Sari la conținut

custom fighter


delete636
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am patit o treaba la jugul inferior, defapt am patit e impropriu spus ... Dupa ce am luat motoru si l-am scos pe sosea avea joc in rulmenti, i-am strans a disparut dar nu de tot, am zis ca problema e din rulmenti, am comandat altii si cand sa ii schimb constat ca axul era uzat la baza, langa jugul inferior de inelul rulmentului, era o diferenta de 0,5mm. Desi avea o baza cum zici tu a facut joc in timp, fier pe fier fiind ... in fine, sper sa iti tina problema e ca risti sa iti strice jugul daca isi face joc.

nu cred ca o sa fie probleme, asa um am spus este presat, si nu cu mana:))

am sa il mai verific

 

vestea buna este ca SE INVARTE:)))

 

aripa fata:

 

 

 

mi-a luat foarte mult timp sa invat, ca este mult mai usor sa ai grija sa nu murdaresti, decat sa cureti

asa ca de data asta am acoperit toata zona in care urma sa lucrez

imag0238tj.jpg

 

imag0237o.jpg

 

imag0239ny.jpg

 

imag0242xn.jpg

 

imag0250h.jpg

 

imag0249kv.jpg

 

imag0252l.jpg

 

imag0253v.jpg

 

va urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, si nu doar pentru tine, motoarele astea modificate "custom" cand vine vorba de un ITP sau mers la RAR, cum va impacati cu cei de acolo ? Primiti actele stampilate ca pentru un Thundercat cand motorul este defapt 2 sau mai multe lipite ?

 

In orice caz, bravo ca ai un hobby super tare, mi-ar place si mie sa ma loc timp si bani sa ma ocup de un asa proiect.

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au "zgarieturi", in schimb am avut un pinion pe duca, in cutia de viteze...problema destul de comuna la thundercat

 

l-am schimbat

 

Mersi de raspuns. Al meu are unele urite... tre sa caut undeva sa il rehonuiesc ceva sau sa il schimb cu totul. Dar am un chef de el prin buzunareee.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Am si eu o intrebare, si nu doar pentru tine, motoarele astea modificate "custom" cand vine vorba de un ITP sau mers la RAR, cum va impacati cu cei de acolo ? Primiti actele stampilate ca pentru un Thundercat cand motorul este defapt 2 sau mai multe lipite ?

 

In orice caz, bravo ca ai un hobby super tare, mi-ar place si mie sa ma loc timp si bani sa ma ocup de un asa proiect.

sunt ilegale atata timp cat nu ai omologare pt fiecare modificare pe care o faci

 

la itp nu sunt probleme, sunt o groaza de locuri unde poti sa treci cu un 50lei in plus.

 

cu politistii ai probleme daca motocicleta nu arata ca restul motocicletelor si se vede clar ca ceva este modificat.

poti sa scapi daca le povestesti cat de mult ai muncit si le spui jumatati de adevar:)

sau sa dai o spaga

sau sa faci in asa fel incat sa nu dai ochii cu ei

 

daca nu tine nici una dintre variantele astea, iti ia talonul si te trimit la rar la verificari

 

la rar scapi daca cunosti pe cineva

sau dai o spaga

sau o faci sa arate ceva mai normal pana cand treci rarul, dupa care o faci inapoi

 

 

 

 

 

am si eu o nedumerire, poate ma lamureste cineva. daca iti ia talonul, poti sa faci rar-ul doar in orasul in care ai domiciliul, sau oricunde in tara



delete dupa ce rezolv cu carburatoarele si RAR-ul trebuie sa-mi faci masca de far. O sa te sun:-)

:) ne auzim la tel

 

 

 

lucrez de cateva saptamani la ghidon

am ales teava dreapta de 34mm si capete de 22mm

nu sunt hotarat in legatura cu lungimea ghidonului

asa cum este in poze are 90cm, este perfect ca dimensiune pt mine si imi place si cum arata, dar cred ca o sa am probleme la semafor. nu as vrea sa stau la coada

un compromis ar fii 80cm... dar atunci cand m-am apuat de motocicleta regula nr1 a fost sa nu fac compromisuri, sa aleg fix ce imi place

nu stiu ce sa fac...

 

are cineva ghidon mare (90 sau mai mare) cum e cu el? va puteti strecura a semafor?

 

imag0183jp.jpg

 

imag0187vt.jpg

 

imag0297r.jpg

 

imag0303t.jpg

 

imag0294n.jpg

 

imag0292r.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am un defect de profesie, mai sus ai cotat bucsa gresit, ai aratat ca diametru interior este mai mare decat diametru exterior :D

O mica aplicatie 3D in solidworks!

Imi place cum se contureaza proiectul

da, am inversat dimensiunile:)

 

bravo omule, esti perseverent! succes!!

ms

imag0348q.jpg

imag0346w.jpg

imag0345ex.jpg

imag0347wl.jpg

imag0341i.jpg

imag0340w.jpg

imag0339pa.jpg

imag0338l.jpg

imag0333qk.jpg

imag0326e.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul de acceleratie era pe jumatate rupt. Bine ca l-am desfacut, altfel nu il vedeam. L-am schimbat.imag0351r.jpg

 

 

Am facut un suport pentru vasul cu lichid de frana si am scurtat furtunul dintre vas si pompa de frana.

Dar cred ca o sa renunt la el, sa vad cum se incadreaza la final. daca nu imi place o sa pun doar un furtun mai lung, fara vas.

imag0350re.jpg

 

 

am montat toate dracoveniile pe ghidon, incluziv niste oglinzi:)

imag0355l.jpg

 

imag0354xr.jpg

 

Nu stiu ce sa fac cu oglinzile... arata bine, dar nu se pliaza sau sa se dea in sus atunci cand scapi motocicleta.

La cat de des o scap eu pe jos, o sa schimb oglinzile mai des decat uleiul:)) si nu vreau asta

 

 

 

Ceva de genul asta mi-ar placea

 

http://www.ducati.ms/forums/attachments/hypermotard/109617d1335554837-going-mirrors-crg-arrows-new-hyper-r1-010.jpg

 

http://www.ducati.ms/forums/attachments/hypermotard/109827d1335833051-going-mirrors-crg-arrows-p1010477.jpg

 

 

idei in legatura cu oglinzie?

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa pun si eu o teava dreapta in loc de ghidon la un fighter, dar mi-am dat seama ca nu poti vira cu teava, daca viram maxim stanga ( sa zicem) mana dreapta era prea intinsa , abia mai ajungeam la ghidon .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul de acceleratie era pe jumatate rupt. Bine ca l-am desfacut, altfel nu il vedeam. L-am schimbat.imag0351r.jpg

 

 

Am facut un suport pentru vasul cu lichid de frana si am scurtat furtunul dintre vas si pompa de frana.

Dar cred ca o sa renunt la el, sa vad cum se incadreaza la final. daca nu imi place o sa pun doar un furtun mai lung, fara vas.

imag0350re.jpg

 

 

am montat toate dracoveniile pe ghidon, incluziv niste oglinzi:)

imag0355l.jpg

 

imag0354xr.jpg

 

Nu stiu ce sa fac cu oglinzile... arata bine, dar nu se pliaza sau sa se dea in sus atunci cand scapi motocicleta.

La cat de des o scap eu pe jos, o sa schimb oglinzile mai des decat uleiul:)) si nu vreau asta

 

 

 

Ceva de genul asta mi-ar placea

 

http://www.ducati.ms/forums/attachments/hypermotard/109617d1335554837-going-mirrors-crg-arrows-new-hyper-r1-010.jpg

 

http://www.ducati.ms/forums/attachments/hypermotard/109827d1335833051-going-mirrors-crg-arrows-p1010477.jpg

 

 

idei in legatura cu oglinzie?

da-le jos? :grinbandit:

 

(oricum, intorsul capului e sfant! ca dublura, zic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa pun si eu o teava dreapta in loc de ghidon la un fighter, dar mi-am dat seama ca nu poti vira cu teava, daca viram maxim stanga ( sa zicem) mana dreapta era prea intinsa , abia mai ajungeam la ghidon .

da ai dreptate, trebuie sa intinzi mana ceva mai mult, dar m-am obisnuit. semighidoanele le aveam cam in aceeasi pozitie

imag0166f.jpg

 

da-le jos? :grinbandit:

 

(oricum, intorsul capului e sfant! ca dublura, zic)

 

:)) pai oricum intorc capul din reflex, dupa 2 ani de mers cu niste oglinzi in care imi vedeam doar coatele

 

http://www.huntercreate.com/photos.htm

 

sigur ii gasesti un loc potrivit

interesanta dracia aia, nu stiam de ea

dar nu o vad pe motocicleta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

bravo tie frate de munca si bravo ca esti capabil la varsta asta de asa ceva,sincer si mie imi plac streeturile,dar daca ar fi sa imi fac motocicleta in street nu m-as descurca sa fac atatea singur cate ai facut tu,tineo tot asa am sa continui sa urmaresc topicul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu stiu ce sa fac cu oglinzile... arata bine, dar nu se pliaza sau sa se dea in sus atunci cand scapi motocicleta.

La cat de des o scap eu pe jos, o sa schimb oglinzile mai des decat uleiul:)) si nu vreau asta

idei in legatura cu oglinzie?

Imi dau cu parerea, nefiind atat de bun manufacturier sau mecanic:

O montura din aceea cu bila, in genul suportilor de gps ?

post-3763-0-07977100-1366751830_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...