Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Deci doar în ture mari îți ia 12. Deja sună altfel. Tot cam mult, dar nu dubios.

 

Mi se pare... ciudat modul în care i-ai făcut consumul, pe paliere de viteză. Ai consum instant în bord? Altfel nu prea-mi dau seama. Consumul mediu se face pe distanță. Te duci la Peco (undeva spre ieșirea din oraș), faci plinul, resetezi tripmeter-ul și mergi la plimbare. Când te întorci, te oprești tot la o benzinărie la marginea orașului, faci din nou plinul și vezi cât bagi și cât ai mers. Așa calculezi consumul extraurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu am facut consumul pana cand intra pe rezerva, de atunci stiu ca intra 11 L. Nu am facut un drum mai lung de 150 km, ca sa fiu nevoit sa mai fac un plin.

 

@wotr2me

Stai linistit ca poate fata :)), in curbe nici nu pot explica ce senzatii iti poate oferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nevoie să golești rezervorul ca să-i faci plinul :/

 

De-asta ți-am spus să resetezi trip-ul când îl umpli. Nu contează cât te plimbi, pot să fie și 30km. Când te întorci la benzinărie, faci plinul din nou și vezi cât intră. Vezi cât bagi în raport cu cât ai mers. Regula de 3 simplă și afli cât ți-a consumat %.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mediu pe urban/extraurban? Ca să fie relevant, trebuie să mergi cât de cât egal în oraș și afară. Poți să faci calculul de-a lungul mai multor plinuri.

 

Lași trip-ul să meargă și începi să păstrezi bon-urile de benzină din momentul în care îl resetezi. Când consideri că din ce-ți arată tripmeter-ul ai făcut ~50% oraș și ~50% drum afară, faci plinul și calculezi adunând ce ai pe bonuri în raport cu ce ai pe contor.

 

Într-un oraș mic precum Piatra Neamț, nu ar trebui să ai diferențe foarte mari. Poate 1/4 sau 1/3 mai mult în oraș față de afară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce crezi? Stiu de unul care a mers blana orbitoare pe autostrada in Germania si a halit rezervorul in 20 de minute (spre norocul lui, ca se jupuise cauciucul de tot pe mijloc). Si era cu Honda 1000RR, nu cu setila V2. Eu zic ca-i normal.

:funny: ne cunoastem?

 

dar treaba cu cauciucul nu a fost chiar asa, adica doar era mai tocit pe mijloc. In total au fost cam 70 - 80 km cu un plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny: ne cunoastem?

 

dar treaba cu cauciucul nu a fost chiar asa, adica doar era mai tocit pe mijloc. In total au fost cam 70 - 80 km cu un plin.

Daca esti Silviu, da. Dar nu esti, ca ma recunosteai tu pe mine ☺

» Post actualizat in 18 Aug 2017 11:32

Nush ce cauciuc mai moale avea si cu ce presiuni umbla, ca mai facea si track days cu ea. Se jupuise, la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti Silviu, da. Dar nu esti, ca ma recunosteai tu pe mine ☺

» Post actualizat in 18 Aug 2017 11:32

Nush ce cauciuc mai moale avea si cu ce presiuni umbla, ca mai facea si track days cu ea. Se jupuise, la propriu.

Ramane ca ne cunoastem doar in spatiul virtual :)

 

Ca si comparatie un CBR 1000 RR consuma cam 6-7 la mers decent (pana in 130 kmh pe drum extraurban), cam 10 in oras (mai micut cu un trafic care se misca) si in blana orbitoare 17-18. Un Cagiva de 1000 (motorul V2 de pe SV 1000) imi lua mai putin cu cca 30% (adica 5; 8 si 12-13).

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu SV1000. Nu i-am facut consumul dar nu am observat nimic exagerat (limitat la 106 cai pentru piata din Franta). Aparea indicatia in bord cum ca esti pe rezerva foarte devreme desi mai avea destul in rezervor dar altfel, nimic exagerat. In schimb, am auzit ca acelasi motor pe TL S si R consuma in draci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dan.c.: Cand am fost prin Bucuresti cu a mea, i-am facut consumul de 'oras' acolo (prin 2013 parca), si imi iesise FIX 10%. Deci in oras nu prea ai cum sa scoti sub 8-9% decat daca iesi doar noaptea cand e liber.

 

In exterior imi lua intre 6-7. Poate maxim maxim 8. In conditii de mers de maxim 8000 RPM si ca viteza 90-160....

 

A mea era 1st gen (2003)

 

Nu stiu de ce nu m-a atras niciodata 2nd gen, cred ca cu banii de pe 2nd gen as lua tot una prima generatie si i-as baga in suspensii sau ceva..

 

Dar revenind, consumul e un pic cam maricel. Dar intrebarea mea e unde mergi tu asa 'constant' cu 180-270..... daca stai in Piatra Neamt....

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Weekendul ce a trecut am fost la intalnirea posesorilor de Aprilia , ce a avut loc la Lepsa . In total am facut in jur de 1150 de km , si pot sa zic ca eu si mobra ne-am mai imprietenit putin. M-a surprins placut pe curbele dintre Targu Secuiesc si Focsani , dar si pe cele de pe Cheile Bicazului.

Consumul a fost de 8l/100 km, in regim de mers sport touring, cu putine baieteli. Cam mare, dar vorba unui coleg, de la un V2 setila ce poti cere ?

Oricum, zambetul de pe fata e nepretuit dupa ce tragi de gaz. Frana de motor , parca prea brutala, am blocat spatele de mai multe ori fara intentie, si ambreiajul parca putin prea tare. Slipper clutch -ul nu isi face treaba, desi cica e are o tentativa patentata.La ambreiaj, am garnitura noua, data cu vasilina siliconica si lichid nou. Merge mai usor ca atunci cand am cumparat mobra , dar tot e cam greu. Dot 5 siliconic nu am mai gasit, asa ca am pus ce scrie pe rezervor--- dot 4. La drum nu e problema, dar daca prinzi bara la bara si te chinui din ambreiaj, cam simti taria lui. Alta chestie e ca lichidul cel nou s-a cam innegrit in cei 1150 de km. Cred ca mananca din garnitura.

In rest ciclistica super ok, parca iti citeste gandurile, franele beton, foarte dozabile si puternice. Doar Abs-ul lipseste pentru incredere deplina.

Temperatura la drum intins e de 76 grade . E ok, nu e cam mica ?

Oricum, nu sunt de nivelul ei , si nu cred ca o sa ajung sa fiu, dar macar ma simt bine pe ea.

Pana in 130-140 km/h e ok, dupa cam te bate vantul, dar in reprize scurte e ok. Pozitia pe ea e ok, si poti face 500-800 km pe zi, daca chiar vrei.

 

Se baga careva la o comanda de pe : http://apriliasuperstore.com/ ?

 

Preturile sunt cel putin la jumate, la ce m-am uitat eu, dar te omoara transportul care e 99$ indiferent de ce , si cat comanzi.

 

Ca idee o garnitura la cilindrul de ambreiaj, e 18 lire in Anglia , si parca in jur de 6 dolari pe superstore.

 

Daca ne strangem mai multi iesim sigur bine cu transportul, si ne luam piese la preturi mult mai ok ca din Anglia. Eu as avea de comandat in valoare de 100 $ minim, cea ce in Anglia m-ar duce minim 230 lire .

 

Astept doritori .

 

Multumesc !

post-69900-0-78773200-1503904400_thumb.jpg

post-69900-0-22707300-1503904454_thumb.jpg

post-69900-0-30375000-1503904503_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Weekendul ce a trecut am fost la intalnirea posesorilor de Aprilia , ce a avut loc la Lepsa . In total am facut in jur de 1150 de km , si pot sa zic ca eu si mobra ne-am mai imprietenit putin. M-a surprins placut pe curbele dintre Targu Secuiesc si Focsani , dar si pe cele de pe Cheile Bicazului.

Consumul a fost de 8l/100 km, in regim de mers sport touring, cu putine baieteli. Cam mare, dar vorba unui coleg, de la un V2 setila ce poti cere ?

Oricum, zambetul de pe fata e nepretuit dupa ce tragi de gaz. Frana de motor , parca prea brutala, am blocat spatele de mai multe ori fara intentie, si ambreiajul parca putin prea tare. Slipper clutch -ul nu isi face treaba, desi cica e are o tentativa patentata.La ambreiaj, am garnitura noua, data cu vasilina siliconica si lichid nou. Merge mai usor ca atunci cand am cumparat mobra , dar tot e cam greu. Dot 5 siliconic nu am mai gasit, asa ca am pus ce scrie pe rezervor--- dot 4. La drum nu e problema, dar daca prinzi bara la bara si te chinui din ambreiaj, cam simti taria lui. Alta chestie e ca lichidul cel nou s-a cam innegrit in cei 1150 de km. Cred ca mananca din garnitura.

In rest ciclistica super ok, parca iti citeste gandurile, franele beton, foarte dozabile si puternice. Doar Abs-ul lipseste pentru incredere deplina.

Temperatura la drum intins e de 76 grade . E ok, nu e cam mica ?

Oricum, nu sunt de nivelul ei , si nu cred ca o sa ajung sa fiu, dar macar ma simt bine pe ea.

Pana in 130-140 km/h e ok, dupa cam te bate vantul, dar in reprize scurte e ok. Pozitia pe ea e ok, si poti face 500-800 km pe zi, daca chiar vrei.

 

Se baga careva la o comanda de pe : http://apriliasuperstore.com/ ?

 

Preturile sunt cel putin la jumate, la ce m-am uitat eu, dar te omoara transportul care e 99$ indiferent de ce , si cat comanzi.

 

Ca idee o garnitura la cilindrul de ambreiaj, e 18 lire in Anglia , si parca in jur de 6 dolari pe superstore.

 

Daca ne strangem mai multi iesim sigur bine cu transportul, si ne luam piese la preturi mult mai ok ca din Anglia. Eu as avea de comandat in valoare de 100 $ minim, cea ce in Anglia m-ar duce minim 230 lire .

 

Astept doritori .

 

Multumesc !

 

cam maricel 8%, nimic de speriat. Dar depinde in ce regim de turatii ai mers si cu ce viteza.

 

Ca sa nu ti se para brutala frana de motor, sincronizeaza-ti, la stilu de mers, turatiile cu inferioara pe care o dai sau felul in care lasi mana din gaz... Iar ceea ce numesti tu slipper clutch, e de fapt un PPC - Pneumatic Power Clutch :) si are rolul de a 'usura' transmisia atunci cand dai o inferioara grava, sa evite 'wheel lock'...

 

temperatura e foarte ok, cam asa aveam si eu (77 parca)

 

Foarte misto mobra ta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PPC-ul de la Aprilia functioneaza astfel: vacuumul care se creeaza atunci cand inchizi acceleratia, trage (printr-un furtun conectat la capacul de la ambreiaj) de o membrana cauciucata care este fixata peste ansamblul discurilor de ambreiaj, astfel ca le detensioneaza putin.


@nooxy: poti face urmatorul test sa vezi daca este ceva in neregula la motocicleta ta: apasa de 2-3 ori ambreiajul cu motorul oprit, apoi repeta testul cu motorul pornit. Va trebui sa simti o diferenta destul de evidenta in felul cum se actioneaza maneta de ambreiaj, in sensul ca atunci cand motorul este pornit efortul trebuie sa fie mai usor. In cazul in care nu sesizezi nicio diferenta, inseamna ca este ceva in neregula in felul cum functioneaza PPC-ul la motocicleta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandurora!

 

O sa incerc sa faca ce ai spus tu Danutu. Stiu ca tu parca ai si schimbat acea membrana. Nu e problema oricum. Blocajele erau doar pentru o fractiune de secunda, dar destul sa simt ca pleaca spatele cativa centimetri . A vazut chiar si un partener de drum, care era in spate , alunecarile laterale.Chestia e, ca se intampla mereu in curba , si uneori incepusem si aplecarea pe viraj. Necunoasterea atelajului, placerea de a ma da pe curbele de pe Lepsa, plus nesincronizarea acceleratiei cu inferioara a condus la ce v-am povestit. Cu Sprint St-ul 1050 nu am reusit sa blochez roata spate deloc.Oricum nu ma chinuie talentul prea tare, asa ca o sa am grija.

 

Chiar nimeni nu se baga la o comanda de piese din USA ?......Inseamna ca chiar va merg bine mobrele...sa mai spuna cineva ca nu e fiabila Aprilia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nooxy poti pati asta si de la frana de motor violenta si guma neincalzita sau guma proasta, pe viraj. Tocmai datorita faptului ca frana de motor este mai pronuntata la aceasta motocicleta..

 

in diminetile reci, cand pleci de acasa, sa ai grija de ex, in treapta 1-a, la frana pe motor la viraje foarte stranse, gen intersectii de 90 grade. Te poti trezi ca-ti fuge spatele din simplul motiv ca ti-a intrat in frana de motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de mare ?

Momentan e pe la 1200rpm. Sunt constient ca eu sunt principalul vinovat.Lipsa de experienta isi spune cuvantul. Trebuie sa lucrez cu ambreiajul mai incet(greu cand vrei sa faci frana de motor, si cu el tras simti ca mobra e instabila ), sau sa incerc sa ii dau putin gaz intre schimbarile e treapta( dar asta e putin cam prea mult pentru nivelul meu momentan). Acum ma gandesc ca si cauciucurile si presiunea din ele poate a contat. Pe spate am 190/50 (stiu ca era mai bine 185/55, dar asta e acum), Pilot Power 3 si presiunea 2.5 . Nu am intentionat , dar nici nu am reusit sa dau capat la cauciucuri(mai aveam cam 1 cm ), m-am dat doar de distractie, sa cunosc mobra, pastrand o oarecare marja de eroare.

Nu a fost de speriat, nici chiar pentru nivelul meu de meduza , dar poate reusesc sa elimin cumva problema, sa pot sa prind incredere .Momentan, la ce nivel merg eu nu ma sperie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...