Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

Chiar esti batut in cap si incepi sa ma enervezi grav, DACA ai ceva in capu ala si ti minte ce am scris pe threadu tau care a ajuns batjocura tuturor motociclistilor, TOATA LUMEA ARE ACCESS la informatia care tu i-ai dat copy paste ba chiar am specificat in unu din posturile mele

 

Si DA eram dispus sa scap de ea la 3500 ron dupa ce m-ai inselat, chiar daca ieseam intr-o paguba imensa Moldovene.

CUM Naiba iti permiti tu sa ma judeci pe mine dupa ditamai teapa care mi-ai traso... HUH ???

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 580
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Man...cum sa dai atat???

Eu am vandut TL din 2000 cu 1300 euro.

Avea carene originale si finale mivv de carbon.

Motorul mergea perfect.Singura problema era ca ii cam patina ambreiajul....

ala cu GOX la nr?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Consumatorii au dreptul de a pretinde vânzătorilor sau prestatorilor de servicii remedierea ori înlocuirea gratuită a produselor şi serviciilor obţinute, precum şi despăgubiri pentru pierderile suferite ca urmare a deficienţelor constatate în cadrul termenului de garanţie sau de valabilitate",

 

Românii pot cere, după expirarea acestui termen, fie remedierea problemelor în cauză, fie înlocuirea produselor sau a serviciilor obţinute şi despăgubiri. Vânzătorii şi reprezentanţii service-urilor trebuie să suporte toate cheltuielile legate de problemele semnalate de clienţi.

 

"Garanţia este obligatorie şi trebuie să cuprindă menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi să ateste în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită", ne-au mai explicat reprezentanţii ANPC.

 

Proprietarii de service-uri auto pot fi sancţionaţi cu amenzi cuprinse între 1.000 de lei şi 10.000 de lei în urma unor plângeri depuse de clienţii nemulţumiţi de serviciile oferite la Protecţia Consumatorilor.

 

Cereţi o factură completă şi detaliată a intervenţiei, alături de o chitanţa (formular fiscal) sau de o chitanţă eliberată de POS (Pe hartiuta semnata si stampilata de tine nu apare nici un bon / factura etc...)

 

Solicitaţi completarea unei note de comandă pentru reparaţie. Aceasta trebuie să fie redactată pe un formular cu antetul societaţii şi trebuie să cuprindă datele clientului, modelul autovehiculului, costul probabil şi durata reţinerii în service. (Partea asta ai indeplinito)

 

Clienţii trebuie să primească garanţie pentru piesele de schimb, din stocuri proprii, folosite de cei de la service la realizarea reparaţiilor. (Aici ai dato in bara)

 

Reprezentanţii service-ului auto au obligaţia de a restitui piesele înlocuite, cu excepţia celor care sunt utilizate la reparaţie pe perioada garanţiei. (ECM-ul ala l-ai trimist la reparat fara acordul meu si cand te-am intrebat de el ai zis ca e facut bucati, ECM-ul ala era in stare de FUNCTIONARE)

 

Clienţii trebuie să încerce mai întâi să rezolve orice nemulţumire pe cale amiabilă.

Abia apoi ei au dreptul să obţină din partea vânzătorilor sau din partea reprezentanţilor service-urilor aducerea produsului la conformitate, fără plată, prin reparare, prin înlocuire, prin reducerea preţului sau prin rezoluţionarea contractului.

 

Clienţii pot solicita plata unor despăgubiri, potrivit clauzelor contractuale sau dispoziţiilor legale, în cazul remedierii sau în cazul înlocuirii produselor şi serviciilor necorespunzătoare. În cazul în care este necesară repararea produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Deci, domnu... Cum facem ? O dam pe nasoale sau termini ce ai inceput ?

Cererea mea: Rezolva problema cilindrului din fata. Problema este: Dupa 10 minute dupa ce motoru merge, eu POT SA PUN mana pe galeria acestuia. (imi amintesc cand ai zis o chestie la un moment dat: Frate acum motoru e (cuvant urat) dar mai e de lucru pe celelalte parti)

Un lucru o sa fie clar, o sa stau langa tine 24/24 sa vad ce faci acolo asta DACA accepti calea amiabila.

 

Ca sa iti usurez munca arunca un google translate aici dupa ce am investigat cu mai multe persoane luand in calcul ca ai schimbat segmentii de la piston:

I did some internet search and i managed to get a small list:

-> Weak or broken valve spring
-> Cam to crank timing off
-> Burnt/damaged valves or seats
-> Worn cam lobe
-> One or more valves adjusted too tight

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sarit peste calea amiabila si mi -ai adus prejudicii morale.De fel nu port pica, drept dovada ti -am explicat cum sa-ti repari singuri motocicleta.

Piesele beneficiaza de garantie.Exista si garantia de montaj.Au fost montate corespunzator,motocicleta "trage foarte bine "dupa cum ai spus si tu.

Ce garantie vrei sa primesti pe o lucrare incompleta?

De ce este datoria mea sa-ti completez motocicleta cu piese? Ti-o completezi singurel din fonduri si resurse proprii,deasemeni reglajele finale(amestec si sincronizare...singurel).

Avem dreptul de a ne selecta clientela,insa tu nu mai esti binevenit.

Bon fiscal s-a eliberat si aveai obligatia sa-l iei.

Persoanele care doresc factura,trebuie sa solicite acest serviciu.

Daca ai fi avut bun simt sa te adresezi unitatii de service,inainte de a arunca jigniri si afirmatii nefondate,"problemele " de orice natura si-ar fi gasit rezolvarea.

Deasemeni,in lucrarile ce fac obiectul garantiei,in cazul tau nu exista-lucrare/ansamblu moto incomplet,se interzice cu desavarsire interventia altor persoane/terte,altele decat prestatorul.

...so...problema statea in felul urmator:

Tu sesizezi o disfunctie,o semnalezi...noi desfacem/constatam si propunem o solutie.

In cazul tau,solutia este trecuta in fisa de service la rubrica recomandari.

Pentru ca ai sarit peste aceste etape,trecand direct la interventia ne autorizata asupra motocicletei pentru insulte si afirmatii dejustificate si defaimatoare...multumeste cu faptul ca nu ti s-a facut plangere penala.Dar nu e tarziu.

Ca si consumator de bunuri/servicii,ai drepturi.Nu uita insa ca ai si obligatii.

Ma incred in faptul ca noaptea iti va fi un sfetnic bun.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 21:58

Ps: Ai solicitat reparatia CDI pt a avea rezerva.vrei un cdi? Ti-l dau .Am unul bun.Tot ce trebuie sa faci in schimbul acestui favor? Iti ceri scuze pentru marlania de care ai dat dovada si cumperi o farfurie de mancare pt babuta care sta cu mana intinsa in colt la Vasile Milea.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 22:21

Completare la PS :))

Piesele ti-au fost returnate.Uiti cand cand ai spus ca nu ai nevoie de ele si m-ai pus sa le arunc?Uiti ca ti -am sugerat ca macar corpul clapeti si jantele sa le pastrezi,poate le valorici si mai recuperezi din investitie?Uiti ca ai venit si le-ai ridicat?

Chiar nu inteleg de ce trebuie sa apelezi la solutii neortodoxe si afirmatii mincinoase.

Eu merg pe principiul ca "vorba dulce,mult aduce!"....Invata sa fi politicos...Orice se poate rezolva,insa cu tact si diplomatie.Tie iti lipsesc aceste calitati.

Vrei sa construiesti o lume mai buna?incepe cu tine.

 

Accesul in service-ul meu il ai numai daca iti ceri scuze! ai mai facut asta o data si nu cred ca a fost greu ...si imediat ai primit ajutor si intelegere.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 22:24

Ca tot ai adus vb de "nasoale"...ai auzit de "prejudiciu de imagine"?


» Post actualizat in 28 Feb 2015 22:34

Mereu mai uit cate ceva...

In momentul in care sesizezi o anomalie/disfunctie....ai obligatia de a depune o adresa oficiala/sesizare in termen de 30 de zile de la achizitie,prin care ne aduci la cunostinta nemultumirea ta vis-a-vis de produs,adresa ce va primii un nr de inregistrare.Ai cam uitat sa faci asta.

Ca idee,astazi m-a sunat un client...a mers cu mobra pana la Ruse.Totul ok.La intoarcere mobra a inceput sa faca figuri.Omul ma suna si ma roaga sa-l ajut maine,pt ca in cursul saptamanii lucreaza si are nevoie de motocicleta.Ce fac eu maine,duminica fiind?Ma duc la scarbici si ajut omul.(Precizez ca aceleasi simptome le avea si in trecut cand a apelat la reprezentanta Suzuki...se pare ca au reaparut).V-om rezolva problema...si toata lumea va fi multumita.Stii sa vb si sa pui problema,primesti ajutor.Sapi groapa altuia...cazi in ea!


» Post actualizat in 28 Feb 2015 22:43

AI citit afisul nostru si al tuturor magazinelor in care scrie ca tre' sa soliciti bonul sa verifici restul si calitatea produselor/serviciilor in momentul receptiei?tot pe aceasi foaie scrie "nu se primesc reclamatii ulterioare".Daca nu ai fost multumit ,de ce nu ai insistat sa fie rezolvate asa zisele "nemultumiri"?Ai spus ca-ti procuri singurel restul pieselor si ca ai o iarna intreaga sa faci practica pe ea,cu manualul in fata.Ai dat cu nasu de probleme,ai inceput sa constientizezi tot ce ti-am spus si acum vrei sa...ce?

Sa-mi fie mila?Sa-mi fie teama?Nu am nici un motiv sa am astfel de simtiri.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 23:31

Ca sa existe "noasoale" cum spui tu,trebuie sa :

-existe "incalcarea acordului intre parti"(nu-mi amintesc sa fi intocmit vreun "acord" cu tine,ba chiar mai mult,exista o "hartie" eliberata oficial in care este specificat ca pentru buna functionalite a motocicletei se impun o serie de reparatii si inlocuiri de piese,suplimentar celor executate mai sus mentionat.

-existe o notificare catre unitate,de aducere la cunostinta disfunctii semnalate ulterior receptiei(30 zile-obligatoriu se solicita stampilare,datare si numar de inregistrare in registrul de control/termen de propunere solutie30-180 zile)

-se faca dovada epuizarii tuturor metodelor de obtinere pe cale amiabila ,a remedierii problemelor sesizate post receptie.

 

Ca o paranteza,ai uitat sa citesti ca garantia se acorda doar pieselor noi(cele sh implica un acord special al partilor/cumparator-vanzator),iar garantia de montaj se acorda doar in cazul in care reparatia este efectuata in totalitate cu piese noi,fiind obligatorie spre acceptare inlocuirea tuturor pieselor impuse de unitatea constatatoare ,conform cu indicatiile producatorului.In cazul in care aceste reparatii/interventii nu implica numai piese si subansamble noi ori in conformitate cu cerintele producatorului,clientul poate solicita inaintea interventiei, un acord de garantie ce nu poate depasi un termen mai mare de 6 luni.

 

In concluzie,simpatia se castiga,nu se impune!Am fost deschisi la toate propunerile tale pe toata perioada colaborarii.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 23:54

In concluzie,dupa ce iti ceri scuze oficial pe acest forum si iti recunosti marlaniile,te asteptam la service pt a constata in ce masura interventia ta si a amicului tau asupra motocicletei,a afectat montajul pieselor pe propulsorul cu pricina si ne v-om stradui sa te ajutam ,asa cum o facem cu toti clientii nostri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asistat fara mare placere la comentariile acestui subiect.

Pot sa spun ca am apelat de 2 ori la acest service si, atat cat am avut nevoie, am fost multumit.

Cel mai tare ma deranjeaza ca sunt comentatori care nu au apelat la acest service, dar ii arde buricele degetelor sa scrie ceva.

Prima oara am trecut pe la ei pentru niste clips-uri la carene si m-au servit fara sa imi ceara bani. Chit ca erau niste accesorii de cativa lei, gestul a contat.Ba chiar m-au rugat si cu o cafea.

In a doua situatie am revenit pentru schimb anvelopa (40 lei) si o bataie in dreptul lantului. Problema era de la intretinere necorespunzatoare a lantului, desi pe la alte service-uri imi recomandasera inlocuirea ambreiajului, ba chiar reparatii la cutia de viteze.

Sper sa n-am nevoie de service-uri, dar de la mine au un +

Seara buna!

Editat de bbaarrbbooss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asistat fara mare placere la comentariile acestui subiect.

Pot sa spun ca am apelat de 2 ori la acest service si, atat cat am avut nevoie, am fost multumit.

Cel mai tare ma deranjeaza ca sunt comentatori care nu au apelat la acest service, dar ii arde buricele degetelor sa scrie ceva.

Prima oara am trecut pe la ei pentru niste clips-uri la carene si m-au servit fara sa imi ceara bani. Chit ca erau niste accesorii de cativa lei, gestul a contat.Ba chiar m-au rugat si cu o cafea.

In a doua situatie am revenit pentru schimb anvelopa (40 lei) si o bataie in dreptul lantului. Problema era de la intretinere necorespunzatoare a lantului, desi pe la alte service-uri imi recomandasera inlocuirea ambreiajului, ba chiar reparatii la cutia de viteze.

Sper sa n-am nevoie de service-uri, dar de la mine au un +

Seara buna!

Iti multumim ca ai ales sa apelezi la serviciile noastre si ne bucuram sa auzim ca ai fost multumit.

Motto-ul nostru:Clientii ne raman prieteni!

Ne asteptam de altfel sa apara insi cu "mancarimi de burice" care sa spuna ca ne esti "prieten de betie pe la intruniri".

Va mai asteptam pe la noi si intotdeauna cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devizul tau de doi bani spune:

 

- Lipsa releu pompa benzina ? Tu cu mana ta ai scris asa ceva in deviz, cand m-am uitat in mini portbagaju de la saua de pasager ghici ce... Doua Relee erau acolo (unu pentru cric unu pentru pompa de benzina)

- Pompa de benzina are presiunea scazuta, necesita inlocuire: Schimbai tu 8 pompe de benzina si la fel faceau, problema s-a rezolvat din investigarea instalatiei electrica si remedierea problemei de mine (doua fire inversate, probabil chiar de el ca sa ma faca sa cumpar alta pompa)

- Senzor de inclinare: Mi-ai vandut un senzor de inclinare spart care facea masa constant, motiv pentru care motocicleta nici nu pornea

- Instalatie electrica necesita inlocuire pe motiv ca e arsa / fire neizolate / incompleta: Am facut o investigare completa la instalatia electrica, sunt doua fire care sunt taiate si izolate (senzoru cric, senzor stop spate), in rest instalatia se afla intr-o stare foarte buna (era putin oxidata... a fost... acum ceva timp)

- Air box incomplet, necesita inlocuire: Cand o sa citeasca ANPC-ul asta o sa le dea cu virgula. Un produs incomplet se completeaza nu se inlocuieste

- Trebuie inlocuita pompa de apa pe motiv ca pierde apa si ulei: Pentru ca am doua garnituri busite ma pui sa schimb TOATA pompa de apa ??? Problema deja am rezolvato cu garnituri noi

- In ce mod afecteaza supma de la far functionarea motocicletei ??? Nu mai conteaza, deja are carene originalre si far-ul ei original

- Ce legatura are vopseaua cu functionarea motocicletei ??? Nu mai conteaza, aproape am terminato de vopsit

- Trebuiesc inlocuite conductele de frana: Daca tu zici ca asta afecteaza compresia si functionarea motocicletei stand pe loc (asa te-ai exprimat mai sus) eu sunt Presedintele Romaniei

- Rulmentu de jug e pe drum, saptamana viitoare ajunge probabil si asta afecteaza pistonu si axu cu came

 

Desii am remediat 85% din probleme expuse de tine in acel deviz facut la misto, motocicleta tot nu functioneaza cum trebuie DAR cel mai important lucru este ca nici una din ele nu are nici o legatura cu cilindru din fata sau spate

Cilindru din fata trebuie sa functioneze corect indiferent de toate aberatiile de mai sus

Eu vorbesc strict de mecanica motorului la care esti complet | |

 

Am atasat o bucata din deviz... ca sa va uimiti si voi ce porcarii a scris acolo


» Post actualizat in 02 Mar 2015 21:03

Bon fiscal s-a eliberat si aveai obligatia sa-l iei.

Prietene, serios ? Sti ce spune noua legea legat de bonul fiscal ?

 

Esti din nou obligat prin lege sa eliberezi factura pentru piesele vandute din stocul service-ului impreuna cu bonul fiscal

 

Deasemeni,in lucrarile ce fac obiectul garantiei,in cazul tau nu exista-lucrare/ansamblu moto incomplet,se interzice cu desavarsire interventia altor persoane/terte,altele decat prestatorul.

Iti place cat ca**t manaci nu, lasa ca ti-l inapoiez. Din tot ce am scris, ai citit fix NIMIC, chiar esti ba**t in cap. Unde am scris eu ca am intervenit in MOTOR ??? Te rog frumos sa imi arati dovata.

 

Hai frate, baga plangere penalala... Ce o sa scrii in plangere ? :)))

"Domn politist, a venit acest client cu urmatoarele cereri, noi am fost ret****ti si l-am furat si i-am asamblat motoru gresit iar acum clientu se suparat si ne adreseaza cuvinte jignitoare"

Esti mai josnic decat m-am asteptat

 

" Ai solicitat reparatia CDI pt a avea rezerva.vrei un cdi?"

Imi place... Cat de mult iti place sa te minti... Discutia a fost in felu urmator: Tu mi-ai spus mine ca am ECM-ul defect (daca tu imi montezi CDI pe un TL pe injectie esti Popa in Motoare) ca imi apare FI in bord si ca sa rezolvam problema sa il schimbam pe ECM si pe corp-ul de clapeti injectoare iar ECM-ul vechi il trimit la reparat. Reactia mea ? Am ramas blocat cand mi-ai spus ca mai trebuie sa iti dau alti 200E pentu acele piese. Nu am nici DA si nici NU.

 

Piesele au fost returnate ca te-am sunat sa te intreb de ele !!! La ce morala mi-ai facut in care am luat motoru de la tine, renuntasem la rotile vechi dar dupa ce mi-am revenit din otrava aruncata de tine te-am sunat pentru a le lua. Tu prin LEGE esti obligat sa mi le dai, rotile intradevar ai insistat sa mi le dai dar ECM-ul vechi si Corpul de clapeti ??? De ce ai intervenit asupra ECM-ului fara acordul meu ??? Iti zic eu, ca asa ti s-a sculat tine...

 

AI citit afisul nostru si al tuturor magazinelor in care scrie ca tre' sa soliciti bonul sa verifici restul si calitatea produselor/serviciilor in momentul receptiei?

Imi pare rau, nu am citit, probabil ai o foaie bagata in coltul service-ului fara acces la ea. Ai citit noua lege legata de bonul fiscal ?

 

exista o "hartie" eliberata oficial in care este specificat ca pentru buna functionalite a motocicletei se impun o serie de reparatii si inlocuiri de piese,suplimentar celor executate mai sus mentionat.

Da da da am inteles, furtunele de frana afecteaza termostatul, airbox-ul incomplet da scanteie, spuma de etansare face amestecul, vopseaua multicolora afecteaza tachetii... Ok am inteles

 

existe o notificare catre unitate,de aducere la cunostinta disfunctii semnalate

Numai copilarisme... Dupa toata teapa care mi-ai traso + toate aberatiile mai aveam incredere intr-un cuvand aruncat spre mine ? Fi serios

 

In concluzie,dupa ce iti ceri scuze oficial pe acest forum si iti recunosti marlaniile,te asteptam la service pt a constata in ce masura interventia ta si a amicului tau asupra motocicletei

Da Silviu, imi pare rau ca am ascultat si crezut toate porcariile care mi le-ai bagat in cap, imi pare rau ca am inceput sa am dubii ca vorvesti numai porcarii, imi pare rau ca pana la urma ai facut buzunaru gros. Mai ti minte seara in care am venit la tine sa discutam si te rugai de mine sa iti aduc bani desii noi discutasem ca ii aduc pe data X si Y ? Si tot am vandut chestii de valoarea, procesor de pc scump, placa video scumpa etc... ca sa iti aduc eu tie banii mai repede

Tot eu sunt marlan ca am dreptu sa imi exprim opinia mea NASOALA despre service-ul tau

Tot eu sunt marlan ca ti-am dat bani

Tot eu sunt marlan ca X ca Y ca Z

 

Eu sper ca daca va exista o data viitoare cand vei pune mana pe TL-ul meu, sa fie din cauza ANPC-ului !


» Post actualizat in 02 Mar 2015 21:09

A da... nu sunt singuru care se plange ca faci numai smecherii in service... Ai uitat ? Citesteti paginile anterioare !

post-69771-0-56453100-1425328264_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai parca erau 7400!vad ca au mai scazut 700 de lei:)

Tu chiar nu te saturi?cat o sa mai bati campii?vb de legea de saptamana trecuta? Tu realizezi cat aberezi.

Am clienti care solicita factura si clienti care se multumesc cu bon fiscal.

Daca am fi obligati sa intocmim factura...vanzatorii de paine nu ar vinde paine:)) ar scrie facturi.

Vezi ce zic nenicii aia de au construit Tl-ul!

If...replace with a new one.

Cere un deviz de reparatii la o reprezentanta Suzuki ,pentru problemele cu care te-ai prezentat la mine,sa vedem daca ei iti repara mai ieftin .

Vei fi surprins ,insa devizul lor va fi de cateva mii de euro(toate piesele noi si de origine=singura metoda de reparatie agreata de Suzuki).Cu siguranta te v-or indruma spre a dezmembra motocicleta,lucru de altfel sugerat si de mine.

Ti-am atras atentia de la inceput ca aceste costuri pot depasi valuarea motocicletei.

In deviz scrie de piese second hand...tot in deviz scrie si ce ai platit.Daca cunosti termenii,vei gasi si piese scumpe neplatite....montate ca sa functioneze motocicleta si clientul sa fie multumit.

Imi pare rau ca am trait cu impresia ca stii in ce te bagi cand ai ales sa repari aceasta motocicleta.

Imi pare rau ca te am ajutat.Simplu fapt ca reparatia a depasit valoarea pe care o aveai alocata,nu inseamna ca te-a pacalit cineva.

Oricum,din toata povestea asta eu am invatat ceva.

Sper sa fi invatat si tu.Eu am vrut sa te ajut si imi pare rau.Nu ai meritat.

Indiferent de concluzia pe care ai tras-o,pastreaz-o pentru tine.Nu sunt interesat de ea.

 

La urmatoare remarci defaimatoare ori jignitoare ma voi simti obligat sa ripostez.

Iti doresc liniste si intelepciune.


» Post actualizat in 02 Mar 2015 22:19

Ps:Tu ai habar de ce spui?fire inversate la pompa?:))

Tu stii ce se intampla cand inversesi fire la un motor cu perii alimentat cu curent continuu?isi schimba sensul!! In loc sa pompeze...absoarbe adica suge=trage benzina din rampa si scuipa in rezervor...si cum tl ul e facut sa consume benzina,nice decum sa genereze conbustibil...ori tu nu ai habar ce ai scris,ori nu ai habar ce ai mesterit la motocicleta.


» Post actualizat in 02 Mar 2015 22:24

Si daca nu ma insel,firul de minus la pompa de suzuki este montat direct pe tabla rezervorului si daca pui plus pe minus cam face poc...fie siguranta fie canalul de comanada al ecu.(permite-mi sa-mi cer scuze ca am folosit termenul Cdi in posturile anterioare)


» Post actualizat in 02 Mar 2015 22:46
Cand discurile de frana si tendoanele amortizoarelor vopsite...cu siguranta motoreta nu functioneaza in parametrii.
Airboxul tau trebuie inlocuit cu un altul sh[vezi in manual cate componente are si cere la suzuki oferta de pret ca sa-l complectezi).
Pompa de benzina...cum ai testat remedierea problemei? Ma asteptam sa-mi oferi o valuare a presiunii sau a debitului.
Motocicleta ta are 2 "axu" cu came pe fiecare cilindru/chiuloasa.
Ai masurat si rezistenta bobinelor? La rece si la cald?...cate as avea de invatat de la un asa mare mester ca tine....
» Post actualizat in 02 Mar 2015 23:04

De regulatorul de presiune al pompei nici nu te mai intreb.Sunt convins ca e prima piesa verificata.

Senzorul de pozitie al axei cu came?rezistenta tps-ului in pozitia de inchis al clapetilor?

Daca senzorul de inclinatie era in scurt,cum de functiona cilindrul din spate?cum se face ca dupa ce pornesti motocicleta "trage foarte bine"? Este in scurt doar pana porneste?


» Post actualizat in 02 Mar 2015 23:14

Tu stii cati factori pot influenta citirea compresiei?ai masurat compresia la cald(30 de grade)?ai facut si testul cu pelicula de ulei?tu stii ca Tl ul are un decompresor pe "axu" de evacuare care ataca o supapa pt a putea invarti mai usor motorul?Cu ce ai testat compresia?ustensila ta de verificare a combresiei are buletin de metrologizare?Relatarile tale pe acest forum sunt la acelasi nivel calificativ cu notiunile de mecanica pe care le detii.

Eu chiar nu te pot lua in serios.


» Post actualizat in 02 Mar 2015 23:19

Tu stii ca acel decompresor centrifugal inceteaza sa actioneze supapa de evacuare (pierderi intentionate de compresie ) cilidrului bucuclas abia dupa ce motorul a depasit turatia de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa. Aici la voi trebuie facut un "stabor"…

» Post actualizat in 03 Mar 2015 10:53

Ulquiorra4 si Skandal, trebuie sa intrati la mediere. Nu mai merge asa, cu certuri si mizerii din astea. Nu are nimeni de castigat. Sunt convins ca amandoi aveti dreptate in felul vostru. Ulquiorra4 a fost pacalit cand a luat tl-ul, apoi este convins ca Skandal l-a pacalit din nou. Skandal este convins ca el a facut tot ce trebuia si s-a angajat sa faca (sa nu uitam ca nu-i magician) si el are dreptate in felul lui. Deci, amandoi au dreptate! Si totusi tl-ul nu functioneaza cum trebuie. Adica nu porneste. Daca porneste, trage bine. Am inteles gresit? Critici literari sunt multi… Certurile si polemice sunt inutile. Ulquiorra tu tot nu ai problema rezolvata. Skandal tu nu ai altceva de facut decat sa stai si sa pierzi vremea pe-aici? Solutia este simpla: intalnire fratilor, amiabil, discutie si rezolvarea comuna a problemelor. Unul vrea sa se dea cu motoreta pe strazi, iar altul sa lucreze linistit. Va propun sa va intalniti (adica sa ne intalnim toti) la o cafea si sa incercam oprirea mascaradei astea fara sens. Si inca ceva: lasati ambitiile si orgoliile deoparte pentru ca nu duc la nimic bun.

» Post actualizat in 03 Mar 2015 11:11

Ulquiorra4 ti-am dat pm cu nr. meu. Tu Silviu il ai. Haideti sa va bag in sedinta pe amandoi. Apoi peste o luna va provoc la un duel pe 20 de metri de pe loc. Ulquiorra4 cu tl-ul, tu cu Ducacati si eu cu… 50 cmc. Cine castiga (adica locul 1 si 2) da o bere la toti. Cine pierde bea bere de la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru intentia buna dar din pacate voi refuza.

 

Pentru argumentul: Si totusi tl-ul nu functioneaza cum trebuie. Adica nu porneste. Daca porneste, trage bine. Am inteles gresit?

Ii pui bujii noi, merge o saptamana dupa care nu mai dau bujiile scanteie cum trebuie ori le da infundat ori nu le mai da deloc, nici dupa ce le cureti, nici dupa ce le incalzesti

Instalatia arata bine pe partea bornelor care trimit scanteie, acum motorul functioneaza pentru ca am schimbat din nou bujiile dar nu stiu cat timp ma vor tine

 

Accept Duelul de FUN ! Tind sa iti zic ca trage aproape de 90 km/h din prima treapta :D

Ieri am iesit la o tura de ma dor toti muschii...

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 in prima viteza… tare, a mea ia 90 in prima ora… in a doua ora… ma refac.

» Post actualizat in 03 Mar 2015 11:50

Multumesc pentru intentia buna dar din pacate voi refuza. Pentru argumentul: Si totusi tl-ul nu functioneaza cum trebuie. Adica nu porneste. Daca porneste, trage bine. Am inteles gresit?Ii pui bujii noi, merge o saptamana dupa care nu mai dau bujiile scanteie cum trebuie ori le da infundat ori nu le mai da deloc, nici dupa ce le cureti, nici dupa ce le incalzestiInstalatia arata bine pe partea bornelor care trimit scanteie, acum motorul functioneaza pentru ca am schimbat din nou bujiile dar nu stiu cat timp ma vor tine Accept Duelul de FUN ! Tind sa iti zic ca trage aproape de 90 km/h din prima treapta :DIeri am iesit la o tura de ma dor toti muschii...

» Post actualizat in 03 Mar 2015 11:55

Chestia cu bujiile nu cred ca-i prea complicata. Multumesc pentru acceptarea provocarii. Cand si unde? Azi? Maine? Trebuie sa stiu pentru a "tuna" 50-ul. Sa-i incarc butelia cu azot, sa-i verific turbina etc.

» Post actualizat in 03 Mar 2015 11:59

Aha. A acceptat si Silviu provocarea. Lumeeee cursa secolului: Suzuki tl1000s, Ducacati nu stiu cum si senzatia secolului… scuter Aprilia 50 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la bujiile tale care se ard… sau se duc pe apa sâmbetei… am avut si eu problema asta la un Kawasaki. Era amestecul saracacios, sau inconstant. Am remediat problema si nu mai am probleme.

» Post actualizat in 03 Mar 2015 12:08

Se mai inscrie careva la cursa asta?

» Post actualizat in 03 Mar 2015 12:09

Daca mai vin vreo doi… o punem de-o intrunire… mamaaa cata bere beau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu propun sa dam o tura pana la Snagoz. Dam o tura, mancam ceva, ciocnim o bauta (poate poate... desii nu stiu, ne impacam) si ne intoarcem.

Asta daca nu ma lasa pe drum :)

 

Problema cred ca este de la filtru de aer care tind sa cred ca e uzat (din spusele lui Skandal) si faptul ca, coprul de clapeti nu este sincronizat, am vazut ca turatiile oscileaza cand stau la semafor, in mers nu face asa + consuma MULT, chiar daca am rezolvat problema de la termostat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei na, si daca te lasa te lasa. Dar nu cred asta. Stiu eu ce facem... Inainte de plecare stabilim niste reguli. 1.Nu depasim viteza legala. Nu ne dam pe-o roata. Nu-i aratam rosu la nici o motoreta.Cine ajunge primul plateste masa si benzina la toate. Si mai este una pe care v-o spun inainte de a pleca… De ce toate astea? Simplu. Pentru ca nu am avut timp sa umplu butelia cu azot si nici sa reglez noua turbina…

» Post actualizat in 03 Mar 2015 13:31

Cum ne intalnim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am început sa intru tot mai rar pe forumul asta din simplu motiv ca e tot greu sa mai găsești o informație utila printre toate certurile astea, dar tot prin forumul asta am ajuns la service ul lui Silviu și de asta am zic sa mi dau și eu cu părerea.

 

Precizez ca pe langa ca nu ma pricep la chestii tehnice legate de cum merg motoarele, nici n am prea avut grija de motorul meu si tot timpul am incercat sa gasesc un loc unde eventualele probleme sa fie preintampinate ca e un pic mai simplu decat sa l pui pe platforma la Cheia dupa ce s a stricat. (been there, done that)

 

Mi a castigat increderea cand m am dus la el cu o problema electrica si mi a aratat o alta treaba care a fost facuta de mantuiala de alte doua service uri.

La primul au infiletat o bujie prea tare iar cu timpul s a dus filetul de pe chiuloasa (cred ca asta e termenul) si la al 2 lea unde am dus o ca mergea in 3 cilindrii mi au spus ca "era o bujie desfiletata, dar am prins o la loc". Nu ma pricep la motoare dar imi imaginez ca o bujie nu se desfileteaza singura.

 

Revenind, am rezolvat ambele probleme la Silviu (refacut chiuloasa, schimbat releu) si chiar m a avertizat ca ar mai fi cateva chestii de schimbat, da nu l am ascultat ca deja cheltuisem prea mult.

Dupa un timp s au dus si alea si i am dat dreptate...Nu mai intru in detalii ca ma oftic :))

 

Ideea e ca de stricat toate se strica, dar daca e cineva care sa te ajute sa minimizezi daunele, asculta l.

 

Motocicleta e un GSR din 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am început sa intru tot mai rar pe forumul asta din simplu motiv ca e tot greu sa mai găsești o informație utila printre toate certurile astea, dar tot prin forumul asta am ajuns la service ul lui Silviu și de asta am zic sa mi dau și eu cu părerea.

 

Precizez ca pe langa ca nu ma pricep la chestii tehnice legate de cum merg motoarele, nici n am prea avut grija de motorul meu si tot timpul am incercat sa gasesc un loc unde eventualele probleme sa fie preintampinate ca e un pic mai simplu decat sa l pui pe platforma la Cheia dupa ce s a stricat. (been there, done that)

 

Mi a castigat increderea cand m am dus la el cu o problema electrica si mi a aratat o alta treaba care a fost facuta de mantuiala de alte doua service uri.

La primul au infiletat o bujie prea tare iar cu timpul s a dus filetul de pe chiuloasa (cred ca asta e termenul) si la al 2 lea unde am dus o ca mergea in 3 cilindrii mi au spus ca "era o bujie desfiletata, dar am prins o la loc". Nu ma pricep la motoare dar imi imaginez ca o bujie nu se desfileteaza singura.

 

Revenind, am rezolvat ambele probleme la Silviu (refacut chiuloasa, schimbat releu) si chiar m a avertizat ca ar mai fi cateva chestii de schimbat, da nu l am ascultat ca deja cheltuisem prea mult.

Dupa un timp s au dus si alea si i am dat dreptate...Nu mai intru in detalii ca ma oftic :))

 

Ideea e ca de stricat toate se strica, dar daca e cineva care sa te ajute sa minimizezi daunele, asculta l.

 

Motocicleta e un GSR din 2006.

iti multumim pt apreciere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ce am venit de la o tura prin oras si am avut surprize (era de asteptat)

Mi-a facut o figura la schimbator (a schimbat foarte foarte greu doua viteze dupa care si-a revenit)

Asa ca din pacate nu ma voi risca la acel drum + NU mi-am facut temele pe partea de schimbator deci nu stiu la ce sa ma astept cand voi da jos capacul

I-am scos bateria, pus prelata si cand voi avea inca un salariu il voi arunca tot in TL (ca nu mi-a ajuns cate salarii am bagat in el...... )


» Post actualizat in 03 Mar 2015 18:47

PS: Daca ar fi cineva interesat sa o cumpere asa cum e desii am sarit cu mult suta de milioare care i-am bagat in ea, sa imi lase un PM

Ma gandesc la jumatate din acei 10.000 lei care i-am bagat in ea

Acum are montat carenelei din fabrica Rosii (vopsite) + farul ei original + cadru de bord aproape nou

Ofer piese de schimb si prelata bonus + baterie cumparata de noua cu bujii pe data de 23 Februarie

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...