Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Salut,

A plecat joi de la mine pe 11000 lei tot pachetul( cauciuc nou fata nemontat, spatele cu doar 2000 km , placute fata CL xbk5 nemontate si pedala schimbator). E la oxigen72000  de pe forum.

 

Acum am vazut ca e pusa la vanzare cu 3300 euro, adica cu 1000 peste cat a dat pe ea joi. Treaba lui. Sa fie sanatos! Parea baiat de treaba si am fost cat pe ce sa las de la mine si sa o vand pe 2000 euro, ca si-o dorea mult. Acum nu mai imi pare asa rau. Macar sa ajunga motorul pe maini bune si sa fie ingrijit, ca a avut parte de atentie pana acum. A fost cel mai hotarat sa o cumpere. In rest doar oferte penibile de schimb , bani in rate , sau sume de genul 1000 de euro, comparatii idioate cu japoneze...

PS: A primit  si o garnitura cilindru slave ambreiaj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar erau. Cel putin 2 useri de pe forum mi-au zis sa ii anunt cand ma hotarasc sa o sau. Cand le-am scris s-au dat la fund.  A mai fostul unul care dorea sa imi dea avans si sa tin mobra pana imi da toti banii, dar mi se par copilarii, mai ales ca e un motor vechi si ieftin.

Din cate imi amintesc tu ai dat mesaj ca vrei mobra si mi-ai impus un pret ( mai mic decat s-a vandut) , fara macar sa vii sa o vezi, facand si comparatii cu japoneze.🤔

Cel la care a ajuns , a sunat , a venit in 40 min , a vazut, m-a luat la sentiment ca a avut Tuono 125 cu acelasi colorit. La 20.30 joi faceam actele. La 21 era pe ea si pleca. 

Din punctul meu de vedere sa o dea cu cat vrea. Nu e treaba mea. 

Planul in toamna trecuta, era sa trec pe ceva ce suporta si drumuri fara asfalt. Mai degraba ma orientam spre un G650 sau un 690.

Dar cum viata bate filmul, chiar miercuri am aflat ca din pacate cel putin anul asta raman doar conservar.

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da pai oferta tot in banii astia era, insa s a nimerit sa fie exact cand eram deja prea obsedat de fireblade si ma bucur ca ai refuzat din start (nu stiu daca m as fi inteles atat de bine cu tuono).

Pacat sa pierzi un sezon. incearca sa iei macar un suzuki freewind ceva un an de zile pentru ca nu e scump si nu se va devaloriza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ochisem si eu, inca de cand era la d'Artagnan, dar am fost mereu pe mare cand s-a tranzactionat. Din cauza asta m-ar fi avantajat un schimb cu motocicleta mea (valoare pe piata tot pe acolo, dar mai usor vandabila, deci cred ca ar fi avantajat ambele parti, mai ales ca as fi fost dispus sa platesc si diferenta). Dar imi fu rușine sa propun fățiș si...asta e.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar motocicleta a ajuns la mine si am platit 11000 ron pe ea. Nu inteleg supararea ca am pus o cu mai mult la vanzare. De cand am luat-o i am schimbat mansoane, capete ghidon, am dat comanda la alte crash pad uri, alte oglinzi, alte butoiase lichid frana, alte plastice (cele reparate de tine), am vb cu un baiat de pe forum i am schimbat tank pad si o sa i pun si protectia pentru buson (sapt asta merg sa le ridic), i am cumparat ulei de la motodiscount motul 7100 15w50, filtru ulei nou, filtru aer k&n, facem un calcul sa vezi la cat am ajuns? Pretul pus de mine este unul negociabil pentru ca toti vor sa negocieze. O sa pun poze cu motocicleta saptamana asta dupa ce montez tot ce am spus mai sus si o sa pun poza si cu tuono de 125 (prima motocicleta) sa vezi ca nu am mintit. 

 

De ce o vand? Simplu, m am plimbat cu ea in oras si am facut si un drum pana la munte si nu imi place pozitia pe ea, iar la drum lung te cam bate vantul (obisnuit pe ss). 

 

Ce legatura are seriozitatea mea si ca sunt sau nu baiat de treaba cu faptul ca am cumparat o motocicleta, am investit in ea ( mi am adus aminte am dat comanda si la buloanele de ridicat moto pe stand) si acum cer pret mai mare.

 

Am schimbat toate acele piese pentru ca erau uzate, lovite, zgariate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am suparat doar ca am simtit ca el s-a cam suparat/ofticat :

 

"Acum am vazut ca e pusa la vanzare cu 3300 euro, adica cu 1000 peste cat a dat pe ea joi. Treaba lui. Sa fie sanatos! Parea baiat de treaba si am fost cat pe ce sa las de la mine si sa o vand pe 2000

euro, ca si-o dorea mult. Acum nu mai imi pare asa rau."

 

"...m-a luat la sentiment ca a avut Tuono 125 cu acelasi colorit. La 20.30 joi faceam actele. La 21 era pe ea si pleca. 

Din punctul meu de vedere sa o dea cu cat vrea. Nu e treaba mea. "

 

In conditiile in care nu a spus nimeni nimic de pretul pe care il cer eu. Da motocicleta a fost una ingrijita, dar pentru unul ca mine mai necesita unele "atingeri" estetice, pe care i le-am facut sau urmeaza sa i le fac.

 

Daca nu vand motocicleta in jurul sumei de 2800-3000E va ramane la mine chiar daca nu ma avantajeaza asa mult pozitia. De ce? Pentru ca nu am mintit cu absolut nimic drumul meu pe doua roti a inceput cu o Aprilia 125 Tuono identica ca si colorit si nu stiu de ce dar nu am putut sa o uit nici pana in ziua de azi!!

 

Am gasit o postare tot aici pe motociclism, cu motocicleta mea "calarita" de un prieten in 2006.

Screenshot_20190401-181736_Samsung Internet.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
On 22.04.2019 at 16:53, wtf? said:

De ce o vinzi ?

 

Am ajuns să merg mult prea puțin cu ea. Îmbătrânește în garaj fără ca cineva să se bucure de ea. Când am cumpărat-o, am cumpărat-o complet irațional - lucru pe care nu-l regret. Atât cât mai merg cu ea și acum, îmi place mult: este perfectă ca gabarit, ca șasiu, motor, etc. Dar nu ne prea potrivim ca stil. Când am chef de prosteală, iau SM-ul. Când ies afară din oraș iau Multi, care nu e departe ca senzații și este mult mai confortabilă. 

 

Modelul "nou" nu mă prea tentează. Pentru că aș avea același gen de problemă cu el. Pentru că este de fapt doar un update. Pentru că (subiectiv) îmi place mai puțin cum arată, mai ales carena față. M-aș orienta mai degrabă spre un streetfighter, un Tuono 1100 (deși este urât ca naiba), Superduke R sau eventual Panigale V4 naked, sau cum l-or numi când apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 03.05.2019 at 16:07, wtf? said:

In primavara voi fi si eu irational. Abia astept :D 

 

Dacă-ți iei RSV4 are să-ți placă foarte mult. Șasiul este printre cele mai bune, electronica top, suspensii și frâne la fel. Iar motorul... o să te întrebi de ce nu au toate superbike-urile motor V4 :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, PzKpfW said:

 

Dacă-ți iei RSV4 are să-ți placă foarte mult. Șasiul este printre cele mai bune, electronica top, suspensii și frâne la fel. Iar motorul... o să te întrebi de ce nu au toate superbike-urile motor V4 :) 

Sunt multe puncte care m-au facut sa decid spre RSV4 iar motorul este pe primul loc. Tu stii mai bine decat mine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa 10 ani de la inceputurile mele in motociclism pe aprilia rs 125 am revenit la aceasta marca. Aprilia rsv4 factory 2009. Dupa un Z1000 2005 mi se pare cam radicala schimbarea. Pozitie mult mai sportiva, se incalzeste foarte tare, cam greu de gasit neutralul. In rest, e ca o jucarie foarte furioasa mai ales in modul track.

20190812_083822.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12.08.2019 at 14:55, bike me said:

se incalzeste foarte tare

 

Sfat: când mergi prin trafic sau la viteză mică, ține-o pe harta Sport sau chiar pe Rain. Nu se va mai încinge la fel de tare. Să te bucuri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Sfat: când mergi prin trafic sau la viteză mică, ține-o pe harta Sport sau chiar pe Rain. Nu se va mai încinge la fel de tare. Să te bucuri de ea.

Multumesc frumos! Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi. E o varianta viabila sa o infasor cu banda din aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, bike me said:

Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi.

 

Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare.

 

La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău.

 

image.thumb.png.3193c3f99c954693cebd7d56e72e857b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare.

 

La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău.

 

image.thumb.png.3193c3f99c954693cebd7d56e72e857b.png

Macar panigale are o protectie ceva in jurul evacuarii, asta nu are nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 3-4 ani tot m-am gandit sa iau o Aprilia RSV4, dar nu s-au aliniat planetele.

Acuma, in sfarsit, am reusit sa cumpar una si pare ca e ce trebuie pentru mine.

Super ciclistica, sunetul, aspectul si cuplul.

Nu-i stricau niste caluti in plus (are modelul mai nou) dar e ok si asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Cip M said:

Nu-i stricau niste caluti in plus

 

Primul model de RSV4 (2009) avea deja 180cp. Nu ți se par suficienți pentru stradă?

 

Pentru pistă există variante mai accesibile dacă simți că ai nevoie de mai multă putere (S1000RR, ZX10R, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc motocicleta pe strada foarte putin.

Merg cu ea de 5-6 ori pe an la circuit si acolo, pe liniile drepte, pare ca ar avea nevoie de cativa caluti in plus.

Compenseaza in schimb superb pe partile virajate. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de pe RSV4 n-a strălucit niciodată prin puterea de vârf. Are alte părți pozitive. Cum spuneam, pentru top-end la circuit sunt variante mai ieftine (la achiziție și întreținere), le-am enumerat mai sus. Doar 4 în linie are explozie în ture. N-au șasiul RSV4-ului dar nu-s nici nasoale. RSV4 1000 e cam moft pe circuit. Dacă vrei performanță, japoneză/bavareză. Sau dacă ai și mulți bani, RSV4 1100 ori Panigale V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...