Jump to content
Sign in to follow this  
adris

Suzuki DRZ 400E

Recommended Posts

Am cautat si am tot cautat un topic dedicat strict acestui model, dar n-am gasit nimic, ci doar la gramada cu surorile mai "cuminti", S si SM. Asa ca am hotarat sa deschid acest thread dedicat posesorilor si cunoscatorilor E-ului.

 

Anul asta am devenit fericitul posesor al unui asemenea agregat. Acomodarea a fost rapida usoara si placuta. Dragoste la prima ... calareala, ce mai!! :makeout:

Asta este jucaria mea post-56079-0-18447500-1323798218_thumb.jpgpost-56079-0-71139100-1323798150_thumb.jpgpost-56079-0-95809200-1323797739_thumb.jpg

 

Am si un set de roti enduro, cu care intentionez sa fac un traseu serios offroad printr-a noastra patrie muma, deocamdata. Apoi, om mai vedea :bounce:

Plasticele sunt de tavaleala, caci fiind primul sezon am zis sa nu le stric din prima pe cele noi. Oricum, am fost foarte bland cu ea, pana acum nu am avut nici un incident serios, de aceea am si zis ca am avut "chimie" din prima.

 

Relativ usoara (119kg-gol), mai ales comparativ cu vacuta TA din dotare, foarte sprintena, mai ales datorita carburilor Keihin FCR 39, care-i confera plusul de 10 caluti peste surorile "gemene", foarte docila si iertatoare cu nepriceperea incepatorului, cuplul mare in ture joase fiind de mare ajutor.

 

Fiindca e iarna sau, ma rog, cand va fi cu adevarat iarna, voi lasa coclaul si voi intra la capitolul intretineri, insa in legatura cu asta mi-ar fi tare de folos sfaturile celor care au trecut deja prin capitolul asta. Am un manual, dar e pentru modelul S, asa ca nu stiu daca se aplica si la E aceleasi intervale intre lucrari. Astept ceva sfaturi, daca ceva cunostinte va prisosesc.

 

In principiu, mi-ar placea sa aflu ca sunt cat mai multe asemenea agregate pe la noi, desi inteleg ca totusi modelul nu se bucura de aceeasi popularitate ca prin UK, USA, Australia si Noua Zeelanda. O fi si pe la noi vreun club dedicat si n-am auzit de el?

 

Sa aveti spor maxim la toate cele bune!

Adi.

Edited by adris

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa recunosc ca tanjesc sincer dupa asa ceva de cand am dat de gustul coclaurilor, momentan am alte planuri si nu sper sa calaresc asa ceva prea curand dar am citi mult despre modelul asta si am auzit multe lucruri "de bine"; am si un manual de reparatii 114MB/232 pagini, probabil acelasi care il ai si tu (nu zice pentru ce model este dar la carburator apare MIKUNI BSR36); esti din Vaslui? mi-ar place sa ne intalnim la un moment dat daca ai drum prin Bacau sau poate cu alta ocazie sa vad in "fier si plastic" motocicleta asta... de curiozitate - ce consum ai ?

PS Sa o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de urare, asemeni si tie!

 

Consumul nu l-am facut decat de vreo doua ori cu crampoanele si odata cu SM. La coclaur mi-a iesti cam 5,5l/100km, iar la drum intins pe asfalt am obtinut 3,4 l/100km, si n-am "stat" doar in 90km/h. Rezonabil zic, la prima vedere, insa nu foarte elocvent, caci nu poti determina un consum mediu doar din trei masuratori.

 

Da, si in manualul meu la cap. Carurator se face referire tot la Mikuni, prezent pe celelalte 2 modele surori.

 

De vazut, daca e vreme buna (ma rog, cat de buna se poate in decembrie :unsure: ) si iesi din oras spre Dragomiresti (jumatatea distantei intre Bacau si Vaslui), da-mi de stire si poate facem un coclau :banana: :cheers: :rock:

Edited by adris

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevarat consum de taximetru!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Soso, taximetru forestier! aka tractor!

 

In alta ordine de idei, si-a pus cineva topcase, poate chiar cutii laterale sau windshield? am gasit ceva modele pe advrider si thumpertalk si tare ma bate gandul sa incerc si eu asa ceva, sa vad "ce-mi pot face cu doua maini dibace".

Cel putin un parbriz ar merge ideal pentru momentele in care bag la drumuri mai lungute. M-ar scuti macar de gazulitele adunate pe pieptul jachetei de piele :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relativ usoara (119kg-gol), mai ales comparativ cu vacuta TA din dotare, foarte sprintena, mai ales datorita carburilor Keihin FCR 39, care-i confera plusul de 10 caluti peste surorile "gemene", foarte docila si iertatoare cu nepriceperea incepatorului, cuplul mare in ture joase fiind de mare ajutor.

 

Adi.

 

Carburatorul Keihin FCR 39 MX nu-i da 10 cp in veci, de fapt nu-i da niciun cal. Doar face motoreta mai intepata, raspunde mai rapid la gaz, ceea ce e ideal la enduro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum, dupa ce m-ai bagat "la studiu", tind sa-ti dau partial dreptate. Am gasit totusi afirmatii cum ca FCR ar furniza citez: "higher power on high rpm". Ideea generala este, asa cum ai spus si tu, ca imbunatateste raspunsul motorului printr-un aport optimizat de combustibil, ceva mai bogat decat la alte tipuri de carburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am S, dar cu modificarile aduse de mine: Bigbore, Dynojet stage1 (la Mikuni) si celebrul 3x3 mod, motorul a devenit o bestie, nu-mi vine sa cred cat de bine trage, parca e alt motor. Am si FCR-ul cumparat, numai sa termin rodajul, sa vad atunci mai scot ceva in plus din el. Dupa parerea mea acum sunt pe la 50 cai, cu rotile de SM reusesc sa fac wheelie si cu treapta a3a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-ti fie rusine! Vrei s-o faci mai bestioasa decat a mea? Sa-ti fie rusine!

 

Intre timp eu mi-am facut Transalpa, m-am luptat cu ea pe coclaurasi, chiar am scos Drz-ul la mezat. Dar, dupa ce intr-o sambata seara, obosit de atata munca am zis ca ies o juma' de ora pe dealul din apropiere, doar ca sa respir aer curat. Jumatatea de ora s-a facut 3 ore, dealul din spatele casei s-a facut vreo 5-6 dealuri, de m-a prins si noaptea, iar ranjetul pana la urechi lumina mai tare ca luna proaspat rasarita :grinbandit:

 

Iar acum, stau si ma gandesc foarte serios ca nu prea pot renunta la capra asta. Imi da prea multe satisfactii ca sa ma despart de ea atat de repede. Mai degraba ma gandesc cum sa-mi fac timp de amandoua, ceea e cu adevarat extrem de dificil, mai ales pe vremurile astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...