Sari la conținut

Radiere motocicleta in Romania si Inmatriculare in Germania


furtuna dragos
 Share

Postări Recomandate

Documente necesare pentru radierea unui vehicul din circulație în cazul scoaterii definitive a vehiculului din românia (export)

Marți, 16 Februarie 2010

Cererea solicitantului; Cerere radiere (94.23 kB)

Actul de identitate al solicitantului în original Âşi copie;

Certificatul de înmatriculare;

Plăcuțele cu numărul de înmatriculare;

Cartea de identitate a vehiculului în original Âşi copie;

Documentul care atestă exportul vehiculului (document vamal românesc de export / document străin vamal de import / document de înmatriculare în străinătate / sau alte înscrisuri oficiale străine din care rezultă exportul sau înmatricularea în străinătate);

Certificat de radiere – 3 exemplare;

Actul de identitate al solicitantului în original Âşi copie;

În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalității juridice, denumirea Âşi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerțului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; Delegație (137.67 kB)

Se poate da curs radierii Âşi fără Cartea de Identitate a vehiculului, certificatul de înmatriculare Âşi plăci dacă se face dovada că acestea au fost reținute de autoritățile străine la înmatriculare;

Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.

 

 

sursa http://www.prefecturabucuresti.ro/permise-i-inmatriculri-auto/267.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo,

 

si eu sunt in aceeiasi situatie ca tine. Am motocicleta cu numere de Ro si as dori sa intru in legalitate in Germania. Un motiv in plus ar fi si ca imi expira ITP in curand si nu are sens sa duc motocicleta in Ro doar pt asta. Asa ca daca avansezi pe tema asta, te rog sa postezi sau sa mi dai un mesaj. Voi face si eu acelasi lucru cand voi avea informatii...

 

Salutari cu farul :)

 

PS: Apropo in ce zona esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, m-am mai informat un pic si eu...

 

Am urmatoarea formula:

 

Daca motoreta e pe numele tau si tu esti "angemeldet" in Germania mergi la TUV pt omologare si apoi iti faci asigurare ca sa poti merge la Strassenverkehrsamt sa iti iei numere.

 

Daca nu e pe numele tau ai nevoie de un contract Vanzare-Cumparare si cartea de identitate a motoretei si o poti inscrie urmand formalitatile germane.

]

Asta stiu de la o firma de inmatriculari din timisoara care a mai facut asa ceva, au procedat in formula asta.

Aceasi firma a mai prestat ceva servicii si pt mine cu masina/motoreta adusa din DE in RO.

 

stau in judetul Borken, spre Olanda...

 

Ps:

Asigurare ok ca pret si toate cele gasesti la HUK-Coburg, la astia am la masina...

Editat de furtuna dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E destul de simplu inmatriculatul in Germania.

 

In primul rand il trebuie TĂV care il primesti indiferent de ce acte ai. Chiar si daca nu ai acte deloc primesti TĂV daca mobra e apta. In functie de tipul de la TĂV poti doar sa intampini problema ca motocicleta sa fie inmatriculata cu numere valabile, altfel te pune sa vi cu numar pe 5 zile, sau numar de dealer daca ai de unde.

 

Odata ce ai TĂV valabil, la inmatriculari te prezinti cu certificatul romanesc, cartea de identitate romaneasca, codul de la asigurare, evident TUV-ul si noxele (pentru motorarele fabricate dupa ´87) si numarul de inmatriculare.... preventiv, iar daca pe actele romanesti nu e pe acelasi nume cu cel pe care o inmatriculezi in Germania iti trebuie un contract de vanzare cumparare.

 

Neaparat sa cereti de la seful sau sefa de la inmatriculari din Germania o dovada cum ca motocicleta este inmatriculata in Germania si se considera radiata de la sine din Romania. O sa fie scris in ea ca s-au retinut actele, numarul de inmatriculare, etc... Hartia respectiva se traduce si se legalizeaza in Romania iar apoi se introduce, impreuna cu partea de jos de la un c-v romanesc tipizat, sub nasul politistului de la inmatriculari din Romania care stampileaza radierea sa va puteti scoate de la finante.

 

Am facut de multe ori procedura cu acte de prin toata europa, auto si moto, fara nici o problema.

 

O sa atasez si un exemplu de pe celalalt comp...

 

Cam asa ceva... sus antetul de la inmatriculari.... jos stampila si semnatura...

post-48458-0-53788800-1335904266_thumb.jpg

Editat de scafbikes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E vreo problema la TUV daca am toba sport, dar cu silencer?

 

Tre sa ai ABE, adica o hartie speciala pt toba respectiva care spune ca e voie sa fie montata pe un model specific de motocicleta. la fel e si cu cauciucurile si orice piesa schimbata ce nu e de fabrica,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Hallo tuturor,

 

am reusit de cateva saptamani sa inmatriculez motorul. Intr-adevar, am urmat aceiasi pasi ca cei descrisi de voi. Ca majoritatea lucrurilor aici a decurs totul relativ repede si fara batai de cap.

 

Salutari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat faceti copii dupa carte si talon (cele romanesti). Nemtii retin toate actele romanesti iar institutiile de acasa (serviciul de inmatriculare si circa financiara) sunt uimite cand va vad doar cu adeverinta de la nemti. Experienta unui amic care si-a vandut Loganul unui parc auto din Germania.

 

Hallo tuturor,

 

am reusit de cateva saptamani sa inmatriculez motorul. Intr-adevar, am urmat aceiasi pasi ca cei descrisi de voi. Ca majoritatea lucrurilor aici a decurs totul relativ repede si fara batai de cap.

 

Salutari :)

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

 

Neaparat sa cereti de la seful sau sefa de la inmatriculari din Germania o dovada cum ca motocicleta este inmatriculata in Germania si se considera radiata de la sine din Romania. O sa fie scris in ea ca s-au retinut actele, numarul de inmatriculare, etc... Hartia respectiva se traduce si se legalizeaza in Romania iar apoi se introduce, impreuna cu partea de jos de la un c-v romanesc tipizat, sub nasul politistului de la inmatriculari din Romania care stampileaza radierea sa va puteti scoate de la finante.

 

Am facut de multe ori procedura cu acte de prin toata europa, auto si moto, fara nici o problema.

 

O sa atasez si un exemplu de pe celalalt comp...

 

Cam asa ceva... sus antetul de la inmatriculari.... jos stampila si semnatura...

Salut,

Am inmatriculat si eu masina , zilele trecute in Berlin. Procedura merge foarte repede daca ai pregatit toate actele, in mai putin de o ora aveam deja noile numere de Germania insalate pe masina.

Acum insa cum scot masina de la impozite din Romania? Precizez ca am cerut si am luat acel act , "Bescheinigung" pentru a demonstra in Romania ca masina a fost deja inmatriulata aici.

Poti sa detalizezi un pic procesul de radiere (politie / fianciar ) din tara?

Exista un termen ire trebuie sa radiez vehiculul in tara ? in momentul asta nu pot pleca de aici, singura sansa ar fi sa fac o procura.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Exista un termen ire trebuie sa radiez vehiculul in tara ?

Mersi

A-si vrea sa aflu raspunsul si eu....

 

Cam la ce suma sa ma astept la ipozit si la asigurare, daca inmatriculez motorul in Germania(KTM 950 ADV, 950 cm3, 98 cai, anul 2004, carnet moto din 2006 fara incidente)

 

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

nu vreau sa deschid un nou topic, cred ca intrebarea poate fi pusa aici :

ma intereseaza ce sa intampla la TUV cu mobra, avand pe spate un cauciuc mai mare decat in talon ?

din cate am vazut pe net se vand o gramada de motoare cu roata spate avand un cauciuc mai mare.

Stie cineva daca se poate face o omologare, si care ar fi pasii ?

 

Va salut si multumesc anticipat pt. raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

nu vreau sa deschid un nou topic, cred ca intrebarea poate fi pusa aici :

ma intereseaza ce sa intampla la TUV cu mobra, avand pe spate un cauciuc mai mare decat in talon ?

din cate am vazut pe net se vand o gramada de motoare cu roata spate avand un cauciuc mai mare.

Stie cineva daca se poate face o omologare, si care ar fi pasii ?

 

Va salut si multumesc anticipat pt. raspuns !

Goe,te-ai mutat in Germania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

salutare

am si eu o intrebare.

se poate inmatricula un motor vechi (1955) in germania (sau alta tara) luata din romania?

am auzit zvonuri cu "patrimoniu" si chesti nasoale daca mooru este vechi.adevarat?

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-si vrea sa aflu raspunsul si eu....

 

Cam la ce suma sa ma astept la ipozit si la asigurare, daca inmatriculez motorul in Germania(KTM 950 ADV, 950 cm3, 98 cai, anul 2004, carnet moto din 2006 fara incidente)

 

 

Mersi!

 

Am avut 3 motoare inmatriculate in Germania, toate sub 100 cp, asigurarea fiind undeva in jurul a 130-150 euro pe an sau pe sezon (martie-octombrie) in functie de diversi factori.

 

Impozitul mai e si ala 30-50 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 3 motoare inmatriculate in Germania, toate sub 100 cp, asigurarea fiind undeva in jurul a 130-150 euro pe an sau pe sezon (martie-octombrie) in functie de diversi factori.

 

Impozitul mai e si ala 30-50 euro

In ce tara ieftina traiesti :)))

Eu aici dau cam 850 € /an asigurarea (full casco) si cam 150 Impozit. Motor de 865 :) 61 CP :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 6 months later...

Salutare

 

Se poate lasa motocicleta inmatriculata si in Romania? Eu sunt in Anglia si ma gandeam sa o onmatriculez ca oricum e mai ieftin decat sa ma duc cu ea sa in fac ITP-ul tocmai in Romania. Eu vreau sa ma intorc in Romania si parca nu as avea chef sa o radiez si pe urma sa o reinmatriculez cu statul la cozi aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Pina la urma sa ma lamureasca si cineva pe mine: ..cine elibereaza Brieful ..si cind...la TUV ( DUPA TUV) ..sau cei de la Zuglassungstelle..?

 

multumesc anticipat!

Inainte de inmatriculare....

 

TUV- actele originale, numerele si certicicatul COC ( in cazul care nu ai COC-ul verificarea va fi mai detaliata )

 

dupa care

 

Zulassungsstelle - acele originale, numerele, cerificatul COC + verificare techn. de la TUV + actul de origine !!! contract vinzare cumparare + obligatoriu asigurare si un card cu nr de cont pentru impozit.

 

Briful si talonul se elibereaza la Zulassungssstelle........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de lamurire!

nu am COC. motorul e in matriculat in ro si inainte sa il am eu a mai avut 2 proprietari in germania...pratic se intoarce" acasa"...deci la TUV ..PRIMA DATA TREBUIE SA MERG!

.banuiesc ca trebuie sa intru pe siteul tuv si sa fac programare!!??

Inainte de inmatriculare....

 

TUV- actele originale, numerele si certicicatul COC ( in cazul care nu ai COC-ul verificarea va fi mai detaliata )

 

dupa care

 

Zulassungsstelle - acele originale, numerele, cerificatul COC + verificare techn. de la TUV + actul de origine !!! contract vinzare cumparare + obligatoriu asigurare si un card cu nr de cont pentru impozit.

 

Briful si talonul se elibereaza la Zulassungssstelle........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...