Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

  • 4 months later...

In caz ca sunt posesori de RSV Mille interesati. Am la vanzare o evacuare originala. Foarte mici semne de uzura. 
Nu are julituri sau indoituri. Pretul - 200 lei. 

O74O163397 

20201121_135602.jpg

20201121_135608.jpg

20201121_135615.jpg

20201121_135627.jpg

20201121_135635.jpg

Editat de pepito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare! 

E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp.

Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele.

Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

L-am luat pe al lui bogdykart (cred ca erati in vorbe sa i-l dai pe al tau la un moment dat, dar si-a luat prin Biris din Italia).

IMG-20190202-WA0006.jpg.29b8e282134d408da7fad2311397f761.thumb.jpg.d330bd1f8661373d19617bea2a243ca2.jpg

 

Deocamdata e asa cum l-am luat, planuiesc sa ii fac modificarile minime cand ma intorc de pe mare (jiclor ambreiaj, cabluri+releu pornire, dot5 siliconic, EPROM...poate carenele lui @pestritu daca le-o mai avea 😁). Pe viitor poate niste jante OZ, retapitat sa pasager si cam atat.

 

A, si o toba stock in caz de talon saltat. Asta a ei e omologata, umblu cu dB killer, dar certificatul de omologare imi lipseste. Am imprimat niste poze de pe net cu certificatul (m-am zgarcit la 35 euro, cat costa la maker), dar nush daca accepta inspectorii astfel de chestii. Oicum, am inteles ca te pot lasa fara talon indiferent de cat de legal esti tu (dB killer+certificat omologare), in urma "masuratorilor" la fata locului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 14.04.2021 at 14:28, bike me said:

Salutare! 

E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp.

Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele.

Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua.

 

Da, este normal. Am abordat deja subiectul pe alt topic. Pe scurt, din 2008 până prin 2013-14, Aprilia a folosit întinzătoare hidraulice pe RSV4 care descarcă uleiul din ele la fiecare oprire. Țăcănitul distribuției ar trebui să dispară după ce uleiul se încinge iar întinzătoarele se amorsează complet. Nu este o problemă în sine, mai repede un mic neajuns: până nu dispare sunetul, nu este recomandat să forțezi motorul, lanțul de distribuție putând să sară.

 

Dacă vrei să scapi complet de acest neajuns trebuie fie să înlocuiești întinzătoarele cu unele model 2014+ (care nu se mai descarcă), fie să urmezi workaround-ul oficial Aprilia care presupune fixarea unor șaibe pe cursa întinzătoarelor, ceea ce le împiedică se se mai descarce. Ambele presupun scoaterea motorului din cadru și desfacerea lui. Personal nu cred că merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si iti scriu daca gasesc ceva. Aveam sigur printat, dar le-am predat cu motorul.

 

Ps:

 

Am gasit.

Lasa-mi te rog o adresa de mail pe pm, si ti le trimit. Vezi flasele de admisie in ce stare sunt, ca sunt de cauciuc , au ceva ani si e cam buba lor. Eu le-am schimbat preventiv. Stiu ca pe Europa erau super scumpe, dar am gasit in USA, la o zecime de pret si le-am adus cu Garcya, de pe forum.

 

Sanatate!

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
La 06.05.2022 la 10:25, WotRU2Me a spus:

Montat cilindru receptor ambreiaj Oberon.

IMG_20220506_092250.thumb.jpg.29ca6657e617100a08ba909533fa1291.jpg

Vindecata si frana spate...cosmar tehnicIMG_20220506_092202.thumb.jpg.a19c48f5a4a38f8b75cd271dde4ce837.jpg

IMG_20220506_092227.thumb.jpg.06bab7185a970e875ec3e7c0eaf2d559.jpg

 

Una dintre cele mai bune investitii pe care le poti face la o Aprilia. La vechiul Caponord am pus Oberon si parca cineva mi-a schimbat cu totul ambreiajul. Caponordul nou asa l-am cumparat si ma bucur ca proprietarul anterior a facut investitia asta. 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, WotRU2Me said:

Schimbat cabluri si releu pornire (4AWG siliconic si releu 150A). O masa vine direct pe carcasa electromotorului (maybe overkill). 

IMG_20220619_234926.thumb.jpg.6ccc7bf079670690fb4f6720bc7f82ee.jpg

 

IMG_20220621_184021.thumb.jpg.c310399f7890a5a2ebfd5b942dc89a2a.jpg

 

IMG_20220621_204609.thumb.jpg.d7dc3bfb180dc7d28263190798004e91.jpg

Consideram "fiabilizarea" terminata.

 

Aștept feedback dacă a funcționat modificarea :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, GoodKat a spus:

@WotRU2Me imi place ce faci! Porno motocicleta! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, bre!

Multam mult, sa fie la toata lumea. 

Motocicleta e faina tare si, daca te ocupi de chichitele arhicunoscute (e plin netul de info) plus mentenanta uzuala, chiar nu ai probleme cu ea si nici nu e costisitoare de detinut.

 

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

Aștept feedback dacă a funcționat modificarea :) 

Pana acum vad ca merge brici. Oricum, a mea pornea relativ usor daca bateria era incarcata, dar parca se observa totusi o rotire mai vioaie, fractiunea aia de secunda cat invarte ("sfertul") e mai furious si parca mai scurt.

Singura grija este legata de izolatia siliconica a cablului, nu sunt sigur de comportamentul si evolutia in timp la temperaturile din vecinatatea blocului. Teoretic el duce pana la 200 C...o sa fac o inspectie dupa o saptamana sa vad cum arata (si asa ma gandeam sa inlocuiesc termocontractantul pe care l-am pus cam lung, rigidizand segmente mari de cablu imediat dupa papuci, lucru care mi-a cam dat de furca cand a fost vorba sa strang totul pe pozitie). Plus ca firul de masa pe electromotor e cam lungut, ma gandeam sa-l scurtez vreo 5cm...nush cum am reusit 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu pe cineva care face genul ăsta de modificare la Ducati. Aceleași premise: două pistoane mari, pornire mai greoaie. Lucrurile se îmbunătățesc cu această modificare. De unde și curiozitatea mea legată de Aprilia. Cred că va fi ok în timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu bateriile de generatie mai noua nu ar fi bai, au curent suficient de pornire cat sa dea motoarele peste cap cu usurinta. Problema e ca firele originale (si, uneori, releele) nu permit curentului disponibil sa treaca (sectiune prea mica a cablurilor). Cablurile mai groase, relee de curent mai mare si conetica de calitate tintesc la inlaturarea acestei limitari pe care o resimt din plin si Ducatistii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...