Sari la conținut

Vietnam - Romania 2012


Postări Recomandate

la acr stiu cat costa ca i-am vizitat. ma interesa cum e in alte parti..

 

la acr costa 500 de euro eliberarea carnetului + 5.000 euro garantie (pt iran) + ~300 lei sa te faca membru

 

din pacate ieri am primit raspuns si de la ADAC si nu vor sa elibereze pt ca motoreta e inscrisa in Romania...deci tot acr-ul ramane singura varianta

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sanse sunt ca motocicleta sa ajunga pe 18. Intre timp am vizitat Shiraz. Nimic senzational as putea spune (bai publice, moschei, parcuri, o atmosfera linistita per total). La cateva zeci de km de oras se afla mai multe ruine vechi de 1500-2500 de ani, printre care binecunoscutul Persepolis si Naqsh-e Rustam. Poze nema, deoarece pe drum inapoi am pierdut aparatul foto. Al 3-lea inlocuit in calatoria asta. http://www.b66ama.com/?p=4252

 

 

apoi am ajuns in Isfahan. foarte frumos, o atmosfera de oras turistic cu multe parcuri, poduri (pozele 2,3) si alte cladiri vechi, restaurante traditionale. punctul central al orasului este piata Imam (poza 1) si moscheea Imam, patrimonii UNESCO. de jur imprejur este un urias bazar cu suveniruri, covoare, picturi, artizanat etc.

 

Niste oameni din parc ne-au invitat la pranz si au fost foarte foarte ospitalieri. Mancare traditionala, deosebit de buna. Au mai fost ceva muzee, bai publice si moschei in program. http://www.b66ama.com/?p=4278 si http://www.b66ama.com/?p=4297

 

 

Apoi am ajuns in Na'in, un mic oras in mijlocul desertului, cu case construite din caramizi gri, facute din nisip amestecat cu iarba. Un loc inedit, unde am vizitat ceva moschei, piete publice, bazaruri si o casa traditionala. http://www.b66ama.com/?p=4318

 

Punctul cel mai interesant al vizitei a fost sistemul de apeducte subteran, care includea si o moara. Am sa revin in cateva zile cu poze si explicatii.

 

vesti bune in sfarsit (21.mai.2012):

 

dupa ce am petrecut cateva zile in Yazd (primele 4 poze fiind de prin oras + o cetate de langa oras) am ajuns in Bandar Abbas cu trenul de noapte. Extrem de bine ingrijit, asternuturi mai curate decat in cel mai curat hotel din India. Trenul curat si el, bufet, chelneri seriosi, perna, aer conditionat, calatori civilizati, prietenosi si care vroiau sa imparta mancarea si bautura cu noi mai mult decat eram noi in masura sa acceptam.

 

Dupa vreo 6-7 ore in port am reusit sa obtinem semnaturi, aprobari si dizpozitii de la circa 20 de oficiali. Pentru o banala motocicleta! Alaturi, interminalul de importuri, era o rama de metrou nou nouta. Ma tot intrebam: oare cate semnaturi si aprobari si dispozitii ar fi trebuit sa obtin daca, in loc de motocicleta, as fi vrut sa import acea rama de metrou?

 

Dar in sfarsit, am iesit cu ea din vama. Caldura este extrema, cam 50 grade. Trebuie sa simti ca sa crezi ca e adevarat. Apa marii (golful Hormuz) este calda ca la dush.

 

Speram ca dupa primii 1000km spre Nord situatia sa se redreseze.

 

vrum vrum!

 

*** update 26 mai ***

 

din nou pe sa, in desertul din Iran. foarte bune drumurile si libere. am parcurs 960km intr-o singura zi si am ajuns in Teheran din Bandar Abbas in 2 zile, ca sa scapam cat mai repede de caldura sufocanta.

 

Sanse sunt ca motocicleta sa ajunga pe 18. Intre timp am vizitat Shiraz. Nimic senzational as putea spune (bai publice, moschei, parcuri, o atmosfera linistita per total). La cateva zeci de km de oras se afla mai multe ruine vechi de 1500-2500 de ani, printre care binecunoscutul Persepolis si Naqsh-e Rustam. Poze nema, deoarece pe drum inapoi am pierdut aparatul foto. Al 3-lea inlocuit in calatoria asta. http://www.b66ama.com/?p=4252

 

 

apoi am ajuns in Isfahan. foarte frumos, o atmosfera de oras turistic cu multe parcuri, poduri (pozele 2,3) si alte cladiri vechi, restaurante traditionale. punctul central al orasului este piata Imam (poza 1) si moscheea Imam, patrimonii UNESCO. de jur imprejur este un urias bazar cu suveniruri, covoare, picturi, artizanat etc.

 

Niste oameni din parc ne-au invitat la pranz si au fost foarte foarte ospitalieri. Mancare traditionala, deosebit de buna. Au mai fost ceva muzee, bai publice si moschei in program. http://www.b66ama.com/?p=4278 si http://www.b66ama.com/?p=4297

 

 

Apoi am ajuns in Na'in, un mic oras in mijlocul desertului, cu case construite din caramizi gri, facute din nisip amestecat cu iarba. Un loc inedit, unde am vizitat ceva moschei, piete publice, bazaruri si o casa traditionala. http://www.b66ama.com/?p=4318

 

Punctul cel mai interesant al vizitei a fost sistemul de apeducte subteran, care includea si o moara. Am sa revin in cateva zile cu poze si explicatii.

 

vesti bune in sfarsit (21.mai.2012):

 

dupa ce am petrecut cateva zile in Yazd (primele 4 poze fiind de prin oras + o cetate de langa oras) am ajuns in Bandar Abbas cu trenul de noapte. Extrem de bine ingrijit, asternuturi mai curate decat in cel mai curat hotel din India. Trenul curat si el, bufet, chelneri seriosi, perna, aer conditionat, calatori civilizati, prietenosi si care vroiau sa imparta mancarea si bautura cu noi mai mult decat eram noi in masura sa acceptam.

 

Dupa vreo 6-7 ore in port am reusit sa obtinem semnaturi, aprobari si dizpozitii de la circa 20 de oficiali. Pentru o banala motocicleta! Alaturi, interminalul de importuri, era o rama de metrou nou nouta. Ma tot intrebam: oare cate semnaturi si aprobari si dispozitii ar fi trebuit sa obtin daca, in loc de motocicleta, as fi vrut sa import acea rama de metrou?

 

Dar in sfarsit, am iesit cu ea din vama. Caldura este extrema, cam 50 grade. Trebuie sa simti ca sa crezi ca e adevarat. Apa marii (golful Hormuz) este calda ca la dush.

 

Speram ca dupa primii 1000km spre Nord situatia sa se redreseze.

 

vrum vrum!

 

*** update 26 mai ***

 

din nou pe sa, in desertul din Iran. foarte bune drumurile si libere. am parcurs 960km intr-o singura zi si am ajuns in Teheran din Bandar Abbas in 2 zile, ca sa scapam cat mai repede de caldura sufocanta.

 

 

*** update 1 iunie *** (eventual sa puna cineva un separator)

 

dupa Teheran (in sine foarte dragut dar neinteresant din punct de vedere moto http://www.b66ama.com/?p=4439 si http://www.b66ama.com/?p=4451) am luat-o spre Nord, catre Marea Caspica. Trecand muntii am intalnit cele mai frumoase peisaje din Iran. Creste abrupte, serpentine, lacuri, rauri. Muntii se terminau abrupt chiar langa plaja. Am continuat pe langa tarm pana am ajuns la granita cu Azerbaijan. De acolo am continuat paralel cu granita spre Ardebil, prin provincia Azerbaijan din Iran.

post-2503-0-53226000-1336919647_thumb.jpg

post-2503-0-92308200-1336919881_thumb.jpg

post-2503-0-01740100-1336919970_thumb.jpg

post-2503-0-21735400-1336920034_thumb.jpg

post-2503-0-21417600-1336920196_thumb.jpg

post-2503-0-61354500-1336920214_thumb.jpg

post-2503-0-15016600-1336920260_thumb.jpg

post-2503-0-98845300-1336920291_thumb.jpg

post-2503-0-04009900-1337543544_thumb.jpg

post-2503-0-26531600-1337543567_thumb.jpg

post-2503-0-86931000-1337543609_thumb.jpg

post-2503-0-98255200-1337543645_thumb.jpg

post-2503-0-91013500-1337543705_thumb.jpg

post-2503-0-10309800-1337980604_thumb.jpg

post-2503-0-77552200-1337980634_thumb.jpg

post-2503-0-56507800-1338506595_thumb.jpg

post-2503-0-27460400-1338506663_thumb.jpg

post-2503-0-73428500-1338506679_thumb.jpg

post-2503-0-14807800-1338506722_thumb.jpg

post-2503-0-94177700-1338506732_thumb.jpg

Editat de bavareze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa excursia voastra...

 

Am si eu o intrebare...daca ajung la granita cu Iran, nu am carnet, as putea intra in tara cu o cerere de import temporar a motocicletei? eventual tranzit?

 

Din cate stiu eu, tu ai carnet...dar pt mine e scump...

 

Drum bun in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa excursia voastra...

 

Am si eu o intrebare...daca ajung la granita cu Iran, nu am carnet, as putea intra in tara cu o cerere de import temporar a motocicletei? eventual tranzit?

 

Din cate stiu eu, tu ai carnet...dar pt mine e scump...

 

Drum bun in continuare...

 

am mai scris si repet: carnetul e un teanc banal de hartii in niste coperti de carton galben. nu se verifica in vreun fel la granita. personalul doar completeaza ceva in el (de obicei gresit) si atat. se merge cu un cdp model la un atelier de tiparit si se face altul cu datele de indentificare necesare. e ca acum 5 ani cand te oprea garcea si iti cerea permisul, ziceai ca nu il ai la tine si dadeai datele unui prieten care avea permis valabil si scapai.

 

cat despre alte artificii (import temporar etc) nu ma pricep absolut deloc. abia cand vii cu idei din astea ciudate o sa devina toti agentii atenti. atata timp cat ai in mana in cdp ca restul de 500 de soferi de tir din vama, nimeni nu o sa bage de seama!

 

peisaje din anatolia de est, foarte frumoase: podis inalt, varfuri inzapezite, ceva tuneluri si poduri. orase putine, trafic lejer, drumuri bune dar uneori cam frig. neasteptandu-ne la asta, am trimis echipamentul de vreme rea acasa, ca sa mai facem loc in cutii. totusi este suportabil.

 

acum 2 zile a intrat un sarpe in cort. l-am scos afara fara probleme.

 

http://www.youtube.com/embed/clkT5CsKZak

 

**** update 7 iunie ****

 

cappadocia - unul dintre cele mai neobisnuite locuri vizitate pana acum.

 

sol format dintr-o roca foarte moale, in care oamenii au sapat locuinte, biserici, magazii.

 

ce nu stiam si nici nu ma asteptam: cel mai tare circuit de off road se afla in cateva zone, printre conurile alea. multa lume cu motociclete dar in special atv (amateurish!).

 

de frica sa nu sparg a 4-a camera in aceasta excursie, am lasat-o acasa. dar era ceva demential, se formase ca un fel de partie de bob pentru motociclete, si cu cat veneai mai tare reuseai sa te urci mai mult pe pereti. mai departe am ajuns pentru prima data in cariera mea de motociclist prin niste pesteri, care culmea aveau cate 2 iesiri, sapate de un mic rau prin care trebuia sa merg.

 

stanci, noroaie, nisip, de toate la pachet.

 

3 ore de distractie m-au costat o oglinda retrovizoare si o semnalizare care oricum nu era originala!

 

in alta ordine de idei: am facut revizia de ... 22.000km de la plecare. trebuia sa schimb si 2 rulmenti si am zis sa intru intr-un atelier ca sa fiu sigur ca se rezolva treaba. amatorii de acolo nu aveau pe stoc ulei moto si se jurau cu mana pe inima ca merge si ulei auto. pana la urma am pus ulei auto castrol gtx 15w40.

 

chiar in aceeasi zi, culmea, m-am intalnit cu ceva motociclisti care, auzind de intamplare, mi-au facut cadou 2 litrii de lukoil 20w50 moto, pe care l-am schimbat a doua zi.

 

in teorie stiu care e diferenta, totusi in practica ce se intampla cand mergi un timp cu ulei auto in motocicleta?

 

 

si 2 filme

 

 

post-2503-0-91857700-1338671362_thumb.jpg

post-2503-0-63192200-1338671423_thumb.jpg

post-2503-0-03481100-1338671444_thumb.jpg

post-2503-0-54167600-1339024532_thumb.jpg

post-2503-0-75946400-1339024563_thumb.jpg

post-2503-0-06834500-1339024601_thumb.jpg

post-2503-0-48315500-1339024607_thumb.jpg

Editat de bavareze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as da reply dar simt altfel...

 

cat de penibil ma simt comparand o pitifelnica ce a mers 300km si a adunat 500 de comenturi putzufelnice, fata de voi carea ati facut zeci de mii, metru cu metru mai fascinanti

 

cat de penibil ma simt cand vad unii ce vand pamant, kilometrii sau ursi maidanezi de siberia

 

cel putin un om asteapta mai multe poze si mai multe cuvinte.

 

P.S. mai degraba dormeam in nisip decat sa scot oratania din cort :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: :laugh: :laugh: tre sa te cinstesc neaparat! si poate punem la cale niste drumuri ceva, ca am timp si tot ce-mi trebe si nu stiu cat m-o mai tine.

 

iar cat despre tine ama, chiar vorbeam azi cu dragos manta (posteaza si el aci pe forum, e clona mea cum ar veni :laugh: ) mi-ar placea sa povestim. poate ne mai motivezi dracului pana nu ne mananca de tot corporatismul.

 

:cheers:

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

P.S. mai degraba dormeam in nisip decat sa scot oratania din cort :)

 

aceasta varianta era exclusa din start, deoarece in cort in stanga spate era un buzunar in care aveam cheile moto si ochelarii, 2 articole deosebit de importante.

 

tre sa te cinstesc neaparat! si poate punem la cale niste drumuri ceva, ca am timp si tot ce-mi trebe si nu stiu cat m-o mai tine.

 

iar cat despre tine ama, chiar vorbeam azi cu dragos manta (posteaza si el aci pe forum, e clona mea cum ar veni :laugh: ) mi-ar placea sa povestim. poate ne mai motivezi dracului pana nu ne mananca de tot corporatismul.

 

 

am putea sa mergem pe undeva 1-2 zile. chiar ma intrebam, cam ce trasee soft enduro cat de cat interesante sunt la maxim 150km de bucuresti? spre babele am fost deja de 2 ori iar transalpina s-a asfaltat, din cate stiu.

 

*** update 16 iunie ***

 

 

dupa Ankara, unde am schimbat guma spate, rulmentii fata si alte maruntisuri, au urmat mai mult obiective turistice de tip arheologic, datand din perioada grecilor si a romanilor: Olympos, Pamukkale, Aphrodisias.

 

*** update #2 16 iunie ***

 

Ephesus, fosta capitala a provinciei romane Asia Minor, este foarte bine conservat si destul de mare. Am vazut ruinele de la: biblioteca, amfiteatru, diverse cladiri administrative, baie, latrina, case de locuit, fantani arteziene, magazii.

 

Clar este cea mai spectaculos sait arheologic roman pe care l-am vazut pana acum. Se afla nu departe de Kusadasi si Izmir, pe tarmul Marii Mediterane.

 

am ajuns de o saptamana in Romania. am inceput sa mai updatez din blog, o sa scriu si aici. sa puna cineva un post separator va rog, sa nu se amestece. ceau!

post-2503-0-60254200-1339800049_thumb.jpg

post-2503-0-95847700-1339800102_thumb.jpg

post-2503-0-16136500-1339800136_thumb.jpg

post-2503-0-84966100-1339800166_thumb.jpg

post-2503-0-70721600-1339800220_thumb.jpg

post-2503-0-25170600-1339800230_thumb.jpg

post-2503-0-93889500-1339835011_thumb.jpg

post-2503-0-97812000-1339835033_thumb.jpg

post-2503-0-23547000-1339835051_thumb.jpg

post-2503-0-72772100-1339835156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost destul de prins cu diverse activitati, asa ca nu prea am mai avut timp de postat nici pe forumuri si nici pe blog. Incerc acum sa vin din urma.

 

2 poze din Pegamon, un sait arheologic in vestul Turciei. destul de interesant, dar nu atat de amplu precum Ephesus.

 

Istanbulul (urmatoarele 3 poze) a fost o reala surpriza. Are o istorie bogata si o geografie care il avantajeaza. Mi-au placut in primul rand vechile fortificatii bizantine (zidurile lui Theodosius), alte vestigii Romane (apeducte, rezervoare de apa) dar si palatele si moscheile. Orasul se prezinta foarte bine si sunt multe de vazut in general.

 

In drum spre Romania am mai trecut prin Edirne, unde mi s-a parut interesant muzeul spital, un obiectiv cum nu mai intalnisem pana atunci http://www.b66ama.com/?p=4778

 

Prin Bulgaria am trecut pe la Plovdiv si Veliko Tarnovo. Ambele orase sunt simpatice, cu multe cladiri vechi (Plovdiv este un oras vechi de 6000 de ani...), alei inguste, parcuri si mancare buna!

 

Nu am putut zabovi insa foarte mult, fiind manati de dorul de Romania, unde am ajuns pe 15 iunie, la 6 luni si 12 zile de cand am intrat in Vietnam.

 

Am parcurs 25,070km pe motocicleta

 

800km cu alte motociclete si scutere

 

3350km cu trenul (Lao Cai -> Hanoi, Calcutta -> Bombay, Iazd -> Bandar Abbas)

 

4590km cu avionul (Bangkok -> Kathmandu, Delhi - Shiraz)

 

aproximativ 1000km cu autocarul

 

In total peste 34,800km.

 

A fost mai putin decat am mers in America de Sud (41.000km numai pe motocicleta) dar ceva mai dificil. Nu atat din cauza conditiilor de drum cat din cauza problemelor cu acte/vize/etc care au mai rapit din frumusetea excursiei, din pacate, si ne-au facut sa cheltuim o multime de timp si de bani aiurea. Daca tura din America de Sud s-a axat pe peisaje si aventura, tura aceasta a fost mai mult orientata pe civilizatii si arheologie. Am avut sansa sa vizitam vestigii ale imperiilor Vietnamez, Khemr, Siamez, Britanic, Mughal, Persan, Ottoman si Roman. Am intalnit si vizitat temple ori alte asezri de cult apartinand unui numar impresionant de religii (Budism, Hinduism, Jainism, Islamism, Zoroastrianism (sper ca asa se zice), Crestinism etc). Pe scurt, foarte educativa si informativa aceasta calatorie.

 

Ne dorim ca, in masura posibilitatilor, sa continuam cu expeditiile. Desi destul de complicat dpdv logistic, am vrea sa trecem in primul rand prin Africa. Apoi, o tura prin Australia de relaxare si, daca logistica nu va fi o piedica de netrecut, o expeditie in Antarctica.

 

Planuri sunt multe, sa speram ca si apucam sa le punem in practica.

 

Pace!

post-2503-0-08049500-1342598918_thumb.jpg

post-2503-0-34977600-1342599126_thumb.jpg

post-2503-0-10031800-1342599188_thumb.jpg

post-2503-0-16847400-1342599221_thumb.jpg

post-2503-0-40019200-1342599260_thumb.jpg

post-2503-0-23094600-1342599297_thumb.jpg

post-2503-0-71020200-1342599313_thumb.jpg

Editat de bavareze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

************

 

epilog:

 

am petrecut cateva saptamani prin Romania inainte de a pleca inapoi in California.

 

ne-am simtit, pentru prima data in viata, turisti in Romania. am vizitat Muzeul Taranului Roman (pentru prima data!) si Antipa (prima data dupa renovare). Apoi am dat o tura (tot moto, dar de data asta pe un YZF-R6) pana in Maramures sa vedem mocanita si ceva biserici.

 

Am revazut dealurile pline de noroaie si paduri - care mi-au lipsit atat de mult - pe un KTM impreuna cu niste prieteni.

 

Si in cele din urma am prins o etapa superbike in Slovacia la Slovakiaring cu echipa veche (Balamuc & co)... mi-a fost oarecum greu sa ma readaptez la super sport dupa o pauza de 2-3 ani, dar a meritat efortul!

 

***********

 

Una peste alta, calatoria s-a incheiat cu bine. Comparat cu cea din 2010 din America de Sud as putea spune ca a fost mai putin spectaculoasa dpdv peisaj si aventura dar mult mai interesanta dpdv a aceea ce am vazut in rest. Atatea vechi civilizatii, religii, rase si tipuri de oameni, limbi, traditii, mancaruri etc nu am mai vazusem in tot restul vietii.

 

Ca sa fie imaginea completa trebuie sa amintesc si partile negative ale acestei calatorii (din nou prin comparatie cu tura 2010):

 

- igiena nu precara ci absenta cu desavarsire in tari precum Vietnam dar mai ales India. Cu toate masurile de precautie, am fost fiecare bolnavi de cate 2-3 ori de burta si de cap (a se citi depresie... debusolare... "ce cautam in locul asta?"... "cat o mai tine asa?")

- birocratie si incurcaturi cum nu credeam sa existe pe undeva... depasind cu mult experientele de pe la ghiseele din Bucuresti. a inceput prost cu intarzierea motocicletei ~ 3 saptamani la plecare, a continuat cu haosul din vama vietnameza, a atins apogeul in India cand am aflat ce dornici erau pakistanezii sa ne vada la ei in tara (singura cale practicabila catre Vest) si s-a incheiat in Romania unde, dupa vreo luna de incercari, nu am reusit sa inchidem CDP si am ramas cu banii blocati in escrow pana in decembrie 2013.

 

apropos de povestea cu CDP ( vamesii de la Giurgiu ne-au trimis la Bucuresti dupa ce s-au mirat cu Carnetul in mana vreo ora, cei din Bucuresti ne-au trimis inapoi la punctul de intrare sau chiar la punctul de intrare in UE - respectiv Bulgaria; am aflat ca am putea inchide CDP si cu semnatura+stampila de la politist sau notar, dar nici acestia nu s-au incumetat sa scrie pe motiv ca nu intra in atributiile lor legale sau chiar ca le este interzis sa completeze) lansez un apel: anuntati-ma daca stiti unde si cum se poate inchide un CDP in Romania. Imi trebuie o semnatura+stampila de la un angajat guvernamental (vames, notar, politist etc) care sa certifice ca la data completarii actului, in fata lui se afla motocicleta identificata de CDP. Nimic mai mult.

 

planuri de viitor: multe, ne ajung cat pentru tot restul vietii :-) dpdv moto ne dorim (eu mai mult, Laura aproape deloc, dupa ce a vazut pozele lui mrwhitee) sa traversam Africa. Pentru asta am scos-o pe Palomina la vanzare, intentionand sa continuam pe ceva mai nou, eventual F800GS).

 

si acum... inapoi la munca :-)

 

bafta!

post-2503-0-05306400-1348136423_thumb.jpg

post-2503-0-08150900-1348136463_thumb.jpg

post-2503-0-28665800-1348136572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

************

lansez un apel: anuntati-ma daca stiti unde si cum se poate inchide un CDP in Romania. Imi trebuie o semnatura+stampila de la un angajat guvernamental (vames, notar, politist etc) care sa certifice ca la data completarii actului, in fata lui se afla motocicleta identificata de CDP. Nimic mai mult.

 

 

intreaba la ACR pt ca ei e posibil sa se mai fi lovit de chestia asta. Mie mi-au zis ca (parca in eventualitatea in care il pierd...nu-mi mai aduc aminte exact) s-ar putea sa ma trimita, cand ma intorc, la vama (?!) pt ca aia sa-mi completeze certificatul de prezenta (adica sa ceritifce aia ca motoreta intradevar a ajuns in tara)

 

nu stiu daca te ajuta dar eu zic ca poti sa le dai un telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba la ACR pt ca ei e posibil sa se mai fi lovit de chestia asta. Mie mi-au zis ca (parca in eventualitatea in care il pierd...nu-mi mai aduc aminte exact) s-ar putea sa ma trimita, cand ma intorc, la vama (?!) pt ca aia sa-mi completeze certificatul de prezenta (adica sa ceritifce aia ca motoreta intradevar a ajuns in tara)

 

nu stiu daca te ajuta dar eu zic ca poti sa le dai un telefon

 

 

buna idee, am sa incerc. desi daca ma trimit la vamesi e ca si cum m-ar trimite la plimbare... vamesii mi-au aratat la ce sunt buni deja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare!

 

a trecut o vreme, am venit din urma cu munca, si mi-am facut avant si am scris o incheiere pe blog cum se cerea, cu cateva statistici despre ce si cum s-a intamplat in asia.

 

nu asta este cel mai important, ci faptul ca o sa mai adaug niste articole care ar putea fi interesante dintr-o calatoripe care o intreprindem acum in china si koreea de nord.

 

in china a mai fost lumea, dar in dprk mai rar si totusi, pentru noi (romanii) este interesant deoarece asemanarile cu romania de acum 25 de ani sunt izbitoare. am un teanc de poze din phenian, kaesong si zona demilitarizata de langa koreea de sud, incerc sa lucrez la ele si o sa incep sa le postez cat mai curand pe www.b66ama.com

 

as fi vrut sa ma invart prin aceste tari pe motocicleta dar din pacate nu este posibil, asa ca a trebuit sa ma multumesc cu autobuz/tren/avion/vapor/bicicleta etc.

 

numai bine,

Radu

post-2503-0-62900900-1367766944_thumb.jpg

post-2503-0-16517200-1367767553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

in dprk mai rar si totusi, pentru noi (romanii) este interesant deoarece asemanarile cu romania de acum 25 de ani sunt izbitoare. am un teanc de poze din phenian, kaesong si zona demilitarizata de langa koreea de sud, incerc sa lucrez la ele si o sa incep sa le postez cat mai curand pe www.b66ama.com

 

wow! asta DA aventura! cu mare placere am sa urmaresc povestea.

 

(in prima poza din postul tau, nu cumva camioanele sunt "Roman-Diesel" - emblema e stearsa, dar oare sunt importate de la Tovarasu`, marele prieten al liderului nemuritor Kim? sau si nord-coreenii au licentza?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow! asta DA aventura! cu mare placere am sa urmaresc povestea.

 

(in prima poza din postul tau, nu cumva camioanele sunt "Roman-Diesel" - emblema e stearsa, dar oare sunt importate de la Tovarasu`, marele prieten al liderului nemuritor Kim? sau si nord-coreenii au licentza?)

 

evident ca sunt romanuri - katyusha. am vazut dacii, M461 etc si multe camioane care "aduc" a SR-101 dar cred ca sunt facute la ei (in uz zilnic!)

 

atasat o poza cu niste dacii de scoala in fata palatului copiilor din phenian.

 

postez din beijing, netul nu merge la hotel, dar incerc sa revin cu ceva detalii cat mai curand!

 

ceau!

post-2503-0-81978100-1367843938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...