Sari la conținut

Sfat pentru achizitie


Postări Recomandate

Un LC4 din 1998 inmatriculat cere 1000 epuroi vezi ce e cu el

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/86650-ktm-lc-4/page__fromsearch__1

 

LC4 1998 are in principiu kick-start. Ca sa fac un joc de cuvinte - omul a zis din start ca vrea fara kick-start :lol: La fel ca si XT-ul mentionat de Raul, care tot asa - doar kick (desi e o motocicleta foarte buna, incontestabil).

 

@_Raul_ - la DR 650 SE s-a reununtat la angrenarea cu lant a arborilor balansieri in favoarea rotilor dintate (cum era si cazul) - bashca ca e doar un arbore si nu doi ca la Dr-ul vechi; cu toate astea - singura "problema" la treaba asta cu lantul e ca face ceva zgomot dupa o vreme. Un prieten a facut spre 10.000 km (daca nu mai bine) FARA arborii balansieri de la DR. Inafara ca vibra cam ca si KTM-u' n-a avut nici pe dreacu, din contra - urca in ture ca dementa, logic. Era rupere. Plus carburator Dell'Orto pe ea... bomba pe roti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KTM LC4 nu intra in sfera mea de atentie !

De 640 nu am bani iar de GS600 nu prea vreau sa aud si nici nu are electrostarter.

 

In foto sunt doua LC4. 640-ul a fost al meu, iau 600-ele al cumnatului meu. Nu-mi amintesc cu placere, cat timp dateam la pedala 600-elui ca sa-l pornim ... dateam cu randul ca oboseam ! Avea carburator DelOrto cu jiclor de 1.8mm si pornirea era o adevarata aventura. Ori il inecai, ori abia pornea ... bine ca si cand pornea ... mama, mama !

Dar NU ... am avut prea multe KTM-uri si mi-a ajuns !

 

... momentan XT-ul este in mintea mea, mai ales ca nu aspir la vre'un statut de enduro-star ! Ma vad un ,,nenea" cotrobaind linistit prin cranguri si nu alergand cau un turbat bagand groaza in tot ce e viu !

 

... continuam ! Sunt pe receptie ! :friends:

post-10224-0-74990800-1327067849_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul si Lupu au facut prezentari pertinente pentru modelele avute in vedere de tine, asa ca prea multe nu sunt de spus. Eu te sfatuiesc tot catre un XT600 si motivele ar fi urmatoarele: in primul rand, este cea mai usoara dintre toate cele mentionate de tine - 157 kg la gol, la care adaugi uleiul si benzina (15 l cu rezerva inclusa); un motor de o simplitate si fiabilitate exemplara. As spune chiar plictisitoare. Daca gasesti un motor in mintile lui, cu servisul de intretinere elementar si cu un ulei potrivit, pur si simplu nu ai treaba; ciclistica foarte faina, cdeea e o face foarte distractiva pe forestiere si of road; poti face si turing cu ea, cu conditia sa mergi linistit, undeva intre 90 si 110 km/h. Putere si cuplu are suficienta, ca sa te duca oriunde, daca stii cu ea. Eu am un XT600E din 1995 si nu prea ma pot plange in acest sens, chiar in connditiile in care am 1,90 m si 108 kg.

S-a mai pomenit aici si Yamaha TT600. Este sora orientata mai spre off road a XT-ului 600. Este super faina, dar este mai inalta, cu saua mai ingusta si mai tare si ma tem, ca iti face poponeata franjuri.

Ca pret, poti sa gasesti Yamaha XT600 E undeva intre 1000-1100 si 1500-1700, functie de an, de accesorii, starea tehnica, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un tenere 660 te duce si pe asfalt si prin padure puternica si fiabila :peace:

 

Tenereu' de 660 joaca un pic in alta liga. Chestia e ca nu e foarte clar, e un pic intre. E destul de usoara, garda la sol excelenta, cuplu foarte bun, motor elastic si foarte foarte putin vibratoriu dar este destul de voluminoasa si destul de multe carene. Sigur, nu e o optiune prea rea pentru enduro-turism din punctul meu de vedere insa inaltimea ei te poate pune in dificultate uneori.

Eu la 1.82 m-am varsat cu ea prin padure in destule feluri posibile si imposibile :lol: si asta din cauza inaltimii ca grea nu e.

 

P.S.: oricum as prefera XTZ 660 oricand si la orice ora Transplantului. Face tot ce face si ea numai ca mai bine :lol:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Tenerele fara carene dar cu crashbar. Am culcat-o de cateva ori in padure si n-a patit nimic. E adevarat ca nu protejeaza la fel de bine de vant dar macar nu vin cu bucatile de carena in punga la fiecare iesire de pe drum. Problema e ca un Tenere e peste 1000 euro indeobste.

post-7680-0-81433700-1327094217_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu doar xt 600 am avut dintre cele mentionate,nu e o motocicleta care sa te sperie,insa e prietenoasa si fiabila si iti poti atinge f bine scopul mentionat.cam asa arata a mea care pana la urma s-a vandut pe bani de scuter. post-54162-0-75516900-1327099726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

KTM LC4 nu intra in sfera mea de atentie !

De 640 nu am bani iar de GS600 nu prea vreau sa aud si nici nu are electrostarter.

In foto sunt doua LC4. 640-ul a fost al meu.

Dar NU ... am avut prea multe KTM-uri si mi-a ajuns !

Ce frumos era LC4-le tau... Imi aduc aminte cand i-ai facut mini parbrizul acela si pozele cu el iarna in casa.

Excluzand cheltuielile cu 400-le (de-asta ti-a picat greu Ktm? Ca eu zic ca au fost cheltuieli "care sunt" si gata cu el) cum era 640-ul?

 

Eu te sfatuiesc tot catre un XT600 si motivele ar fi urmatoarele: in primul rand, este cea mai usoara dintre toate cele mentionate de tine - 157 kg la gol, la care adaugi uleiul si benzina (15 l cu rezerva inclusa);

S-a mai pomenit aici si Yamaha TT600. Este sora orientata mai spre off road a XT-ului 600. Este super faina, dar este mai inalta, cu saua mai ingusta si mai tare si ma tem, ca iti face poponeata franjuri.

Ca pret, poti sa gasesti Yamaha XT600 E undeva intre 1000-1100 si 1500-1700, functie de an, de accesorii, starea tehnica, etc

Intreb si eu, fiindca mie mi s-a parut altfel in teren? XT-ul 600 este mai usor ca Dominatorul la gol? Bagam mana in foc pentru Domi.

@Switch, esti pe receptie? Please, help!

Intreaba-l pe Switch de Dominator, Petrica. Si el este fan Domi cum suntem noi XT si o sa iti spuna lucruri pertinente.

Iar TT-ul...ce sa zic. Eu nu stiu asa multe in Ro, ba din contra. Asta cred ca ar fi singurul minus, fiindca in rest nu am auzit nimic de rau de ea. Ma refer la tot ce inseamna TT pana in RE, care este in alta liga cu banii.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intreb si eu, fiindca mie mi s-a parut altfel in teren? XT-ul 600 este mai usor ca Dominatorul la gol? Bagam mana in foc pentru Domi.

@Switch, esti pe receptie? Please, help!

Intreaba-l pe Switch de Dominator, Petrica. Si el este fan Domi cum suntem noi XT si o sa iti spuna lucruri pertinente.

Iar TT-ul...ce sa zic. Eu nu stiu asa multe in Ro, ba din contra. Asta cred ca ar fi singurul minus, fiindca in rest nu am auzit nimic de rau de ea. Ma refer la tot ce inseamna TT pana in RE, care este in alta liga cu banii.

 

Scuze, nu am fost suficient de explicit: ma refeream la XT600E, care are conform fisei tehnice 156kg la gol si cca 170 la plin, conform fisei tehnice. XT 600Z Tenere are intre 179 si 185 la gol (doar modelele fabricate pana prin 1986, sunt ceva mai usoare), in functie de model/an fabricatie, astfel ca este mai grea, decat Dominatorul, care are doar 167. In fine, astea sunt datele pe hartie, nu am putut sa le compar pe toate din punct de vedre al greutatii, insa pot sa pun mana in foc ca modelul XT600E este mai usor decat un Domi. La manevrarea de pe loc se simte imediat diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Scuze, nu am fost suficient de explicit: ma refeream la XT600E, care are conform fisei tehnice 156kg la gol si cca 170 la plin, conform fisei tehnice. XT 600Z Tenere are intre 179 si 185 la gol (doar modelele fabricate pana prin 1986, sunt ceva mai usoare), in functie de model/an fabricatie, astfel ca este mai grea, decat Dominatorul, care are doar 167. In fine, astea sunt datele pe hartie, nu am putut sa le compar pe toate din punct de vedre al greutatii, insa pot sa pun mana in foc ca modelul XT600E este mai usor decat un Domi. La manevrarea de pe loc se simte imediat diferenta.

 

Poluam un pic topicul, dar incerc sa lamuresc scurt problema:

Tenerele meu (3AJ, 88-90), cf. fisei - 155 gol, 180 plin. Chiar o sa il cantresc la primavara fiindca de mult ma roade curiozitatea asta.

M-am dat si cu 3TB si cu Domi de prin 99 (cred). Mi s-a parut mai (funky si) usoara ultima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.............. cum era 640-ul?

 

A fost cea mai vibratoare mobra a mea ! :laugh:

Acum serios vorbind, a fost una dintre mobrele dupa care suspin si acum (...dupa LC8, bineanteles !), mai ales ca o cumparasem cu 8900km la bord, acum este la un tip Robert din Arad ! ... o are si acum !

Prezenta un usor disconfort din cauza vibratiilor, insa doar la anumite ture cand (cred?!) intra intr-o frecventa de rezonanta, altfel caracteristicile motorului si ciclistica ... de exceptie ! Pacat ca nu am apucat sa ii descopar adevaratul potential ! ... am tinut-o doar un an si un pic ! :(

 

Poluam un pic topicul, dar incerc sa lamuresc scurt problema:

 

Nu-l poluati de loc ! Ma refer EXACT la mobra din foto !

post-10224-0-33174100-1327305116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu urmaresc de mult o motocicleta si de strada dar si de ofroad. din caite am studiat pe net tot xt-ul mi se pare super ok la greutate,simplitate,ciclistica,consumabile etc. se pare ca e cam obositoare la drum lung,dar asta nu o e problema mare,se rezolva cu o pernuta suplimentara sau cu pauze de tigara mai dese. ofroad mi se pare cea mai ok daca vrei doar sa bati cringurile si dealurile doar pentru priveliste si relaxare.totusi sa nu subetimam puterea ei mai ales a 2kf-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu urmaresc de mult o motocicleta si de strada dar si de ofroad. din caite am studiat pe net tot xt-ul mi se pare super ok la greutate,simplitate,ciclistica,consumabile etc. se pare ca e cam obositoare la drum lung,dar asta nu o e problema mare,se rezolva cu o pernuta suplimentara sau cu pauze de tigara mai dese. ofroad mi se pare cea mai ok daca vrei doar sa bati cringurile si dealurile doar pentru priveliste si relaxare.totusi sa nu subetimam puterea ei mai ales a 2kf-ului.

 

... bine, eu nu mi-am propus sa ma duc cu XT-ul la mare pe asfalt (...poate pe camp), l-as folosi in principal in afara drumurilor publice, pe forestiere, drumuri de camp, in paduri ... plimbari d'astea gen Rallye-Raid si nu hard enduro, trial sau mai stiu eu ce catarare cu motocicleta.

Pentru turism-moto o sa folosesc in coninuare GSXF-ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... bine, eu nu mi-am propus sa ma duc cu XT-ul la mare pe asfalt (...poate pe camp), l-as folosi in principal in afara drumurilor publice, pe forestiere, drumuri de camp, in paduri ... plimbari d'astea gen Rallye-Raid si nu hard enduro, trial sau mai stiu eu ce catarare cu motocicleta.

 

Eu am facut anul trecut intr-o singura zi 450 km ( o tura pe la Arieseni si imprejurimi) cu un XT, deci cu putina bunavointa se poate

XT-ul este cea mai usoara motocicleta pe care am condus-o, pe forestiere normale e o incantare, in serpentine ciclistica e foarte buna, m-am inclinat mai ceva ca un cascador, e stabila

Toate bune si frumoase pana la aproximativ 100 km/h, de acolo s-a cam terminat distractia, nu e facuta pentru viteza mai mare, la drum lung trebuie sa iti iei ceva de citit :laugh:

 

Dar pentru ce vrei tu, XT-ul sau oricare din clasa ei (DR, Dominator) este perfect

Bafta la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune si frumoase pana la aproximativ 100 km/h, de acolo s-a cam terminat distractia, nu e facuta pentru viteza mai mare, la drum lung trebuie sa iti iei ceva de citit :laugh:

 

 

Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! :rolleyes:

post-10224-0-54711900-1327398259_thumb.jpg

post-10224-0-66818600-1327398268_thumb.jpg

post-10224-0-60425400-1327398277_thumb.jpg

post-10224-0-64796300-1327398286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! :rolleyes:

 

Cu exceptia pozei 3, unde, din cauza greutatii motocicletei, te chinui un pic prin namolul acela lipicios de dupa ploaie (chiar si cu gume off 100%, fiindca se incarca si la namilele astea nu poti sa le dai gaz, asa, instant, ca sa descarci), restul traseelor sunt super lejere.

Oricare din motocicletele enumerate de noi in topicul asta le fac lejer.

Cel mai mult am facut, eu cu Tenere si un prieten cu Dominator, 680 de km intr-o zi. Timisoara - Transalpina si retur. Ma cam dureau toate cele (nu ceva extrem, sa nu mai pot merge sau genul) dar a fost ok. Mai mult de 750 nu as fi rezistat. Asa ca gandeste-te si la ceva carene, Petrica. Daca si asa nu dai o avere pe ea, le mai lipesti din cand in cand, faci ca Andrei, etc.

Sa stii ca nici XT-ul sau oricare dintre cele enumerate de tine nu poti sa le faci bulletproof, fiindca nu prea ai pe unde sa prinzi crash-bar-uri. Si la ele se va mai indoi ba un rezervor, ba un plastic din laterala rezervorului, etc

De curiozitate, baga un ochi si pe site-ul baietilor de la Heavy Duties si vezi ce protectii au pus ei de-a lungul timpului pe motocicletele luate de tine in calcul.

XT-urile si Tenerele vechi (racite pe aer) duc maxim 145 km/h. Tenereurile racite pe apa urca la 170 din ce stiu eu.

Eu, cu a mea, am viteze de croaziera 110 kmh (national/europene) si 130 kmh (autostrada).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult am facut, eu cu Tenere si un prieten cu Dominator, 680 de km intr-o zi. Timisoara - Transalpina si retur.

:cheers:

Eu sunt cel in cauza cu Dominatorul, si am facut destule drumuri lungi cu Dominatorul, recordul e de vreo 730/zi.

Parerea mea: Dominatorul se simte mai usor decat XT, si un alt avantaj la Dominator e ca e construit in asa fel incat nu se sparge, rupe nimic la cazaturi.

Daca tot vorbim de motoare si comparatii, sunt destule info utile pe topicul asta:

 

 

/index.php?/topic/303104-topicul-recenziilor/

Merci Raul de topic! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbim de motoare si comparatii, sunt destule info utile pe topicul asta:

/index.php?/topic/303104-topicul-recenziilor/

 

Cunosc foarte bine topicul asta ! Chiar am scris acolo despre vre'o doua vaci !

_________________________________________________________________________________

 

Cat despre ,,Dominatorul se simte mai usor decat XT", nu cred asta ! Mie imi pare putin mai balenos Domi ... si sincer, chiar e' !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Prin aceiasi dilema trec si eu acum...buget maxim 1000 de euro (preferabil ar fi sa gasesc ceva la 7-800, dar asta e cam greu), neaparat inmatriculata si domeniul meu de utilizare se aseamana extrem de mult cu al tau :D Eu as merge cam 60% offroad si 40 on road. Acei 40% ar fi in general drumuri de 250 km/zi maxim o data la 2 saptamani si rar tripuri scurte de 3-400 de km, in rest endureala soft. Eu mi-am restrans cautarile numai pe Dominator si XT si..ca sa nu fac alt topic pe tema asta vreau sa va intreb ce parere aveti de domi de 500 (NX500) pt ca am gasit una inmatriculata (NX500) si pretul e cam atractiv (700 euro). Scz ca incerc sa fac rost de o parere in topicul tau, dar m-am gandit ca e cam acelasi subiect si nu are rost sa fac topic nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominatorul de 500 difera fata de cel de 650 prin capacitatea cilindrica (evident) rapoartele din cutia de viteze si cele finale (44 de dinti pe spate) si prin faptul ca vibreaza mai putin. In rest este aceeasi motocicleta, cantareste la fel de mult, asa ca daca poti alege nu se justifica sa o alegi pe cea de 500 datorita cuplului mai mic (diferenta de putere nu se prea simte deoarece cel de 500 merge mai turat datorita rapoartelor diferite). Singurul avantaj real este consumul cu un litru mai putin la suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT-urile si Tenerele vechi (racite pe aer) duc maxim 145 km/h. Tenereurile racite pe apa urca la 170 din ce stiu eu.

 

Ref. la alea racite cu apa... pe max 150 pe GPS te poti baza, pe mai sus de atat depinde cum bate vantul.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mzrider

Ms de raspuns, speram sa fie la fel cutiile de viteze ca sa se poata gasi piese si pt NX-ul de 500..daca e asa cum zici, atunci nu prea exista avantaje pentru achizitia unui NX500...cat despre consum ma indoiesc ca e diferenta de 1L/100km intre NX650 si NX500...practic e cam aceiasi motocicleta, aceiasi masa, aceleasi roti, aceiasi forma, doar un motor mai mic care merge mai turat ca sa mute aceiasi masa in acelasi timp (deci consumul ar trebui sa fie acelasi). Inca sunt in cautari si ma mai gandesc daca voi lua NX-ul de 500 sau ba. Oferta pare buna, insa cred ca e cam greu de gasit piese pt asa ceva ca am observat ca is cam rare drujbele astea...

Ms fain si mai astept pareri daca mai e cineva in cunostinta de cauza...

 

ce parere aveti de frumusica asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1994-418507.html ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arata bine de tot !

 

Te uitasi la DRZ? E usoara, plasticele rezista, rezista, rezista, rezista... racire pe apa, consum rezonabil.

 

... mda ! Ma tot uit si la DRZ, insa pentru asta ar trebui sa sacrific GSXF-ul si nu prea imi vine ! ..... cu ce mai fug eu la greci ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...