Jump to content
Sign in to follow this  
255b

SOVIETICUL MEU

Recommended Posts

dupa cum aminteam pe alt topic,am desfacut enginu sovieticului si am ramas dator cu ceva foto. am gasit si bune si nebune,si in anumi9te locuri am ramas in ceata.

 

voi pune si poze,dar va fi mai gre umpic pentru ca nu stiu sa scriu sub fiecare poza desi am incercat imi iese de fiecare data enuntul apoi fleoshc gramada cu poze. :(

 

sa revenim..

incepem de la axa cu came,din cate am auzit aceasta in partea cu 'peretele' distributiei e fixata in carter cu ajutorul unui rulment,la mine insa e o bucsa de bronz cu striatiile necesare ungerii si cu un orificiu care corespunde cu orificiul din peretele carterului.nu stiu daca e facatura sau nu dar trebuie remadiata problema intrucat axa are pori destui de mari pe suprafata de contact,iar bucsa e uzata rau.m-am gandit sa pun rola atat in capatul axei cu came cat si in locul bucsei mai sus amintite.daca am gandit anapoda va rog sa ma corectati,si daca ati putea sa-mi aduceti si argumente v-as fi pe deplin recunoscator.

in partea din fata - la distributie,dupa ce vine montat pinionul de distributie [care are si asta un dinte ciobit :( ] observ ca mai vine o bucsa cu 2 orificii in ea - care una vad ca ar corespunde cu un orificiu din peretele capacului de distributie,orificiu care coboara in jos prin perete chiar pana la exterior unde observ si ceva urme de filet. ce rol are toata 'treaba'asta?

axa cu came pare 'prelucrata' de nea spirica,ce i-o fi trecut prin cap nu mi-am dat seama.

 

trecem la ambielaje

sunt bune,nu troncane,nu tzacane,nu presinta urme de lovituri,ori urme violet-albastrui - semn de 'frecat pe uscat',rulmentii exteriori par in stare ff ok.

 

pistoanele

aici e cu cantec,vad ca scrie ruseste ceva pe ele,insa,asa cum se poate observa si in foto pare iar 'lucratura' si anume - bolturile pistoanelor intra perfect in bucsa bielei,insa pe exterior nea spirica le-a prelucrat oleaca pe exterior,iar in capetele pistoanelor 'mnealui a rezolvat necazu cu niste bucse de bronz.

ma intrteb daca or fi originale,si intreb din prisma faptuli ca am vazut pe unele 2 segmenti de ungere [unul amplasat l abaza fustei pistonului] implicit 2 segmenti de compresie in detrimetrul celuilalt care are 3 segmenti de compresie [ evident,si unul de ungere]

va intreb acum pe voi.. care-s 'bune' si care-s 'nebune' ?

 

cilindrii

si aici e cu cantec umpic,par din 2 filme diferrite,si anume - -dreptul are buza sanfrenata rupta si o fisura sanatoasa [ in opinia mea e compromis]

-stangul are la baza cilindrului un canal de jur imprejurul camasii,iar in partea superioara se vad 3 orificii care strapung camasa cilindrului,aspectele acerstea nefiind intalnite si la cilindrul din dreapta,de ce .... nu stiu. ajutati-ma

am facut foto atat pe partiile laterale ale careterelor,mai exat la orificiile cu pricina,cat si dinspre partea cu ambreajul sprea a putea surprinde in imagine felul in care sunt dispuse orificiile si in partea stanga si in partea dreapta,orificii care-mi par dispuse cam anapoda una fata de cealalta,aici e mai degraba vina lui tavarish decat a lui nea spirica.

 

supapele

aici nu prea am mult de scris,sunt varza :D ,atat scaunele cat si ghidurile

 

chiuluasele

banuiesc ca nu ma afecteaza cu nimic felul in care arata

 

tobele

sper sa le pot adapta mult mai usor acuma datorita lui @adrians - ii multumesc pe aceasta cale.

 

vreau sa intreb,cum se scot telescoapele alea de spate?

 

[m-am straduit cat am putut sa nu folosesc la motorul asta 'convingatorul']

 

pentru carcotasi

nu vreau suruburi originale,nu vreau aprindere originala,nu-l vreau 100% original,nu vreau sa-l tin sa-l sterg cu carpa,vreau doar sa ma pot bucura de el si sa nu ma lase in drum. ATAT

chiar nu ma interezeaza ce-ar zice 'neamtu' cand l-ar vedea,ori cat mi-ar oferii pe el.aspectele astea ma depasec

 

 

sper ca am reusit sa va captez atentia intr-o anumita masura

 

va multumesc pentru ajutorul si sustinerea morala pe care banuiesc ca o sa mi le acordati. :cheers:

 

 

 

mno,va las tovarasii mei,am fugit sa cumpar un spray de rugina si un degresant,pana deseara sper ca macar ansamblul fata sa fie bucati

post-57709-0-20823300-1324473109_thumb.jpg

post-57709-0-57831500-1324473140_thumb.jpg

post-57709-0-84023300-1324473160_thumb.jpg

post-57709-0-76451600-1324473178_thumb.jpg

post-57709-0-77674400-1324473764_thumb.jpg

Edited by nime'n drum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara nici un fel de banc, schimba sublerul ala. E o porcarie ordinara, masori aceeasi piesa de 10 ori si iti da 10 valori diferite. Ia unul clasic, ca-i mai sigur. In rest spor la treaba. Sunt curios cum iese masinaria la final.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum aminteam pe alt topic,am desfacut enginu sovieticului si am ramas dator cu ceva foto. am gasit si bune si nebune,si in anumi9te locuri am ramas in ceata.

 

voi pune si poze,dar va fi mai gre umpic pentru ca nu stiu sa scriu sub fiecare poza desi am incercat imi iese de fiecare data enuntul apoi fleoshc gramada cu poze. :(

 

sa revenim..

incepem de la axa cu came,din cate am auzit aceasta in partea cu 'peretele' distributiei e fixata in carter cu ajutorul unui rulment,la mine insa e o bucsa de bronz cu striatiile necesare ungerii si cu un orificiu care corespunde cu orificiul din peretele carterului.nu stiu daca e facatura sau nu dar trebuie remadiata problema intrucat axa are pori destui de mari pe suprafata de contact,iar bucsa e uzata rau.m-am gandit sa pun rola atat in capatul axei cu came cat si in locul bucsei mai sus amintite.daca am gandit anapoda va rog sa ma corectati,si daca ati putea sa-mi aduceti si argumente v-as fi pe deplin recunoscator.

 

vezi desenele/planurile M72/catalogul de piese, ce ai tu e original. Inlocuieste piesele uzate, nu modifica aici.

in partea din fata - la distributie,dupa ce vine montat pinionul de distributie [care are si asta un dinte ciobit :( ] observ ca mai vine o bucsa cu 2 orificii in ea - care una vad ca ar corespunde cu un orificiu din peretele capacului de distributie,orificiu care coboara in jos prin perete chiar pana la exterior unde observ si ceva urme de filet. ce rol are toata 'treaba'asta?

axa cu came pare 'prelucrata' de nea spirica,ce i-o fi trecut prin cap nu mi-am dat seama.

 

pinionul de distributie schimba-l, Din cate stiu piesa e identica la Nipru/Ural din orice ani. Penele de le scoti de pe arbori le inlocuiesti, se gasesc in industrie

trecem la ambielaje

sunt bune,nu troncane,nu tzacane,nu presinta urme de lovituri,ori urme violet-albastrui - semn de 'frecat pe uscat',rulmentii exteriori par in stare ff ok.

 

verifici tragand de biela perpendicular pe axul motorului (al arobrelui cotit). Foarte bine ca nu-s probleme.

 

pistoanele

cilindrii

supapele

 

sunt varza, le schimbi pe toate, noi de la dany

chiuluasele

banuiesc ca nu ma afecteaza cu nimic felul in care arata

 

problema e etanseitatea, cureti chiulasele frumos, verifici sa fie plana suprafata de asezare si apoi intrebi aici pe forum despre cel mai bun tip de garnitura de chiulasa posibil.

 

 

vreau sa intreb,cum se scot telescoapele alea de spate?

 

[m-am straduit cat am putut sa nu folosesc la motorul asta 'convingatorul']

 

se desfac suruburuile jos si sus, se baga surubelnita frumos pt departare, dai si cu sprayuri daca vrei, iei un dorn cat mai potrivit si convingi

E nevoie sa desfaci suspensia spate?

Edited by Aleko

Share this post


Link to post
Share on other sites

No spor la treaba mestere,ma bucur ca mai apare cate un om hotarat care vrea sa al faca sa mearga [cu M ma refer] ,

 

nu doar combinati,personal de la M mi-ar fi groaza de dinam ,carburatoarele originale probabil as pacatoase,

 

as catva ficiori paici mesteri mari...dani poate face rost de piese ...probabil sti, m-urile as pe cale

 

de disparitie din pacate ..... ,baieti de prin buc. vad ca mai tomnesc la iele,ma duc dupa bere si pocorn

 

Doamne ajuta an tot ce faci...daca al faci pentru tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No spor la treaba mestere,ma bucur ca mai apare cate un om hotarat care vrea sa al faca sa mearga [cu M ma refer] ,

 

nu doar combinati,personal de la M mi-ar fi groaza de dinam ,carburatoarele originale probabil as pacatoase,

 

as catva ficiori paici mesteri mari...dani poate face rost de piese ...probabil sti, m-urile as pe cale

 

de disparitie din pacate ..... ,baieti de prin buc. vad ca mai tomnesc la iele,ma duc dupa bere si pocorn

 

Doamne ajuta an tot ce faci...daca al faci pentru tine .

 

 

 

Vorba mare ai zis! Omu e pasionat clar si il face pt el (doamne-ajuta) poate mai raman 2-3 bucati pe roti si in circulatie :cheers:

....ce dracu numa nemtii si italienii sa se bucure de ele?

 

Nika vad ca ti-ai facut curaj, la cum stiam motoru credeam ca scoti o mana de pamant din el si 3 cartitze, da stai chiar bine ! BAGA MARE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult aleko pentru lamuriri si ajutorul acordat

insa nu mi-ai spus care's defapt diferentele intre cilindrul stang si cel din dreapta,problema aia cu orificiile amintite mai sus.

telescoapele le-am scos usor dupa cum m-ai indrumat

multumesc,da' inca n-ai scapat,stai p'aproape :D

:cheers:

 

No spor la treaba mestere,ma bucur ca mai apare cate un om hotarat care vrea sa al faca sa mearga [cu M ma refer] ,

 

nu doar combinati,personal de la M mi-ar fi groaza de dinam ,carburatoarele originale probabil as pacatoase,

 

as catva ficiori paici mesteri mari...dani poate face rost de piese ...probabil sti, m-urile as pe cale

 

de disparitie din pacate ..... ,baieti de prin buc. vad ca mai tomnesc la iele,ma duc dupa bere si pocorn

 

Doamne ajuta an tot ce faci...daca al faci pentru tine .

multumesc de incurajari,insa ma faci cel putin sa ma umflu in pene,nu mi's mester,mi's doar un biet carpaci,mno pasionat m-as putea numii,da' d'ala fara bani

 

stiu ca is cativa mesteri p'aici,da' abia scoti o sugestie de la unii,dar incet incet li s-o face mila de mine poate si nu m-or lasa cu-n picior in groapa

 

tin sa mai amintesc inca odata ca ceea ce incerc sa fac nu este in scop comercial,d'aia vand si scutere si mobre si atv-uri si tot,ca sa am bani pentru 'm' . altfel era demult marsavit,vopsit sau dat pe bucati prin tara.

 

multumesc de incurajare

Doamne ajuta si tie :cheers:

 

Vorba mare ai zis! Omu e pasionat clar si il face pt el (doamne-ajuta) poate mai raman 2-3 bucati pe roti si in circulatie

....ce dracu numa nemtii si italienii sa se bucure de ele?

 

Nika vad ca ti-ai facut curaj, la cum stiam motoru credeam ca scoti o mana de pamant din el si 3 cartitze, da stai chiar bine ! BAGA MARE!

 

Aline,nu stiu daca sunt mai pasionat decat tine,probabil am fo oleaca mai norocos de data asta, da mno.. la 3 mil cat am dat pe el la ce ma puteam astepta..

 

curaj mi-am facut datorita faptului ca sunt vreo 4 ortaci care-mi fac in ciuda,doi cu niprele,doi cu jupiterele,se stiu ei care :D ,asadar pot spune ca stau bine si cu motivatia,cu monetarul ma mai screm oleaca,dar cel putin pentru inceput sunt optimist.

 

esti invitat la mine cand vrei,mai schimbam o vorba,mai ne dam cu ciocanu peste unghii

 

mergem si la handicapatu ala cu emu-rile'n saci,poate i-au trecut filmele si ni le da la un pret decent.

 

multumesc! :cheers:

 

revenim..

 

nu am putut rabda foamea ce m-a cuprins,da nici de langa rusniac n-am putut pleca - papa bun..

 

nea spirica asta al meu e dejtept - a auzit el cum ca japonezele ie pe rulment - si a actionat el intocmai dupa cum i-a poruncit neuronu

avem si poze

pedala de frana iara-i de tata mirarea,la fel ca si suportul cricului lateral.maine prima operatie va fi indepartarea acestora.

pe urma o sa desfac telescoapele si o sa ma benoclez ce si cum,mai am o pereche de fata si una de spate,ceva bun sper ca pot alege din toate.

voi incerca sa desfac si grupul,sa vad ce-i in el,mai am unul si vreau sa vad daca sunt ceva diferente,si daca da - de care.

 

urmeaza rotiile,defapt rulmentii rotilor,nu intentionmez sa le despitez daca nu e nevoie.

 

apoi vreau sa vad de ce dreq bara de torsiune a atasului e tzeapana

 

posibil sa bag si neamtzu [k 75] in garaj,sa-l inghesui undeva intr-un colt pana oi avea timp si de el,daca mi-l prinde zapada desfacut in curte am pus-o.

 

scutecele-s in hol,functionale - redi tu gau

 

minskul,cz-ul,'onda si atv-urile vor petrece iarna asta sub cerul liber.

sorry..

 

mno..maine oi avea o zi plina as putea spune,pe urma ar trebui sa-mi trec rand pe rand in agenda necesarul de piese de pana acum.

 

cre ca o sa merg si cu capra sa fac ceva bani de segmenti :grinbandit:

 

va astept in continuare cu sugestii,critici,ba chiar si cu inevitabila caterinca.

 

va multumesc!

 

poze

post-57709-0-02652300-1324502014_thumb.jpg

post-57709-0-43125800-1324502029_thumb.jpg

post-57709-0-30968900-1324502041_thumb.jpg

post-57709-0-33395000-1324502054_thumb.jpg

post-57709-0-18432700-1324502066_thumb.jpg

post-57709-0-24757800-1324502078_thumb.jpg

post-57709-0-27673900-1324502100_thumb.jpg

post-57709-0-20320700-1324502113_thumb.jpg

post-57709-0-63983200-1324502127_thumb.jpg

post-57709-0-70617400-1324502139_thumb.jpg

post-57709-0-46732000-1324502155_thumb.jpg

post-57709-0-98722600-1324502157_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

incepem de la axa cu came,din cate am auzit aceasta in partea cu 'peretele' distributiei e fixata in carter cu ajutorul unui rulment,la mine insa e o bucsa de bronz

 

varianta cu rulment este originala la montarea axei cu came "in fatza" la distributie, iti recomand sa o folosesti.

 

cu striatiile necesare ungerii si cu un orificiu care corespunde cu orificiul din peretele carterului.nu stiu daca e facatura sau nu dar trebuie remadiata problema intrucat axa are pori destui de mari pe suprafata de contact,iar bucsa e uzata rau.m-am gandit sa pun rola atat in capatul axei cu came cat si in locul bucsei mai sus amintite.daca am gandit anapoda va rog sa ma corectati,si daca ati putea sa-mi aduceti si argumente v-as fi pe deplin recunoscator.

in carter, la partea din spate a axei cu came Ural a trecut intr-un final la role in loc de bucsa de bronz, asta in 2011. Dar daca din '41 au mers toate cu bucsi... as verifica ce cote am acolo si dupa asta as lua o decizie. Poate rolele de '11 chiar potrivesc acolo, inca nu stiu :P

in partea din fata - la distributie,dupa ce vine montat pinionul de distributie [care are si asta un dinte ciobit :( ]

 

la gunoi, cumperi SET nou de pinioane de Ural 650, originale sau... cum crezi.

 

observ ca mai vine o bucsa cu 2 orificii in ea - care una vad ca ar corespunde cu un orificiu din peretele capacului de distributie,orificiu care coboara in jos prin perete chiar pana la exterior unde observ si ceva urme de filet. ce rol are toata 'treaba'asta?

 

roteste ambielajul, stai cu ochii pe pistoane sa vezi ce pozitie au ele in raport cu pozitionarea gaurilor din piesa respectiva in aliniament cu orificiul din capacul distributiei, adu-ti aminte de faptul ca in cartere se creeaza de/presiune si ca trebuie "aerisite" cumva si ai gasit raspunsul! :)

 

axa cu came pare 'prelucrata' de nea spirica,ce i-o fi trecut prin cap nu mi-am dat seama.

 

mai conteaza? o faci racing? daca nu, schimb-o si pe aia!

 

trecem la ambielaje

sunt bune,nu troncane,nu tzacane,nu presinta urme de lovituri,

 

ma mir, cand stiu cum le mai centreaza romanii cu convingatorul... nu mai stiu sigur acum, dar daca imi aduc bine aminte la un joc de o zecime cartea zice sa dai ambielajul ala la gunoi! indiciu: al meu avea pe dreapta peste un milimetru iar motorul functiona. :D da, l-am inlocuit!

 

ori urme violet-albastrui - semn de 'frecat pe uscat',rulmentii exteriori par in stare ff ok.

 

par doar... ca sunt ok! reverifica!

 

pistoanele ma intrteb daca or fi originale

 

exclus, nu sunt originale; pistoanele autentice de M72 au segmentii numai deasupra boltului, cele cu segment de ungere sub bolt sunt pentru K750 dar potrivesc la M; nu cred ca mai gasesti pistoane de M dar cine stie; daca vrei, pune Mahle, cu camasi cu tot. o bucata (un piston numai!) costa cat ai dat tu pe toata motocicleta dar daca nu faci vreo greseala pe undeva nu le mai vezi la culoare tot restul vietii tale.

cilindrii -stangul are la baza cilindrului un canal de jur imprejurul camasii,iar in partea superioara se vad 3 orificii care strapung camasa cilindrului,aspectele acerstea nefiind intalnite si la cilindrul din dreapta

asa sunt toate, urmareste schema de ungere si ai sa intelegi de ce; unul are cele trei orificii, celalalt nu.

 

 

supapele

 

pune-le noi

 

chiuluasele

banuiesc ca nu ma afecteaza cu nimic felul in care arata

 

te jeneaza nmai dpdv estetic. daca ai filetul la bujie bun si supratafa de etansare la fel mergi mai departe.

 

tobele

 

se gaseste esapament nou, replica, de la cap la coada;

 

nu vreau suruburi originale,nu vreau aprindere originala,nu-l vreau 100% original,

 

mai bine! daca vrei sa nu te lase pe drum!

pe la furca oricum partea de jos nu e a lui, rulmentii aia de la jug ori vad eu prost in poze ori sunt model Mr Spirica.... in fine, depinde de tine cat doresti sa investesti in el. De zburat oricum nu o sa zboare, stie insa bine sa inghita bani.

Si intr-adevar puteai posta la topicul ala cu M-uri, de aia e facut.

 

 

urmeaza rotiile,defapt rulmentii rotilor,nu intentionmez sa le despitez daca nu e nevoie.

 

Chiar crezi ca nu o sa fie nevoie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar crezi ca nu o sa fie nevoie?

voiam doar sa am o [alta] priza la 'public' d'aia am deschis un topic asa cum au facut si altii.

in fine,nu mai postez aici,alaturi de scuzele de rigoare vin si cu o rugaminte,si anume sa stergi acest topic cand crezi de cuviinta.

nu vreau sa pornesc noi polemici [chiar n-ar fi nici momentul indicat],sunt destule pornite pe alte topicuri.

multumesc mult pentru intelegere,ne vedem la topicul dedicat marcii mai sus amintite.

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa iti ceri scuze ca nu s-a intamplat nimic.... Ma gandesc ca acolo nu se posteaza prea des si posturile tale nu s-ar fi "dus la fund".

 

 

 

 

Revenim: chiar crezi ca nu o sa fie nevoie sa desfaci rotile? Eu iti recomand sa faci si asta. Pregateste-te, evident, cu spite si nipluri! Cat ai de gand sa investesti in M? De unde iei piese (noi) pentru el?

 

La cererea initiatorului topicul se inchide, discutia continua la topicul IMZ M72.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh.. dupa atata timp,iaca scriu din nou aici,dar nu inainte de a-i multumi moderatorului pentru redeschiderea topicului.

so .. treburile stau cam in felul urmator - mda,M-ul inca mai doarme acasa prin cutii,s-au adunat deja destule piese pentru el,dubluri,tripluri dar mai sunt si lipsuri,dar asta-i acasa in schimb,peste hotare,aceasi boala ne macina ficatii.spun ne pentru ca suntem doi,eu si un amic d-al meu,aciuat aici de vreo 20 de ani,originar din judetul Alba,motorist fiind si el. atat a fost greu,pana am adus nipra si mz-ul aici (si hoinarul pe care i l-am si dat deja) la primul drum spre tara a si pus mana pe un planeta 5 si inca un hoinar. sambata dimineata a ajuns aici,sambata i-am si desfacut motoru` la ivanca. desi in poze parea in mintile lui,in motor n-am gasit numai de bine.. ambielaj de 2 lei di pisti prut,pistoane vai mama lor,din clanta de la usa,rulmenti epuizati,simeringuri la fel,cilindru compromis,o furca uzata rau,lant primar cu ditai burta. pe langa asta,si cadrul si atasul isi cer jertfa timpului liber.

pistoane am gasit sa facem aici,dar mai cautam,ambielaj s-ar putea reconditiona aici,dar vrem sa reconditionam unul original ori macar de ij batran,daca unul bun nu gasim .. aprindere de minsk am adus eu de acasa,s`om mai vedea ..

ehh.. nipra,nipra mea cam la fel,tre` sa stau de ea,i-am comandat de prin lipsuri de pe la polaci,vreau sa-i pun un ansamblu fata leading-link,carburatoare japo sau dell`orto,cardan,cruce cardan,guma amortizoare cardan (ca nu stiu cum se numeste .._) set telescoape,probabil straineze,alternator tico de la nea` Victor,fie iertat,si cate si mai cate....

mno,scriem aici si punem poze pentru ca nu vrem sa le facem buzele si sa smulgem banii astora cu ele,investim bani si timp din putinul pe care-l avem,vremm sa apucam sa ne plimbam vara asta cu ele p`aici prin muntii lu` padurea neagra. ma bucur,credeti-ma,ca ma simt din nou ca acasa,anul trecut mi-a fost oribil de greu,de aiurea,mereu pe net .. balind la ale voastre.

mno .. pe langa aceste 2 bolshevice,si cele 2 hoinare si jumatate - din care ravnim sa iese unul,mai ne chinuie talentul si cu 2 japuri vechi,un kz 750,si un xj 550,pe care am reusit de le-am resuscitat adormite fiind de prin 2008,fiecare cu bubele ei si alea ..

sper sa starnim va starnim curiozitatea,cu poze,planuri,idei gaselnite etc.. dar in egala masura,daca nu mai mult chiar,asteptam sfaturile si sugestiile voastre acolo unde ne vom impotmoli,inevitabil vom ajunge si acolo,e doar o chestiune de timp.

 

si acum .. poze

 

post-57709-0-01144900-1429467077_thumb.jpgpost-57709-0-05492800-1429467094_thumb.jpgpost-57709-0-59634100-1429467126_thumb.jpgpost-57709-0-73684500-1429467184_thumb.jpgpost-57709-0-41815200-1429467204_thumb.jpgpost-57709-0-10541200-1429467233_thumb.jpgpost-57709-0-28810800-1429467254_thumb.jpgpost-57709-0-84158800-1429467276_thumb.jpgpost-57709-0-49363000-1429467300_thumb.jpgpost-57709-0-38173700-1429467325_thumb.jpgpost-57709-0-88026600-1429467346_thumb.jpg

 

ps. suna nipra demential,cu tobele sarbesti .. B)

 


» Post actualizat in 25 Apr 2015 19:20

azi am dus nipra la garajul amicului meu,unde o voi dezasambla si vom lucra la ele alaturi de ij,si cele 2 hoinare. inainte de asta n-am rezistat sa nu dam o tura.s-au strans cativa,ca la circ.n-am scapat - a trebuit sa dau ture cu fiecare,ori sa le dau o tura,dupa caz..

 

cateva poze,am si un video,dar nu-l pot deschide,daca reusesc il pun aici.

 


post-57709-0-81450000-1429989558_thumb.jpgpost-57709-0-77982200-1429989590_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consider ca am postat de multe ori anapoda prin diferite topicuri cu si despre fiarele mele (si poze.video etc..) si le-am cam pierdut sirul,abia daca le mai gasesc..

 

De aazi inainte voi posta in topicul asta pe care l-am deschis cu multi ani in urma.

 

De pilda,acum voi macelari un Minsk.

Un scurt rezumat - cautam de ceva vreme un Minsk,cu acte in regula sa am sa-mi fac damblaua prin "jurul curtii" cand sunt pe acasa.

Am gasit asadar 2 Minsk-uri,unul inmatriculat care l'am si trecut in cateva zile pe numele meu si care e acum "subiectul discutiei",iar celalalt cu numere si acte vechi - la 300 e ambele.

Mai am un Minsk ramas din "vremurile bune" dar care a fost radiat ulterior pentru dezmembrare iar acum va fi donator de organe intrucat nu se mai putea inmatricula niciodata. Acesta din urma avea roti turnate de Cagiva st 125,ansamblu complet cu frana pe disc de la aceeasi Cagiva,telescoape spate Yamaha Virago 250.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 19:17

post-57709-0-34403500-1518722201_thumb.jpgpost-57709-0-68458500-1518722168_thumb.jpgpost-57709-0-56965500-1518722138_thumb.jpg

Edited by 255b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Musai sa iasa o mobra cu roti rotunde,fara opturi si "ou" precum cele cu care sunt ele echipate,musai dealtfel si niste telescoape nu doar niste arcuri de caleaşca sub chur,si deasemenea frane care s-o mai si opreasca la nevoie.

Am gasit si o pompa frana fata de virago 250,e mai mare oleaca decat cea care era initial montata.facem rost pentru o mai buna eficienta si de o conducta frana cu insertie metalica (sport,cum o denumesc unii).

Ma tine in loc bascula spate care trebuie nitel ajustata,vreau cu orice pret sa pastrez carcasa de plastic ce protejeaza lantul pe care am reusit sa o adaptez si pe roata de Cagiva,rezultatul - roata sta cu in cm pe stanga,vedem ce putem face..

 

Am cumparat de pe ebay doua cauciucuri noi noute cu profil asemanator speedway,un Kenda cu 10 e si un Wee ruber cu 20 e. Pe spate am avut eu ceva asemanator iar pe fata am pus unul cu o taietura,i-am pus un manson,sper sa ma tina o luna macar,pana-mi vin cauciucurile.

 

Am adus si piesele de la sablat/vopsit electrostatic - negru mat,am montat doar aripa spate,deocamdata..

 

Vineri mi-a ajuns si talonul cu posta,asadar acum e totul in regula la zi si el inca zace 'pe butuci'..

 

O sa revin si cu poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze cu hibridul amintit,printre picaturile din putinul meu timp liber.

Alta 'poezie' fata de orijinal,cat despre ce-am reusit sa corcesc - va las pe voi sa cobiti cu drag ;)

 

 

post-57709-0-91863400-1525797545_thumb.jpgpost-57709-0-08163600-1525797570_thumb.jpgpost-57709-0-77144500-1525797616_thumb.jpgpost-57709-0-27404600-1525797665_thumb.jpgpost-57709-0-69724900-1525797701_thumb.jpgpost-57709-0-35098500-1525797720_thumb.jpg

» Post actualizat in 08 May 2018 20:22

post-57709-0-87330400-1525810883_thumb.jpgpost-57709-0-19986600-1525810904_thumb.jpg

post-57709-0-11195700-1525797808_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina Narghileaua Sovietica.

Unde este podul? pare ceva vechi..., da bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Podul este la iesire la mine in comuna spre Ciacova (drumul vechi - peste camp). A fost construit de turci peste Timisul vechi (austroungarii au stramutat Timisul unde se afla acum) sa faca legatura cu Cula de la Ciacova pe care au cucerit-o prin secolul XVI.

O sa-mi fac timp sa merg si acolo ..

http://turismtimis.ro/obiective-turistice/cula-ciacova/

Si poate si pana la Conacul de la Crai Nou/Rudna,ca nu-i departe,si-i o placere cu corcitura pe malul Timisului .. :)

http://www.descopera-romania.ro/timisul-nobiliar-familia-nikolics-castelul-rudna/

» Post actualizat in 09 May 2018 09:43

Update 😎

 

post-57709-0-89963600-1525859009_thumb.jpgpost-57709-0-11607400-1525859024_thumb.jpg

» Post actualizat in 10 May 2018 18:47

Cula Ciacova

» Post actualizat in 10 May 2018 18:52

Cula Ciacova

 

post-57709-0-99956300-1525978188_thumb.jpgpost-57709-0-57179800-1525978331_thumb.jpg

post-57709-0-61390500-1525977937_thumb.jpg

post-57709-0-90808800-1525977956_thumb.jpg

post-57709-0-02874700-1525978014_thumb.jpeg

post-57709-0-51091400-1525978061_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

WANTED !

 

 

post-57709-0-91370200-1531779415_thumb.jpgpost-57709-0-22289200-1531779380_thumb.jpg

 

Last seen - Calea Girocului - Timisoara

 

😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

😆

.. da' ce-i aia 'scintila' ..?? (cumva beşica aia ..☺)

 

😉

Edited by 255b

Share this post


Link to post
Share on other sites

...să lase Minsk-ul și să pună mâna să plimbe DNEPR-ul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catâru' meu de nadejde ;)

 

..pana la Timisoara (la Mall) s-apoi mai departe,pana la destinatie ..

 

 

 

post-57709-0-06416100-1539025900_thumb.jpgpost-57709-0-63304000-1539026044_thumb.jpgpost-57709-0-63860100-1539025993_thumb.jpgpost-57709-0-92239700-1539026082_thumb.jpgpost-57709-0-56298500-1539026108_thumb.jpgpost-57709-0-63142300-1539026130_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asa mergi cu solo, imi e si teama cum arata un atas incarcat la tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi ca nu ma descurc .. :))

» Post actualizat in 03 Nov 2018 20:11

post-57709-0-04375400-1541275725_thumb.jpgpost-57709-0-97165500-1541275750_thumb.jpg

 

De data asta 'e ce trebe' ,acum nu mai trebuie sa le modific,sa le adaptez ..

Se potrivesc la țanc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit asta la vanzare (costa 68 e) ar merge pusa pe nipra/ural ..?

Bosch 24 v

 

$_59.JPG.jpg

$_59.JPG-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

daca ai instalatia pe 24 V...😎...lantul modificarilor...

 

Edited by ro nin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...