Jump to content

Gasca din Tecuci

Recommended Posts

Va salut baieti!

Deschid acest topic din nevoia de a gasi parteneri de cate o tura, doua prin weekend-uri.

Daca sunteti amatori si acceptati in gasca voastra un incepator ma puteti contacta pe PM sau la dannpopa@gmail.com

Stima!

Dan

Edited by Batranu`

lasa ma ca si eu sunt de pe langa tecuci si sunt tot incepator nui nici o problema nu conteaza ca e orasu mic conteaza ca sunt oameni cu inima mare!!!beer.gif

cauta galati braila mai bine .. ca tecuci la cat e de mare ...:)) :crack: :crack: daca moare cainele vecinilor se inchide gradina zoologica:))

asta e buna faza.

aveti si la tecuci cativa motociclisti.

ma cunosc cu o tipa Mihaela cu busa, fratesu, si mai sunt care i-am cunoscut anu trecut la roman. aveti si voi, dar intradevar e ca si faza de sus. vorba aia: aproape 1.

cauta galati braila mai bine .. ca tecuci la cat e de mare ...:)) :crack: :crack: daca moare cainele vecinilor se inchide gradina zoologica:))

De la Tecuci cunosc, oameni mari ! De tine nu am auzit in viata mea ...

De la Tecuci cunosc ... de tine nu am auzit. :crack:

Incet baieti, incet, nu va certati.

Ideea este ca eu stiu ca sunt vreo cativa motociclisti in Tecuci, pe unii ii cunosc; ii vad deseori adunandu-se la parc. Problema este ca eu stau mai prost cu timpul si ma gandeam ca ma pot anunta si pe mine cand au de gand sa plece pe undeva, in week-end (doar atunci sunt mai liber, dar nu mereu) si poate au amabilitatea sa ma primeasca . :)

Cand eram mai mic noi ziceam ceva de genul ca nu apuci sa bagi a 2-a si ai si iesit din Tecuci, dar merge si asta cu cainele. Desi, sa nu uitam, Gradina Zoologica a murit odata cu Ceausescu

Vorbesti in necunostinta de cauza ...

Tecuci e un municipiu ... cauta in DEX sa vezi diferenta intre municipiu si resedinta de judet.

2 ... esti taran mare ... daca e mic ... ca suprafata ... hai cu misto urile ???

3 ... R6 lover ... te credeam mai serios ... cu capul pe umeri ..dar esti parasutist vad.