Sari la conținut

Kawasaki ER6N / ER6F


Beatrice
 Share

Postări Recomandate

Acum 10 ore, CristiaNNNw0w a spus:

Salut! Si eu am patit asta! Am avut ceva de lucru ca erau diametre diferite... am rezolvat-o pana la urma cu sudura.. 

Btw, daca crezi ca te ajuta pot face o poza si-ti arat cum a iesit la mine. 

Chiar te rog sa imi faci poza.Ce fel de sudura?Argon?Sudura a fost facuta pe loc?Si la mine sunt diametre diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, BeAVe a spus:

Chiar te rog sa imi faci poza.Ce fel de sudura?Argon?Sudura a fost facuta pe loc?Si la mine sunt diametre diferite

Am reusit sa gasesc pozele facute din mai de cand am facut-o. Singura problema este ca acum traseul este dintr-o bucata. 

Sper sa va ajute! Btw, de atunci nu am mai avut probleme, uneori da rateuri pe decelerare dar am testat si nu rasufla pe nicaieri, o fi de la diferenta de diametru.

Screenshot_20191104-120614_WhatsApp.jpg

Screenshot_20191104-120604_WhatsApp.jpg

Screenshot_20191104-120515_WhatsApp.jpg

Screenshot_20191104-120541_WhatsApp.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai salut,

...o întrebare, sau două.

ABS-ul la mobra mea din 2006(2008) este ”suspendat” ca să citez vânzătorul, adică nu funcționează.

Știam de când am cumpărat-o.

Se stinge becul după ce plec de pe loc.

Are cineva idee dacă se poate repara? Și cam cât costă ca să văd dacă merită efortul?

Nu mă deranjează. Merg și fără ABS, dar e o rotiță din creierul meu care mă tot sâcâie.

Vă mulțumesc pentru colaborare.

 

Marius-Răzvan

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, MRB a spus:

Hai salut,

...o întrebare, sau două.

ABS-ul la mobra mea din 2006(2008) este ”suspendat” ca să citez vânzătorul, adică nu funcționează.

Știam de când am cumpărat-o.

Se stinge becul după ce plec de pe loc.

Are cineva idee dacă se poate repara? Și cam cât costă ca să văd dacă merită efortul?

Nu mă deranjează. Merg și fără ABS, dar e o rotiță din creierul meu care mă tot sâcâie.

Vă mulțumesc pentru colaborare.

 

Marius-Răzvan

 

Asa functioneaza, deci totul e in regula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Buna seara, va rog sa ma ajutati , azi am vrut sa ies cu motorul si din pacate nu mai gasesc cheia de la el . Am un kawasaki er6n 2010 , m am tot interesat cum as putea sa i dau de cap, am inteles ca sunt care fac chei dupa butuc dar întrebarea mea er6n 2010 are chip la cheie sau nu ? Cheia mea din cate tin eu minte era turnata.  Astept răspunsuri din partea voastră dar va rog nu ma întrebați de ce nu am doua chei !😬😬😬 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare ! Este cineva pe aici cu Er6N / ER6F limitat la A2 , sa-mi spuna si mie cum e motorul? Trage bine sau il trage prea in jos limitarea? as vrea sa imi cumpar unul , dar oscilez intre ER6N / ER6F si alte motoare care sunt special concepute pentru A2. 

De asemenea , cei care aveti ER6F , imi puteti spune cum e in oras motorul? Nu te incurca geamul ala imens si carenele ? Invers , la ER6N , de la ce vinteza incepi sa simti vantul super tare?

O alta intrebare : se pot schimba cumva ceasurile ? Nu-mi plac deloc , mai ales cum vin la modelul de ER6 F. ( Insa din lateral , moto arata bestial)

Sper ca nu m-am intins prea mult :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Revin dupa o pauza, am facut un upgrade serios la motocicleta, fara sa ma laud acum. Initial avea doar power commander si quickshifter la ea, in vara aceasta am mai pus evacuare full Leo Vince Underbody, plus filtru sport K&N , plus remapare. 100 de cai, numai pe o roata are tendinta de a sta. 

 

Eu stiu ca, modelele 2010 + au chip la cheie, poate ma insel

 

Pe mine personal nu ma incurca carenele la inotul prin trafic. Nu e ca un Ktm sau ca o Yamaha seria Mt de zvelte printre masini, dar m am putut strecura la ore de varf pana la semafor. Depinde si de ceilalti soferi si de cat de binevoitori sunt. 

IMG-20200824-WA0004.jpeg

1 oră în urmă, LegoLand a spus:

Revin dupa o pauza, am facut un upgrade serios la motocicleta, fara sa ma laud acum. Initial avea doar power commander si quickshifter la ea, in vara aceasta am mai pus evacuare full Leo Vince Underbody, plus filtru sport K&N , plus remapare. 100 de cai, numai pe o roata are tendinta de a sta. 

 

Eu stiu ca, modelele 2010 + au chip la cheie, poate ma insel

 

Pe mine personal nu ma incurca carenele la inotul prin trafic. Nu e ca un Ktm sau ca o Yamaha seria Mt de zvelte printre masini, dar m am putut strecura la ore de varf pana la semafor. Depinde si de ceilalti soferi si de cat de binevoitori sunt. 

IMG-20200824-WA0004.jpeg

 

IMG-20200915-WA0019.jpg

Editat de LegoLand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am achizitionat un ER6N 2014 ABS si nu ii functioneaza farul. Ar trebui sa cumpar altul insa ce am gasit, e un jur la 200€ sau chiar mai mult. Are cineva un link cu un magazin de piese moto unde as putea gasi un far la un pret mai decent? N-oi da amu pe-un bec mai mult decat am dat pe casca 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare băieți.O mica curiozitate.Am un ER6N din 2006.Ieri l-am scos la o tura.Afara erau 13-14 grade.In 10 minute mi-a pornit ventilatorul.Mi se pare ca a pornit destul de repede.E normal?Daca nu, ce ar trebui sa verific? 

Editat de BeAVe
Greșeli gramaticale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul lichidului de răcire în primul rând și dacă se încălzește radiatorul (un termostat blocat închis face ca temperatura motorului să crească fără ca lichidul să circule prin radiator). 

Acum 3 ore, BeAVe a spus:

ce ar trebui sa verific? 

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, baieti! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa incep scoala pentru categoria A si m-am orientat pentru o prima motocicleta la ER6n, anul 2006+. Am citit tot topicul si vad ca este destul de fiabila, cu un cost de achizitie destul de bun (vreau o motocicleta in jur de 2000€), cu o putere mai mult decat suficienta pentru un incepator care nu are deloc experienta pe doua roti. 
 Intrebarea mea este: pentru un tip mai pitic, am 1.65m si 70kg, e destul de manevrabila? Sa ajung cu picioarele bine la sol si s-o pot tine?

 Multumesc frumos! Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Albertt a spus:

Salut, baieti! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa incep scoala pentru categoria A si m-am orientat pentru o prima motocicleta la ER6n, anul 2006+. Am citit tot topicul si vad ca este destul de fiabila, cu un cost de achizitie destul de bun (vreau o motocicleta in jur de 2000€), cu o putere mai mult decat suficienta pentru un incepator care nu are deloc experienta pe doua roti. 
 Intrebarea mea este: pentru un tip mai pitic, am 1.65m si 70kg, e destul de manevrabila? Sa ajung cu picioarele bine la sol si s-o pot tine?

 Multumesc frumos! Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Salutare.E am 1.70 și e ok.In cazul în care nu e destul de joasa, poți pune un kit de coborâre.Cel mai bun sfat al meu e sa te urci pe una sa vezi cum ajungi.Parerea mea e ca la 1.65 o sa ajungi cu vârfurile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Albertt said:

 Intrebarea mea este: pentru un tip mai pitic, am 1.65m si 70kg, e destul de manevrabila? Sa ajung cu picioarele bine la sol si s-o pot tine?

 

O să ajungi destul de bine, cred. Cele din 2006-2008 au șaua pe la 785-795mm dacă îmi amintesc bine, modelele din 2014-2016 au ajuns cu șaua pe la 800-805mm. Chiar și la astea ar trebui să ajungi decent la înălțimea pe care o ai.

Nu văd pe unde ești. Câteva școli din București au ER-6N și poți vedea pe viu cum stau lucrurile.

Sper că te-am ajutat.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut si asfalt uscat va doresc.

Am gasit acest forum si m`am gandit sa adresez si eu o intrebare.

Detin un ER 6N din 2006 cu Abs si ieri s`a ars becul de la faza scurta

Inca nu m`am uitat atent, dar la prima vedere nu pare o treaba relativ usoara , sa schimb acel bec, de aceea vreau sa va intreb.. 

Trebuie sa dau farul cu totul jos sau exista o modalitate mai simpla pentru a schimb acel bec? :P

Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...