Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

mai nu stiu ce mi-a zis el, ideea e ca am mers cu ea la braila vreo 200 km total, am venit 250 km pana in bucuresti si am lasat-o la service.greseala mea a fost ca am lasat-o peste noapte, si doar am zis sa nu mai las moto fara sa vad eu ce se face. in fine, ideea e ca , cum naiba dupa ce am plecat de acolo in 200 km mi s-a oprit motorul in mers? o fi coincidenta? nu prea cred in coincidente in general.in fine, am vb cu baietii de la United Motors, o sa imi comanda un filtru si sper sa rezolv problema. oricum succes acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 581
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai nu stiu ce mi-a zis el, ideea e ca am mers cu ea la braila vreo 200 km total, am venit 250 km pana in bucuresti si am lasat-o la service.greseala mea a fost ca am lasat-o peste noapte, si doar am zis sa nu mai las moto fara sa vad eu ce se face. in fine, ideea e ca , cum naiba dupa ce am plecat de acolo in 200 km mi s-a oprit motorul in mers? o fi coincidenta? nu prea cred in coincidente in general.in fine, am vb cu baietii de la United Motors, o sa imi comanda un filtru si sper sa rezolv problema. oricum succes acolo

Pai pana la urma stii sau nu ce ti-a zis?

Greseala ta a fost ca ai lasat-o?...greseala lui, ca a stat multe ore peste program pentru un client (tu) grabit care vrea sa mearga la mall desi a fost anuntat si de durata lucrarilor, si de faptul ca filtrul trebuie inlocuit si pot aparea repercursiuni daca acest lucru nu va fi facut. Ai ales sa nu inlocuiesti si sa pleci la drum pe raspunderea ta. Ghici ce? :rusinica: Trebuie inlocuit filtrul.

 

Mult succes pe viitor si atentie maxima la sfaturile mecaniclui, tine cont de ele ca sa eviti surprize de genul asta. Ai vazut ca ai aruncat degeaba cu ou si cu otet ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles, dar ma simt datoare sa explic : ideea principala a conversatiei era ca i s-a aprins becul la noi pe rampa :) Aceasta e nemultumirea. Ca de ce s-a aprins becul, pentru ca a venit cu becul stins. I s-au oferit clientului 3 l de benzina (in plus fata de ceea ce era in rezervorul omului deja,repet,nu era gol) "just in case", sa fie acolo.

 

Aceasta nu este o situatiue criza. Este o discutie despre...un bec :) aprins si stins, dupa caz.

 

ba tind sa cred ca exact asta este. Uita-te la feedbackurile negative generate de postarea lui Diabolyk. Sincer sa fiu, fara sa stiu daca e adevarat sau nu, si eu as avea retineri sa vin la voi. Nu e vina voastra dar asta este efectul reclamei negative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am explicat, nu zic ca nu exista posibilitatea sa fie asa, dar ce nu imi place este ca am mers destul inainte, si imediat ce am plecat de acolo, s-a si stricat filtrul. sunt sigur ca daca mai intarziam cu ea inca 2 saptamani ma plimbam linistit fara probleme.cat despre benzina, e obicei vechi, stiu si de la altii. inteleg 2 litri , dar rezerva are 5 litri, sa imi zici ca nu ma mai duce pana la peco e cale lunga. si daca s-a aprins pe rampa, cat sa sonsume pe rampa incat sa raman in maxim 1 l? mureati de monoxid de carbon daca mergea atat timp pe rampa. sa nu ne mintim singuri, sa nu mai zic ca a zis ca a facut aseara o tura cu ea, ceea ce nu mi se pare normal sa se plimbe mecanicul cu moto meu fara sa imi zica. am adus motocicleta pt reparatii, nu sa faca el plimbare prin oras cu el.e ca si cum as duce masina la revizie si as vedea-o cum se plimba cu unu pe sosea, iti dai seama ca fac scandal. dezobisnuiti-va de obiceiurile astea proaste si cereti acordul cand vreti sa va plimbati sau sa luati benzina din rezervor. eu am incheiat subiectul, am expus doar parerea, urmatoarea revizie o fac aici la braila, nu mai vin acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Rook,daca mi-ai citit posturile de anul trecut despre experienta avuta cu el e lesne de inteles de ce nu te lasa sa vezi ce face acolo

 

Stander fata ati reusit sa cumparati? sau mergeti in continuare pe varianta cricului auto si a caramizilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mai zic ca a facut aseara o tura cu ea,[...]am adus motocicleta pt reparatii, nu sa faca el plimbare prin oras cu el.e ca si cum as duce masina la revizie si as vedea-o cum se plimba cu unu pe sosea, iti dai seama ca fac scandal. dezobisnuiti-va de obiceiurile astea proaste si cereti acordul cand vreti sa va plimbati sau sa luati benzina din rezervor.

Mama mea m-a educat sa fiu politicoasa, dar deja ma scoti din sarite. Cine ti-a zis tie ca s-a plimbat cu motocicleta ta? Avem camere, vino sa te uiti pe filmarile firmei de paza si apoi vino si mananca bors pe internet !! Esti un mare nesimtit si imi pare rau ca ti-am luat apararea in fata lui Silviu cand a vrut sa te refuze pentru ca iti impuneai ora la care sa fie gata lucrarea ! Prost crescut si mare ingramadit mai esti.

Mi-e rusine ca scriu asta pe forum, dar tu chiar o meriti.

 

 

Mie nu mi-a placut la voi acel afis in care scria sa astepte toata lumea afara, ca sa nu mai zic ca si mecanicul m-a invitat de cateva ori sa ies din service. Ori sunt eu obsedat, ori e ceva in neregula cu asta...oricum ar fi, e un motiv destul de puternic sa nu mai vin la voi. Sa nu o luati in nume de rau, e o critica constructiva.

In nicio reprezentanta nu sta clientul sa ii sufle in ceafa mecanicului, iar acesta sa se plimbe in jurul clientului in loc sa repare motocicleta in cauza.

Clientii au canapea, sala de asteptare, pot bea o cafea etc. sau se pot intoarce cand e gata motocicleta daca lucrarea cere un timp prelungit.

Acel afis era pus acolo datorita unor clienti care efectiv incurcau mecanicii ca sa vada mai bine.Orice operatiune e explicata clientului inainte si dupa ce a fost executata.Nu se ascunde nimeni, avem de toate :)

 

 

Rook,daca mi-ai citit posturile de anul trecut despre experienta avuta cu el e lesne de inteles de ce nu te lasa sa vezi ce face acolo

 

Stander fata ati reusit sa cumparati? sau mergeti in continuare pe varianta cricului auto si a caramizilor

 

Te-ai trezit? Bine ai revenit, ne era dor de tine, te iubim :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marfa rau...mecanicul meu ma lasa sa stau langa el cand lucreaza...toti oamenii care se duc la el, stau cu el...mai fumezi una mica, mai bei o cico(ala ti`l cumperi singur)..desi ai si canapea si tv si wi fi...dar daca te pasioneaza motorasele n`ai cum sa stai cu mana in san

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marfa rau...mecanicul meu ma lasa sa stau langa el cand lucreaza...toti oamenii care se duc la el, stau cu el...mai fumezi una mica, mai bei o cico(ala ti`l cumperi singur)..desi ai si canapea si tv si wi fi...dar daca te pasioneaza motorasele n`ai cum sa stai cu mana in san

 

Cafeaua ca cafeaua :) dar tigarile sunt asigurate de service ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RookieMe

Voi vorbiti din punctul de vedere al unui om perfect normal, nu incerc sa combat acest fapt :D Dar cand veti vedea cate tipuri de clienti exista si cat de agasanti pot fi cu mecanicul, ati reactiona la fel(in cazul tau probabil a fost cineva inainte care ne-a scos peri albi).

Poate sta oricine in aceeasi incapere(domnul de mai sus cu becul de la benzina poate confirma), numai sa nu "ii sufle greu in ceafa",in sensul ca omul ala e acolo sa repare ceva,nu sa vorbeacsa si sa te asculte non-stop; si la noi se sta cu mecanicul la cafea si tigara, toti au dreptul sa vada ceea ce se intampla cu motorul lor.

Apreciem si vom tine cont de sfaturile voastre, ceea ce cu totii stim ...e imposibil sa multumesti pe toata lumea, dar vom incerca mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) clientul are dreptate cand este vorba de fierul lui, banii lui; clientul va face un serviciu ca vine la voi; nu faceti treaba pro-bono

2) ar fi frumos sa puneti un regulament, care sa se si semneze la receptia utilajului in service

3) nu mi se pare normal ca proprietarul utilajului sa stea LANGA mecanic in timp ce lucreaza; un punct de observatie prestabilit este binevenit

4) PR-ul sa puna mana sa invete cateva notiuni de mecanica si gama de produse pe care le vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardcore, perfect deacord, pe banii mei breau sa vad ce se face

@alice , Silviu mi-a zis ca a facut aseara o tura cu ea si era sa intre in gard ca nu aveam frana spate, nu vorbesc din vise, el personal mi-a zis. cat despre bunul simt, eu doar mi-am expus punctul de vedere, daca tu o iei in nume personal, incearca sa te calmezi si sa invatati din greseli, daca nici asa nu iti iese, incearca un psiholog, ajuta.

Cat despre Silviu, nu neg ca nu e mecanic bun, din puctul meu de vedere e foartte smecher omul, doar ca banii uneori iti iau mintile. app lichidul de frana de la frana de picior s-a scurs pe drum si am ramas la jumatatea drumului fara frana spate, asta ca si exemplu cum sa iei bani pe manopera si sa nu faci manopera ci doar o carpire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) clientul are dreptate cand este vorba de fierul lui, banii lui; clientul va face un serviciu ca vine la voi; nu faceti treaba pro-bono

2) ar fi frumos sa puneti un regulament, care sa se si semneze la receptia utilajului in service

3) nu mi se pare normal ca proprietarul utilajului sa stea LANGA mecanic in timp ce lucreaza; un punct de observatie prestabilit este binevenit

4) PR-ul sa puna mana sa invete cateva notiuni de mecanica si gama de produse pe care le vinde

1. Clientul este seful nostru.

2. Avem.

3. Total de acord.

4. Vom incerca sa remediem acest lucru.

 

Iti multumim pentru observatii.

 

@hardcore, perfect deacord, pe banii mei breau sa vad ce se face

@alice , Silviu mi-a zis ca a facut aseara o tura cu ea si era sa intre in gard ca nu aveam frana spate, nu vorbesc din vise, el personal mi-a zis. cat despre bunul simt, eu doar mi-am expus punctul de vedere, daca tu o iei in nume personal, incearca sa te calmezi si sa invatati din greseli, daca nici asa nu iti iese, incearca un psiholog, ajuta.

Cat despre Silviu, nu neg ca nu e mecanic bun, din puctul meu de vedere e foartte smecher omul, doar ca banii uneori iti iau mintile. app lichidul de frana de la frana de picior s-a scurs pe drum si am ramas la jumatatea drumului fara frana spate, asta ca si exemplu cum sa iei bani pe manopera si sa nu faci manopera ci doar o carpire.

Imi recomandati un psiholog pentru ca aduceti acuzatii mincinoase? Multumesc, voi lua in considerare.

 

Orice test se face in curte, nimeni nu iese la plimbare cu motocicleta clientului.

Suportul de scarita si pompa frana spate (furnizate de Dv.) erau de Yamaha. Ele au fost adaptate si montate pe motocicleta Dv. (Kawasaki), la Cererea Dv., cu mentiunea ca furtunul de la rezervorul de lichid si pana la pompa trebuie inlocuit. Dv ati spus ca "merge asa pana la Braila, il schimb acasa".

Noi am inchis subiectul acesta.

Va multumim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Ce hal de mecanic pune pompa de frana de la alt motor "ca asa vrea clientul". Mare foame de bani sa nu ii dai jucaria in brate si sa-i zici sa se duca in alta parte... Acu trageti pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potrivit proiectului legislativ aprobat, proprietarii atelierelor de reparatii de masini vor fi obligati sa asigure accesul consumatorilor la informatii privind procedurile tehnologice si manopera, la solicitarea acestora, iar clientii pot asista fie in mod direct, fie prin urmarirea operatiunilor, printr-un sistem audio-video.

Proiectul legislativ a fost initiat de deputatul PSD Iulian Iancu si urmeaza sa fie dezbatut la Camera Deputatilor.

In expunerea de motive care insoteste proiectul legislativ, initiatorul arata ca Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 prevede obligatia statului de a asigura 'cadrul necesar informarii complete a consumatorului despre caracteristicile esentiale ale serviciilor', precum si 'protectia drepturilor si intereselor lor legitime impotriva unor practici incorecte sau insuficient transparente'.

Proiectul de lege mai prevede ca in cazul in care service-urile auto nu respecta prevederile amintite, clientii au dreptul sa refuze semnarea receptiei lucrarilor, inclusiv plata acestora, pana la momentul in care acestia nu mai au obiectiuni in ce priveste realitatea si calitatea lucrarilor.

 

Personal nu am avut nici o experienta cu service-ul in cauza si nu imi pot da cu parerea vis a vis de servicii...

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@costi_pci , "accesul consumatorilor la informatii privind procedurile tehnologice si manopera, la solicitarea acestora, iar clientii pot asista fie in mod direct"

- Nu lucram cu usile inchise . Clientul stie/vede Intotdeauna Tot ce se petrece: inainte,in timpul si dupa o lucrare(cu explicatiile si detaliile de rigoare). Au fost cazuri izolate cand clientul ne-a obosit mecanicul, nelasandu-l sa se concentreze, atat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@costi_pci , "accesul consumatorilor la informatii privind procedurile tehnologice si manopera, la solicitarea acestora, iar clientii pot asista fie in mod direct"

- Nu lucram cu usile inchise . Clientul stie/vede Intotdeauna Tot ce se petrece: inainte,in timpul si dupa o lucrare(cu explicatiile si detaliile de rigoare). Au fost cazuri izolate cand clientul ne-a obosit mecanicul, nelasandu-l sa se concentreze, atat :)

Ok am inteles!!!

Prefer sa ma repet decat sa fiu inteles gresit!!!....eu nu am nimic de obiectat la adresa service-lui vostru. Sa zicem ca este doar o sugestie si un UP neutru.

Bafta multa si spor la treaba!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles!!!

Prefer sa ma repet decat sa fiu inteles gresit!!!....eu nu am nimic de obiectat la adresa service-lui vostru. Sa zicem ca este doar o sugestie si un UP neutru.

Bafta multa si spor la treaba!!!

 

Nu este absolut nicio problema ! Am inteles si va multumim, sunteti binevenit oricand cu o parere sau un sfat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

App de service, a fost si eu acum sambata la silviu la atelier pt o revizie si vreau sa mentionez ca am din momentul in care am luat motocicleta si pana a ajuns la service am facut cu ea vreo 1.000 km .dupa ce am plecat de la service, motocicleta mi s-a oprit de 2 ori in 200 km IN MERS. El e baiat bun, dar service-ul este unul in care vii cu motocicleta buna si pleci cu ea stricata in loc sa vii cu ea stricata si sa pleci buna.

Inca un sfat dragi potentiali clienti: daca esti prieten cu silviu, evita servisul. daca esti client nou, face lucru bun pt ca sa te atraga si a 2-a oara. Eu personal A FOST ULTIMA OARA cand am mai venti la el. Imi zice ca am filtrul infundat,auzi aici, cum naiba la dus Braila- Bucuresti a mers motorul struna, la intors spre braila, dupa ce am platit o caruta de bani, nu mai merge, unde naiba s-a infundat, ca doar a stat pe stand ?!?

Aaaa inca ceva,am ajuns la el cu motorul fara becul aprins la benzina si am plecat de acolo cu el aprins, si mi-a zis ca nu ma mai duce benzina pana la peco. cat de lacom sa fii sa iei atata benzina ?!? inteleg acolo 1-2 l sa mai cureti nu stiu ce, dar eu cred ca el se plimba cu benzina noastra. Moto: veniti cu motocicletele pe rezerva la el la service, in nici un caz cu plinul facut sau jumatate, tot pe rezerva plecati.

Silviu, m-ai dezamagit, ai mai si zic ca nu exista motociclisti in Braila, dar se pare ca si la Bucuresti se fac magarii multe. am sa imi cumpar un filtru de benzina si sper sa rezolv problema, dar de la mine ai feed-back negativ,si cine va intreba: stii vreun mecanic bun? cu siguranta nu am sa te recomand. succes cu service-ul

Nu degeaba si Tudor cu F4 a plecat din grupul tau de prieteni, stia el ceva, si nu am vrut sa o cred pe Livia cand mi-a zis: nu te mai duce la Silviu la service ca iti face tiganie, acum imi doresc sa o fi ascultat.

Deci eu personal am lucrat cu Silviu,si fara sa fiu partinitor,pot spune ca nu am vazut tiganie facut la SKR,din contra am vazut facute reparatii la tiganiile facute in alte parti.In general se posteaza mai putin lucrurile bune si e de ajuns o postare de asta ca oamenii sa isi faca pareri gresite.Ar trebui sa posteze mai mult si cei care au fost multumiti,de exemplu cineva cu un GSXR care nu ii dadeau de cap cei de la reprezentanta iar Silviu in cateva ore l-a pus la punct,si asta e doar un caz.Am vazut reparatii facute de Silviu la care altii te-ar fi trimis sa dai o gramada de bani pe alte piese etc.Ca meserias eu am un mare UP pt Silviu si asta fiindca stiu ce poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...