Sari la conținut

CUM SI DE UNDE OBTINEM


Postări Recomandate

Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500:

stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu.

stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu.

stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu.

 

Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor.

Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client.

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul"

De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari

1 power commander pentru modificarea hartii de injectie

2 modificat harta aprindere

3 modificat traseu admisie

4 modificat traseu evacuare

5 anulat pair-valve

6 anulat breather motor-carcasa filtru aer

7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus

Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!!

8 alte injectoare de capacitate mai mare

9 pompa de benzina cu debit marit

10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo

11 eventual cu NOS

12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei

13 Axe cu came modificate

 

nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea?

 

Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500:

stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu.

stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu.

stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu.

 

Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor.

Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client.

 

asta e un choper, nu ?

la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima

si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta?

ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri )

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea?

Ghici la ce?

La fix aceleasi plimbari cu prietenii cu nevasta in carca :rock:

Ce vreau sa zic este ca am facut aceste modificari din pasiune si nu din necesitate, ca sa nu mai zic ca la plecarea de pe loc ma batea KELU cu srad-ul lui care este o jumatate de hayabusa :lol:

Ca putere undeva la 190cp.

Ce vreau sa zic este ca daca nu ai o motocicleta in mintile ei nu ai de ce sa te apuci de modificarii pentru ca va ceda foarte repede.

Iar daca ai un motor mic ( la mine nu a fost cazul) mai bine cumperi o motocicleta cu motor mai mare decat sa te apuci sa bagi bani in cresterea puterii.

Eu iubesc acea motocicleta si de aceea am pus tot ce am putut ( financiar) pe ea.

Dar cand o sa cumpar urmatoarea hayabusa( sper cat mai repede) o sa muncesc la ea sa o aduc in aceasi stare cu cea precedenta

Respect!!!

post-15751-0-62617000-1329805496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robog cam la ce suma se ajunge pt o lucrare de gen NOS plus restul de modificari??

nu stiu preturile din Ro. Aici l-a costat in piese $2000 plus manopera. ce e de retinut si am uitat sa mentionez e ca daca pui nos pe un motor,asigura-te ca ai presiune de ulei in motor,la cald macar 40 psi la 2000 de turatii, altfel linia va ceda din cauza fortei de apasare crescuta exercitata de biela pe cuzineti. Deasemenea trebuie modificat avansul cu cca 2-4 grade inainte sa nu rupi linia si ambogatit amestecul aer benzina la 11:1 ca sa nu topesti pistoanele sau valvele (amestecul arede mai rece daca e mai bogat).

 

asta e un choper, nu ?

la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima

si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta?

ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri )

thx

Motocicletele modificate in stilul asta sunt folosite doar pentru liniute. nu se da nimeni pe strada cu nos ca nu ai nevoie de atata putere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce draq sa bagi atitia bani in bricolaje? ia-ti una mai puternica. iar daca nu-ti ajung buse s.a. asemenea, ia-ti parapanta, elicopter, avion, racheta etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta era ideea. ci doar de face ceva la acel motor existent. la R1, gsxr 1000 si altele de 1000 la ce categorie sa treci ?

 

treci la bmw s 1000 rr

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axa came hot-cams, evacuare leovince, supape de titan, ambielaj tip sonda de pe motoretele de cross, volanta cu greutate scazuta...nu stiu cat am scos in plus, dar am scos sigur :))) pt ca se simte dracovenia cand pleaca blana pana in ultima treapta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesc 30Kg, las nevasta acasa si usurez motoru cu 100Kg. Se imbunatateste raportul de forta (CP/Kg), obtin si cai mai multi si consum mai mic.

Eeeeeee !!!... ce ziceti ?... sunt savant ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesc 30Kg, las nevasta acasa si usurez motoru cu 100Kg. Se imbunatateste raportul de forta (CP/Kg), obtin si cai mai multi si consum mai mic.

Eeeeeee !!!... ce ziceti ?... sunt savant ????

Nu ! nu esti! :rolleyes: puterea motorului este aceasi, atentie puterea, da? asa poti foarte bine sa maresti pinionul spate si ai schimbat cuplul:moto: in cazul asta nu faci decat sa te apropii de adevar, adica de ce da producatorul.

 

axa came hot-cams, evacuare leovince, supape de titan, ambielaj tip sonda de pe motoretele de cross, volanta cu greutate scazuta...nu stiu cat am scos in plus, dar am scos sigur :))) pt ca se simte dracovenia cand pleaca blana pana in ultima treapta :burnout:

pe mombra de coclaureala? sau pe fazer?

 

Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500:

stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu.

stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu.

stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu.

 

Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor.

Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client.

Mda! din fericire traiesti in alta lume. Oricum ce ai spus tu......jos palaria!

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine ai pune intrebari specifice sau macar spune: am fieru cutare si bugetul X000

din contra. nu vreau sa ma apuc sa-l fac. era doar un topic pur de realizari si ce se poate face la o mobra. o discutie normala nu de lauda sau de furat idiei. daca doream asta cu adevarat oasta faceam.

Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei :scratch:

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei :scratch:

daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io vreau sa trec de la 954 2003 la 1000rr 2007. Nu stiu de ce :)) Ca-i mai nou probabil si ceva mia frumusica. In rest nu stiu daca mai e comoda, daca e simtitor mai puternica,

daca e mai manevrabila sau daca merita upgrade-ul asa, per total :D

 

PS: o sa mearga mai tare nenea :) ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei :blink:

bravam acum sau.........? intra acolo si ai sa vezi.........

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la turbo-compresie s-a gandit cineva ?

Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor.

OK !... m-ai pus la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...