Sari la conținut

probleme gilera runner


codrut_01
 Share

Postări Recomandate

va salut prieteni , am si eu o problema la un gilera runner , l-am luat de la un prieten defect , i-am schimbat ambielajul , rulmentii , pompa de apa , cureaua , si alte maruntaie , problema ar fi lipsa demarajului , si viteza , nu depaseste o viteza de 30km/h la vale. ambreiajul este malaossi , cu arcurile rosii , se tureaza tare cand pleaca de pe loc , am schimbat carburatorul/aprinderea/rolele/variatorul/ambreiajul si nimic(astea le-am pus de proba de pe un scuter functional).imi puteti da o ideie??ce sa-i mai fac???? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , in gol se tureaza...cand pleaca de pe loc se tureaza tare ...pleaca de pe loc , dupa care are un zmac asa de forta si dupa aia merge asa constant cu 20/30 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa setez corect tranzmisia?? ,scuterul e in 2 timpi , motorizare piaggio, cdi-ul l-am schimbat , nicio schimbare

Editat de codrut_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca fara toba. Poate e infundata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai transmisia este ori standard-stock, ori tuning. ce spui acolo tu ca ai pus arcuri nu stiu de care la ambreiaj inseamna ca e modificat sa aibe demaraj, dar trebuie sa schimbi si rolele de variator.deci ori toata stock ori toata tuning, nu merge pe bucati ca nu functioneaza in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara toba am incercat , merge la fel , nu e nicio diferenta cu sau fara toba .

si cu tranzmisia asa l am luat , ce role sa i pun la ambreiajul ala malaossi?, ce gramaj?.acum am unele usoare , creca 4/5 grame , arcurile sunt rosii.multumesc

 

am mai descoperit ceva nou , am desfacut azi variatorul de pe scuter , l am pornit , si am observat ca motorul nu vrea sa se tureze la blana , adica..de la jumatate in colo incepe asa sa intrerupa....sa dea un fel de rateuri in toba......goluri de fum , .....de aici sa fie ca nu trage si nu fuge???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine o sa vina un prieten cu un carburator sa incerc cu unul mai mare..sa vad poate sta si la relanti...si sa mearga motorul rotund , si dupa sa vad cum merge la drum

 

am schimbat azi setul , am pus unul stok , dar este original de piaggio , cu segmentii noi pe el , tot nu merge , si carburatorul l am inlocuit , si muzicuta , tot la fel...ce sa mai fie? oare pe la cartere e posibil sa fie ceva???.....am observat ca , pe partea cu variatorul , axul ambielajului are putin joc , si rulmentii sunt noi , un prieten mi a zis ca ar avea joc rulmentul in carter , ...sa fie asta vo problema grava??...mai am un typhoon si ala joaca toate alea pe el si merge mai bine ca asta al meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat role mai grele 5 gr ? sau arcuri albe / verzi cele rosi sunt cele mai dure speciale pentru demaraj din cauza asta are o repriza pana in 30 km/h , nu schimba altceva daca merge pe cric sa-l turezi asta ar fi problema - role mai grele si arculete mai 'slabe' . Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am incercat cu un ambreiaj stok (de pe un alt scuter) , rolele sunt de 5,5 grame din cate am inteles , tot la fel , cu ambreiajul stok pleaca foarte foarte foarte greu de pe loc , si tot la fel...nu fuge....setul l am inlocuit...deci ultima solutie ar fi sa inlocuiesc motorul:))...sau cel putin carterele . , daca rulmentul are joc in carter , s ar putea face un fel de bucsa/reductie ceva la strung? , sa imi remedieze problema? ,

Editat de codrut_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Uite-te la semeringuri sa nu iti traga aer fals pe acolo.sau la aprindere ca poate nu face scanteia cat trebuie de puternica:)

Tu te auzi ???

 

Parca erai mecanic .... nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

aceiasi problema o am si eu si nu ii dau de capat, nu am joc deloc la ambelaj, si nici semeringurile nu prrling sunt schimbate noi, la mine se tureaza pana la 45 de km/ora si nu ii mai da voie sa se tureze pana la 60 dupa 60 km/ora se tureaza iar si isi ia viteza pana la 110 km/ora ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...