Jump to content
Sign in to follow this  
ax3008

respins autentificare

Recommended Posts

Salut , am fost de dimineata la rar voluntari sa fac Autentificarea( verificare serii motor-sasiu) , au verificat baietii seriile(erau ok) , s-au uitat la cauciucuri , etc , si m-au respins pe motiv ca toba e aftermarket .( itp valabil pana in 2014).

E corect ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , am fost de dimineata la rar voluntari sa fac Autentificarea( verificare serii motor-sasiu) , au verificat baietii seriile(erau ok) , s-au uitat la cauciucuri , etc , si m-au respins pe motiv ca toba e aftermarket .( itp valabil pana in 2014).

E corect ?

Alternativa era sa-ti anuleze ITPul, deci da, e ok ca ti-au dat jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ai dat peste niste cacanari .. in mod normal daca ai ITP valabil, RAR - ul trebuie doar sa verifice seriile, ca doar de-aia ii zice AUTENTIFICARE. Despre cat de legala e "miscarea" asta a lor nu stiu sa-ti zic. :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E legala miscarea. Au dreptul sa constate orice neregula de cate ori te duci la ei cu masina/motocicleta. Chiar si daca vrei doar schimbarea culorii in talon; chestia asta o stiu ca am lucrat cu RARul. Toba aftermarket = ITP invalid, daca nu ai o hartie cum ca toba e omologata. Si atunci probabil te vor pune sa faci din nou ITPul, deci tot aia e.

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , am fost de dimineata la rar voluntari sa fac Autentificarea( verificare serii motor-sasiu) , au verificat baietii seriile(erau ok) , s-au uitat la cauciucuri , etc , si m-au respins pe motiv ca toba e aftermarket .( itp valabil pana in 2014).

E corect ?

 

Teoretic nu, practic da. Daca nu e toba omologata pentru uz stradal si / sau depaseste un numar de decibeli la o anumita turatie au motiv sa faca figuri ca nu "e autentica".

Corect ar fi sa faca un test de decibeli cu un aparat special intr-o incinta izolata fonic complet (altfel orice test ar face e fix vax, trebuie procedat exact asa) si din cate stiu nu au posibilitatea asta.

 

Cel mai usor imprumuta o toba stock de la careva binevoitor si aia e, n-ai cum sa te lupti cu morile de vant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au respins acum vreo saptamana un coleg care avea toba stock dar care avea niste suduri pe acolo la imbinari si se auzea un pic altfel, i-au zis ca a modificat-o si ca nu e in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , am fost de dimineata la rar voluntari sa fac Autentificarea( verificare serii motor-sasiu) , au verificat baietii seriile(erau ok) , s-au uitat la cauciucuri , etc , si m-au respins pe motiv ca toba e aftermarket .( itp valabil pana in 2014).

E corect ?

 

Depinde si de oameni si de RAR...eu am facut autentificarea pt inmatriculare cu toba carbon...deci ne'omologata si nu am avut nici un fel de problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si de oameni si de RAR...eu am facut autentificarea pt inmatriculare cu toba carbon...deci ne'omologata si nu am avut nici un fel de problema.

Eu am luat rarul cu o toba de carbon. Autentificaer+ITP. Cateodata sunt cacanari, cateodata nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasoala treaba.. eu stiam ca autentificarea se limiteaza doar la verificarea seriilor, personal cunosc pe cineva care a mers pt autentificare cu un vulcan de 800 cu tobe goale (tevi efectiv :grinbandit: ) si nu l-a intrebat nimeni altceva in afara de serii :scratch: probabil ca a dat peste ceva "functionari" plictisiti/nepasatori.

 

oricum, cel mai simplu cred ca e cum zice @Lupu , iei imprumut o toba stock, iti faci treaba si asta e.

Edited by calin.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la Rar organizeaza filtre in oras ca sa prinda motociclistii cu tobe zgomotoase...ar fi culmea sa te duci la ei in curte cu toba sport si sa treci fara probleme :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la Rar organizeaza filtre in oras ca sa prinda motociclistii cu tobe zgomotoase...ar fi culmea sa te duci la ei in curte cu toba sport si sa treci fara probleme :)))

 

 

BUNA ASTA :)))

Edited by alex_tr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, ca sa treci de ITP/RAR cu modificari aduse motocicletei ai doua variante:

 

1. Mergi cu echiparea originala (caz in care, daca mai ai toba originala, iti sugerez sa o montezi si sa mergi din nou la ei)

 

2. In cazul in care toba e alta, cauta pe net datele despre toba: modelele de moto pentru care este omologata si alte date despre ea (nivelul de dB etc)

In cazul in care nivelul de dB se incadreaza cu specificatiile motocicletei tale e OK, daca nu, e cam nasol.

 

3. Cauta pe cineva cu moto ca a ta si roaga-l sa iti imprumute cateva minute toba lui, pentru a trece de ITP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ar mai fi o solutie - sa faci autentificarea in cel mai apropiat oras - Giurgiu, Ploiesti, etc. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte legal cum au procedat.

Degeaba faci autentificarea in alta parte, esti deja la ei in sistem ca fiind respins..

Doua variante;

-Calea usoara, ai o relatie si mergi la sigur, te costa o spaga.

-Calea mai dificila din cauza ca implica multa munca, schimbi toba ta cu alta legala si faci ITP-ul, dupa care revii la vechile obiceiuri..

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba faci autentificarea in alta parte, esti deja la ei in sistem ca fiind respins..

 

Pai si asta inseamna ca motocicleta lui nu va mai primi niciodata autentificare?? Primeste cu vreo 50 de lei la Giurgiu din cate am inteles :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rookie Me..primeste autentificare, dar DOAR dupa ce este apta d.p.d.v tehnic, asta insemnand ca trebuie sa schimbe toba!

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mi-a luat bani deci cred ca mai degraba a trecut ca nu m-am prezentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mi-a luat bani deci cred ca mai degraba a trecut ca nu m-am prezentat.

 

 

ca sa nu iti ia banii si sa nu iti faca alte probleme esti trecut neprezentat. asa mi-au facut mie cu cauciucurile ca aveam alte serii. deci poti sa stai linistit ca nu esti trecut in nici o baza de date. du-te unde ai ceva cunostinte sau schimba toba pt cateva ore pana treci de ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mergi frumusel la pentru autentificare la rar grivita, e cunoscut faptul ca aia de la voluntari mai fac figuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prietene tu ai fost respins pentru toba aftermarket, dar de mine ce zici ca m-au respins ca nu am avut prins un arc la toba , astia sunt niste ordinari de oameni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la Rar organizeaza filtre in oras ca sa prinda motociclistii cu tobe zgomotoase...ar fi culmea sa te duci la ei in curte cu toba sport si sa treci fara probleme :)))

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu acum 2 ani tot pt toba am fost respins... si pt lipsa bec la numar. toba, desi carbon, era omologata pt uz stradal in UE (acte cu stampila de la producator, cu tabele de zgomot la diferite RPM). nici nu s-au uitat la ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

deci sa punem PUNCT.

nenea Dinicutu (injineru de la RAR Voluntari) are el neste ' pb. cu motocicletele.

pt cei care stiu ca au cel putin o modificare minima pe motor NU MAI MERGETI LA EL CA VA PICA DIN START!

autentificari poti face la orice statie RAR din tara asta fara nici o pb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de frate,folositi forumul sa va balacariti pe orice alte probleme in loc sa intrebati si sa aflati sfaturi utile :laugh:

 

ON: am fost cu toba sport si cu silancer confectionat,am prezentat ca scuze ca motocicleta era din 95 si model mai rar intalnit si nu mai aveam sanse sa gasesc toba stoc de cumparat,omul a inteles si a trecut cu vederea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci sa punem PUNCT.

nenea Dinicutu (injineru de la RAR Voluntari) are el neste ' pb. cu motocicletele.

pt cei care stiu ca au cel putin o modificare minima pe motor NU MAI MERGETI LA EL CA VA PICA DIN START!

autentificari poti face la orice statie RAR din tara asta fara nici o pb.

 

Gresit! Dinicutu nu mai lucreaza de vreo 6 luni la motociclete, sunt alti 2 baieti acolo. Pe Dinicutu il gasesti la masini, in hala mare. 

Edited by mihai_prd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...