Sari la conținut

Suzuki GSX-R 750 An Fabricatie 2004


Postări Recomandate

Nu iti dispare ca nu iti vede cheia, ce e asa de greu ma gagautza, ti-a zis clar fostul proprietar ce i-a facut, e clar ca problema e cheia si raspunsul/rezolvarea problemei asteia nu ai sa o gasesti pe forum.

Suzuki GSX-R 2004-2005 nu au fost prevazute cu cip in cheie, ce legatura mai are cheia cu treaba asta?

Sunt sigur ca nu este o problema foarte grava, tocmai de aceea imi si bat capul ,in acelasi timp invat si foarte multe lucruri.In plus mecanici in zona nu sunt , iar cel mai apropiat service suzuki este la 200km distanta,asta semnifica bani si timp, vremea mai este ca dracu.....In ultima instanta o sa le calc pragul celor de la suzuki, pana atunci ma bazez pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum chiar daca pare incredibil ... dar de ceva ani in urma .. am auzit o poveste.

 

Titlu : "Cum sa vinzi o motocicleta" ... Autor : "din popor".

 

Gigel se duce sa cumpere o mobra. Arata bine, completa, inmatr.,cu acte tot.

 

Proprietarul e un om foarte ocupat si nu are timp ... a pierdut singura cheie pe care o avea (cheie cu cip).

 

Facand Gigel un calcul simplu ... a ajuns la concluzia ... ca daca o cumpara si ii face el cheia la reprezentanta .. iese o afacere de zile mari.

 

O cumpara.

 

Ajunge acasa ...

 

Accidental descopera ceva ... motorul distrus cu bloc motor crapat, biela rupta, arbore indoit,pistoane praf, chiuloasa ...

 

Sa speram ca nu e asa si la tine.

 

 

Cat ai dat pe ea de curiozitate.

 

Ai cumparat-o .. pretul pietei e care il stim cu totii .. daca o vinzi ... ai tot dreptul sa o vinzi la ce pret vrei ..

 

 

 

Vrei ca lumea sa te ajute degeaba .. si tu nici macar cu cat ai luat-o, nu spui ?

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti dispare ca nu iti vede cheia, ce e asa de greu ma gagautza, ti-a zis clar fostul proprietar ce i-a facut, e clar ca problema e cheia si raspunsul/rezolvarea problemei asteia nu ai sa o gasesti pe forum.

nu are cip!!!!! are totusi in contact un sistem anti "pornit din fire" de curios verifica culoarea mufei de la contact e verde sau neagra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MErci pentru sfat, o sa verific in cel mai scurt timp daca am ceva de genul montat pe motoreta , si daca este am depistat problema.

In conditiile in care este montat acest sistem , ce pot face sa il anulez?

 

nu am descoperit nimic asemanator cu ce este in poza referitor la imobilizatoarele Datatool ,am decarenat complet motoreta si nu am gasit nimic.

 

 

Merci pentru ajutor , am consultat putin manualul si cred ca am descoperit ceva.

De pe bord nu imi dispare eroarea chec.Am citit si nu am inteles prea bine ce trebuie facut.

Din nou ajutor !!!

post-58132-0-99870800-1328038027_thumb.jpg

 

Eu am avut aceasi problema... am scapat cheia intr-o balta si am distrus cip-ul din ea. Am fost la un service d'asta de cartier si nea Mitica mi-a pus un cablu

de la borna de - (minus) pe caroserie. Le-a strans bine apoi am dat o cheie si a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceasi problema... am scapat cheia intr-o balta si am distrus cip-ul din ea. Am fost la un service d'asta de cartier si nea Mitica mi-a pus un cablu

de la borna de - (minus) pe caroserie. Le-a strans bine apoi am dat o cheie si a pornit.

fara cuvinte :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cip!!!!! are totusi in contact un sistem anti "pornit din fire"

S-ar putea sa ai dreptate, am intalnit sistemul asta la Honda, dar nu stiu sigur daca l-a folosit si Suzuki.

Partea mai nasoala e ca fiind un sistem antifurt nu gasesti nici o informatie despre el in manualul de service.

Partea buna e ca "reparatia"e f. ieftina daca gasesti informatiile necesare.

Eu as incepe prin studierea atenta a schemei contactului original din manual si a modului in care functioneaza.La Honda aparea un fir ( roz parca) despre care nu se spunea nimic. Vezi sa nu ai ceva similar si in schema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ai dreptate, am intalnit sistemul asta la Honda, dar nu stiu sigur daca l-a folosit si Suzuki.

Partea mai nasoala e ca fiind un sistem antifurt nu gasesti nici o informatie despre el in manualul de service.

Partea buna e ca "reparatia"e f. ieftina daca gasesti informatiile necesare.

Eu as incepe prin studierea atenta a schemei contactului original din manual si a modului in care functioneaza.La Honda aparea un fir ( roz parca) despre care nu se spunea nimic. Vezi sa nu ai ceva similar si in schema ta.

stiu sigur ca e de acolo fiindca am patit la fel ,am pus un contact de k2 k3 (mufa verde ) si desii avea aceleasi fire si mufa se potrivea perfect nu pornea motorul.am luat partea din spate din contactul vechi (partea electrica)si apoi a mers perfect.din pacate el nu mai are contactul vechi...

aceeasi problema am patit-o si la un kawasaki er5 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu sigur ca e de acolo fiindca am patit la fel ,am pus un contact de k2 k3 (mufa verde ) si desii avea aceleasi fire si mufa se potrivea perfect nu pornea motorul.am luat partea din spate din contactul vechi (partea electrica)si apoi a mers perfect.din pacate el nu mai are contactul vechi...

aceeasi problema am patit-o si la un kawasaki er5 2002.

daca vorbim de mufa care este pozitionata sub filtrul de aer si paralel cu ea ii mufa de la comenzi din dreapta , este de culoare neagra din pacate(alta mmufa a contactului nu am gasit).am maine programare la suzuki sa vad ce descopera aia pe acolo , revin cu noi informatii. merci tuturor pentru ajutorul acordat!!!

 

Acum chiar daca pare incredibil ... dar de ceva ani in urma .. am auzit o poveste.

 

Titlu : "Cum sa vinzi o motocicleta" ... Autor : "din popor".

 

Gigel se duce sa cumpere o mobra. Arata bine, completa, inmatr.,cu acte tot.

 

Proprietarul e un om foarte ocupat si nu are timp ... a pierdut singura cheie pe care o avea (cheie cu cip).

 

Facand Gigel un calcul simplu ... a ajuns la concluzia ... ca daca o cumpara si ii face el cheia la reprezentanta .. iese o afacere de zile mari.

 

O cumpara.

 

Ajunge acasa ...

 

Accidental descopera ceva ... motorul distrus cu bloc motor crapat, biela rupta, arbore indoit,pistoane praf, chiuloasa ...

 

Sa speram ca nu e asa si la tine.

 

 

Cat ai dat pe ea de curiozitate.

 

Ai cumparat-o .. pretul pietei e care il stim cu totii .. daca o vinzi ... ai tot dreptul sa o vinzi la ce pret vrei ..

 

 

 

Vrei ca lumea sa te ajute degeaba .. si tu nici macar cu cat ai luat-o, nu spui ?

Cazul meu este destul de asemanator ,motoreta asta este la fel ca si un ou kinder , l-am cumparat si acum descopar surprizele.Diferenta face ca eu m-am asteptat de la inceput la ce ii mai rau , este indiferent de situatie (motor stricat sau mai stiu eu ce defect)Este o afacere in conditiile in care am platit undeva la nici 20% din valoarea ei.Indiferent ca se dezmembreaza sau se repara motoreta asta nu este deloc o afacere proasta , pacat de ea sa o desfac pana nu ii aflu defectele , iar eu tind sa cred ca motorul merge ceas.Oricum vreau sa aud motorul pornit indiferent de caz ,garantat este o problema minora si se va repara la un pret rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...