Sari la conținut

babushka - mamaie mai are de tras cu un incepator! :))


neutrino
 Share

Postări Recomandate

Fiind nou in domeniul moto, mi-am facut loc printre voi pe acest forum de curand. m-am inspirat din topicurile rasfoite de pe aici si am concluzionat cu ceva de cel mult 500cmc pentru inceput.

Asadar, in urma unei "siteze" destul de simple, am ramas cu 3 variante finale: Kawasaki ER5, Suzuki GS500 si Honda CB500.

Apeland la variantele ajutatoare de la suna un prieten pana la intreaba publicu si fity-fifty, in final am ales ER5-ul.

La scoala de soferi am mers pe GS si eram sigur ca GS ma fac, dar s-a nimerit ca acest ER5 sa imi taie "calea" si nu m-am putut abtine... :P

Sincer imi place mai mult decat GS-ul pentru ca este mult mai comoda, mult mai puternica, si d.p.m.d.v. este si mai frumoasa.

Un mic regret mai am, si anume - nu am ampucat sa incur niciun CB500 sa vad exact diferenta, dar nu imi pare rau pentru ca sunt foarte incantat de babuska mea :D

 

Mobra provine din Italia, unde a avut 3 propietari:

97-06 - o gagica

06-08 - o alta gagica

08-12 - un nene

toti cei trei au fost, zic eu destul de grijulii, in conditiile in care motoreta nu are urme de cazaturi si se vede ca a fost pastrata la garaj in sezonul rece.

are 32.000 km iar mecanicii care au vazut-o sustin ca sunt reali. motorul arata foarte bine si merge ceas.

in urma achizitiei a urmat un tratament in prealabil:

schimbat bujii cu unele mai bune

schimbat ulei si filtre

achizitionat baterie noua ca cea veche era lesinata (mobra cred ca a fost stata in garaj ceva timp, ca italianu avea alta jucarie)

achizitionat un parbriz (puig) ca sa nu imi stric prea tare freza

de curand schimbat oglinzi (cele originale sunt prea tipatoare, iar una se misca si la bataia vantului)

 

distractia a intervenit dupa externarea de la mecanic, cand am inceput sa ublu pentru inmatriculare.

am fost la RAR unde m-a respins pentru cauciucuri ca cica erau prea batrane.

m-am dus sa le schimb si am loat Pirelli Sport Demon, care mi-au perforat destul de bine buzunarul (800 ron/set) asta pentru ca am ales indice de viteza H (ca in carte) ca sa nu am surprize iar la rar, pentru ca putea alege bine mersi S care erau aproape la jumate de pret, dar cu insectorii nu te pui ca ajungi mai prost ca ei...

in fine apoi merg la fiscal sa o iau pe numele meu, dar nu aveam fisa de inmatriculare deci = 0

ma duc in targ la ghereta, iau fisa mi-o completeaza tanti, merg iar la fiscal, iar coada... (am reusit in final sa ma bag mai in fata cu scuzele imprealabil)

toate bune, ma duc la politie fericit ca iau tinicheaua, insa bineinteles ca aici nu putea sa fie totul roz - ma trimite tanti frumos acasa, dupa ce am stat mai bine de o ora la coada, ca cica nu am fisa TVA...

merg la primarie la anaf si nenea ala imi mai da o veste buna - nu se elibereaza pe loc... ca dureaza 3-4 zile lucratoare...

asadar azi/ maine ma duc dupa foaie la anaf si la politie sa iau tablele.

joi am examen si sper sa am bafta sa il iau!

miercurea viitoare merg la poligon si pana atunci sper sa am totul rezolvat :)

deci weekendul viitor sunt pe 2 roti!

 

cateva poze, ca sa va faceti o parere:

 

din ziua in care am cumparat-o

post-67401-0-49927000-1333453967_thumb.jpg

 

 

aici e dupa tratament

post-67401-0-77472300-1333453984_thumb.jpg

 

 

intoarcerea acasa

post-67401-0-40537200-1333454000_thumb.jpg

 

 

parbrizu cu pricina

post-67401-0-40714100-1333454006_thumb.jpg

 

 

astea sunt mai artistice :P

post-67401-0-13911600-1333454020_thumb.jpg

 

post-67401-0-54319100-1333454026_thumb.jpg

 

 

inca nu am facut poze dupa schimbarea oglinzilor, dar promit ca revin de indata ce ii fac.

 

ce doresc eu de la voi?

pareri si opinii despre alegerea mea si bineinteles sfaturi de incepator impatimit... cei ce au trecut de etapa asta stiu mai bine si vreau sa mai sudez din greselile la care sunt predispus la inceput...

 

echipament - deocamdata am casca manusi si o geaca waterproof. astept si la capitolul echipament niste indicatii, pentru ca sunt in cautare de geaca cu protectii mai tari si inca nu stiu ce sa aleg (piele-textil)

post-67401-0-52434900-1333454333_thumb.jpg

 

 

va multumesc si sper sa primesc de la voi cat mai multe pareri si sfaturi! asfalt uscat si ne vedem pe strazi cat de curand, promit!

 

p.s. sa imi tineti pumnii joi pe 5 cand dau sala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la capitolul echipament niste indicatii, pentru ca sunt in cautare de geaca cu protectii mai tari si inca nu stiu ce sa aleg.

 

p.s. sa imi tineti pumnii joi pe 5 cand dau sala!

Sa o stapanesti sanatos si multa bafta la examen. Examenul e lejer, il ia orice pacanila, mare grija pe strada dupa! Motorul e ales foarte bine pt incepator.

 

Echipament: neaparat genunchiere. Chiar daca incomodeaza un pic, decat sa dai cu genunchiul de asfalt... Geaca eu am si textil si piele. Si totusi prefer textilul. E ceva de la Buse, nu intra vantul, protejeaza bine, am luat si o tranta cu ea la viteza mica si a capatat doar o gaura cat o moneda de 50 de bani pe maneca dreapta. Pielea cica ar proteja mai bine totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

asfalt uscat si ne vedem pe strazi cat de curand, promit!

 

p.s. sa imi tineti pumnii joi pe 5 cand dau sala!

 

Sa nu uiti de promisiune!

Pe 12-13 mai este deschiderea la mare, asa ca spor la invatat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt achizitie! Si eu am inceput tot pe un 500cc 2 pistoane in linie - GPZ 500s! ER5-u are avantaje si dezavantaje - protectie slaba la vant (primul sezon incearca sa nu treci de 120 ca e nasol) doar un singur disc pe fata! Ca si avantaje fata de GPZ-u model vechi are disc pe spate - cadru mai rezistent!

Sa ai grija sa fie carburatoarele sincronizate ca sa nu te bage in alte complicatii!

SPOR LA TREABA!

P.S. desi unii ar zice contrariul eu TE FELICIT FIINDCA AI CUMPARAT ANVELOPE NOI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt achizitie, kilometri cat mai multi fara incidente neplacute. Iti recomand si eu o pereche de genunchiere, te ajuta si in caz de Doamne fereste, si iti protejeaza genunchii de vant, mai ales la inceput/sf de sezon si la drumuri lungi.

Problemele de care am dat la inceput a fost lipsa indicatorului nivelului de benzina, am ramas de 3 ori fara benzina (prostia mea); atentie la liniile de tramvai, sa le treci cat mai drept, era sa alunec de cateva ori; Asteapta-te la ce-i mai rau in trafic, considera ca esti invizibil si trebuie sa te feresti de ceilalti soferi. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce babushka nene din 1997? Alea din 1987 sau 1977 care inca merg brici ce mai sunt? "Stramoashe?" :crack:

 

S-o stapanesti sanatos si sa va bucurati numai de momente faine impreuna. E o motocicleta pe cinste intr-adevar.

Unii zic ca nu impresioneaza cu nimic dar adevarul e ca impresioneaza prin consum, manevrabilitate, usurinta intretinerii.

 

Un usor dezavantaj ar fi frana spate pe tambur dar nu neaparat. Daca tamburul e ok, reglajul e facut bine si atentia care nu tre' sa lipseasca isi face datoria, n-o sa ai probleme.

 

Despre protectia la vant ce sa zic... e naked, dar nu deranjeaza daca casca e buna. Eu am mers constant si 140 - 150 si n-am avut probleme. E usor obositor daca bate vantul tare, dar e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , felicitari pt achizitie . daca citeai la forumul de acte /aducere din italia , gaseai si postul meu , cum m-am chinuit cu actele , doar ce am adus-o din italia si am reusit sa o inmatriculez acu 2 sapt

 

My link

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@neutrino: "toate bune, ma duc la politie fericit ca iau tinicheaua, insa bineinteles ca aici nu putea sa fie totul roz - ma trimite tanti frumos acasa, dupa ce am stat mai bine de o ora la coada, ca cica nu am fisa TVA... " .. ce fisa TVA de la anaf ? fisa de inmatriculare adica ?

cat despre mobra sa o stapanesti sanatos, eu am mers pe un Suzuki GS500 prima oara, iar acu sunt nou posesor de Honda Hornet 600, impresia mea ca daca as fi mers inainte sa imi iau GS-u, si pe un Honda CB500, as fi ales-o pe aceasta din urma, motivul fiind ciclistica hornetului mult mai buna, deci nu cred ca CB-u ar fi dezamagit, in schimb acu 3 ani cand am ales GS-u, si-a spus clar cuvantul pretul mai scazut la el si mult mai multe piese fiind mult mai comuna, dar pt prima motocicleta nu prea am tinut cont de acest aspect pt ca nu am facut curse cu ea, ci m-am bucurat de o tinuta de drum buna si o grija mare de ea si piese multe schimbate la ea pt a fi intr-o conditie buna pt ca trebuia sa ma duca dintr-un punct in altu si sa o faca fara probleme. Astazi mergand pe Hornet, ciclistica e mai buna, motorul e mai manevrabil si faptul ca are 4 cilindri si nu doar 2 cilindri, isi spune cuvantul (dar acest lucru abea dupa ce am luat si am mers pe hornet am simtit cu adevarat diferenta), mersul motorului mult mai frumos si mai rotund, porneste altfel .. se simte diferenta (plus puterea mult mai mare din acest motiv). Singuru dezavantaj la a ta, daca vei avea nevoie, doamne fereste, sunt piesele din dezmembrari. In rest, precum a mai zis si un coleg al nostru mai sus, ia-o incet, nu te da la ea sa vezi cat prinde maxim pt ca oricum vei pleca primu de la semafor daca vrei chiar si cu acest motor. Echipament, macar genunchere (la drum lung sunt bune ca te protejeaza si de vant, nu vei simti imediat, dar te trage curentul si te poate lua durerea in timp din cauza asta), sa iti iei o pereche de incaltari cu ceva protectii in ele, conteaza daca pica motorul pe picior in cazul in care nu ii dai drumu inainte sa ajungi jos, haina de piele cu protectiile lasate in ea (eu din asta am si cu ea am avut o cazatura, si doar haina aveam pe mine, de aia iti zic ce a insemnat sa nu am pantaloni sau macar genunchere si incaltari adecvate), toate astea conteaza, si cel mai important, o sa simti abea cand mergi la drum lung, o casca de calitate, o casca buna din cauza ca daca e proasta, te trage curentul si te ia o durere de cap, temperatura si raceala si chiar mai rau, otita..

Cam atat ca deja sunt multe cuvinte .. Asfalt uscat ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes de urari!

 

Deci geaca pana la urma de piele ca sa stiu o treaba.. chiar daca e mai scumpa macar sunt cu sufletul impacat. Probabil ca va fi pe lista si una din material textil dar mai dupa Paste.

 

Genuncherele o sa le cumpar cat mai curand, aveam de gand sa le trec sus pe lista dar am sarit peste ele din greseala. stiu fenomenul genunchi-asfalt si e intradevar foarte nasol.

 

revin cu o poza la gume - si cu o completare - de un an m-am hotarat sa cumpar gume noi, incat primavara trecuta am luat un set de vara pentru masina, asta iarna am echipat-o cu gume de iarna tot noi si acum nici nu ma gandeam la second hand, mai ales ca daca ceea ce face contact cu solu (adica guma) este proasta s-ar putea sa fac contant cu solul si nu as avea nevoie de astfel de experiente. cu alte cuvinte gume noi = mai putini bani (doar ca ii dai pe toti odata) - eu cam asa vad lucrurile.

 

post-67401-0-31528800-1333479977_thumb.jpg

 

 

 

 

am facut astazi niste poze la mobra cu noile oglinzi - nu sunt extraordinare insa isi fac treaba si nu mai arata asa hidoase ca cele cromate si rotunde pe care le avea inainte...

 

post-67401-0-59967800-1333480050_thumb.jpg

 

post-67401-0-82612300-1333480084_thumb.jpg

 

post-67401-0-13494000-1333480130_thumb.jpg

 

post-67401-0-11673100-1333480160_thumb.jpg

 

 

 

 

inca odata va multumesc pentru pareri si pentru sfaturi!

 

cat despre mobra nu am ce spune decat ca astept sa o pun la treaba si apoi mai revin cu opinii. momentan o plimb pe un teren particular unde am amenajat un mini-poligon ca sa ma tin in forma pentru examen si mai ales pentru dupa examen :D

 

a! uitasem - da! e nasol fara indicator de benzina, insa am vazut modele mai noi ce au acel indicator. ma gandeam ca as putea adauga si eu unul.... dar cred ca trebuie schimbat si rezervorul sau daca stie cineva mai bine care e povestea cu indicatorul de carburant va astept cu ceva indicatii... nu as vrea sa stau cu sufletul la gura ca raman fara petrol, sau mai rau sa fac autostopu cu bidonu in mana... :)) stiti voi ce se spune despre aia care patesc asta...

 

si astea fiind spuse, acum apare alta enigma.... cu cine ma plimb? sunt doritori de "aventura" care sa aiba rabdare cu incepatori, sau mai sunt mucosi pe 2 roti ca mine care sa iasa la o plimbare seara? eu stau in zona vitan-mall si printre vecini nu cunosc pe nimeni, iar printre prieteni cativa u permis dar nu au fier, altii au de gand sa faca scoala... si nu as vrea sa putrezesc asteptandui. Daca sunt binevoitori de plimbari mai "lente" prin oras eu ma bag oricand, oricum doar sa ma anuntati!

 

putem face schimb de numere prin pm sau adrese de mess sau (mai nou) de facebook... nu conteaza cum, important este sa ne cunoastem si sa calarim... asta pentru ca sunt constient ca am multe de invatat de la cei cu experienta si nu in ultimul rand, probabil ca stiti cum e sa alergi singur de nebun pe strazi fara destinatie...

 

va urez o seara placuta si multumesc pentru prezenta pe topic :)

 

 

 

 

 

 

@ema_mann - nu fisa de inmatriculare! acum, mai nou se poarta un drum in plus si vreo 3 zile de asteptat.

 

trebuie mers la anaf - in cazul meu, sector 3 langa primarie - unde mergi la inspectorul de care apartii si unde trebuie sa faci o cerere de TVA prin care justifici faptul ca nu ai platit taxa de poluare si nu are statul ce TVA sa incaseze.

 

cam asta am inteles eu de la nenea georgica ala la care am ajuns. in fine, asta e procedura de cateva luni bune.

 

maine merg dupa foaie si eventual incarc o poza cu ea aici ca sa vedeti cam despre ce e vorba...

 

joi merg la drpciv unde imi dau examenul si totodata imi iau si tabla la mobra. si daca imi ies amandoua mai ramane poligonul de miercuri si joi-vineri sunt pe 2 roti, ce sa mai :D

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca ai facut o alegere foarte buna cu motorul, una si mai buna cu anvelopele noi (putini gandesc ca tine).

cu indicatorul de benzina...eu fac altfel, am rezervor de 16 litri, la un consum mediu de 8, ar trebui sa imi ajunga pentru 200km.....la 170 alimentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@COObra - ai dreptate, pot face si asa, insa la un drum mai lung nu ar strica sa vezi si un ac in bord.

 

eu frecventez zona de sud a tarii unde locuiesc bunicii mei, si pana unde am de facut un drum de 200+ km.

 

practic un plin la dus si unul la intors, dar am de gand sa merg cu ea la plimbare, adica mai multi km, si chiar nu ar fi fost rau sa am un contor de benzina... :P

 

in fine, nu-i un capat de lume, sunt fosrte multumit de mobra ca sa ma leg de acest aspect... dar ma gandeam ca am vreo sansa sa ii adaug aceasta optiune...

 

 

 

 

inca mai astept raspunsuri de la doritori de plimbari, sau daca sunt topicuri destinate pentru plimbari neprogramate dati-mi un link. eu am gasit unul in care din 2008 nu a mai scris nimeni....

 

 

 

 

multi km fara incidente si asfalt uscat!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca cei de la RAR au competenta sa-ti refuza mobra pe motiv de varsta la cauciucuri. Sau erau vizibil degradate? In orice caz, chiar daca e abuz din partea lor, ma bucur ca s-au interesat de siguranta ta.

A porpos de SH, la masina am cumparat cauciucuri SH dar bune, dar la motocicleta, am cumparat noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la vechea masina am imbracat-o de la second hand si nu am avut probleme mari cu gumele. ce-i drept am avut grija sa cumpar gume cat mai bune cu putinta, insa in decurs de 2 ani am cumparat 3 seturi de gume - unul de vara in primul an, unul de iarna in primul sezon rece, si cand am schimbat jantele si am mers pe 17" alta distractie... alte cauciucuri si bineinteles alte costuri.

 

la actuala masina am decis sa ii cumpar gume noi... asadar dupa cumparare un set anvelope noi de vara Yokohama, si la sezonul rece un set de anvelote iarna Infinity

 

diferenta este colosala si indiscutabila. si mai mult decat atat, am tras linie pe foaie si cele second daca le schimbam in fiecare an ma duceau dublu fata de cat am dat pe cele noi, care ma vor tine 3-4 ani...

 

deci diferenta este in primul rand de siguranta si garantie, insa partea mai nasoala intervine cand bagi mana in buzunar. se simte un pic dar eu cred ca merita din plin.

 

 

 

 

la mobra erau gumele destul de vechi si se vedea si pe ele ca erau uzate. oricum aveam in plan sa ii cumpar noi, dar m-a deranjat faptul ca m-a pus pe drumuri de 2 ori.

 

si nu ar fi fost un capat de lume dar mobra a trebuit sa o transport intr-o duba si nu a fost tocmai placut... in fine a trecut, se uiuta,... :)

 

 

 

 

acum alerg pe la primarie dupa o foaie amarata, dar dupa ce rezolv cu totul cu siguranta voi uita de nervii ce i-am avut...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine ca ai luat gume noi, multi motoretisti uita cu desavarsire ce-i tine pe asfalt.

Mai exista inca o problema cu er-5u, franele foarte slabe pe fata , se poate face un upgrade de etrier , pompa de pe modelul 2001+ si un furtun cu insertie metalica.

 

Bafta la examen !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bec - nu am apucat sa incerc franele. deocamdata nu am sari de 50 la ora ca nu am avut pe unde...

 

cand ies cu ea o sa imi dau seama mai bine.

 

pentru inceput nu cred ca o sa am nevoie de frane mai puternice ca nu am de gand sa vad ca poate... cand va fi cazul voi face modificarile necesare.

 

oricum mersi de sfat! asfalt uscat!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completeaza-ti profilul.

 

Unde in sud ai bunicii?

o sa completez profilul dupa ce iau tabla de la politie.

 

 

traseul meu este bucuresti - alexandria - turnu magurele - corabia - dabuleni

 

oltean... :P

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu benzina iti dau acest citat legat de robinetul de benzina care sigur il ai si tu, pe una din laterale, trebuie doar sa il identifici si sa te uiti la ce scrie pe el si sa respecti aceste indicatii din citat: "Robinetul ar trebui sa fie pe ON in majoritatea timpului. Pe PRI se pune dupa ce a stat mult timp, pentru ca benzina are un traseu direct in carburator. Diferenta e ca in caz de accident se va scurge toata benzina, nu doar surplusul.

Pozitia RES e aceeasi ca ON, doar ca permite accesul la ultimii 3.5 litri din rezervor. Deci, daca mergand pe ON ramaneti fara benzina, comutati pe RES si mai puteti merge cam 50-70km.

Daca motocicleta a ramas fara benzina (cu tot cu RES) atunci dupa alimentare se comuta pe PRI pana porneste, apoi se pune inapoi pe ON.

Nu e recomandat sa se mearga pe pozitia PRI (mult timp)!"

Atasat este si o imagine cu robinetul cum arata la suzuki GS500

Asadar cu robinetul de benzina pe on mergi cat ai benzina, daca nu esti atent sau iti consuma mai mult decat esti tu obisnuit dupa kilometrii parcursi, treci pe rezerva .. sper sa iti fie de folos.

 

cat despre frane, nu iti vei da seama de ele cand vei merge pe ea, ci iti vei da seama de diferente cand vei merge pe alta motocicleta, la fel a fost si la mine, GS500 avea doar un disc pe fata, si am zis ca e bine, frana, avea placute noi, lichid frana schimbat, era ok, cand am trecut pe honda hornet cu doua discuri fata, am simtit diferenta celor doua discuti, discuri mai mari .. iar diferenta nu ai nevoie de ea cand franezi pur si simplu, ai nevoie de frane in cazuri critice cand iti taie fata cineva, cand nu ti se acorda prioritate, cand oricum te deplasezi mai repede si la trecerea de pietoni se angajeaza cineva si nu se mai uita daca si l-ai observat si ai timp sa franezi sau nu.. considera ca daca sunt pe trecere automat nu li se poate intampla un accident .. !

post-48131-0-87701100-1333532250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sarumana pentru informatie! schiar ma intrebam acum ceva timp oare la ce bun acel robinet... ma gandeam ca este on/off dar l-am dat in toate pozitiile si motoru tot mergea...

 

acum m-am lamurit... cu alte cuvinte, daca il folosesc corespunzator nu risc sa raman in pana prostului!

 

despre frane, inca merg pe premiza ca producatorul si-a facut datoria cum trebuie, si daca voi simti nevoia de mai mult, sau daca voi intampina situatii in care sa nu ma ajute deajuns franele ei, poate recurg la ceva modificari... dar cum nu sunt fanul chiciurilor, prefer sa nu fac ceva ce nu e profi. iar ceva profi inseamna un cost pe masura. deci inca o data imi sustin ideea - daca voi dispune de bani pentru asa ceva si daca voi simti nevoia de a face astfel de modificare cu siguranta am sa va cer sfaturile. momentan ma concentrez pe examen si pe acomodarea cu mobra. pana la frane profesionale si alte modificari mai am multe de ascultat si multe de invatat.

 

sarumana inca o data pentru informatia cu robinetu! foarte utila!!

 

 

 

Felicitari pentru achizitie, si distractie maxima pe 2 roti iti urez si eu. Fara evenimente neplacute!!!

O singura remarca am: moto albastra si casca verde??? :rusinica:

 

salut mircea!

 

 

exista o explicatiune :))

 

istoria castii nu are treaba cu cea a mobrei.

 

am luat-o printr-o ocazie - am un prieten fotograf si a facut o sesiune foto pentru kawasaki z250 care are culoarea verde. asadara s-au folosit ca si condimente o gagica sexy cu sutien si chilotei versi si iacata aceasta casca maurshin 778 black/green.

 

asadar acest prieten mi-a zis ca vor sa scape de casca si o dau la jumate de pret in conditiile in care bagica a tinut-o in mana in timpul fotografiilor, si doar ca s-a dat jos abtipildul de pe viziera.... decu nu aveam cum sa refuz...

 

casca si geaca sunt verzi.... insa nu ma derajeaza culoarea echipamentului ca nu se asorteaza cu mobra.... pe viitor poate am sa caut sa ma asortez insa acum chiar nu pot avea pretentii... asa a fost sa fie... sincer verdele asta aprins chiar imi place si ma face si un pic mai vizibil in trafic...

 

peste unu sau poate 2 anu cand ma voi hotara sa trec la 600 am sa incerc sa o fac cu mai mult stil...

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de urari!

 

nu uita sa ungi lantul ala...

 

lantul este uns cum trebuie doar ca, asa cum se observa si pe gume - care sunt noi - circul cu ea pe un teren minat unde am amenajat un mic poligon. deci prafu e praf si nu te intreaba daca ii dai voie sa shada si el... :)) cand o scot pe strazi o fac boboc, promit!

 

si apropo de asta, INTREBARE - cum se spala o motocicleta? la jet sau la carpa? cu spuma sau fara? voi cum procedati? chiar trebuie sa stiu asta... :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...