Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

Mare dreptate aveti in cateva aspecte dupa parerea mea.

Va multumim pentru invitatie, nu stiu daca va fi onorata, dar cu siguranta este apreciata.

Sunteti oricand binevenit pe la noi, va dorim o zi cat mai placuta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 581
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Cum sa nu aiba voie sa isi exprime o parere si sa compuna un pamflet?? Mie mi s-a parut chiar nostim :)). Omul a sintetizat anumite aspecte nostime...dar reale! Daca recitesti topicul, aspectele prezentate de stimabilul nostru interlocutor incep sa iasa la suprafata. Traim in Coreea de Nord si n-avem voie sa vobim??

 

 

BQGDDAN, suna, domne, sa iti trimita o bujie sa ai dreptul sa vorbesti!

 

 

 

p.s: ce-mi place cand devii autoritara! bate-ma stapana, nu ma ignora!!

 

 

Ceva mai ieftin de-o bujie nu aveti ? Ca sa devin datator de parere agreat de voi ?

 

Apoi achile .. ce fantezii ai omule ? Stapana-sclav ??? Sa te pocneasca cu biciul ? ... un bici verde din buruiana . :crack:

 

 

 

530046_559452257428320_313720312_n.jpg

 

 

Eu as vrea sa fac o argumentare ... ce a vrut artistul sa reliefeze in aceasta capodopera .... ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Napa ... aiurea , cam nasol :D despre asta este vorba in ce vreau eu sa dezvolt si anume :

Ne profesionalismul sa dispara , sa se diminueze .... motociclistul sa fie atentionat sa

nu dea voie sa i se strice motoreta !!!

"Motoreta o strica mecanicul nu se strica ia singura!! " (Balamuc) :D

Sa nu mai facem dupa sistemul hei rup si ardel pe fraier sau cind gresesc sa fac

in asa fel sa pun in circa clientului :D

Profesinalism , calitate !! tepele mecanice , tehnice ....asta ma intereseaza !!

nu ma intereseaza Clienti , pretul (decit daca este mega ,ultra nesimtit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai lasa ca unii dintre noi am mai auzit si de improvizatiile tale facute pe moment la fata locului pe anumite circuite(nu dau nume nici de persoane nici de motociclete ca nu vreau sa intru in disputa)....asa ca improvizatile nu prea se pupa cu profesionalismul......fara suparare dar nici tu nu ai tocmai 5 stele ca mecanic

No Ofense, toate cele bune :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanica de circuit nu are legatura cu cea de service.

Logistica, timpul, stresul...este o diferenta de la cer la pamant. Improvizatia rapida si functionala este marca unui mecanic bun. Nu l-am cunoscut pe Balamuc. Nu stiu ce face. Nu il ridic in slavi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a face improvizatii functionale, un mecanic are nevoie de o cunoastere profunda a modului de functionare si rolului pieselor individuale ale motocicletelor. Pe langa aceasta cunoastere, imaginatia, perspicacitatea si memoria fotografica sunt vitale. Improvizatia reusita sub presiune este o arta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU deschideam gura ca sa ma aflu in treaba daca se intorcea din pista cu discul spate OK, dar cum spuneam mai sus nu vreau sa intru in dispute si discutii aiurea mai ales pe un forum public unde toata lumea nu stie decat sa isi scoata ochii si pana la urma sunt sigur ca orice meserias de mecanic greseste la randul lui, important este sa recunoasca si sa isi repare gresala din propriul buget

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No problem ! cred ca este vorba de singura data cind cuiva i sa stricat frina (etrierul) mai exact spate

Nu a fost o inprovizatie < nu sa reparat nimic ... am constatat ca :

ori pedala era prea sus si sa mers cu ia actionata

ori omul mergea stradal sau dinpotriva GP si folosea frina spate dar prea mult

ori de frica (se intinpla frcvent la 50-70 % dintre noi cind mergem peste nivelul nostru) !!

si fara sa ne dam seama in crizele curselor nu mai stim ce facem

ca urmare garniturile din pompa erau deja unflate si la prima actionare pistonasul raminea blocat

adica frina acctionata !!! eu iam zis sa o scoata .... ca pompa este compromisa total dar nu a vrut

nimeni nu foloseste frina spate !! ....

discul era deja ondulat si repet nu sa reparat nimic .... reparat inplica alt disc si alte garnituri

daca nu alta pompa !!

problema nu era asta ca sa albastrit , ondulat si sticat pompa !! ci ca sa te trezesti ca pune frina

fara sa vrei la o viteza ... de ... orice viteza mai ales mare peste 150 te trezesti direct la spital

de aia am recomandat sa fie scoasa total din functie !!!

Nu este o practica comuna ... sa nu ai frina spate basca ca trebiue sa treci de inspectia tehnica

Dar in fapt spatele este folosit doar cind iesi in decor si poti sa o folosesti numai la viteza mica

... sub 20-25 KMh decit sati pui piele in pericol mai bine o scotea ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu stiu altii cum sunt, dar Ducati-ul meu si stapana lui sunt multumite. Si de tratament, si de promptitudine, si de comunicare.

Nu doar ca eu cu siguranta mai vin pe la voi, dar va recomand din toata inima si altora.

 

Va pupa fata! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu opritul era de la bujii. am avut pe ea Iridium si Silviu mi-a zis ca imi comanda el ce e mai bun pt moto meu si mi-a luat unele simple. imediat ce am ajuns la Braila plin de nervi le-am schimbat cu cele vechi si de atunci nu am mai intampinat nici o problema.

1. bine ca i-am cerut piesele vechi inapoi ca trebuia sa cumpar alte bujii. cele noi cumparate de silviu stau, tot noi, in cutie in dulap.

2. acel filtru de benzina de la pompa de care zicea el ca e infundat, de fapt nu exista , sunt niste site (care nu sunt infundate) si nu avea nici o treaba cu oprirea motorului in mers dupa cum zicea el, era de la bujii

3. in braila unde spunea silviu ca nu exista mecanici profesionisti, mi-au rezolvat toate problemele cu care am plecat de acolo, moto merge perfect in momentul de fata

4. moto avea o piesa rupta pe care am descoperito ulterior. frumos era sa imi spuna cand am fost acolo: vezi ca ai asta rupta aici, ca vorba aia e mecanic. incearca sa nu mai lucrezi cu capastru, mai arunca si o privire de ansamblu.nu ma deranjeaza 10 lei cat ai pune in plus, dar macar sa imi zici ce probleme am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1:Nu exista sistem de alimentare fara element filtrant.
2: motocicletele nu se opresc in mers de la bujii.doar monocilindrele dar si acolo e relativa treaba.
3: cand ai umblat la rezervor,tu ori mecanicul,si te- ai uitat la "sarmele care nu se infunda niciodata" gov ,modificandu-le partial pozitia,ai facilitat cel putin temporar accesul benzinei catre pompa.Sfatul meu ar fi sa cauti filtrul de benzina situat in interiorul pompei si sa incerci sa-l cureti sau sa-l inlocuiesti.
4:pune bujiile noi, imediat dupa remediere problemei de la filtru.

Succes

chestia cu opritul era de la bujii. am avut pe ea Iridium si Silviu mi-a zis ca imi comanda el ce e mai bun pt moto meu si mi-a luat unele simple. imediat ce am ajuns la Braila plin de nervi le-am schimbat cu cele vechi si de atunci nu am mai intampinat nici o problema.

1. bine ca i-am cerut piesele vechi inapoi ca trebuia sa cumpar alte bujii. cele noi cumparate de silviu stau, tot noi, in cutie in dulap.

2. acel filtru de benzina de la pompa de care zicea el ca e infundat, de fapt nu exista , sunt niste site (care nu sunt infundate) si nu avea nici o treaba cu oprirea motorului in mers dupa cum zicea el, era de la bujii

3. in braila unde spunea silviu ca nu exista mecanici profesionisti, mi-au rezolvat toate problemele cu care am plecat de acolo, moto merge perfect in momentul de fata

4. moto avea o piesa rupta pe care am descoperito ulterior. frumos era sa imi spuna cand am fost acolo: vezi ca ai asta rupta aici, ca vorba aia e mecanic. incearca sa nu mai lucrezi cu capastru, mai arunca si o privire de ansamblu.nu ma deranjeaza 10 lei cat ai pune in plus, dar macar sa imi zici ce probleme am.

 

 

Se pare ca am avut dreptate in privinta mecanicilor din Braila,daca au ajuns la concluzia ca buretelul de sarma care este pus in sorb pentru a opri obiectele de orice fel, cazute in rezervor,sa sparga ori sa blocheze paletul pompei,ar fi filtru .Aceeasi problema o are si domnul din linkul de mai jos ...si a primit raspunsuri avizate!!Daca nu intelegi engleza,poate o va intelege Google Translate

 

http://zx6r.com/zx6r/26982-new-member-new-06-zx6r-small-issue-fuel.html

 

electric_fuel_pump_module.jpg

 

 

 

 

 

 

Cat despre bujii vechi mai bune decat bujii noi,e ca si cum ai incerca sa ma convingi ca in cizme noi de cauciuc iti intra mai multa apa decat in tenisii vechi si rupti.

 

Iti multumim ca te -ai facut de ras in continuare si ca ai demonstrat carcotasilor ca nu ai fost amenintat sa fii de acord cu tot ce spunem noi.

 

Iti doresc sa ai parte de un mecanic asa cum ti-l doresti si nu auzim de tine la stiri.Succes si plimbari cat mai frumoase.

 

 

PS : Uite pompa +filtru,ca tot te vaitai ca e scumpa si nu se gaseste http://www.ebay.com/itm/New-EFI-Intank-Fuel-Pump-for-Kawasaki-Motorcycle-Scooter-/271121969146?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3AKawasaki&hash=item3f2020effa&vxp=mtr

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Am un review si eu pentru SEVICE-UL SKR .

Am venit cu un motor Honda SHADOW pentru operatiile rutinale de primavara (schimb ulei ,etc ) cat si pentru o verificare ca urmare a unui accident avut cu 3 saptamani in urma . Dupa o inspectie tehnica am primit un termen in care era inclus si timpul de procurare a pieselor necesare reparatiilor .Termenul a fost respectat chiar usor devansat . ,Pretul decent (comparat cu alte oferte de pe net la piese ) modalitatea de plata flexibila ,comunicare service client ok .

Calitatea lucrarilor ? prima impresie (neavand mecanica "in sange " ca alti motociclisti ) ----

e ca acum accelereaza mai hotarat , consumul e de 3.5 l /suta fata de 5.5 l/suta cat aveam pana acum , pozitia ghidonului e usor inaltata de la arcuri .. ,"zgomotul" motorului e sanatos , Intr-un cuvant sunt multumit .

Aa au si spalat-o si siliconat-o .

Pentru viitor voi reveni ,si il voi recomanda si altora .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va multumim si va asteptam oricand in vizita, inarmati cu un suc rece (ca tot a venit caldura) :D

P.S. V-am atasat fotografiile din curte pe email.

Weekend placut si.... Paste Fericit !



In perioada 4-6 mai 2013 vom fi plecati, asa ca ne vedem pe 7 mai, cu multa energie (mancam bine,nu?) si cu oua rosii ( sau verzi ).

Va dorim Paste fericit alaturi de cei dragi si multa sanatate !

:clap:



TRECEM LA PROGRAM DE VARA !

 

L-V : 11 - 19.30

S : 11 - 15

 

VA ASTEPTAM IN CONTINUARE LA REPARAT, SFATUIT, SCHIMBAT SI RESTUL TACAMULUI !

 

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Adaugam cate ceva la capitolul CDI - uri :

 



CDI Honda NX Dominator 380 ron - nou


Honda Africa Twin XRV 600 ron - noi


Honda XL 600 V Transalp 600 ron - nou

 



Pentru restul motocicletelor, nu ezitati sa ne cereti o oferta.

Va multumim !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O treaba facuta de mantuiala...Drept urmare, dupa mai putin de o saptamana, atat placutele care erau noi, cat si

discul si etrierul sunt compromise.Mai multa atentie data viitoare.

969651_133085540229205_331118292_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

AVETI LIBER ASTAZI ? NOI NU ! VA ASTEPTAM CU DRAG :)

 



- DEVIZ ESTIMATIV (constatare/ reparatii/ inlocuiri daune, in urma unui accident)


- Service moto SKR Super-Bikes

---------------------------------------------

1 Mecanica usoara

Schimb ulei + filtru ulei
Schimb placute frana
Schimb lant transmisie
Schimb baterie
Schimb bujii
Schimb anvelope
Echilibrat anvelope

2 Mecanica

Schimb lant distributie
Schimb ambreiaj
Schimb pastile
Sincronizat carburatoare
Curatat injectie
Reglat TPS
Schimbat ulei + simeringuri furca
Setat suspensie

3 Rectificari si sudura

Service-ul SKR Super-Bikes nu incurajeaza astfel de operatiuni dar la cererea clientului si dupa asumarea scrisa a propriei raspunderi putem executa si urmatoarele:

Indreptat cadru
Indreptat furca
Indreptat juguri
Indreptat bascula
Sudat capace motor
Rectificat chiuloasa

4 Asistenta

Asistenta telefonica pentru clientii SKR Super-Bikes
Asistenta telefonica in vederea remedierii problemelor minore

5 Consultanta

Consultanta in vederea achizitionarii sau tranzactionarii unei motociclete

6 Asistenta rutiera

Platforma specializata pentru transportul motocicletelor

7 Servicii online

SKR Store - Oferim oferte de pret online aici :

- https://www.facebook.com/SkrSuperBikes
- https://www.facebook.com/SKR.Super.Bkes.Garage
- https://www.facebook.com/skr.super.bikes.service.moto.consumabile.piese
- Grup moto Facebook (aici puteti sa va postati anuntul de vanzari/ cumparati motociclete): https://www.facebook.com/groups/210351395731846/
- Ne gasiti si pe motociclism.ro : /index.php?%2Ftopic%2F672756-bucuresti-iuliu-maniu-6-sector-6-skr-super-bikes-service-moto%2F
- Ne gasiti si pe Pro-Bike.ro : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/96021-bucuresti-sect-6-iuliu-maniu-6-skr-super-bikes-service-motomagazin-piese/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...