Sari la conținut

Loob man (ex - Scottoiler)


Postări Recomandate

La mine, bucatile alea doua care compun furculita s-au cracanat si soriceii din ea au stat unde au vrut ei. Am strans cu soricei si capetele furculitei si am repozitionat bidonasul undeva mai central. Cand sa fac testul in mers, a-nceput ploaia... Data viitoare... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A mai facut cineva km? impresii dupa mai mult mers? Cine vindea asa ceva?

Mda, am mai facut eu km cu el si m-a dezamagit. I-am dat buton, a curs pe furtun cca 5cm si dupa o vreme si ceva km cand am oprit, m-am uitat la lant si era tot uscat. I-am dat iarasi drumul 5 cm de ulei pe furtun si abia atunci a inceput sa unga. Spray-ul e sfant :grinbandit: bine ca nu l-am aruncat.

Am spalat moto la jet si culmea nu s-a dereglat furca, dar s-au cracanat bratele la furca si iar a trebuit sa-mi bag degetele sa le adun.

Concluzia: nu-l mai folosesc. Nu-l dau jos fiindca e un plus la vanzarea moto, dar il voi avertiza pe viitorul proprietar ca pe mine nu m-a multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am mai facut eu km cu el si m-a dezamagit. I-am dat buton, a curs pe furtun cca 5cm si dupa o vreme si ceva km cand am oprit, m-am uitat la lant si era tot uscat. I-am dat iarasi drumul 5 cm de ulei pe furtun si abia atunci a inceput sa unga. Spray-ul e sfant :grinbandit: bine ca nu l-am aruncat.

Am spalat moto la jet si culmea nu s-a dereglat furca, dar s-au cracanat bratele la furca si iar a trebuit sa-mi bag degetele sa le adun.

Concluzia: nu-l mai folosesc. Nu-l dau jos fiindca e un plus la vanzarea moto, dar il voi avertiza pe viitorul proprietar ca pe mine nu m-a multumit.

Solutia este scottoiler ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1335771796[/url]' post='3116276']

Mda, am mai facut eu km cu el si m-a dezamagit. I-am dat buton, a curs pe furtun cca 5cm si dupa o vreme si ceva km cand am oprit, m-am uitat la lant si era tot uscat. I-am dat iarasi drumul 5 cm de ulei pe furtun si abia atunci a inceput sa unga. Spray-ul e sfant :grinbandit: bine ca nu l-am aruncat.

Am spalat moto la jet si culmea nu s-a dereglat furca, dar s-au cracanat bratele la furca si iar a trebuit sa-mi bag degetele sa le adun.

Concluzia: nu-l mai folosesc. Nu-l dau jos fiindca e un plus la vanzarea moto, dar il voi avertiza pe viitorul proprietar ca pe mine nu m-a multumit.

 

Da nici rabdare sa-l reglezi si sa inveti sa-l folosesti nu ai avut. Fiind un dispozitiv simplu si ieftin nu face singur cartofi prajiti, dar daca-i prinzi spilul va functiona fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nici rabdare sa-l reglezi si sa inveti sa-l folosesti nu ai avut. Fiind un dispozitiv simplu si ieftin nu face singur cartofi prajiti, dar daca-i prinzi spilul va functiona fara probleme.

E montat si reglat exact cum spune cartea :) atasez poza. Si cate facultati sa-ti trebuiasca sa apesi butonu' :laugh: Acolo la furca unde isi da drumul pe soricei se naclaieste de ulei si praf, poate nu-i bun uleiul ce-l folosesc eu (de motor 10w40) sau are cadere prea lina, am sa pun in loc de furca un ac de siringa si am sa-l mut la ora 7, nu la ora 10 cum e indicat de Loobman. Ii mai dau o sansa :laugh:

post-56527-0-39309900-1335783361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as monta rezervorul intr-o pozitie cat mai verticala si umplut pe jumatate si intr-o zona mai putin expusa, furtunul pozitionat numai in coborare, iar ulei as folosi ulei de lant de Drujba. 15-20 roni/L la Hornbach raionul gradina. Capul de ungere sa ramana la ora 9, dar cu soriceii in coborare la 45 grade. Capul de ungere nu este cea mai fericita solutie, dar chiar si asa cum este, functioneaza, mai ales daca nu-l scoti pe ploaie excesiva sau noroi.Uleiul de motor sau de transmisie folosit numai in caz de forta majora cand nu mai ai de lant de Drujba

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva de vanzare? Sau mai comanda cineva?

 

era un anunt la vanzari

 

am finalizat si eu montajul. o sa pun poze diseara, de testat nu am testat decat pe loc cu motoru pe cricul central si pornit in treapta 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a facut 32 de lei uleiu' de drujba :(

La Hornbach?:angryfire: Anul trecut era 15 roni, in primavara l-am luat cu 19, acum 32? Era mai bine pe vremea lui Boc?:crack:

 

era un anunt la vanzari

 

am finalizat si eu montajul. o sa pun poze diseara, de testat nu am testat decat pe loc cu motoru pe cricul central si pornit in treapta 1

 

Sterge bine lantul si fa-ti poze, sa ai amintire. Este ultima oara in viata cand mai cureti lantul. Nu rata momentul!:D

 

Eu bag Valvoline 10W40 si sunt multumit. (asta il am in plus)

 

Am repozitionat ungatorul si acum isi face treaba ok. Dupa un weekend de abuz prin praf, noroaie si balti lantul inca este uns.

 

Privind pozele nu as zice. Incearca totusi cu ulei de drujba, macar de imprumut. Nu se lipeste atata praf de lant sau pinion. Uleiul de lant adevarat este diferit de cel de motor, nu are aditivi de spalare care inmagazineaza murdaria din motor pt a o elimina odata cu schimbarea uleiului. Din contra este gandit sa nu adere la particule (rumegus, praf de lemn, umezeala).Sau poate nu ai spalat lantul la inceput si au ramas urme de spray pe el.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca mai e cineva interesat de loobman, am 2 bucati disponibile la vanzare.

90 de lei plus costurile de transport pt cine e interesat si nu e din Iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Privind pozele nu as zice. Incearca totusi cu ulei de drujba, macar de imprumut. Nu se lipeste atata praf de lant sau pinion. Uleiul de lant adevarat este diferit de cel de motor, nu are aditivi de spalare care inmagazineaza murdaria din motor pt a o elimina odata cu schimbarea uleiului. Din contra este gandit sa nu adere la particule (rumegus, praf de lemn, umezeala).Sau poate nu ai spalat lantul la inceput si au ramas urme de spray pe el.

 

O sa incerc si cu ulei de drujba. Inainte de plecare lantul a fost curatat si uns cu spray de lant (Procycle). Numai dupa ce am inceput sa-l bag pe off am inceput sa folosesc Loobman-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de 400km din care vreo 50km pe drumuri neasfaltate si forestiere. Este prima versiune de loobman cel in care strangi rezervorul de ulei. Uleiul este de transmisie. O sa incerc si ulei de drujba ca asta strange cam mult praf pe lant chiar daca lantul este uns bine unde trebuie (pe o-ringuri).

post-48538-0-83297400-1335873610_thumb.jpgpost-48538-0-36505700-1335873613_thumb.jpgpost-48538-0-65965600-1335873614_thumb.jpgpost-48538-0-84914700-1335873615_thumb.jpgpost-48538-0-80128300-1335873616_thumb.jpgpost-48538-0-63850100-1335873620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc si cu ulei de drujba. Inainte de plecare lantul a fost curatat si uns cu spray de lant (Procycle). Numai dupa ce am inceput sa-l bag pe off am inceput sa folosesc Loobman-ul.

Arunca spray-ul sau fa-l cadou la un dusman!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-l folosesc la lantul de la bicicleta :).

 

Daca este cu teflon sau ceva material solid uita. A dat, in exces de zel, fratemiu pe lantul bicicletei si a doua zi nu mai mergea de loc. Ziceai ca este sudat. Sarea din viteze cum vroia el. Pana nu l-a spalat nu a putut pleca din curte. Cred ca merge la bicicleta doar sprayul de cros care este ulei simplu, destul de subtire fara alte spume sau adausuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima 100km cu Loobman. pt ca folosesc un ulei de furca, am impresia ca se duce mai repede de pe lant. pozitionarea loobmanului imi permite sa apas butonul la semafor sau chiar si in mers (chiar si de pasager). inca n-am apucat sa fac poze, dar voi posta imediat ce voi avea un pic de timp :)

 

pozele

post-21191-0-61958600-1336124695_thumb.jpg

post-21191-0-71126900-1336124700_thumb.jpg

post-21191-0-90159400-1336124707_thumb.jpg

post-21191-0-64596400-1336124712_thumb.jpg

post-21191-0-17441500-1336124717_thumb.jpg

post-21191-0-97289600-1336124722_thumb.jpg

post-21191-0-23067600-1336124728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am repozitionat capul de ungere la ora 8 la un unghi de 30-45 de grade! Mai mult nu permite pt ca il agata foaia!

Acum ca am cric central am facut niste teste! Cu ulei de tansmisie, capul la ora 9 si mai mult de 2-3 picaturi, cea mai mare parte de ulei curge de pe soricei, nu se prelinge pe ei pana pe foaie! La fel si cu ulei de drujba! Dar cu noua pozitionare si cu max 3 apasari pe buton lantul este uns si nu curge nici o picatura pe janta! Testat azi pe un drum de 130km!

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am repozitionat capul de ungere la ora 8 la un unghi de 30-45 de grade! Mai mult nu permite pt ca il agata foaia!

Acum ca am cric central am facut niste teste! Cu ulei de tansmisie, capul la ora 9 si mai mult de 2-3 picaturi, cea mai mare parte de ulei curge de pe soricei, nu se prelinge pe ei pana pe foaie! La fel si cu ulei de drujba! Dar cu noua pozitionare si cu max 3 apasari pe buton lantul este uns si nu curge nici o picatura pe janta! Testat azi pe un drum de 130km!

 

Spor!

Am repozitionat si eu furca pe la ora 8-9 si acum are curgere mai rapida, functioneaza bine.

Am gasit la Baumax ulei de drujba cu 11,99 lei la flacon de 0,6L :blink: Am observat ca e mai subtire, mie imi place ca de la buton pana la lant ajunge mai repede. Chiar si la flacon de 0,6L cred ca ajunge un sezon si ceva, deci merita. :drink:

post-56527-0-26166600-1336406398_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind pe section de enduro-touring si nu touring-enduro - intreb si eu... cum se comporta ungatoarele in conditii de off? mie personal la praf / nisip mi se pare mai ok lans neuns decat lant uns care face smegma gen crema abraziva pe el... eu cat timp e off nu-mi bat capul de uns de nici o culoare, gresesc cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...