Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

Vad ca nu se incumeta sa posteze asa ca incep eu distractia, cititi cu mare atentie urmatoarea drama:

 

Am cumparat in luna August TL-ul care am incercat sa il vand pe acest forum dar au sarit toti cocalarii pe mine asa ca am renuntat. Din pacate am luat o teapa cat romania de mare, pe scurt s-a spart chiuloasa fata la 3 zile dupa achizitie

Am intrat pe forum si am citit lucruri bune despre SKR asa ca am duso la Silviu (Skandal).

Omu mi-a facut un deviz cu Suma X si a zis ca dureaza pana vin piesele + sa ii achit un avans, am zis okei si achit 1/4 din suma.

Dupa 2 -3 saptamani ma suna sa ii mai duc niste bani din deviz, ca el cu ce achita piesele ? Zic ok, ii mai duc niste bani si achit 2/4 din deviz si ii spun clar ca restul baniilor ii dau dupa ce imi repara motoru in sine unde a fost si deacord.

Cu o saptamana inainte sa vina piesele ma suna din nou sa ii mai duc niste bani, eu zicand: Pai cum adica ? Parca a ramas vorba ca restul baniilor cand e gata reparatia motorului. Iar el pe un ton ofensat: Pai eu cu ce platesc piesele ?

Am zis ok, ii mai duc niste bani si rezult 3/4 din deviz.

 

La o saptamana dupa ce au venit piesele ma suna sa trec pe la el sa vad ce si cum. Ajung la el, motoru asamblat frumos iar el era plin de nervi si spume pentru ca EU sunt devina ca el NU a vazut ca CICA pe cilindru din fata era montata o chiuloasa de SPATE (nu am auzit asa ceva pana acum, am intrebat 30 de persoane) si a trebuit sa cumpere el repede un motor ca sa i-a chiuloasa de pe el si sa o monteze.

In fine, motoru pornea usor dar mergea intr-un piston... Si acum sa achitam ultima parte de bani... SURPRIZA !

Pretul s-a modificat cu MULT si nici macar nu m-a anuntat... Teoretic trebuia sa platesc 5700 ron in loc de 4000 ron de cat s-a discutat initial

Platesc suma respectiva si am accpetat tot CACATU cu care l-a aruncat in mine

 

Intre timp a mai scos niste inventii cum ar fi ca, corpul clapeti si ECM-ul sunt defecte, ca din cauza asta imi da o eroare in bord (omu nu s-a obosit sa o puna in dealer mode sa vada ce eroare da motoreta)

Asa ca am mai scos 100E pe corp clapeti injectoare + 100E ECM + 50E alte roti ca a vazut el ca alea sunt naspa, ce o fi naspa la ele nu stiu, m-am uitat atent la ele si nu sunt lovite, indoite sau mancate

Intr-un final am platit aproximativ 7400 lei, REPET, saptemii patru sute de lei.

Asta ca nu am acceptat sa imi mai comante cativa senzori care zicea el ca sunt busiti, gen ca nu indica temperatura bine in bord (inainte indica)

 

Mai trece o saptamana si il taie o idee buna din punctul meu de vedere la care am renuntat INSTANT vazant ce atitudine are fata de mine dupa ce m-a inselat la multe piese. Ex: Garnitura Chiuloasa Fata + Spate 1000 ron iar garnitura costa 150 lei la mymoto adica 300 lei total, pistonu mi-a luat 600 lei pe el iar la mymoto era pe la 300 ron. Cand i-am spus ca am vazut "dincolo mai ieftin" indirect m-a facut PROST, ca am vazut de la alte motociclete.

Pai BAI omule, in prezent mi-am reparat multe chestii impreuna cu un prieten comandand piese de la mymoto pe baza acestor coduri http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/#/l/suz/50d416e8f8700230d8b521cf/2001-tl1000s-parts

 

Acum ca a venit caldura si timp de 2 luni am stat si am citit toate forumurile de pe tot internetu am stiut ce am de facut:

1. In deviz scrie: Instalatie Electrica taiata cu fire lipsa si neizolata

Hai sa vedem, am gasit senzoru de la cric si lumina de la frana spate izolate si ATAT !

 

2. Lipsa releu pompa Benzina

M-am luat dupa deviz si am comandat un releu, ghici ce, releu era montat pe motoreta

 

3. Airbox Incomplet, necesita inlocuire

Stai asa... DE CE necesita inlocuire daca el e INCOMPLET ? Ii comanzi asa frumos ce lipseste de la el, nu ? Dupa zile si alte zile pierdute nu am gasit a fi ceva neinregula cu Airboxul, poate trebuie schimbat Filtrul de aer ca pare destul de uzat...

 

4. Lipsa Releu Pompa de benzina, aceasta baga continuu benzina

Stai asa, CE ? Nu ai fost in stare sa vezi ca sunt doua fire inversate la releu ca sa repari problema asta, omu ma punea sa schimb TOATA instalatia electrica pentru a remedia acest lucru + alte prompele de care el NU era constient

 

5. Mi-a montat senzor de inclinare

Ghiciti de ce nu pornea motocicleta ? Pentru ca senzoru era spart inauntru si facea masa astfel incat ii spunea ECM-ului sa nu ma lase sa pornesc motocicleta, teoretic vedea ca motoreta era cazuta, l-am inlocuit cu unu nou

 

6. Intro zi a zis ca Filtru de aer ii da benzina la motocicleta iar urmatoarea zi a zis ca ii da Aer

Pai Hotarastete ! Aer sau Benzina ? Stiu deja raspunsul, GOOGLE IT !

 

7. Instalatia electerica a fost curatata + montat sigurante noi.

Acum e "Error-less", totul e montat corect

 

8. Omu mi-a inversat senzoru de la Airbox cu cel e la Thermostat (DA, se pot inversa)

Din acest motiv imi arata 27 de grade in bord si termostatu baga benzina ca spartu ca citea ca motoru e rece si trebuie sa ii dea mai multa benzina

 

9. Nu s-a obosit sa puna garnituri la cilindrul din fata nici decum cel din spate

Siliconu e sfant nu ? Stie el ce discutie am avut cu el pe tema siliconului la cilindru si cum se batea cu pumnii in piept ca niciodata nu se face asa ceva. Daia si am compresia de 8 la rece si 13 la cald pe pistonu din fata, la cat de buna a fost manopera de 7400 ron

 

10. De ce pisa ulei si apa pe la capacu de ulei ?

Inainte de patanie nu pisa, dar dupa ce si-a bagat el nasu acolo, acum pisa... Garnitura noua la capac si pompa de apa care au fost montate de mine si un prieten sambata trecuta. MAGIE, nu mai curge ulei

 

11.Ghici ce sta pe birou in timp ce scriu acest Thread ?

Un set de garnituri complete pentru Cilindru Fata si Spate + Capacelor de la Axu cu Came si da, le voi monta singur cu acel prieten al meu, avem si spatiu si scule si TIMP si Rabdare

 

12. L-am vazut intr-o zi cand ii sincroniza corpul de clapeti

Dar Senzoru de la Corpul de clapeti de ce nu l-ai sincronizat si pe el ? Am avzut eu grija la 800RPM sa arate _ la 1200 RPM sa arate - la 1400 rpm sa arate ¯

 

Dupa ce ii rezolv compresia pe fata e GATA

Asta e povestea mea, chit ca ma credeti sau nu ma credeti, e alegerea voastra !

 

PS:

KTM HeadLight, adica ce am eu in mana in momentu asta http://www.aeroflowscreens.com/KTM/Images/CIMG59366.JPG

Si ce ziceai tu ca am eu, mai aveai putin si te bateai cu pumnii in piept zicand ca e far de F4 http://pirateslair.net/mvheadd.jpg

 

Spre final... Sa inceapa Skandalul corect ?

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 580
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vad ca nu se incumeta sa posteze asa ca incep eu distractia, cititi cu mare atentie urmatoarea drama:

 

Am cumparat in luna August TL-ul care am incercat sa il vand pe acest forum dar au sarit toti cocalarii pe mine asa ca am renuntat. Din pacate am luat o teapa cat romania de mare, pe scurt s-a spart chiuloasa fata la 3 zile dupa achizitie

Am intrat pe forum si am citit lucruri bune despre SKR asa ca am duso la Silviu (Skandal).

Omu mi-a facut un deviz cu Suma X si a zis ca dureaza pana vin piesele + sa ii achit un avans, am zis okei si achit 1/4 din suma.

Dupa 2 -3 saptamani ma suna sa ii mai duc niste bani din deviz, ca el cu ce achita piesele ? Zic ok, ii mai duc niste bani si achit 2/4 din deviz si ii spun clar ca restul baniilor ii dau dupa ce imi repara motoru in sine unde a fost si deacord.

Cu o saptamana inainte sa vina piesele ma suna din nou sa ii mai duc niste bani, eu zicand: Pai cum adica ? Parca a ramas vorba ca restul baniilor cand e gata reparatia motorului. Iar el pe un ton ofensat: Pai eu cu ce platesc piesele ?

Am zis ok, ii mai duc niste bani si rezult 3/4 din deviz.

 

La o saptamana dupa ce au venit piesele ma suna sa trec pe la el sa vad ce si cum. Ajung la el, motoru asamblat frumos iar el era plin de nervi si spume pentru ca EU sunt devina ca el NU a vazut ca CICA pe cilindru din fata era montata o chiuloasa de SPATE (nu am auzit asa ceva pana acum, am intrebat 30 de persoane) si a trebuit sa cumpere el repede un motor ca sa i-a chiuloasa de pe el si sa o monteze.

In fine, motoru pornea usor dar mergea intr-un piston... Si acum sa achitam ultima parte de bani... SURPRIZA !

Pretul s-a modificat cu MULT si nici macar nu m-a anuntat... Teoretic trebuia sa platesc 5700 ron in loc de 4000 ron de cat s-a discutat initial

Platesc suma respectiva si am accpetat tot CACATU cu care l-a aruncat in mine

 

Intre timp a mai scos niste inventii cum ar fi ca, corpul clapeti si ECM-ul sunt defecte, ca din cauza asta imi da o eroare in bord (omu nu s-a obosit sa o puna in dealer mode sa vada ce eroare da motoreta)

Asa ca am mai scos 100E pe corp clapeti injectoare + 100E ECM + 50E alte roti ca a vazut el ca alea sunt naspa, ce o fi naspa la ele nu stiu, m-am uitat atent la ele si nu sunt lovite, indoite sau mancate

Intr-un final am platit aproximativ 7400 lei, REPET, saptemii patru sute de lei.

Asta ca nu am acceptat sa imi mai comante cativa senzori care zicea el ca sunt busiti, gen ca nu indica temperatura bine in bord (inainte indica)

 

Mai trece o saptamana si il taie o idee buna din punctul meu de vedere la care am renuntat INSTANT vazant ce atitudine are fata de mine dupa ce m-a inselat la multe piese. Ex: Garnitura Chiuloasa Fata + Spate 1000 ron iar garnitura costa 150 lei la mymoto adica 300 lei total, pistonu mi-a luat 600 lei pe el iar la mymoto era pe la 300 ron. Cand i-am spus ca am vazut "dincolo mai ieftin" indirect m-a facut PROST, ca am vazut de la alte motociclete.

Pai BAI omule, in prezent mi-am reparat multe chestii impreuna cu un prieten comandand piese de la mymoto pe baza acestor coduri http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/#/l/suz/50d416e8f8700230d8b521cf/2001-tl1000s-parts

 

Acum ca a venit caldura si timp de 2 luni am stat si am citit toate forumurile de pe tot internetu am stiut ce am de facut:

1. In deviz scrie: Instalatie Electrica taiata cu fire lipsa si neizolata

Hai sa vedem, am gasit senzoru de la cric si lumina de la frana spate izolate si ATAT !

 

2. Lipsa releu pompa Benzina

M-am luat dupa deviz si am comandat un releu, ghici ce, releu era montat pe motoreta

 

3. Airbox Incomplet, necesita inlocuire

Stai asa... DE CE necesita inlocuire daca el e INCOMPLET ? Ii comanzi asa frumos ce lipseste de la el, nu ? Dupa zile si alte zile pierdute nu am gasit a fi ceva neinregula cu Airboxul, poate trebuie schimbat Filtrul de aer ca pare destul de uzat...

 

4. Lipsa Releu Pompa de benzina, aceasta baga continuu benzina

Stai asa, CE ? Nu ai fost in stare sa vezi ca sunt doua fire inversate la releu ca sa repari problema asta, omu ma punea sa schimb TOATA instalatia electrica pentru a remedia acest lucru

 

5. Mi-a montat senzor de inclinare

Ghiciti de ce nu pornea motocicleta ? Pentru ca senzoru era spart inauntru si facea masa astfel incat ii spunea ECM-ului sa nu ma lase sa pornesc motocicleta, teoretic vedea ca motoreta era cazuta, l-am inlocuit cu unu nou

 

6. Intro zi a zis ca Filtru de aer ii da benzina la motocicleta iar urmatoarea zi a zis ca ii da Aer

Pai Hotarastete ! Aer sau Benzina ? Stiu deja raspunsul, GOOGLE IT !

 

7. Instalatia electerica a fost curatata + montat sigurante noi.

Acum e "Error-less", totul e montat corect

 

8. Omu mi-a inversat senzoru de la Airbox cu cel e la Thermostat (DA, se pot inversa)

Din acest motiv imi arata 27 de grade in bord si termostatu baga benzina ca spartu ca citea ca motoru e rece si trebuie sa ii dea mai multa benzina

 

9. Nu s-a obosit sa puna garnituri la cilindrul din fata nici decum cel din spate

Siliconu e sfant nu ? Stie el ce discutie am avut cu el pe tema siliconului la cilindru si cum se batea cu pumnii in piept ca niciodata nu se face asa ceva. Daia si am compresia de 8 la rece si 13 la cald pe pistonu din fata, la cat de buna a fost manopera de 7400 ron

 

10. De ce pisa ulei si apa pe la capacu de ulei ?

Inainte de patanie nu pisa, dar dupa ce si-a bagat el nasu acolo, acum pisa... Garnitura noua la capac si pompa de apa care au fost montate de mine si un prieten sambata trecuta. MAGIE, nu mai curge ulei

 

11.Ghici ce sta pe birou in timp ce scriu acest Thread ?

Un set de garnituri complete pentru Cilindru Fata si Spate + Capacelor de la Axu cu Came si da, le voi monta singur cu acel prieten al meu, avem si spatiu si scule si TIMP si Rabdare

 

12. L-am vazut intr-o zi cand ii sincroniza corpul de clapeti

Dar Senzoru de la Corpul de clapeti de ce nu l-ai sincronizat si pe el ? Am avzut eu grija la 800RPM sa arate _ la 1200 RPM sa arate - la 1400 rpm sa arate ¯

 

Dupa ce ii rezolv compresia pe fata e GATA

Asta e povestea mea, chit ca ma credeti sau nu ma credeti, e alegerea voastra !

 

PS:

KTM HeadLight, adica ce am eu in mana in momentu asta http://www.aeroflowscreens.com/KTM/Images/CIMG59366.JPG

Si ce ziceai tu ca am eu, mai aveai putin si te bateai cu pumnii in piept zicand ca e far de F4 http://pirateslair.net/mvheadd.jpg

 

Spre final... Sa inceapa Skandalul corect ?

Fa un alt topic diferit de asta.

Cum e cel cu cei care se ocupa de ducati.

Asa o sa vada lumea mai bine cum sta treaba.

Eu o singura data am "incercat" sa apelez la ei cu niste schimburi de cauciucuri+echilibrat si mi-au zis o suma... :crack: .Cred ca intra in pret schimb de rulmenti,cuzineti furca,schimb ulei si altele.GLumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' imi pare rau de patania ta.cand cauti un mecanic,ceri referinte.nu cauti ce posteaza aplaudacii unuia care a venit din moldova la prostit de Bucuresteni creduli.era foarte simplu sa deschizi un topic ca sa iti recomandam un mecanic bun si onest....TNG e un super om,poate si altii.deschide un topic pe care sa l vada toti userii sa ocoleasca mizeria aia de om.ai grija.daca nu ai fost amenintat(cu bataia) pana acum..urmeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost la SKR cu un dr 650 din 92,avea proble cu ambreiajul,nu imi intra in neutru,dupa ce a dat capacul de la ambreiaj jos ,mi-a spus ca e stramb axul de la la cutia de viteze,si ca poate sa il indrepte dar nu o sa iasa perfect,dar surpriza are el un motor de dr ca al meu si schimba axul ,operatiune care ma costa 500 de ron manopera si 1000 de ron motorul ,atentie motorul nu avea chiuloasa,si dupa cum stim la dr 650 asta este buba lor chiuloasa,M-a sunat ca e gata motoul ,mergea ok iesea si intra ok din viteze,dar cand m-am uitat la motor nu era desfacut deloc dar el mi-a luat 500 de ron pe manopera.probabil a schimbat doar oala de ambreiaj.Deci am platit 1000 de on pe un motor de dr 650 din 92 fara chiuloasa.

Si ca sa fiu si mai idiot avea el o oferta de iarna ,cum ca plateai 600 de ron iernatul (la 20 de grade,dar de cate oi ma duceam nu erau cred mai mult de 12-14 grade)si manopera era gratis.Si mi-a facut devizul cu ce trebuie schimbat si a rezultat asa arcuri progresive,placute fata-spate ,ulei filtru si antigel.Toate astea 2000 sau 2200 (nu mai tin minte)ron.Intradevar placutele trebuiau schimbate.Mi-a mai facut o inlocuire de conducte de frane pe fata si schimbat anvelopa fata(piesele le-am adus eu.)

Deci o pereche semeringuri praf si ulei ,arcuri pogresive fata ,ulei ,filtru,antigel si placute fata +spate(placute gold fren) 2000 de ron.

Pe site am gasit arcuri progresive 450 de ron,placute 330 de ron,ulei +filtru 300 ron+semeringuri 180 de ron+antigel 30 ron +lichid de frana 20 de ron+ulei furca 70 de ron=1380 de ron,hmm cam japca nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca n-as vedea bine...cum adica 7400 lei?? Mai exact ce a intrat in banii astia?

Iar cu DR-u de mai sus, nu stiam ca-s chiar asa de scumpe la intretinere :crack: Mai glumim si noi, sa uitam de suparari...dar e tot mai clara nevoia de service-uri serioase pe piata.

Sa vedem si parerea "oficiala", ar fi bine sa fie fara prea mult PR. Scurt si la obiect, fara vrajelile alea cu "o saptamana frumoasa", "weekend minunat" si alte cacaturi irelevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 7400 de RON nu numai ca imi luam una din astea 3 dar aveam si garantie si o casca noua bonus:
http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-suzuki-bandit-ID2PVN9.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-honda-hornet-ID2UaWx.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-kawasaki-zr7s-ID2NwRB.html#2820f49536

 

Lanturi de distributie in valoare de 860 lei asta in cazul in care ele se invart pe la http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-12760-02F00.html si am un "feeling" puternic ca a schimbat fix NIMIC

Pastile

Garnituri chiuloasa de 500 lei una

Piston

Segmenti

Supape Evacuare si Admisie

Talersupapa

Sigurante si Semeringuri supape

Ulei

Corp clapeti injectoare

Antigel

ECM

Bujii

O pereche de roti

Si o chiuloasa pe fata de la motoru care l-a cumparat (macar nu are suduri sau reparatii)

 

Exista vreo scula ca la bicicleta numita Lera de Lant care masoara uzura lantului de distributie ? As vrea sa desfac capacu de la chiuloasa pe fata si sa masor uzura lantului... Am o presimtire puternica ca nu a schimbat lanturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost la SKR cu un dr 650 din 92,avea proble cu ambreiajul,nu imi intra in neutru,dupa ce a dat capacul de la ambreiaj jos ,mi-a spus ca e stramb axul de la la cutia de viteze,si ca poate sa il indrepte dar nu o sa iasa perfect,dar surpriza are el un motor de dr ca al meu si schimba axul ,operatiune care ma costa 500 de ron manopera si 1000 de ron motorul ,atentie motorul nu avea chiuloasa,si dupa cum stim la dr 650 asta este buba lor chiuloasa,M-a sunat ca e gata motoul ,mergea ok iesea si intra ok din viteze,dar cand m-am uitat la motor nu era desfacut deloc dar el mi-a luat 500 de ron pe manopera.probabil a schimbat doar oala de ambreiaj.Deci am platit 1000 de on pe un motor de dr 650 din 92 fara chiuloasa.

Si ca sa fiu si mai idiot avea el o oferta de iarna ,cum ca plateai 600 de ron iernatul (la 20 de grade,dar de cate oi ma duceam nu erau cred mai mult de 12-14 grade)si manopera era gratis.Si mi-a facut devizul cu ce trebuie schimbat si a rezultat asa arcuri progresive,placute fata-spate ,ulei filtru si antigel.Toate astea 2000 sau 2200 (nu mai tin minte)ron.Intradevar placutele trebuiau schimbate.Mi-a mai facut o inlocuire de conducte de frane pe fata si schimbat anvelopa fata(piesele le-am adus eu.)

Deci o pereche semeringuri praf si ulei ,arcuri pogresive fata ,ulei ,filtru,antigel si placute fata +spate(placute gold fren) 2000 de ron.

Pe site am gasit arcuri progresive 450 de ron,placute 330 de ron,ulei +filtru 300 ron+semeringuri 180 de ron+antigel 30 ron +lichid de frana 20 de ron+ulei furca 70 de ron=1380 de ron,hmm cam japca nu?

 

Salutare,

Imi pare sincer rau ca nemultumirile au aparut la mai bine de un an diferenta si nu au fost comunicate in timp util.Am fi putut rezolva problema.(in caz ca exista vreuna)

Pretul pieselor ti-a fost comunicat din timp,ai acceptat lucrarile-noi am facut reparatiile iar tu le-ai platit.IN RATE!!!IN 4 LUNI!!!

Cum piata este intr-o continua crestere si concurenta foarte mare,admit ca unii comercianti apeleaza la OFERTE cat mai avantajoase si de aici si diferenta de preturi(sunt convins ca nu este mare)si daca luam si in considerare plata esalonata in 4 luni a pieselor si a serviciilor,putem considera ca fiind un deal bun.Ai uitat sa mentionezi ca aceste preturi de manopera includ 2 motociclete(DR+ZXR).

 

Repet !!am dat dovata de maleabilitate si intelegere.Nu ai fost obligat ori amenintat sa faci reparatiile in conditiile service-ului.

Exista si varianta sa-ti procuri singuri piesele ori sa repari in alta parte.

Eu consideram ca ai fost multumit de serviciile noastre ,atata vreme cat nu ti-ai manifestat acum mai bine de un an nemultumirile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 7400 de RON nu numai ca imi luam una din astea 3 dar aveam si garantie si o casca noua bonus:

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-suzuki-bandit-ID2PVN9.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-honda-hornet-ID2UaWx.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-kawasaki-zr7s-ID2NwRB.html#2820f49536

 

Lanturi de distributie in valoare de 860 lei asta in cazul in care ele se invart pe la http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-12760-02F00.html si am un "feeling" puternic ca a schimbat fix NIMIC

Pastile

Garnituri chiuloasa de 500 lei una

Piston

Segmenti

Supape Evacuare si Admisie

Talersupapa

Sigurante si Semeringuri supape

Ulei

Corp clapeti injectoare

Antigel

ECM

Bujii

O pereche de roti

Si o chiuloasa pe fata de la motoru care l-a cumparat (macar nu are suduri sau reparatii)

 

Exista vreo scula ca la bicicleta numita Lera de Lant care masoara uzura lantului de distributie ? As vrea sa desfac capacu de la chiuloasa pe fata si sa masor uzura lantului... Am o presimtire puternica ca nu a schimbat lanturile

Man...cum sa dai atat???

Eu am vandut TL din 2000 cu 1300 euro.

Avea carene originale si finale mivv de carbon.

Motorul mergea perfect.Singura problema era ca ii cam patina ambreiajul....

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci nu sunt singurul...

Domnu "Sef", vreau un raspuns si de la tine... (Skandal)

Eu cred ca toata nemultumirea si dezamagirea ta a plecat de la faptul ca nu am fost de acord sa -ti vand motocicleta in rate (DUCATI-trebuia sa imi dai motocicleta ta +diferenta si la achitarea integrala a sumei,primeai motocicleta)si sa ti-o instrainez inainte de a achita integral.

 

Ai omis sa spui ca ai fost instiintat din timp de costurile reparatiei.

Faptul ca am incercat sa repar o chiuloasa neadecvata,mi l-am asumat,drept dovada ,am cumparat o motocicleta pt o simpla chiuloasa care a ajuns pe motocicleta ta,costuri suportate integral de mine.

 

Rotile le=ai cumparat de buna voie si nesilit de nimeni pe motiv ca ale tale erau portocalii si exfoliate.(cost montaj zero)

 

Ai omis sa spui de faptul ca ai plecat cu acumulator de la mine,acumulator montat cu costuri 0(atat pt acumulator cat si pt manopera).

 

Ai uitat sa mentionezi consilierea acordata(faptul ca ma sunai zilnic sa-ti mai explic una alta pe la motocicleta)

 

Siliconul etanseaza garnitura de capac(axe cu came) nicidecum chiuloasa si cilindrul(atunci cand ai venit cu motorul spart si cu supapele iesite prin chiuloasa-axe cu came sudate si rupte-atat cilidrii cat si chiuloasele erau etansate cu silicon)

 

Ai uitat sa mentionezi de toate manoperele netaxate-fiind investitia mare ,foarte multe reparatii au fost netaxate si stii foarte bine asta.

Nu inteleg de ce nemultumirile tale nu mi-au fost adresate direct si la momentul reparatiilor.

 

Intotdeauna exista cel putin 3 optiuni.

Ti s-a intocmit un deviz,l-ai acceptat,l-ai platit in rate.3-4 luni.Nu ai avut suficient timp de ragaz in toata aceasta perioda?nu ai avut suficient timp sa-ti exprimi nemultumirea si sa sistezi reparatiile?

 

Acum ,cand te-ai vazut cu sacii in caruta,spui ca sunt acrii strugurii.

 

Mi se pare miseleste sa accepti o reparatie de care te declari multumit,ca mai apoi ,la 2 luni distanta,sa arunci cu noroi.

 

Ps: Raspunsul meu a intarziat sa apara pentru ca intru destul de rar pe acest forum.Calitatea indoielnica a celor care isi exprima nemultumirile la ani lumina distanta ...m-a determinat sa evit motoretism.ro.

 

De cand am plecat la drum in acest domeniu,am luat in calcul ca vor fi si clienti nemultumiti.(nemultumiri reale,fictive,concurenta...)

 

Ca sa nu sune PR-istic,va urez :Demnitate!

» Post actualizat in 25 Feb 2015 07:54

Ii rog pe cei care nu mi-au fost clienti si nu-mi cunosc seriozitatea decat din auzite de la x si y,sa nu arunce cu noroi in mod gratuit ,doar pentru amuzamentul si deliciul concurentei.

 

Cei care au dubii in privinta calitatii ori a seriozitatii reparatiilor,sunt invitati sa asiste pe viu.Cafea este din partea casei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa arunc cu noroi...dar pe ce a platit baiatul ala 7400 lei? Chiar sunt curios. La banii aia schimbai tot motorul cu internale noi si alte jante si alta instalatie electrica. deci pana la urma banii aia pe ce s.au dus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam.

Fa alt post separat in care sa se discute.

Asa primeste un UP la "servicii" si poate mai cade cineva in plasa si apeleaza la ei:)

Nu inteleg de unde atata dusmanie?

Ti s-a parut mult 90 de lei pentru schimb de anvelope + echilibrat?Le poti schimba in alta parte!

Ai tot dreptul sa refuzi pretul meu,dar pana la a incuraja alti user sa scrie pe forumuri ca sunt tepar doar pt ca pretul meu este cu 5 lei peste puterea ta de cumparare...e distanta mare.

 

Si pasta de dinti are 10 preturi la 10 comercianti.Cel care practica un pret de vanzare mai mare ,pret ce reflacta calitatea de expunere si igiena...Nu este tepar!!

Pur si simplu a ales sa vanda corespunzator si isi asuma faptul ca va avea mai putini clienti decat au vanzatorii ambulanti.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:16

Nu vreau sa arunc cu noroi...dar pe ce a platit baiatul ala 7400 lei? Chiar sunt curios. La banii aia schimbai tot motorul cu internale noi si alte jante si alta instalatie electrica. deci pana la urma banii aia pe ce s.au dus?

Am recomandat inlocuirea motorului,dar cum l-a vremea respectiva nu existau tl uri de dezmembrat,omul a ales sa repare.(piesele noi costa cat 3 motociclete si asta o stim cu totii!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai cate lucrari si piese cu discount 0 si totusi a platit 7400roni.un adevarat samaritean skandal.el ofera consiliera gratuita si piese si manopera la cele mai mici preturi...doar calitatea lucrari si suma totala platita il contrazic....la cati bani i ai luat pentru ,,reparatia" tl ului,ducati ul trebuia sa fie bonus.cred ca nici la reprezentanta nu avea nota de plata atat de mare(de garantie nu am intrebat,ca nu se da daca a plecat cu bordul plin de erori din service)....in continuare asteptam sa scoata capul la lumina si altii cu care distinsul mecanic au avut o lipsa de comunicare.Hahaha,cat de tare a fost asta.cred ca lipsa unui dialog constructiv cu service ul skr incepe de la suma de 2000+.e bine ca mai scoate capul cate un nemultumit.sa confirme ce unii stiu de ceva timp despre skandal si il ocolesc .nu face altceva decat reparatii de mantuiala pe sume foarte mari....2 chiuloase 1000roni? Esti sigur ca le a schimbat si nu le a montat tot pe cele vechi? Cu costuri 0 dar cu un profit urias .nu esti singurul patit cu garniturile.am mai citit aici ceva de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de unde atata dusmanie?

Ti s-a parut mult 90 de lei pentru schimb de anvelope + echilibrat?Le poti schimba in alta parte!

Ai tot dreptul sa refuzi pretul meu,dar pana la a incuraja alti user sa scrie pe forumuri ca sunt tepar doar pt ca pretul meu este cu 5 lei peste puterea ta de cumparare...e distanta mare.

 

Si pasta de dinti are 10 preturi la 10 comercianti.Cel care practica un pret de vanzare mai mare ,pret ce reflacta calitatea de expunere si igiena...Nu este tepar!!

Pur si simplu a ales sa vanda corespunzator si isi asuma faptul ca va avea mai putini clienti decat au vanzatorii ambulanti.

Nu mi-ai zis 90 la telefon.

Stai linistit ca sunt nspe mii de service-uri.

Oricum nu eram eu subiectu principal in discutia inceputa mai sus in legatura cu TL-ul.

Sunasem de curiozitate,doar.

 

Probabil daca ajungeam si eu acolo,ma trezeam cu 200 "nota" de plata.

Daca intr-adevar l-ai "ars" de 7400 ron pentru reparatie,e clara situatia cu service-ul vostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu dreptatea lui. Iar treaba cu banii in rate nu este foarte ok sa o reprosezi. Nu multa lume isi permite sa achite integral o suma de genul.

Si eu personal la toate reparatiile la masina si moto achit prima data piesele apoi mana de lucru. Au fost cazuri cu mecanici auto chiar mi.au facut cateva daune costisitoare in timp ce reparau altceva la masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc divinitatii ca nu am ajuns in service ul ala pentru reparatii.am mers cu motorul la mecanic pentru reglaje si mentenanta.norocul a fost ca am auzit inainte de practicile lui si l am ocolit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-ai zis 90 la telefon.

Stai linistit ca sunt nspe mii de service-uri.

Oricum nu eram eu subiectu principal in discutia inceputa mai sus in legatura cu TL-ul.

Sunasem de curiozitate,doar.

 

Probabil daca ajungeam si eu acolo,ma trezeam cu 200 "nota" de plata.

Daca intr-adevar l-ai "ars" de 7400 ron pentru reparatie,e clara situatia cu service-ul vostru

Nu exista "nota" de plata neacceptata in prealabil de client.

 

Una bucata Tl cu motorul spart(piston,axe cu came,segmenti,chiuloasa,lanturi de distributie,garnituri de chiuloasa + cdi+jante + rampa de injectie + manopera+altele=7400 lei)care pleaca pe roti.Se poate spune ca a fost "ars" cu 7400 doar daca toate acestea costau 0 lei.Dar cum toate s-au cumparat si nu au picat din cer...cum puteti abera in continuare ca l-am "ars" cu 7400 lei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spune doar ca reparatia a costat cat valuarea motocicletei si omul a vrut sa repare in loc sa dezmembreze.Complet adevarat.Omul a insistat sa repare constient de preturile reparatiei.Unde-i "arsura"?

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:48

Refuz sa imi mai bat capul.

Va rog sa faceti un topic de reclamatii si pt pasta de dinti care e mai scumpa la mega image decat la lidl.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:57

Ca sa poti spune ca a fost "ars" ,ar fi trebuit ca omul sa-si cumpere singur piesele,sa o repare singur si eu sa o stergvde praf la sfarsit si sa bag in buzunar 7400 de lei.Insa nu s-a intamplat asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca toata nemultumirea si dezamagirea ta a plecat de la faptul ca nu am fost de acord sa -ti vand motocicleta in rate (DUCATI-trebuia sa imi dai motocicleta ta +diferenta si la achitarea integrala a sumei,primeai motocicleta)si sa ti-o instrainez inainte de a achita integral.

 

Ai omis sa spui ca ai fost instiintat din timp de costurile reparatiei.

Faptul ca am incercat sa repar o chiuloasa neadecvata,mi l-am asumat,drept dovada ,am cumparat o motocicleta pt o simpla chiuloasa care a ajuns pe motocicleta ta,costuri suportate integral de mine.

 

Rotile le=ai cumparat de buna voie si nesilit de nimeni pe motiv ca ale tale erau portocalii si exfoliate.(cost montaj zero)

 

Ai omis sa spui de faptul ca ai plecat cu acumulator de la mine,acumulator montat cu costuri 0(atat pt acumulator cat si pt manopera).

 

Ai uitat sa mentionezi consilierea acordata(faptul ca ma sunai zilnic sa-ti mai explic una alta pe la motocicleta)

 

Siliconul etanseaza garnitura de capac(axe cu came) nicidecum chiuloasa si cilindrul(atunci cand ai venit cu motorul spart si cu supapele iesite prin chiuloasa-axe cu came sudate si rupte-atat cilidrii cat si chiuloasele erau etansate cu silicon)

 

Ai uitat sa mentionezi de toate manoperele netaxate-fiind investitia mare ,foarte multe reparatii au fost netaxate si stii foarte bine asta.

Nu inteleg de ce nemultumirile tale nu mi-au fost adresate direct si la momentul reparatiilor.

 

Intotdeauna exista cel putin 3 optiuni.

Ti s-a intocmit un deviz,l-ai acceptat,l-ai platit in rate.3-4 luni.Nu ai avut suficient timp de ragaz in toata aceasta perioda?nu ai avut suficient timp sa-ti exprimi nemultumirea si sa sistezi reparatiile?

 

Acum ,cand te-ai vazut cu sacii in caruta,spui ca sunt acrii strugurii.

 

Mi se pare miseleste sa accepti o reparatie de care te declari multumit,ca mai apoi ,la 2 luni distanta,sa arunci cu noroi.

 

Ps: Raspunsul meu a intarziat sa apara pentru ca intru destul de rar pe acest forum.Calitatea indoielnica a celor care isi exprima nemultumirile la ani lumina distanta ...m-a determinat sa evit motoretism.ro.

 

De cand am plecat la drum in acest domeniu,am luat in calcul ca vor fi si clienti nemultumiti.(nemultumiri reale,fictive,concurenta...)

 

Ca sa nu sune PR-istic,va urez :Demnitate!

» Post actualizat in 25 Feb 2015 07:54

Ii rog pe cei care nu mi-au fost clienti si nu-mi cunosc seriozitatea decat din auzite de la x si y,sa nu arunce cu noroi in mod gratuit ,doar pentru amuzamentul si deliciul concurentei.

 

Cei care au dubii in privinta calitatii ori a seriozitatii reparatiilor,sunt invitati sa asiste pe viu.Cafea este din partea casei.

 

Gresit ! Iar inventezi chestii asa cum ti-a placut mereu

 

Nemultumirea de la Ducati a fost ca ti-ai permis sa fi arogant cu mine dupa toata teapa care mi-ai dato...

 

Nu am fost instiintat DE NICI UN FEL de modificarea de pret, eu pregatisem ultima serie de bani si ma-m trezit cu 1700 de ron in plus si eram ceva de genu "Stai asa CE ? Cum adica ? "

 

Rotile ai zis ca sunt nasoale si ca ar fi recomandat sa le schimb ca au cauciucuri mai bune celelalte, ai uitat sau te prefaci ca nu sti

 

Acumulator de la tine... Mi-ai repetat de 5 ori ca acumulatoru de la tine era pe duca si ca mi-ai pus ceva care sa isi faca treaba cat de cat, NU era nou ca sa imi poti scoate ochii, mmai mult ca sigur era un acumulator care strangea praf de multe luni de zile, iar la cele doua garnituri de 1000 ron minus 300 lei cat costa ele = 700 lei profit, din profitu ala poti considera ca mi-ai dat acumulator

 

Te sunam zilnic ? Felicitari tati ! Maine o sa zici ca imi dai consiliere in timp ce te caci la wc. Te-am sunat de 3 ori, 1 data in seara in care am luat motoreta, inca o data la doua zile dupa ce am luat motoreta ca nu pornea si ultima oara ne-am auzit la telefon in luna Ianuarie unde mi-am cerut scuze ca mi-am permis sa fiu eu arogant cu tine in la faza cu Ducati.

 

Ai zis "Siliconul etanseaza garnitura de capac" Ok... si garniturile la Cilindrii de ce sunt lipite cu silicon ??? Unde imi sunt garniturile de la cilindrii ??? Iti zic eu: In buzunar la tine

 

Manopere netaxate ? Da, iti permiti sa zici asta pentru ca, 700 - 750 lei profit de la garnitura de chiuloasa, 300 - 350 lei de la piston, banii pe bucata de motor deja ti-ai recuperato si ai ramas cu multe piese BUNE car ele poti vinde si scoate MAI mult profit... Continui ? Cred ca e suficient

 

"Intotdeauna exista cel putin 3 optiuni." Da pentru ca ai inceput sa aberezi FOARTE GRAV si am fost nevoit sa intreb la 4 service-uri aberatiile tale, reactiile oamenilor nu m-a surprins

 

"Mi se pare miseleste sa accepti o reparatie de care te declari multumit,ca mai apoi ,la 2 luni distanta,sa arunci cu noroi." Ai inteles TOTAL GRESIT, eu NU am fost si NU o sa fiu niciodata multumit de manopera ta, exact cum au spus si colegii de mai sus cu tepele date de tine.

 

" Raspunsul meu a intarziat sa apara pentru ca intru destul de rar pe acest forum.Calitatea indoielnica a celor care isi exprima nemultumirile la ani lumina distanta " Ani lumina distanta ?? Prietene Motoreta am luato in luna Noiembrie de la tine, daca tu consideri asta "ani lumina distanta" trebuie sa te maturizezi.

 

"De cand am plecat la drum in acest domeniu,am luat in calcul ca vor fi si clienti nemultumiti." Da, e si normal sa fie nemultumiti cand tu ai in plan numai sa aberezi si sa tragi tepe. Nu a fost suficienta teapa care am luato cu motoreta, a trebuit sa ma tepuiesti si tu sa ca fie sacu plin de cocalarisme

 

"Ii rog pe cei care nu mi-au fost clienti si nu-mi cunosc seriozitatea decat din auzite de la x si y,sa nu arunce cu noroi in mod gratuit ,doar pentru amuzamentul si deliciul concurentei."

Ba ar cam trebui sa arunce tot forumu cu noroi in tine, ar trebui sa dau tot jegu jos de pe mine si sa il impart cu tot forumu si sa ti-l returnez !

 

"Cei care au dubii in privinta calitatii ori a seriozitatii reparatiilor,sunt invitati sa asiste pe viu"

Cum au zis si colegii mai sus, se ferec de service sa nu se i-a microbi sau daca ar fi careva dispus probabil iti vei face treaba bine ca sa faci "Impresie"

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrii si chiuloasele au vopsea pt ca asa montez eu.Nu cred ca ai vazut silicon intre cilindru si chiuloasa.cat despre preturi...incearca sa ti aduci singur piese si vei observa ca de la pretul de site, mai sunt si costuri de vama- diferenta de tva si cost de transport.Cearta-te cu cei de la Suzuki ca nu au vrut sa mi vanda piesele cu pretul pe care l-ai gasit ulterior pe nu stiu ce site.De ce naiba nu ai facut cercatarea inainte sa-mi ceri oferta si sa o accepti?

Nici macar nu mai vreau raspunsul tau.

Era omenste ca eu sa aflu primul de nemultumirea ta.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 09:23

Si atunci de ce ai platit daca nu facea "obiectul intelegerii"?

Iti spuneu.Ai fost multumit.

Tot tam-tam a plecat de la cea de-a 2 incercare de a lua in rate motocicleta,cand eu nu am fost de acord cu conditiile si posibilitatea ta de plata.

Iti multumesc ca mi-ai fost client si regret neintelegerile principiale.

Mai multa comunicare ar fi salvat situatia in favoarea amandurora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bag o fisa :)

 

Cat a fost garantia la reparatia cu pricina?

In ce stare era motorul cand a plecat de la tine? ("mergea pe roti" e cam vag)

 

Ca sa nu zici ca-s offtopic, prospectez piata in vederea unor reparatii la varadero. M-am fript cu tot felul de mecanici de-a lungul vremii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GARANTIA...tu oferi garantie pe ,,reparatiile" facute? Cum plm sa dea 7400roni si sa ia motorul din servive fara sa il poata porni.ce reparatii faci tu acolo.schimbi piese dar nu oferi garantia ca functioneaza? Cum sa faca clientul search pe net dupa piese si reparatii ulterioare dupa ce a platit un deviz de 7400roni....tu ce ..reparatii.. ai facut acelui motor daca dupa 7400roni platiti are nevoie de reparatii ulterioare.tu neacordand garantie ....ce fel de caracter infect poti sa ai dupa ce incasezi atatia bani iar motorul nu functioneaza.traesti intr o lume paralela ca tipii de la dafway care considera ca oricine le trece pragul trebuie fraierit pentru ca asta e menirea voastra pe pamant sa inselati oamenii cu aroganta cu care credeti ca asa trebuie.eu dupa 7400roni mai scoteam inca 500-1000e si te vizitau recuperatorii....inapoiai si plateai inzecit dobanda la cei 7400roni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...