Sari la conținut

Gilera DNA 180


28fun
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Eu sunt un caz mai ciudat, chestia pe care o am nu e nici cal nici magar. E ceva la mijloc, nu stiu daca sa o incadrez in categoria scooter (dupa cum e motorul) sau motocicleta (dupa cum e cadrul).

 

In fine, trecand peste dificultatile de clasificare intr-o categorie, povestea ei e simpla: cautam un maxiscooter, am dat de ea - o ocazie interesanta - am cumparat-o cu doar 300 km la bord, practic aproape nou nouta.

 

Dupa 300 de km de mers exclusiv prin Bucuresti, iata si impresiile:

* Foarte sprintara in Bucuresti. Accelereaza de la semafor peste majoritatea masinilor. Atinge cu usurinta 80 km/h, destul de usor 100 km/h si se plafoneaza pe la 120km/h.

* Foarte placuta la traficul din Bucale - faptul ca nu mai trebuie sa schimbi viteza e ceva foarte placut in opinia mea.

* Aspect foarte placut, nu risti sa fii confundat cu un scooterica (cel putin de nespecialisti)

* Cei 20 CP isi fac treaba si la reprize, acceleratiile si depasirile sunt rezonabile la viteze de 60-70 km/h.

* Frane foarte bune: discuri Brembo cu 2 pistoane in fata si un piston in spate franeaza excelent

* Fata de un scooter te strecori mai usor printre masini intrucat e mai ingusta

* Bord complet: turometru, vitezometru, temperatura apa, nivel combustibil, ceas

* Facilitate interesanta: poti lasa ghidonul blocat insa cu luminile de pozitie aprinse

* Fata de un moto obisnuit - spatiu de depozitare pt 1 casca integrala sub rezervorul fals.

 

Aspecte mai putin pozitive:

* As fi preferat un ghidon putin mai inalt, in stil mai touring, nu sport

* Fata de un scooter, spatiul de depozitare e mai mic (doar pt o casca)

* Fiind un model mai rar pe la noi, gasesti greu accesorii (m-ar fi interesat un topcase)

 

Iata si ceva poze:

post-61147-0-79302100-1335729354_thumb.jpg

post-61147-0-32745200-1335729403_thumb.jpg

post-61147-0-51881100-1335729429_thumb.jpg

post-61147-0-23145100-1335729471_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru ea,daca mergi mult prin traficul din bucuresti intradevar nu prea e indicat sa ai ceva cu schimbator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un "scuter" care pierde practic, toate calitatile unui scuter.

 

Protectie la vant aproape 0 , pozitie nu tocmai comoda, capacitate de transport f mica, aspect comic.

 

De aici si numarul "urias" de unitati vandute... :cheers:

 

Acum, fara misto, nu vreti sa mutam anuntul la "coltul scuteristilor"? Nu prea se pupa cu rubrica "MOTOCICLETA mea"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@28fun:vezi ca sunt modele fara semighidoane(cum ai tu) care au inaltatoare si ghidon clasic!La Louis gasesti si inaltatoare cat si ghidoane!Vezi ce dimensiuni s-ar incadra pe motorul tau(care este destul de ingust!

In legatura cu topcase-ul,dute la baieti care fac suporti (vezi ca userul Rados,dar nu numai te pot ajuta) si vezi ce si cum!

In ce priveste daca este motocicleta sau scuter.Stai linistit este si una si alta!Asa ca nu mai trebuie sa te certi cu diversi carcotasi!

Este ceea ce vrei tu sa fie! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos pentru cuvintele adresate. Sincer, cred ca numarul relativ mic de Gilere DNA de 180 vandute nu tine de calitatile ei ci mai degraba din cauza unei gandiri gresite a celor de la Piaggio, pt ca:

 

- Era scumpa: noua costa in jur de 3000 euro, ceea ce era peste o moto de 125 si apropriata de una de 250cmc

 

- Era pe o piata gresita: gilera nu prea este un nume in zona de moto ci mai degraba de scootere, asa ca publicul tinta nu a fost prea bine ales intrucat pustanii de 14-22 ani posesori de Runner, Ice, Nexus nu prea s-ar fi dat cu asa ceva. Doar cei care nu puteau avea permis de moto si aia s-au orientat catre versiunea de 50cmc care s-a vandut mult mai bine. In opinia mea, daca modelul ar fi adus mai spre naked sau semicarenat, at fi avut mai mult succes. Spre exemplu, daca Yamaha ar fi facut un model gen YBR-250 cu transmisie automata cred ca altfel ar fi stat vanzarile.

 

- Transmisia automata la moto este un subiect inca greu de digerat de impatimitii moto, desi modele tot incep sa existe: Aprilia Mana, Honda DN1. Pe viitor cred ca mi-ar place o Aprilia Mana, totul ar fi sa gasesc si timp de cutreierat soselele.

 

Acum dupa cum am zis, pe mine ma coafeaza foarte bine combinatia asta, indiferent ce ar zice carcotasii. La urma urmei, nu am luat-o pt imagine, nici pt viteza ci doar ca sa am cu ce ma da pe 2 roti cele 2-3 ore/sapt pe care le am libere si sa ma simt eu bine.

 

Uite si un filmulet

http://www.youtube.com/watch?v=HaubYSksbAU

Editat de 28fun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi inainte sa va agitati ca un Pepsi. Protectia la vant conteaza, mai ales daca folosesti scuterul pt ceea ce a fost el facut. Sa vezi ce mult o sa conteze protectia la vant cand pleci intr-o dimineata de toamna tarzie la munca,ce mult o sa conteze spatiul de depozitare cand in drum spre casa o sa te opresti la magazin, etc.

 

Stiu, toate de mai sus sunt "subiective" dar eu, ca fost posesor de Pantheon, consider ca stiu despre ce vb. :cheers:

 

Hai sa nu ne mai umflam aiurea in pene, si sa ne consideram jigniti, atunci cand cineva spune ceva ce nu coincide cu parerea personala vizavi de "utilaj". :cheers: E o jucarie fun, si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...