zÎmbesc Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 (edited) Va salut baieti! Deschid acest topic din nevoia de a gasi parteneri de cate o tura, doua prin weekend-uri. Daca sunteti amatori si acceptati in gasca voastra un incepator ma puteti contacta pe PM sau la dannpopa@gmail.com Stima! Dan Edited March 20, 2012 by Batranu` Quote Link to post Share on other sites
R6 lover Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 cauta galati braila mai bine .. ca tecuci la cat e de mare ...) :crack: daca moare cainele vecinilor se inchide gradina zoologica:)) Quote Link to post Share on other sites
t1tty Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 lasa ma ca si eu sunt de pe langa tecuci si sunt tot incepator nui nici o problema nu conteaza ca e orasu mic conteaza ca sunt oameni cu inima mare!!! Quote Link to post Share on other sites
Crazy-devil Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 cauta galati braila mai bine .. ca tecuci la cat e de mare ...) :crack: daca moare cainele vecinilor se inchide gradina zoologica:)) asta e buna faza. aveti si la tecuci cativa motociclisti. ma cunosc cu o tipa Mihaela cu busa, fratesu, si mai sunt care i-am cunoscut anu trecut la roman. aveti si voi, dar intradevar e ca si faza de sus. vorba aia: aproape 1. Quote Link to post Share on other sites
Cezu Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 cauta galati braila mai bine .. ca tecuci la cat e de mare ...) :crack: daca moare cainele vecinilor se inchide gradina zoologica:)) De la Tecuci cunosc, oameni mari ! De tine nu am auzit in viata mea ... De la Tecuci cunosc ... de tine nu am auzit. Quote Link to post Share on other sites