Sari la conținut

Loob man (ex - Scottoiler)


Postări Recomandate

Fiind pe section de enduro-touring si nu touring-enduro - intreb si eu... cum se comporta ungatoarele in conditii de off? mie personal la praf / nisip mi se pare mai ok lans neuns decat lant uns care face smegma gen crema abraziva pe el... eu cat timp e off nu-mi bat capul de uns de nici o culoare, gresesc cumva?

 

avantajul uleiului este ca tine lantul mai curat ca atunci cand il ungi cu spray. lantul neuns se uzeaza mai rapid.

nu am ajuns pe off cu noua instalatie sa vad cum isi face treaba, dar o sa revin cu impresii. eu sunt extrem de multumit de dispozitiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca n-ati folosit draciile astea doua, le vreau eu... dau o bere :D

 

post-6478-0-29137400-1336423138_thumb.jpg

vezi ca lucrez tot acolo!

sa vii sa vezi cu am montat eu divaisu' ;)

am facut vreo 1500 km de cand nu am mai spalt sau uns (cu spray) lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca lucrez tot acolo!

sa vii sa vezi cu am montat eu divaisu' ;)

am facut vreo 1500 km de cand nu am mai spalt sau uns (cu spray) lantul.

Mă primești cu bicla? La motor n-am baterie :D

le gasesti de cumparat la electrice parca...

Multam! Ar fi mișto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e avantajul mare la ungator, ca speli lantul pe off, ii dai mai mult ulei pe tub si l-a spalat de praf.

Eu si cand nu aveam ungatorul, in off cand faceam cate o pauza ii dadeam cu spray chiar si asa peste praf si noroi pe lant :grinbandit:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu un loobman pe f650gs twin. Am reusit sa il reglez ok sa curga pe ambele parti, dar cand dau cu spatele se prin soriceii in suruburile de la pinion...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pb la acest model de moto este ca suruburile de prindere a pinionului sunt foarte aproape de margine (prima poza)

comparativ cu v-strom de exemplu poza 2.

post-4769-0-01204900-1336651112_thumb.jpg

post-4769-0-31067600-1336651240_thumb.jpg

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pb la acest model de moto este ca suruburile de prindere a pinionului sunt foarte aproape de margine (prima poza)

comparativ cu v-strom de exemplu poza 2.

 

seteaza-l sa aibe capetele de ungere in contact cu foaia in punctul asta , am marcat cu rosu sper sa se inteleaga

post-21191-0-48564700-1336657163_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il pun mai in exterior il agata dintii. Daca il pun mai in interior il agata suruburile cand dau cu spatele. Daca il pun mai aplecat agata furca in dinti ...

 

Prima incercare

post-4769-0-71219200-1336670629_thumb.jpg

post-4769-0-34268700-1336670639_thumb.jpg

post-4769-0-37695800-1336670650_thumb.jpg

post-4769-0-80675200-1336670658_thumb.jpg

post-4769-0-77948100-1336670666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il pun mai in exterior il agata dintii. Daca il pun mai in interior il agata suruburile cand dau cu spatele. Daca il pun mai aplecat agata furca in dinti ...

 

Prima incercare

 

dupa cum arata pinionul tau, solutia e sa renunti la dispozitivul acela din plastic care da picatura pe pinion(e o mare mizerie, curge ulei din el de peste tot) si sa folosesti teava din cupru, diametrul cel mai mic, sa duci picatura direct deasupra lantului. eu am folosit metoda aceasta 2 ani si a functionat perfect. acum mi-am instalat si eu un loobman -partea cu rezervorul si butonul e ok, dar acel dispozitiv final e groaznic. poate in weekend am timp sa fac modificarile necesare si va pun poze detaliate daca e cineva interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat si eu de modificat sistemul se numeste Vladoileer si nu mai stropeste ca si Loobman care sta la baza lui Vladoieer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat si eu de modificat sistemul se numeste Vladoileer si nu mai stropeste ca si Loobman care sta la baza lui Vladoieer

 

si .jpg de la acest patent aveti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si .jpg de la acest patent aveti? :)

 

am si de alea , am ajuns la laptop ca de pe smartfone nu am stiut sa le urc , nu is asa de smart eu :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o sugestie, pt ca rezorvorul loobman nu e asa bine etansat, dc nu il fixezi pe suportul de bagaje? este indicat sa stea cat mai drept :)

 

apoi sa sti tu!!! ca acum pe final cand stateam pe scaunel langa ea si ma uitam, am dibuit si eu ca nu-i chiar ok acolo :unsure:, nu-i nici etans si nu e concentrat tot volumul de ulei pe valva de scurgere, sa sti ca ii voi modifica pozitia cat de curand

:cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda si ce ulei folositi pentru lant ?

Ulei de motor ce am gasit prin garaj

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...