Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Salutare de astazi sunt si eu posesor de Aprilia tuono achizitionata prin intermediul sotilor Biris (nu am intrat inca in posesia ei), an fabricatie 2005 , 8300km, tiplete, saptamana viitoare ar trebui sa imi ajunga acasa, sincer nu am vazut nici una in fata vreodata initial vroiam modelul mai nou dar nu erau disponibile decat "cazane" la bugetul meu disponibil, ma reintorc in lumea asta dupa o pauza de aproximativ 2 ani, am avut o Yamaha r1 care nu m-a satisfacut deloc si nu stiu la ce sa ma astept de la tuono dar m-a virusat in mediul online cum s-ar zice, am si eu o serie de intrebari pentru voi as vrea sa o tratez cat mai bine si anume sa folosesc fluide de cea mai buna calitate si sa fac o revizie generala deoarece motocicleta sta pe dreapta de ceva timp, ce ulei functioneaza cel mai bine la motorul asta? ce lichid de frana sa ii cumpar? filtre etc ..de asemenea daca sunt posesori de tuono activi prin bucuresti dupa ce ii scot numere rosii si daca permite vremea as dori sa ma intalnesc cu unul sau mai multi dintre voi la o terasa undeva unde sa mai discutam despre modelul asta.Am inteles ca motoarele astea sunt un pic mai zgomotoase si eu din fire sunt cam fixist daca aud un tacanit ciudat la el nu mai dorm noaptea:)) apropos cum schimb cocalarismele care le,am scris mai jos gen reisar de Romania ca am contul facut de cand aveam 14 ani:))   Scuze Nooxy urma sa ne vedem sa imi arati motocicleta ta si eventual sa o cumpar dar m-a cucerit asta la 8000km

IMG-20190202-WA0006.jpg

IMG-20190202-WA0007.jpg

IMG-20190202-WA0010.jpg

IMG-20190202-WA0009.jpg

Editat de bogdykart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si felicitari pentru achizitie. 

Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot 4 , il schimb anual). Dezbraca mobra si verifica fiecare conector in parte, mai ales cel maro. Bateria sa o ai in stare foarte buna , ca sa  nu strici ambreiajul de pornire. Daca nu iei alta. Verifica si incarcarea.  Eu ma dadeam  cu mobra de maxim 2 ori pe luna si preferam ca inainte de plimbare sa pun bateria pe redresor. Poate exagerez, dar nu am vrut sa am belele. Iti mai recomand sa faci o revizie la furca, si sa cureti , si gresezi rulmentii de la oasele amortizorului spate. Se poate lasa cu mortaciune in caz de rupere. Mai poti sa cureti si gresezi si culisele etrierilor. Eu o fac anual. Bujiile le poti verifica si inlocui dacă necesita. Verifica si curata scurgerea de la busonul rezervorului, ca sa nu ai infiltrari de apa de la ploaie. Verifica starea lantului si pinioanelor , si rulmentii de la roti. 

Dacă esti norocos scapi cu 300 de euro de bagat , daca nu minim 500. Plus inmatriculat. 

 

O sa iti placa mobra sigur, dar ai grija.

 

Ps ma bucur ca ti -ai gasit mobra, si inteleg ca nu te mai astept sa o vezj pe a mea saptamana asta.  

In caz ca te pot ajuta cu ceva sfaturi sau ajutor mecanic , ai nr meu de tel .

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult și scuze inca o data nu obișnuiesc să fiu neserios dar a fost dragoste la prima vedere, atunci după ce ii scot numerele roșii te sun și dacă ai timp vin la tine sa o vezi și să îți dai o părere sa dai o tura etc..o aștept cu nerăbdare și sper sa fi făcut alegerea potrivită că de vândut din ce am citit pe aici e cam greu cu ele..


Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem cu mare placere. Am uitat sa iti zic si de flansele de cauciuc de la admisie. Au prostul obicei sa crape dupa cativa ani si trag aer fals.  Se vad cu ochiul liber fara sa demontezi nimic. Daca esti ghinionist mai lasi si acolo 200 si ceva de euro.  La fel poti considera consumabil garnitura de la cilindrul slave de ambreiaj. Nu strca sa ai una de rezerva permanent.Tu inmatriculeaza capra si ne vedem sigur, chiar daca o sa mai fiu sau nu posesor . 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare am scos și eu utilajul pe drum de câteva zile(rsv 1000 tuono) și am o mare nedumerire , am toba roads titanium , filtrul de aer nu știu dacă e sport sau nu urmează să desfac sa vad, și se întâmplă următorul lucru. Motocicleta are o pierdere destul de mare de putere în intervalul 4000-6000 rpm și din ce am mai citit problema pare legata de map 1 și map 2 , exista in București un service sau cineva priceput sa rezolve chestia asta? Cât de greu se face aceasta resoftare?99991c8878b3e44bd59535b5a03c1d4f.jpg

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport.

Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ?

 

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri



Salut,
La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport.
Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ?
 


Uleiul și filtrele le.am comandat posibil să ajungă chiar astăzi, revizia e făcută în urma cu 1200 km in noiembrie 2017 de aia am zis că nu este bai să mă dau 100km , de desfăcut și verificat mai amănunțit vroiam sa fac asta la mine la țară unde mai am prieteni care se pricep sa nu fac vreo prostie si legat de map 2 mă gândeam că poate este cineva prin buc care se pricepe la Aprilia , service, electronist ceva.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, pestritu a spus:

Vand kit Carene Carbon Aprilia Tuono Gen 1.

Care ne frontala+far+parbriz, codita+stop, ram air, apărători bobina inducție, apărătoare lichid răcire.

20190309_144622.jpg

20190309_144530.jpg

20190309_144342.jpg

20190309_144844.jpg

Salutare cat vrei pe toate carenele fara far,stop,parbriz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

A plecat joi de la mine pe 11000 lei tot pachetul( cauciuc nou fata nemontat, spatele cu doar 2000 km , placute fata CL xbk5 nemontate si pedala schimbator). E la oxigen72000  de pe forum.

 

Acum am vazut ca e pusa la vanzare cu 3300 euro, adica cu 1000 peste cat a dat pe ea joi. Treaba lui. Sa fie sanatos! Parea baiat de treaba si am fost cat pe ce sa las de la mine si sa o vand pe 2000 euro, ca si-o dorea mult. Acum nu mai imi pare asa rau. Macar sa ajunga motorul pe maini bune si sa fie ingrijit, ca a avut parte de atentie pana acum. A fost cel mai hotarat sa o cumpere. In rest doar oferte penibile de schimb , bani in rate , sau sume de genul 1000 de euro, comparatii idioate cu japoneze...

PS: A primit  si o garnitura cilindru slave ambreiaj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar erau. Cel putin 2 useri de pe forum mi-au zis sa ii anunt cand ma hotarasc sa o sau. Cand le-am scris s-au dat la fund.  A mai fostul unul care dorea sa imi dea avans si sa tin mobra pana imi da toti banii, dar mi se par copilarii, mai ales ca e un motor vechi si ieftin.

Din cate imi amintesc tu ai dat mesaj ca vrei mobra si mi-ai impus un pret ( mai mic decat s-a vandut) , fara macar sa vii sa o vezi, facand si comparatii cu japoneze.🤔

Cel la care a ajuns , a sunat , a venit in 40 min , a vazut, m-a luat la sentiment ca a avut Tuono 125 cu acelasi colorit. La 20.30 joi faceam actele. La 21 era pe ea si pleca. 

Din punctul meu de vedere sa o dea cu cat vrea. Nu e treaba mea. 

Planul in toamna trecuta, era sa trec pe ceva ce suporta si drumuri fara asfalt. Mai degraba ma orientam spre un G650 sau un 690.

Dar cum viata bate filmul, chiar miercuri am aflat ca din pacate cel putin anul asta raman doar conservar.

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da pai oferta tot in banii astia era, insa s a nimerit sa fie exact cand eram deja prea obsedat de fireblade si ma bucur ca ai refuzat din start (nu stiu daca m as fi inteles atat de bine cu tuono).

Pacat sa pierzi un sezon. incearca sa iei macar un suzuki freewind ceva un an de zile pentru ca nu e scump si nu se va devaloriza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ochisem si eu, inca de cand era la d'Artagnan, dar am fost mereu pe mare cand s-a tranzactionat. Din cauza asta m-ar fi avantajat un schimb cu motocicleta mea (valoare pe piata tot pe acolo, dar mai usor vandabila, deci cred ca ar fi avantajat ambele parti, mai ales ca as fi fost dispus sa platesc si diferenta). Dar imi fu rușine sa propun fățiș si...asta e.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar motocicleta a ajuns la mine si am platit 11000 ron pe ea. Nu inteleg supararea ca am pus o cu mai mult la vanzare. De cand am luat-o i am schimbat mansoane, capete ghidon, am dat comanda la alte crash pad uri, alte oglinzi, alte butoiase lichid frana, alte plastice (cele reparate de tine), am vb cu un baiat de pe forum i am schimbat tank pad si o sa i pun si protectia pentru buson (sapt asta merg sa le ridic), i am cumparat ulei de la motodiscount motul 7100 15w50, filtru ulei nou, filtru aer k&n, facem un calcul sa vezi la cat am ajuns? Pretul pus de mine este unul negociabil pentru ca toti vor sa negocieze. O sa pun poze cu motocicleta saptamana asta dupa ce montez tot ce am spus mai sus si o sa pun poza si cu tuono de 125 (prima motocicleta) sa vezi ca nu am mintit. 

 

De ce o vand? Simplu, m am plimbat cu ea in oras si am facut si un drum pana la munte si nu imi place pozitia pe ea, iar la drum lung te cam bate vantul (obisnuit pe ss). 

 

Ce legatura are seriozitatea mea si ca sunt sau nu baiat de treaba cu faptul ca am cumparat o motocicleta, am investit in ea ( mi am adus aminte am dat comanda si la buloanele de ridicat moto pe stand) si acum cer pret mai mare.

 

Am schimbat toate acele piese pentru ca erau uzate, lovite, zgariate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...