Sari la conținut

Buton pornire rupt


Postări Recomandate

Salut! :)

Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. :blink: Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important :laugh: ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei.

Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... :wacko: )

AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. :)

post-59694-0-75737100-1330890895_thumb.jpg

post-59694-0-48086700-1330890911_thumb.jpg

post-59694-0-77816200-1330890931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :)

Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. :blink: Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important :laugh: ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei.

Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... :wacko: )

AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. :)

Crezi ca stie cineva pe derost ce e acolo ... pune mana si cumpara tot blocul de comenzi, asta e viatza. S-ar putea sa aibe un amic din braila unul, vad ca esti din galati. Daca are te anunt pe forum, mergi il vezi, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :)

Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. :blink: Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important :laugh: ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei.

Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... :wacko: )

AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. :)

Mda, nu prea mai ai ce face cu el, daca il lipesti(caz in care ai toate bucatelele) nu va tine, ori cauti la cineva de prin dezmembrari ori improvizezi si pui alt buton ex: de la un calculator vechi butonul de restart, asa am facut la un prieten solutie de moment, e mai urat dar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul de pornire la Kawasaki este cu pastila de platina, adica are un curent foarte mare prin el si nu merge sa-l inlocuiesti cu un buton de calculator.Trebuie sa cauti un buton care sa reziste la un curent mare, din ce am vazut pe schema electrica este de 10 A.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca nu ai dreptate, dar atunci de ce are firele asa subtiri si releu special de pornire? Si eu cred ca merge cu orice buton tip tasta. Patisem asta la mobra veche, dar mi-a fost prea lene si foloseam cheia sa fac contact :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca nu ai dreptate, dar atunci de ce are firele asa subtiri si releu special de pornire? Si eu cred ca merge cu orice buton tip tasta. Patisem asta la mobra veche, dar mi-a fost prea lene si foloseam cheia sa fac contact :laugh:

Cablurile nu sunt subtiri. Daca o sa te uiti mai atent o sa observi ca acele cabluri sunt multifilare, deci rezista la curenti mari (peste 16 A). Intradevar pornirea se face cu contactor de pornire, deci exista o mica automatica acolo. Problema e ca acest buton are un regim special de functionare, el este apasat foarte des si functioneaza in regim intermitent deci apare un arc electric acolo care in timp topeste contactele sau le deformeaza (daca nu crezi o sa-ti arat niste poze cu butonul meu de pornire care are platina aia ciupita).

Un alt aspect e ca acel buton trebuie sa reziste la umezeala,la frig dar si la temperaturi mari (vara pe ghidon ajunge temperatura si la 80 de grade de la soare). Asa ca orice buton de calculator o sa pui acolo nu o sa tina!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Un alt aspect e ca acel buton trebuie sa reziste la umezeala,la frig dar si la temperaturi mari (vara pe ghidon ajunge temperatura si la 80 de grade de la soare). Asa ca orice buton de calculator o sa pui acolo nu o sa tina!

prietene eu zic ce am facut la un prieten pe motor si inca nu are probleme cu el dar cel mai indicat e sa pui buton original, ideea e ca merge cum am zis cu buton dala de la comp indiferent ce crezi tu ca se poate intampla. am sa revin cu o poza daca vreti sa va convingeti. Asfalt uscat si multi kilometri fara incidente va urez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. :blink: Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei.

Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... : )

AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. :)

 

 

ce i-ai facut maaa? :))))))))))))) :lol: hai ma george, ce dracu'? :)) vezi ca-s in galati deocamdata, suna-ma si te rezolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata topicul pt un buton

eu am dat la 954 50 ron pe blocul de lumini cu semnal si claxon,cel de pornire cu 2 butoane cred ca e o avere :laugh:

cauta si tu putin

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Actualizez acest topic pentru ca am aceeasi problema la motorul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Deocamdata asez arculeţul in locas, potrivesc butonul de pornire peste el, actionez demarorul si dupa ce porneste motorul iau butonul si arcul si le pun in buzunar.

 

Am gasit ceva oferte AICI, dar nu pot sa astept o luna pana ajunge piesa din China.

 

Daca are cineva de vanzare un loc de lumini sau doar butonul de pornire, sau chiar butonul de claxon (cred ca sunt identice sau cel putin iterschimbabile), sau blocul de lumini din stanga (pentru butonul de claxon), astept un raspuns aici, sau mail la adresa moto_plus pe yahoo. Cred ca sunt compatibile blocuri de lumini si de la alte modele de motociclete vechi, fabricate in aceeasi perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana iti ajunge buton poti folosi orice buton "de sonerie" plasat convenabil pe ghidon. Tragi firele la el si gata. Tot ce face butonul ala e sa actioneze releul de pornire.

Poti sa te documentezi pe la ce modele s-au folosit comenzi similare si sa c auti in dezmembrari.

 

p.s. - acum vad ce tampenii zicea alex_en acum 5 ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana iti ajunge buton poti folosi orice buton "de sonerie" plasat convenabil pe ghidon. Tragi firele la el si gata. Tot ce face butonul ala e sa actioneze releul de pornire.

Poti sa te documentezi pe la ce modele s-au folosit comenzi similare si sa c auti in dezmembrari.

 

p.s. - acum vad ce tampenii zicea alex_en acum 5 ani :D

iti dai seama cate o mai invatat de atunci !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...motocicleta mai există? (2012!)

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actualizez acest topic pentru ca am aceeasi problema la motorul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Deocamdata asez arculeţul in locas, potrivesc butonul de pornire peste el, actionez demarorul si dupa ce porneste motorul iau butonul si arcul si le pun in buzunar.

 

Am gasit ceva oferte AICI, dar nu pot sa astept o luna pana ajunge piesa din China.

 

Daca are cineva de vanzare un loc de lumini sau doar butonul de pornire, sau chiar butonul de claxon (cred ca sunt identice sau cel putin iterschimbabile), sau blocul de lumini din stanga (pentru butonul de claxon), astept un raspuns aici, sau mail la adresa moto_plus pe yahoo. Cred ca sunt compatibile blocuri de lumini si de la alte modele de motociclete vechi, fabricate in aceeasi perioada.

Inca un zzr-ist :), ce model este C-ul sau D-ul, stiu ca era cineva din bucuresti care dezmembra una, am sunat eu pentru scarite dar nu se potriveau el are modelul C, mai sunt pe facebook pe grupul KAWASAKI ZZR 1100 baieti care dezmembreaza, am vb eu cu unul si trimite si in Romania piese, majoritatea de pe grup sunt din Anglia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...