Sari la conținut

Nu stiu ce sa aleg intre CRF , KXF , YZF , RMZ , 450 toate


andrei_pro89
 Share

Postări Recomandate

mmm.

 

Interesant , chiar nu mai stiu ce sa aleg.

Am un prieten care tocmai si-a cumparat un KX 450 . Si se descurca cu el in padure de minune.

Am si eu DR650 si e clar ca nu poti sa faci Hard Enduro cu el , doar daca-l strici.

 

Care sunt dezavantajele excluzand farul, intre un Cross ( KXF ) - Enduro ( WR ) de exemplu, intru-un hard enduro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro e mai scurta in primele trepte si mai mule (6 vs. 5 sau 4). Suspensiile sunt mai moi. Which is good. Vezi ca mai sunt topicuri pe aici cu subiectul enduro vs. cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

cross-urile de 450 sunt cele mai proaste alegeri pentru enduro. fierbe motorul de-ti merg fulgii, suspensii tari si 4 !!!!! viteze, la o plecare de pe loc in urcare iti moare instant. mi-e ciuda ca am ascultat de un mecanic sa iau un cross de 250 pentru enduro, de luam 450 ma lasam de aceasta activitate. mersul in padure presupune multa finete din ambreiaj, la crossuri e de tip on/off, n-ai nicio sansa. cea mai mare problema ramane totusi ca fierbe motorul enorm de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pricep...daca banul nu e problema ,de ce te mananca in posterior sa iei un cross pentru hard enduro ,cand sunt motoare concepute de la mama lor pentru asta .

Ia-ti un exc ,wr etc si nu vei avea treaba ... te scarpini in cap ca oltenii ...parerea mea... :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Iti spun din perspectiva mea,avand 2 motoare pe injectie:

* consum scazut

* nu se inneaca ( daca o scapi, de ex. )

* nu curat niciodata nimic ( carburator, de ex. )

* fiind injectie, socul e automat, deci nu am gandu' lui cand e rece afara

* probabil motorul ''lucra'' mai eficient

 

DAr, sunt si piese in plus, care se pot strica: TPS, sensor O2, pompa benzina, filtru benzina nitel mai ''smecher'' decat la cele universale, calculatorul motocicletei (ECU), etc care nu'mi mai vin acum in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

ia-ti de 450 doar daca vrei sa faci plimbari ma lungi pe trasee medii. Si doar daca esti mai greu. Altfel un 250 este arhisuficient. Asigura putarea necesara ptr orice manevra si este cu cel putin 10 kg sub un 450. Cele 10kg , desi nu par mult la prima vedere, devin o povara imensa pentru cineva la inceput de drum intr-ale enduroului. Si neaparat sa fie ceva cu electostarter. Un motor cu pornire doar la pedala te poate face sa te lasi de enduro:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...