Sari la conținut

reparatie ieftina starter


ktmleu
 Share

Postări Recomandate

Pentru varianta LC4 nu se pot comanda carbunii de la starter. Iar pentru repararea lui , solutia ar fi ar fi cumpararea electromotorului cu totul , care costa aprox 1500 RON, sau cumpararea unor carbuni de EXC si lipirea lor manuala, sau potrivirea altor piese de la alte motoare. Dupa indelungi cautari pe net an gasit varianta cea mai buna si anume:

 

HONDA CBR600F 1989

 

31206-MN4-008

31201-KS5-901

 

Piesele au costat aproximativ 150 RON cu tot cu transport.

Se vede in poze , ca se potrivesc perfect(le-am montat deja) :D

...Daca ajuta pe cineva informatia asta, poate sa-mi dea o bere :D

post-29675-0-94273000-1325171276_thumb.jpg

post-29675-0-85885500-1325171282_thumb.jpg

post-29675-0-05245200-1325171289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ramaneti surprinsi poate (ca dau din casa) insa aveti idee cati carbuni din piata de la rusi( ex flex, bormasina sau alte minuni se potrivesc pe electromotoare) plus ca mai mult de 30 lei nu costa.....insa iti mai trebuie si pricepere :bigstar: am la electromotoare facute la masini dsi motociclete acum 5-6 ani in urma si merg brici. important este ca platforma carbunilor sa nu fie distrusa.

Respect, Florin

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai felicitari oamenilor ca voi care descopera cate o de-asta si o fac publica ca sa nu mai facem pu.la mare astora de iti cer pe piese si pe ma-sa si pe tac-so.

:cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutie si mai ieftina este sa cumperi carbunii (eu cumpar de pe wemoto) si sa-i duci la un mester (daca nu ai ciocan de lipit de 200 W)sa-i lipeasca. Eu asa am facut, am iesit undeva la 100 ron toata afacerea.Oricum, multumim pentru informatia de interschimbabilitate a acestor piese! Foarte utila!O bere de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ramaneti surprinsi poate (ca dau din casa) insa aveti idee cati carbuni din piata de la rusi( ex flex, bormasina sau alte minuni se potrivesc pe electromotoare) plus ca mai mult de 30 lei nu costa.....insa iti mai trebuie si pricepere :bigstar: am la electromotoare facute la masini dsi motociclete acum 5-6 ani in urma si merg brici. important este ca platforma carbunilor sa nu fie distrusa.

Respect, Florin

 

S-or potrivi carbunii de flex,bormasina,etc...problema ca nu se prea potriveste compozitia periilor si e posibil sa se distruga colectorul,datorita arcului electric.Cele pentru electromotoare au in compozitie cupru,pt a micsora rezistenta de contact.Acestea se pot folosi,daca sunt mai mari,prin pilire pt a fi aduse la cotele celor originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de mirare ca s-au potrivit, multe mobre folosesc acelasi tip de electromotor, care nu il face producatorul mobrei ci il cumpara de la 3rd party, gen Valeo si cine o mai produce electromotoare.

 

Ideea de baza in cazul asta e ca la ktm ii merg piese de electromotor de honda (ocazie cu care ii creste simtitor indicele de fiabilitate la ktm :P ) si daca is numai periile mancate, iei de la piese auto unele de dimensiune asemanatoare daca nu exact ca ale tale si apoi le pilesti pana ajungi la valoarea de referinta din manual, pentru compresia la electromotor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-or potrivi carbunii de flex,bormasina,etc...problema ca nu se prea potriveste compozitia periilor si e posibil sa se distruga colectorul,datorita arcului electric.Cele pentru electromotoare au in compozitie cupru,pt a micsora rezistenta de contact.Acestea se pot folosi,daca sunt mai mari,prin pilire pt a fi aduse la cotele celor originale.

asa cum am mai spus...tin foarte mult. Electromotorul nu este o piesa cu functionalitate permanenta asa cum este alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru varianta LC4 nu se pot comanda carbunii de la starter. Iar pentru repararea lui , solutia ar fi ar fi cumpararea electromotorului cu totul , care costa aprox 1500 RON, sau cumpararea unor carbuni de EXC si lipirea lor manuala, sau potrivirea altor piese de la alte motoare. Dupa indelungi cautari pe net an gasit varianta cea mai buna si anume:

 

HONDA CBR600F 1989

 

31206-MN4-008

31201-KS5-901

 

Piesele au costat aproximativ 150 RON cu tot cu transport.

Se vede in poze , ca se potrivesc perfect(le-am montat deja) :D

...Daca ajuta pe cineva informatia asta, poate sa-mi dea o bere :D

daca mergeai la un nene electrician specializat pt reconditionarea de alternatoare si electromotoare exista posibilitarea sa scapi mai repede si mai ieftin ... acum problemele lor s-au diversificat simtitor , pe langa dacia, aro/45cp si tractor 65 cp , in peisajul romanesc au aparut o multime de utilaje japoneze, englezesti , nemtesti sau americane... cred ca aia au pe stoc o multime de "carbuni", este aproape ca si la vulcanizare

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...