Sari la conținut

custom fighter


delete636
 Share

Postări Recomandate

daca tot esti la capitolul 'chiulasa' curata/poliseaza admisia si evacuarea..... 'felicitari' pentru munca depusa!

 

inca ceva: eu as mai intai as fi refacut unghiurile scaunelor si mai apoi pasuirea supapelor. am impresia din poze ca 'pata' de contact este prea 'lata' si prea 'inalta'! nu o lua ca pe o replica rautacioasa, este doar parerea mea! bafta!

multumesc, nu ai cum sa le stii pe toate, orice sfat este binevenit

 

 

am curatat admisia si evacuarea, nu cred ca este cazul sa-mi pierd timpul cu polish

 

suprafata de contact este cam de 1.4 posibil totusi sa ai dreptate cred ca trebuia sa o fi facut putin mai mica :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La un searci scurt pe google se vede ca asa sunt supapele din fabrica, poate unghiul nu mai e acelasi dar pata de contact pare similara cu cea de la supapele noi. De luat in calcul faptul ca vorbim de un motor proiectat prin 80 caruia pana in 2000 daca nu ma insel i s-au adus imbunatatiri minore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un searci scurt pe google se vede ca asa sunt supapele din fabrica, poate unghiul nu mai e acelasi dar pata de contact pare similara cu cea de la supapele noi. De luat in calcul faptul ca vorbim de un motor proiectat prin 80 caruia pana in 2000 daca nu ma insel i s-au adus imbunatatiri minore.

 

Esti mecanic din cate am vazut prin posturile tale, da?! hai sa iti zic diferenta dintre o supapa noua si astea uzate:alea noi si alea uzate au aceeasi latime acolo unde 'calca' supapa pe scaun, numai ca astea uzate fiind 'pasuite' se poate observa exact latimea si inaltimea de contact! la cele noi despre ce 'pata de contact' este vorba?! unghiurile scaunelor se faceau si prin 1930 de exemplu! cand refaci unghiurile scaunelor chiar si cu supape noi nu trebuie sa etanseze pe toata suprafata supapei, lasand loc de uzura in timp! supapa se 'afunda' in scaun si ajungand la marginea exterioara nu va mai etansa! nu stiu exact cum sa iti explic ca sa poti intelege!

ps: din cauza unor 'mecanici' am ales sa imi repar singur motoarele...

 

@delete636 nu este nici o problema daca le vei lasa asa, singura diferenta e in diferenta de 'viata' a supapelor si a compresiei! adica de exemplu in loc sa te tina reparatia 100k km te va tine doar jumate! in schimb supapele (mai ales cele de evacuare) vor fi racite mai bine, schimbul de caldura se face prin scaunul supapei, evitand 'arderea' supapelor! asta doar in cazul in care 'uiti' sa verifici jocul supapelor un timp mai indelungat!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti mecanic din cate am vazut prin posturile tale, da?! hai sa iti zic diferenta dintre o supapa noua si astea uzate:alea noi si alea uzate au aceeasi latime acolo unde 'calca' supapa pe scaun, numai ca astea uzate fiind 'pasuite' se poate observa exact latimea si inaltimea de contact! la cele noi despre ce 'pata de contact' este vorba?! unghiurile scaunelor se faceau si prin 1930 de exemplu! cand refaci unghiurile scaunelor chiar si cu supape noi nu trebuie sa etanseze pe toata suprafata supapei, lasand loc de uzura in timp! supapa se 'afunda' in scaun si ajungand la marginea exterioara nu va mai etansa! nu stiu exact cum sa iti explic ca sa poti intelege!

ps: din cauza unor 'mecanici' am ales sa imi repar singur motoarele...

 

Stiu care e diferenta dintre o supapa noua si una uzata; la una uzata care s-a afundat un scaun pata de contact se lateste spre "varfu" supapei, ori la el e intradevar cam lata dar si ciuperca are suprafata de contact destul de lata. Nu prea ai cum sa refaci unghiul scaunelor fara sa iti ingroape foarte mult supapa in chiuloasa, nu ai tolerante foarte mari, cel mai bine e sa schimbi scaunul, si daca schimbi scaunul schimbi si ghidul ca e foarte posibil sa aibe joc supapa in ghid, apoi e posibil sa schimbi si supapa, si daca tot am ajuns aici schimbi si simeringurile de supapa sa fie totul ok. Ca sa ii faca un rebult ok ar fi de bagat o droaie de bani in motorul ala, ori supapele mie imi par ok; daca isi permite si vrea sa bage in motorul ala piese noi, toata stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate folosi cutitul de 30de grade si astfel mai scade latimea 'petei de contact' cat si intaltimea! atat trebuie! nimic mai mult! scaunele se pot 'taia' cel putin o data! gandeste-te la motoarele de cross cum este CRF-ul, care in plus are supape de titan si alea se schimba parca la 60 de ore! crezi ca se schimba 'scaunele' la fiecare schimb de supapa? nu!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu pot intelege atitudinea asta! daca nu aduceti nimic folositor topicului de ce postati?! daca aveti ceva de impartit puteti sa o faceti mai 'subtil' folosind pm-ul :thanks: ! multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce se intampla acum nu e deloc onorabil pt. initiatorul topicului care chiar merita respectul nostru. Vendetele personale ar trebui duse pe PM.

@Skvj - mai bine nu mai pune paie pe foc. Nu tu ai inflamat spiritele aici, ce-i drept, dar mai bine sa-l lasam pe colegul nostru delete sa ne mai delecteze cu ceva poze din proiect.

Numai bine la toti si sa speram la o iarna scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca eu sunt cel ce a pornit ca sa zic asa tot off-topicul.

In general pe forum cred ca sunt destul de civilizat, insa cateva persoane, printre care se numara si skvj reusesc sa imi zgarie retina aproape de fiecare data cand ii/le citesc posturile. Posturi facute de dragul de a le face, fara sa afirme ceva sau afirma ceva total eronat(cumea mai exista si genul carora li se spune de 2,3 - 10 persoane ca gresesc si ei o tin tot pe a lor, si tot culmea ca sunt si oameni care ii mai si cred); posturi in care se contrazic singuri, posturi in care se lauda ca au facut ceva infim, ba mai mult o povestesc ca si cum ar fi facut ceva maret, etc. Daca ar fi sa scrie toata lumea chestii de genu "Cat de smecher!" doar de dragul de a se baga in seama cred ca ne-am afla cu multe sute de ani in urma dpv al evolutiei(nu ca nu am fi cu cateva zeci); cum ar fi fost daca din cei 12.100 de oameni care au vizionat topicul jumatate din ei sau chiar toti ar fi scris chestii de genu? E forum ca sa iti exprimi o parere constructiva, sa iti scrii experientele, sa comunici si sa afli ceva prin asta nu ca sa vada lumea ca existi si tu prin zona; vorba aia " ma uit pe forumurile de afara, intri vezi un topic si tot ce scrie e legat de topicul ala, nu vine nimeni sa se bage in seama cu tot felul de cacaturi sau off-topicuri, treaba e constructiva", la noi din 7 pagini de "probleme cu frana spate" 3 sunt glumite si discutii despre berea care urmeaza sa fie bauta la urmatoare intalnire.

 

Bottomline: Daca sunteti dispusi sa acceptatati cacaturile astea atunci felicitari, tocmai v-ati castigat dreptul de a trai in Romania zilelor noaste (unde toata lumea e nemultumita dar nimeni nu face nimic).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

Bottomline: Daca sunteti dispusi sa acceptatati cacaturile astea atunci felicitari, tocmai v-ati castigat dreptul de a trai in Romania zilelor noaste (unde toata lumea e nemultumita dar nimeni nu face nimic).

Asa e ... ThunderByte presedinte !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

@delete636

 

cilindrii cum arata pe interior? daca au zgirieturi mai poti face ceva? Intreb ca si al meu e intr-o stare similara plus niste zgirieturi pe cilindri...

nu au "zgarieturi", in schimb am avut un pinion pe duca, in cutia de viteze...problema destul de comuna la thundercat

 

l-am schimbat

uzat - bun

img9570tb.jpg

 

am terminat cu adaptarile pentru conversia furcii, zilele astea o montez

scriu aici ce este de facut, poate mai vrea cineva sa puna furca R1 "02 pe thundercat "00

 

 

 

am luat tot ansamblu fata de la r1, dar nu se poate monta direct pentru ca axul jugului este prea scurt.

 

trebuie inlocuit axul de r1 cu cel de thundercat.

 

axul de la r1 este presat in jugul inferior, si are o siguranta in interior, se scoate cu ajutorul unei prese de +6 tone (se scoate catre partea inferioara a jugului)

 

axul de thundercar este sudat de jugul inferior. trebuie taiata sudura cu un strung (merge si polizata sudura,dar fiind presat in jug nu iti poti da seama daca mai este sudura sau nu)

 

desi pe net partea inferioara a axului atat la r1 cat si la thundercat am gasit ca este de 30mm, in realitate cel de thundercat este mai mic cu 0.3mm.

am gasit o lera lata cat jugul, de 0.16 pe care am infasurat-o pe ax. am dat cu bison epoxi metal pe ax si pe jug, dupa caream bagat-o presata cu tot cu ax in jug.

la capatul inferior al axului am facut o bucsa cu diametrul interior de 29.7 si cel exterior de 50mm si 5mm grosime, pe care am sudat-o de ax pe ambele parti

111111111qy.jpg

 

imag0209m.jpg

 

imag0208y.jpg

 

imag0201co.jpg

 

imag0210t.jpg

 

partea de sus a axului este prea sbtire, trebuie si acolo o bucsa

am bagat-o in jugul superior lipita cu bison epoxi metal si presata

imag0211kb.jpg

 

2222222lh.jpg

 

imag0215jp.jpg

 

imag0216nx.jpg

 

imag0217pn.jpg

daca folositi piulita originala de la thundercat, mai este nevoie de o saiba, cu diametrul interior 23.5 si exterior 35

 

 

 

si am montat motorul ... in sfarsit:)))

imag0197bp.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au "zgarieturi", in schimb am avut un pinion pe duca, in cutia de viteze...problema destul de comuna la thundercat

 

l-am schimbat

uzat - bun

img9570tb.jpg

 

am terminat cu adaptarile pentru conversia furcii, zilele astea o montez

scriu aici ce este de facut, poate mai vrea cineva sa puna furca R1 "02 pe thundercat "00

 

 

 

am luat tot ansamblu fata de la r1, dar nu se poate monta direct pentru ca axul jugului este prea scurt.

 

trebuie inlocuit axul de r1 cu cel de thundercat.

 

axul de la r1 este presat in jugul inferior, si are o siguranta in interior, se scoate cu ajutorul unei prese de +6 tone (se scoate catre partea inferioara a jugului)

 

axul de thundercar este sudat de jugul inferior. trebuie taiata sudura cu un strung (merge si polizata sudura,dar fiind presat in jug nu iti poti da seama daca mai este sudura sau nu)

 

desi pe net partea inferioara a axului atat la r1 cat si la thundercat am gasit ca este de 30mm, in realitate cel de thundercat este mai mic cu 0.3mm.

am gasit o lera lata cat jugul, de 0.16 pe care am infasurat-o pe ax. am dat cu bison epoxi metal pe ax si pe jug, dupa caream bagat-o presata cu tot cu ax in jug.

la capatul inferior al axului am facut o bucsa cu diametrul interior de 29.7 si cel exterior de 50mm si 5mm grosime, pe care am sudat-o de ax pe ambele parti

111111111qy.jpg

 

imag0209m.jpg

 

imag0208y.jpg

 

imag0201co.jpg

 

imag0210t.jpg

 

partea de sus a axului este prea sbtire, trebuie si acolo o bucsa

am bagat-o in jugul superior lipita cu bison epoxi metal si presata

imag0211kb.jpg

 

2222222lh.jpg

 

imag0215jp.jpg

 

imag0216nx.jpg

 

imag0217pn.jpg

daca folositi piulita originala de la thundercat, mai este nevoie de o saiba, cu diametrul interior 23.5 si exterior 35

 

 

 

si am montat motorul ... in sfarsit:)))

imag0197bp.jpg

Nu stiu daca tine rasina aia cu bucata de lera, jugul inferior e din aluminiu in timp s-ar putea sa isi faca joc in jug, cred ca era mai safe sa il incarci la sudura apoi sa il rectifici sau sa il faci de la 0. Aceeasi operatiune, tot cu o furca de R1 o fac acum pentru robertd la VFR-ul lui, dar la el axul e ok ca lungime, etc, a trebuit doar rectificat in capatul de sus ca sa vina pe rulmentul superior si la fel, a trebuit sa pun o bucsa intre ax si jugul superior. De ce i-ai facut umar in partea de jos la bucsa aia ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca tine rasina aia cu bucata de lera, jugul inferior e din aluminiu in timp s-ar putea sa isi faca joc in jug, cred ca era mai safe sa il incarci la sudura apoi sa il rectifici sau sa il faci de la 0. Aceeasi operatiune, tot cu o furca de R1 o fac acum pentru robertd la VFR-ul lui, dar la el axul e ok ca lungime, etc, a trebuit doar rectificat in capatul de sus ca sa vina pe rulmentul superior si la fel, a trebuit sa pun o bucsa intre ax si jugul superior. De ce i-ai facut umar in partea de jos la bucsa aia ?

m-am gandit sa il incarc cu sudura si dupa sa il strunjesc. dar am fost putin reticent la sistemul ala cu siguranta. avand partea aia de jos sudata stau mai linistit

nu are cum sa isi faca joc, le-am bagat presate, si oricum forta este pe bucsa aia sudata.

 

pentru ca am vrut sa prinda pe toata suprafata gaurii de la jug, iar atunci cand strang piulita, sa stranga si pe jug si pe bucsa.

 

maine pornesc mtorul pentru prima oara:) abia astept, sper sa nu fie probleme:)))

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit o treaba la jugul inferior, defapt am patit e impropriu spus ... Dupa ce am luat motoru si l-am scos pe sosea avea joc in rulmenti, i-am strans a disparut dar nu de tot, am zis ca problema e din rulmenti, am comandat altii si cand sa ii schimb constat ca axul era uzat la baza, langa jugul inferior de inelul rulmentului, era o diferenta de 0,5mm. Desi avea o baza cum zici tu a facut joc in timp, fier pe fier fiind ... in fine, sper sa iti tina problema e ca risti sa iti strice jugul daca isi face joc.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...