Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Opa. N am citit atent. Sunt curios daca vei gasi in ro...

Opa. N am citit atent. Sunt curios daca vei gasi in ro...

Opa. N am citit atent. Sunt curios daca vei gasi in ro...

Slabe șanse, a fost anul trecu unul si a ajuns la un coleg de forum.

Pt gen 1 am eu unul de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu ca e greu, am găsit în UK. Probabil ca îl iau de acolo sau pot sa mi aduc doar cilindrul cu tot cu valve. Ma gândesc încă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare de astazi sunt si eu posesor de Aprilia tuono achizitionata prin intermediul sotilor Biris (nu am intrat inca in posesia ei), an fabricatie 2005 , 8300km, tiplete, saptamana viitoare ar trebui sa imi ajunga acasa, sincer nu am vazut nici una in fata vreodata initial vroiam modelul mai nou dar nu erau disponibile decat "cazane" la bugetul meu disponibil, ma reintorc in lumea asta dupa o pauza de aproximativ 2 ani, am avut o Yamaha r1 care nu m-a satisfacut deloc si nu stiu la ce sa ma astept de la tuono dar m-a virusat in mediul online cum s-ar zice, am si eu o serie de intrebari pentru voi as vrea sa o tratez cat mai bine si anume sa folosesc fluide de cea mai buna calitate si sa fac o revizie generala deoarece motocicleta sta pe dreapta de ceva timp, ce ulei functioneaza cel mai bine la motorul asta? ce lichid de frana sa ii cumpar? filtre etc ..de asemenea daca sunt posesori de tuono activi prin bucuresti dupa ce ii scot numere rosii si daca permite vremea as dori sa ma intalnesc cu unul sau mai multi dintre voi la o terasa undeva unde sa mai discutam despre modelul asta.Am inteles ca motoarele astea sunt un pic mai zgomotoase si eu din fire sunt cam fixist daca aud un tacanit ciudat la el nu mai dorm noaptea:)) apropos cum schimb cocalarismele care le,am scris mai jos gen reisar de Romania ca am contul facut de cand aveam 14 ani:))   Scuze Nooxy urma sa ne vedem sa imi arati motocicleta ta si eventual sa o cumpar dar m-a cucerit asta la 8000km

IMG-20190202-WA0006.jpg

IMG-20190202-WA0007.jpg

IMG-20190202-WA0010.jpg

IMG-20190202-WA0009.jpg

Editat de bogdykart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si felicitari pentru achizitie. 

Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot 4 , il schimb anual). Dezbraca mobra si verifica fiecare conector in parte, mai ales cel maro. Bateria sa o ai in stare foarte buna , ca sa  nu strici ambreiajul de pornire. Daca nu iei alta. Verifica si incarcarea.  Eu ma dadeam  cu mobra de maxim 2 ori pe luna si preferam ca inainte de plimbare sa pun bateria pe redresor. Poate exagerez, dar nu am vrut sa am belele. Iti mai recomand sa faci o revizie la furca, si sa cureti , si gresezi rulmentii de la oasele amortizorului spate. Se poate lasa cu mortaciune in caz de rupere. Mai poti sa cureti si gresezi si culisele etrierilor. Eu o fac anual. Bujiile le poti verifica si inlocui dacă necesita. Verifica si curata scurgerea de la busonul rezervorului, ca sa nu ai infiltrari de apa de la ploaie. Verifica starea lantului si pinioanelor , si rulmentii de la roti. 

Dacă esti norocos scapi cu 300 de euro de bagat , daca nu minim 500. Plus inmatriculat. 

 

O sa iti placa mobra sigur, dar ai grija.

 

Ps ma bucur ca ti -ai gasit mobra, si inteleg ca nu te mai astept sa o vezj pe a mea saptamana asta.  

In caz ca te pot ajuta cu ceva sfaturi sau ajutor mecanic , ai nr meu de tel .

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult și scuze inca o data nu obișnuiesc să fiu neserios dar a fost dragoste la prima vedere, atunci după ce ii scot numerele roșii te sun și dacă ai timp vin la tine sa o vezi și să îți dai o părere sa dai o tura etc..o aștept cu nerăbdare și sper sa fi făcut alegerea potrivită că de vândut din ce am citit pe aici e cam greu cu ele..


Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem cu mare placere. Am uitat sa iti zic si de flansele de cauciuc de la admisie. Au prostul obicei sa crape dupa cativa ani si trag aer fals.  Se vad cu ochiul liber fara sa demontezi nimic. Daca esti ghinionist mai lasi si acolo 200 si ceva de euro.  La fel poti considera consumabil garnitura de la cilindrul slave de ambreiaj. Nu strca sa ai una de rezerva permanent.Tu inmatriculeaza capra si ne vedem sigur, chiar daca o sa mai fiu sau nu posesor . 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare am scos și eu utilajul pe drum de câteva zile(rsv 1000 tuono) și am o mare nedumerire , am toba roads titanium , filtrul de aer nu știu dacă e sport sau nu urmează să desfac sa vad, și se întâmplă următorul lucru. Motocicleta are o pierdere destul de mare de putere în intervalul 4000-6000 rpm și din ce am mai citit problema pare legata de map 1 și map 2 , exista in București un service sau cineva priceput sa rezolve chestia asta? Cât de greu se face aceasta resoftare?99991c8878b3e44bd59535b5a03c1d4f.jpg

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...