualizat in 13 Aug 2017 09:50

La incarcare am ceva ciudat. Sper sa nu am releul pe moarte. La mers in gol am 14.2 v iar in turatii scade pana la 13.8 v . Eu stiam ca in turatii trebuia sa creasca incarcarea pe la 14.5 v . Toate contactele sunt curatate si masuratorile au fost cu faza mica aprinsa.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multimetru am masurat, direct la borne.

Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multimetru am masurat, direct la borne.

Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie.

Asa imi arata si mie la Aprilia Pegaso Strada si la Aprilia Shiver.La Derbi Mulhacen 659 imi arata la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca tu le -ai schimbat si speram sa mai stii de unde le-ai comandat. Ai vandut tot pachetul impreuna ca mobra ? Ca stiu ca pe langa carene mai erau in pachet si un ambreiaj , tobe..... daca ti-a ramas cumva o garnitura de la clutch slave cylinder ti-o cumpar eu. Vreau sa ii schimb lichidul la a mea ca e cam negru si imi e ca ma lasa si garnitura.

Scria Danut cu Futura cateva pagini in urma ca o solutie e dot 5 siliconic. Trebuie golita instalatia de vechiul lichid sau merge incarcata peste si asteptat sa iasa curat la aerisitor ?

Multumesc !

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de flanse iti pot spune ca-s formate din 2 straturi.Asta am constata la Aprilia Pegaso GA.Stratul exterior are "obiceiul" prost sa crape caci e expus la caldura dintre cilindrii.

Sa-ti cauti sa ai de rezerva.Ca sa verifici daca trage aer fals prin crapaturi,procedezi astfel:cu motorul pornit dai,de exemplu,cu un spray de curatat discurile pe zona flanselor.Daca trage aer fals pe acolo,turatia motorului creste imediat.

Cat priveste schimbarea lichidului din pompa de ambreiaj,merge sa completezi,golesti si aerisesti corespunzator cu lichidul nou,nu e musai golirea completa.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Cristi. Auzisem legende cum ca dot 5 siliconic nu e compatibil cu dot 4. Cica se imbranzesc la contact. Flansele nu trag aer fals . Inca. Nici nu sunt super crapate, doar niste microfisuri. O sa caut sa le schimb totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am cumparat de la un tip din Anglia. Detine Aprilia Performance. Tipul la care a trimis Dan calculatorul.

Iti recomand dot 5 siliconic (atentie...nu dot 5.1) eu am golit instalatia...nu am vrut sa le mixez. Ai grija ...trebuie sa incarci cilindrul. Din pacate...nu mai am nici o piesa...mobra a plecat cu tot ce avea pana la ultimul surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta sa cumperi flansele si sa le ai pentru momentul cand vor incepe sa traga aer fals,nu le schimba inca.

Legat de lichid,e ok si sa faci cum ti-am scris mai sus,cu conditia sa folosesti lichid proaspat la completare/aerisire pana in momentul in care la aerisitorul pompei de ambreiaj iasa lichid curat.Eu asa am facut la Aprilia Shiver.E drept ca schimbam o data pe an-primavara-lichidul.

 


.

Ai gasit vreun KTM?

Sau esti in cautari?

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,mai asteapta cateva luni.

Daca "pic" pe vreun 990 ok te anunt!Ce conditii tre' sa indeplineasca,ma refer an fabricatie,km,dotari,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere de 660 din 2008 stiu eu unul ok la 4.100 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...