Sari la conținut

Probleme pornire Suzuki Burgman 400


Iulian00
 Share

Postări Recomandate

12 hours ago, Tuc said:

... nu-mi vine curent la butonul de pornire ...

Curentul (electric) se măsoară cu ampermetrul (ca să vorbim aceeași limbă). Tensiunea este puțin altceva și se măsoară cu voltmetrul :) Siguranțele se măsoară cu ohmmetrul, nu cu ”ochiometrul” sau ... după bâzâit.

Poftim:

 

12 hours ago, Tuc said:

dacă ați întimpinat treaba asta

Au întâmpinat-o și alții:

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, patrick1 a spus:

Curentul (electric) se măsoară cu ampermetrul (ca să vorbim aceeași limbă). Tensiunea este puțin altceva și se măsoară cu voltmetrul :) Siguranțele se măsoară cu ohmmetrul, nu cu ”ochiometrul” sau ... după bâzâit.

Poftim:

 

Au întâmpinat-o și alții:

 

 

Acum 20 ore, ENEOS a spus:

Kill switch-ul, butonul ăla roșu din dreapta! 

Da butonul din dreapta, acel buton care apeși pentru a porni motorul, să fie ala de vină. Dă-mi dacă vrei un răspuns și-ți mulțumesc de răspuns. În bord în dreapta unde arată temperatura acul se duce de tot în dreapta, ai cunoștință de ce indică așa, să fie din cauza butonului din dreapta. Dacă este așa eu îți mulțumesc de răspuns. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, Tuc said:

În bord în dreapta unde arată temperatura acul se duce de tot în dreapta, ai cunoștință de ce indică așa, să fie din cauza butonului din dreapta.

Poate când /dacă ai un scurt-circuit la masă pe firul (conductorul) care duce la senzor sau e defect termistorul care măsoară temperatura. Rezistivitatea lui (NTC) scade la creșterea temperaturii iar instrumentul clasic (bolometru) deviază maximum /dreapta la valori mici (sau scurt-circuit) sau stânga /maximum la valori mari sau în gol (fir întrerupt).

Dacă e model de bord analogic.

image.thumb.png.c2d4ebf43d0be399327c6fae24eefd79.png

Ceva șoareci care să roadă plastic și izolații de fire nu ai avut în vizită pe acolo?

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, patrick1 a spus:

Poate când /dacă ai un scurt-circuit la masă pe firul (conductorul) care duce la senzor sau e defect termistorul carecmăsoară temperatura. Rezistivitatea lui (NTC) scade la creșterea temperaturii iar instrumentul clasic (bolometru) deviază maximum /dreapta la valori mici (sau scurt-circuit) sau stânga maximum la valori mari sau în gol (fir întrerupt).

Dacă e model de bord analogic.

image.thumb.png.c2d4ebf43d0be399327c6fae24eefd79.png

Ceva șoareci care să roadă plastic și fire nu ai avut în vizită pe acolo?

 

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

Kill switch-ul, butonul ăla roșu din dreapta! 

Bordul este analogic dar modelul pe injecție cu kilometraj - turometru - temperatura. Înainte pîna să se oprească din mers nu am avut treaba cu temperatura din bord a mers ok, problema este acu cînd bag cheia și răsucesc se duce acu la temperatura. Blocul de siguranțe sint ok nu este nici una arsă,cum am spus înainte cînd băgam cheia se auzea cum să spun biziit, și n-am avut probleme, de cînd mi s-a oprit din mers nu se mai aude nimic, nu merge la buton de loc la pornit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, Tuc said:

problema este acu cînd bag cheia și răsucesc se duce acu la temperatura

Depinde ... dacă ”temperatura” asta era de la început și nu ai observat sau a apărut ulterior și ”s-a încălzit ceva” static.

În principiu, un procesor ”deștept” ar putea opri totul la o depășire ilegală (de temperatură - din percepția lui) :)

Nu este un apropo la milițieni.

Doar la semi-conductori (docți).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, patrick1 a spus:

Depinde ... dacă ”temperatura” asta era de la început și nu ai observat sau a apărut ulterior și ”s-a încălzit ceva” static.

În principiu, un procesor ”deștept” ar putea opri totul la o depășire ilegală (de temperatură - din percepția lui) :)

Nu este un apropo la milițieni.

Doar la semi-conductori (docți).

Apropo pompa de benzina este în rezervor, am desfăcut mufa și nu-mi vine tensiune. Problema este că mi s-a oprit din mers. Încă o întrebare butonul din dreapta roșu are legătură cu pompa de benzina și electromotorul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o problema oarecum similara, oprit in mers, dar dadea semne ca si cum nu ar mai fi benzina in rezervor. Parea ca se ineaca pana cand a murit si de acolo nu a mai vrut. 
Am mers pe firul logic (benzina fiind) si am zis ca e pompa. Verificari si toate cele. 
 

Pana la urma un papuc era desprins de la bobina. Rezolvat si la 3 saptamani distanta aceleasi simptome. Celalalt papuc se simtea neglijat si a zis ca vrea atentia cuvenita. 
 

In alta ordine de idei, daca esti din Bucuresti ne putem vedea ca sa testezi cu un alt comutator kill-switch ca sa elimini ideea asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/22/2022 at 6:08 PM, Tuc said:

butonul din dreapta roșu are legătură cu pompa de benzina și electromotorul 

Da.

Ar trebui să oprească și motorul și pompa de benzină, însă când vrei (când îl acționezi) tu, nu când ”vrea” el.

Nu știu dacă inhibă și posibilitatea de acționare a electromotorului de pornire. Posibil (nu am gasit diagrama electrică).

Sunt modele de motocicletă la care inhibarea o face lipsa poziției neutral (nu e cazul aici), senzorul de cric sau de ”picior” lateral, senzorul de răsturnare, de nivel minim de ulei, etc.

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, patrick1 a spus:

Da.

Ar trebui să oprească și motorul și pompa de benzină, însă când vrei (când îl acționezi) tu, nu când ”vrea” el.

Nu știu dacă inhibă și posibilitatea de acționare a electromotorului de pornire. Posibil (nu am gasit diagrama electrică).

Sunt modele de motocicletă la care inhibarea o face lipsa poziției neutral (nu e cazul aici), senzorul de cric sau de ”picior” lateral, senzorul de răsturnare, de nivel minim de ulei, etc.

 

Salut, îți mulțumesc pentru sfaturi, la mine cînd mi sa oprit din mers eram aproape de casă la 100m să zic, am împins-o pîna acasă iam dat plasticul din față mam uitat la siguranțe și le-am scos una cite una și una era arsă, am înlocuit-o cu una nouă care era rezerva și tot nu ajunge tensiune la butonul de pornire, nu știu ce să fac să mă duc la un electrician auto, nu sunt din București stau aproape de tecuci jud galati. 

Acum 2 minute, Tuc a spus:

Salut, îți mulțumesc pentru sfaturi, la mine cînd mi sa oprit din mers eram aproape de casă la 100m să zic, am împins-o pîna acasă iam dat plasticul din față mam uitat la siguranțe și le-am scos una cite una și una era arsă, am înlocuit-o cu una nouă care era rezerva și tot nu ajunge tensiune la butonul de pornire, nu știu ce să fac să mă duc la un electrician auto, nu sunt din București stau aproape de tecuci jud galati. 

M-am uitat la bobina nu are nici un papuc scos, nu știu ce să zic cred că butonul de dreapta care pornești să aibă legătură cu pompa de benzina și bobina de la bujie, electromitorul lam desfăcut și probat merge, nu știu ce să mai controlez ca să-i dau de cap. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Tuc said:

să mă duc la un electrician auto

Poate la un electronist moto capabil să citească și să înțeleagă o schemă complexă (dacă o ai / are).

Am văzut cândva electricieni care încercau să repare /strice televizoare color cu sârma de pe stâlp :crack:

Mno ... nu erau ”auto”, ci ”tracto” ...

Acum și tractoarele conțin multă electronică, chiar și pentru ghilotina de sârmă la baloții de paie. :D

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...